Oja, dat was ik vergeten te melden..quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:44 schreef ursel het volgende:
Sleutel lag trouwens wel hoog.
Kwam er net aan bij.
Nu ff iedereen in "de wacht" zetten
Helaas welquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij hebt vast een stuk kouder daar boven in deze tijd van het jaar?
Die vorige plek waar jij hem gelegd had en ik opgehaald, moest ik klimmen om de sleutel te pakken. Die was net zo hoog als deze.quote:
En sinds dien zit je op basketbal?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die vorige plek waar jij hem gelegd had en ik opgehaald, moest ik klimmen om de sleutel te pakken. Die was net zo hoog als deze.
1.85, kleine nee, groot nee. Was wel hoog.quote:
Geen flauw idee. Kwam deze plaats ooit tegen en sindsdien wil ik hem hier al eens een keer neerleggenquote:Op naar een gemeente die nog moet?
Ik ook zoiets, en als Maringo de waarheid spreekt was het prima te doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:10 schreef ursel het volgende:
[..]
1.85, kleine nee, groot nee. Was wel hoog.
Zeker verspreid over alle topics sinds #01?quote:[..]
Geen flauw idee. Kwam deze plaats ooit tegen en sindsdien wil ik hem hier al eens een keer neerleggenHeb al links en rechts wel eens hints laten vallen
Mja, moest toch echt op mijn tenen staan en met mijn vingertoppen eruit wippen. Ben de leeftijd al beetje ontgroeit dat ik in palen klim zeg maar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, en als Maringo de waarheid spreekt was het prima te doen
Recent nogquote:Zeker verspreid over alle topics sinds #01?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, en als Maringo de waarheid spreekt was het prima te doen
En dan kom ik aan met mn 1.76quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, moest toch echt op mijn tenen staan en met mijn vingertoppen eruit wippen. Ben de leeftijd al beetje ontgroeit dat ik in palen klim zeg maar.![]()
![]()
![]()
Hier dan misschien? http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Wachtquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:45 schreef Nattekat het volgende:
(En de enige aanwijzing die ik kan vinden is 'De Wacht', een restaurant ergens in niemandsland)
echt een gehucht van 2 honden en een kip, staat er bij het bord een of ander louche figuur waarvan ik het vermoeden had dat de stok er niet lang zou blijven liggen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:02 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Hier dan misschien? http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Wacht
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef ursel het volgende:
Of was dat een fokker die stond te wachten
Met 100 borden was het je ook wel gelukt binnen 5 minutenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef Maringo het volgende:
Met één bord wordt het pinpointen wel erg makkelijk.
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met 100 borden was het je ook wel gelukt binnen 5 minuten
Goed bezig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef t-i-m het volgende:
De Fok!stok is niet meer WACHTenDE.
Update later.....
tinypic.comquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:33 schreef t-i-m het volgende:
Hij ligt al, alleen kan/weet niet hoe fotos mobiel te uploaden. Nog nooit uitgezocht nl.
Dan zou dat 30-kilometerbord inmiddels moeten zijn verdwenen, bovendien mis ik daar de boom op de achtergrondquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ook.
Eventueel had ik deze ook nog in gedachte
Het is juist om die twee dingen mn tweede keus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:15 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dan zou dat 30-kilometerbord inmiddels moeten zijn verdwenen, bovendien mis ik daar de boom op de achtergrond
Ff omdraaien danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Verdomme, als het een uur eerder was had ik hem kunnen halen.
Nog nooit van Monster gehoord?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu istie alweer in Limburg... Stokkie reist wat af.
Trouwens, het zijn de laatste tijd allemaal plaatsen waar ik nog nooit van gehoord heb. Goed voor de topografische kennis.
Ja, Monster wel ja. Wel eens geweest ook.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef t-i-m het volgende:
De Fok!stok is niet meer WACHTenDE.
Update later.....
Ach, ik ben er ook pas sinds kort achter dat Hoogmade ook daadwerkelijk een plaats wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu istie alweer in Limburg... Stokkie reist wat af.
Trouwens, het zijn de laatste tijd allemaal plaatsen waar ik nog nooit van gehoord heb. Goed voor de topografische kennis.
Jup, de laatste maanden absoluut het geval.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef zwarte_hand het volgende:
^^ onzin, de stok halen en weg leggen en de foto's plaatsen doe ik altijd op dezelfde dag en dat kunnen de meeste hier niet zeggen
https://docs.google.com/s(...)3VoRmpiN0hGa1E#gid=1quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Geef de link ff, dan fix ik dat
Ik heb hem in ieder geval al in deze OP erbij gezet. Ik neem aan dat Tara dat in de wiki doet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)3VoRmpiN0hGa1E#gid=1
Oeps, hij had al in Hoogmade gelegen... van alle plaatsen in Kaag en Brassem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |