Nop, hij gaat wat zuidelijker.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoop er wel op natuurlijk, want dan kan ik weer aan de slag.
ik ben ook erg nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Zijn er al foto's? Ik kan de spanning niet meer aan
Dus je haalt hem morgen ook op?quote:Op zondag 19 januari 2014 01:21 schreef m1st1g het volgende:
Pinpoint
Sorry dat ik zo snel ben.... Bekend grondgebied
Alleen de allerhelderste sterren.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Zullen ze daar ooit de nachthemel kunnen zien?
Een fototoestel is dan wel praktisch inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen de allerhelderste sterren.
Sinds een paar jaar zijn een aantal gebieden verplicht hun kas af te dekken. Daarvoor kon je op een bewolkte nacht tussen de kassen zonder hulp van ander licht een boek lezen.
Vanuit mijn flat kijk ik uit over het westland. En dan zie je goed hoeveel lichtvervuiling er is. Ik heb ooit geprobeerd ereen foto van te maken! Maar daar heb ik de goede spullen niet voor.
quote:Op maandag 20 januari 2014 01:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Een fototoestel is dan wel praktisch inderdaad.
Snedige spamquote:Op maandag 20 januari 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein![/warning]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Nattekat op 20-01-2014 15:25:44 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die van vrijdag was een blokkerkaart, de Kruidvatkaart is nog ongebruiktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij hebt je Kruidvatkaart al verschoten toch?!?! Of heb je nog een heel stel dagkaarten opgehaald?
quote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:07 schreef ursel het volgende:
Vanavond weer droppen. Nu eerst ff buffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |