quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Rezania het volgende:
Weet niet wat het is, maar krijg meer het gevoel dat die jurk voor een begrafenis is dan voor een feestje.
Dan nog, die jurk is deprimerend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef charlielot het volgende:
het is niet echt een net gala voor lange jurken en dergelijke
Maar dan is het nog steeds geen galajurk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef charlielot het volgende:
het is niet echt een net gala voor lange jurken en dergelijke
Waarom afplakken? Worden ze hard door het schuren?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
Sporttape, om vingers in te tapen.
Doet wel effies zeer als het weer los moet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:27 schreef Skeletor. het volgende:
Wat moet je nou als vent in een galajurk en met BH. Of je hebt je geslacht verkeerd ingevuld.
Deze dragen die Hollywood sterretjes volgens mij ook onder die gala dingen...quote:
Mét tepelplakkersquote:De Plak en Lift BH, de Bye Bra, lift de borsten zonder het dragen van een bh. De bh is gemaakt van een medische tape en heel dun en dus onzichtbaar in het dragen. Met een flexibel zelf plakkende folie worden de tepels centimeters gelift of worden de borsten gecorrigeerd. Ook wanneer borsten verschillen in grote of vorm is de Bye Bra een uitkomst vanwege het corrigerende vermogen. De Designer Jurkjes die om de nek sluiten of open zijn op de rug kunnen weer zelfverzekerd gedragen worden.
Leverbaar in de cupmaat A/C, incl. 4 paar, cupmaat D/F incl. 3 paar of F/H incl. 3 paar. Wordt geleverd met hetzelfde aantal setje tepelplakkers per paar.
Om de harde tepeltjes te verbergenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze dragen die Hollywood sterretjes volgens mij ook onder die gala dingen...
http://www.womensecret.nl/shop/plak-lift-bh/
[..]
Mét tepelplakkers![]()
[ afbeelding ]
tis wel een geniale oplossingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Om de harde tepeltjes te verbergen
Doet denk ik wel pijn als je ze eraf trekt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tis wel een geniale oplossing
lijkt mij ook welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet denk ik wel pijn als je ze eraf trekt.
Tja als je ze wil laten zien...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Anne Hathaway deed anders weinig moeite bij de oscars vorig jaar
Er zit geen plak in het midden van de tepelplakkers! Dus dan voelt het niet alsof je tepels eraf getrokken wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet denk ik wel pijn als je ze eraf trekt.
Halve cirkel plakken, van ene oksel onder borsten door naar andere oksel. Soort van bh, geeft steun en lift --> cleavage!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:01 schreef Greyson het volgende:
[..]
Waarom afplakken? Worden ze hard door het schuren?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Halve cirkel plakken, van ene oksel onder borsten door naar andere oksel. Soort van bh, geeft steun en lift --> cleavage!
Maar dat gaat bij dit jurkje ook niet, want dan loopt er zo'n streep sporttape midden door je decoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Halve cirkel plakken, van ene oksel onder borsten door naar andere oksel. Soort van bh, geeft steun en lift --> cleavage!
Jeetje, wat een ontboezeming jij geile meid.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:21 schreef XDo het volgende:
Dit soort jurken doe ik nooit wat onder aan. Ook geen slipje dus.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar dat gaat bij dit jurkje ook niet, want dan loopt er zo'n streep sporttape midden door je deco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |