Tot mijn 19de had ik dit op mijn kamer hangenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:52 schreef fathank het volgende:
Dragen jullie ook van die kekke DBZ bloesjes?
Als ik jouw kamer zou binnentreden en die poster zou aantreffen dan zou ik fucking hard miren', maar die kans is veel te klein gezien jouw Marokkaanse vader mij allang het huis uitgeschopt zou hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tot mijn 19de had ik dit op mijn kamer hangen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Best wel erg eigenlijk![]()
Als die boven op de stapel ligt wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:52 schreef fathank het volgende:
Dragen jullie ook van die kekke DBZ bloesjes?
Ik zou snoeihard premature ejaculaten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tot mijn 19de had ik dit op mijn kamer hangen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Best wel erg eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:59 schreef [url=http://forum
fok.nl/user/profile/356099]Awesome_[/url] het volgende:
[..]
Als die boven op de stapel ligt wel.
Pokemon marathon doen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh, er staan 5 aflevering op een disc. Gewoon marathonmode doen en voordat je het weet kun je weer van disc switchenSommige saga's, zoals de Garlic Jr. saga, heb ik overgeslagen. Ook de Great Saiyaman Saga heb ik overgeslagen omdat ie te cringy voor woorden is
[..]
HeheIedereen hier is gewoon tof.
[..]
Haha, als jij het zegt dan
quote:
Haha, nee!quote:
Wat is er mis met pokemon dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Deze is ook zo badass
[..]
Haha, nee!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:14 schreef Klokov het volgende:
Soms bekijk ik dit topic en dan besluit ik weer weg te gaan. Dit is een van die momenten
Klokov, G. Wobbi toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:14 schreef Klokov het volgende:
Soms bekijk ik dit topic en dan besluit ik weer weg te gaan. Dit is een van die momenten
Dit liedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
OMG, hij schoot in één keer te binnen.
Dat lied.
Begin is wel fucking hard ja.quote:
Nee, heb wel ~7 jaar gedrumdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begin is wel fucking hard ja.De rest gaat mij iets te hard af.
Speel(de) jijzelf bass?
Sure thang.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef Klokov het volgende:
Ik post straks een nummer dat jij ook kan waarderen Yoerislav
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |