Wat een ongelofelijk achterlijk land is Rusland toch, ik zou daar nog niet dood willen worden gevonden. Alsof kindermisbruik alleen wordt gepleegd door homoseksuelen.quote:De Russische president Vladimir Poetin stelt dat homoseksuelen zich thuis moeten voelen tijdens de Olympische Spelen in Sotsji, maar dat zij "kinderen met rust moeten laten".
Poetin sprak vrijdag met vrijwilligers en stelde dat er geen sprake zal zijn van discriminatie in Sotsji.
De president benadrukte echter ook dat er in Rusland een wet is die homoseksuele 'propaganda' onder jongeren verbiedt. Homoseksuelen kunnen daarom niet hun visie op homorechten uiten in het bijzijn van minderjarigen.
Waarneer ga je eindelijk in Rusland wonen, pas je kennelijk goed tussen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef WitteMuur het volgende:
Het VK had precies dezelfde wet ingevoerd in 1988..
https://en.wikipedia.org/wiki/Section_28
Ofterwel hypocriet gezeik, en de koningin ging laats nog in bij de dictator van Oman op visite, waar homo's ter dood worden veroordeeld maar daar hoor je niemand over. Terwijl Rusland alleen "het promoten van niet-tradtionale relaties tegenover kinderen" verbied.
Goed argument manquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarneer ga je eindelijk in Rusland wonen, pas je kennelijk goed tussen.
In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef Old_Pal het volgende:
nu.nl
[..]
Wat een ongelofelijk achterlijk land is Rusland toch, ik zou daar nog niet dood willen worden gevonden. Alsof kindermisbruik alleen wordt gepleegd door homoseksuelen.
Ik ben blij dat ik in Nederland woon. Fuck the Russians.
Ben jij een racist ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.
Dan kan iedereen wel gaan roepen dat dit niet zo is, omdat het niet in het ideaalplaatje past, maar daar verandert het niet door. Net zo goed als dat negers minder intelligent zijn, vrouwen emotioneel instabieler, invaliden vaker ziek zijn en mongooltjes harder kwijlen.
Bron?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.
Dan kan iedereen wel gaan roepen dat dit niet zo is, omdat het niet in het ideaalplaatje past, maar daar verandert het niet door. Net zo goed als dat negers minder intelligent zijn, vrouwen emotioneel instabieler, invaliden vaker ziek zijn en mongooltjes harder kwijlen.
Heb je dat helemaal zelf bedacht? Graag een bron als je dat soort uitspraken doet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een bron of cijfers zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was er ook echt in Ruslandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef iketurnerjr het volgende:
Uitstekende reactie van Poetin, moet toch niet willen dat een complete natie feminiseerd
Dat oververzadigde homoseksuele propaganda moet maar is stoppen
Nations and intelligencequote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nations_and_intelligence
Genoeg om een verbod te rechtvaardigenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat was er ook echt in Rusland
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf bedacht? Graag een bron als je dat soort uitspraken doet.
Het maakt niet uit of de oorzaak voeding, onderwijs of genetisch is. Daar heb ik niks over gezegd. Wel is het een feit dat in Afrikaanse landen gemiddeld meer negers wonen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:32 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Nations and intelligence
Het onderwijs is nou eenmaal niet al te best in Afrika... Heeft dus niks met negers te maken
is dat wel hetzelfde ? daar staat dat de gemeente of scholen homoseksualiteit niet mogen promoten, in engelandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef WitteMuur het volgende:
Ofterwel hypocriet gezeik, en de koningin ging laats nog in bij de dictator van Oman op visite, waar homo's ter dood worden veroordeeld maar daar hoor je niemand over. Terwijl Rusland alleen "het promoten van niet-tradtionale relaties tegenover kinderen" verbied.
Dan is het ras negers dus niet dommer dus je uitspraak is onjuistquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Het maakt niet uit of de oorzaak voeding, onderwijs of genetisch is. Daar heb ik niks over gezegd. Wel is het een feit dat in Afrikaanse landen gemiddeld meer negers wonen.
Nu voor de rest van je uitspraken nog bronnen graag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Het maakt niet uit of de oorzaak voeding, onderwijs of genetisch is. Daar heb ik niks over gezegd. Wel is het een feit dat in Afrikaanse landen gemiddeld meer negers wonen.
Dat was dan ook niet welke bron ik wilde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Bijna gelijk dan, in het VK was dat de gemeente had niet mag doen en in Rusland niemand tov minderjarigen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is dat wel hetzelfde ? daar staat dat de gemeente of scholen homoseksualiteit niet mogen promoten, in engeland
Ach, hij dacht ook dat Noorwegen bij de EU zat, verwacht maar niet te veel van hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:35 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dan is het ras negers dus niet dommer dus je uitspraak is onjuist
Waar heb ik het over het ras negers dan? Volgens mij zeg ik enkel negers zijn minder intelligent en laat ik de oorzaak in het midden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:35 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat dit een tamelijk idiote wet is natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef WitteMuur het volgende:
Wat voegt die uitspraak toe dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waar heb ik het over het ras negers dan? Volgens mij zeg ik enkel negers zijn minder intelligent en laat ik de oorzaak in het midden.
Klopt, maar het is nogal hypocriet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat dit een tamelijk idiote wet is natuurlijk.
Enfin, het gaat hier over het al dan niet vaker voorkomen van pedofilie bij homoseksuelen. Putin heeft gewoon gelijk als hij zegt dat dit zo is. Dat jullie zorgvuldig geprogrammeerd zijn om niet anders te kunnen denken dan dat iedereen en alles op moreel en cognitief vlak gemiddeld genomen absoluut gelijk is, is een grote verdienste van het neo-marxisme, maar niet een positieve bijdrage aan jullie ontwikkeling.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, hij dacht ook dat Noorwegen bij de EU zat, verwacht maar niet te veel van hem.
Blijf even realistisch a.u.b. Het is algemeen bekend dat negroīden gemiddeld lager scoren bij iq-test. Net zoals dat Oost-Aziaten gemiddeld hoger scoren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:35 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Enfin, het gaat hier over het al dan niet vaker voorkomen van pedofilie bij homoseksuelen. Putin heeft gewoon gelijk als hij zegt dat dit zo is. Dat jullie zorgvuldig geprogrammeerd zijn om niet anders te kunnen denken dan dat iedereen en alles op moreel en cognitief vlak gemiddeld genomen absoluut gelijk is, is een grote verdienste van het neo-marxisme, maar niet een positieve bijdrage aan jullie ontwikkeling.
Dus een in Nederland geboren neger is gemiddeld dommer dan een blanke in Nederland geboren die precies dezelfde opvoeding en onderwijs heeft gehad? Geef maar eens een bron.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Blijf even realistisch a.u.b. Het is algemeen bekend dat negroīden gemiddeld lager scoren bij iq-test. Net zoals dat Oost-Aziaten gemiddeld hoger scoren.
Het kan wel niet je politiek correcte plaatje passen, maar dat maakt het niet minder waar.
Het gaat mij er enkel om te laten zien dat sommige uitspraken, alhoewel politiek niet wenselijk, nog wel waar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Wat voegt die uitspraak toe dan?
Gast, kom nou eens met een fucking bron in plaats van gewoon een lulverhaal op te hangen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Enfin, het gaat hier over het al dan niet vaker voorkomen van pedofilie bij homoseksuelen. Putin heeft gewoon gelijk als hij zegt dat dit zo is. Dat jullie zorgvuldig geprogrammeerd zijn om niet anders te kunnen denken dan dat iedereen en alles op moreel en cognitief vlak gemiddeld genomen absoluut gelijk is, is een grote verdienste van het neo-marxisme, maar niet een positieve bijdrage aan jullie ontwikkeling.
Jij bent een old-fashioned gewone Marxist hoor!quote:
Nee hoor, niet veel langer geleden was homoseksualiteit nog een psychiatrisch ziektebeeld in Nederland. We denken daar inmiddels anders en beter over.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nogal hypocriet.
Voor alle landen waar dat gemeten is geldt dat ja. Google maar naar resultaten in de V.S. o.a. In Nederland is dat niet onderzocht omdat dergelijke onderzoeken mensen tegen het zere been schoppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:39 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dus een in Nederland geboren neger is gemiddeld dommer dan een blanke in Nederland geboren die precies dezelfde opvoeding en onderwijs heeft gehad? Geef maar eens een bron.
Flikker toch op met dat gezeur om bronnen altijd. Kom jij zelf eerst maar eens met een (wetenschappelijke) bron dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, kom nou eens met een fucking bron in plaats van gewoon een lulverhaal op te hangen.
Waar is je bron dan? Hoe moeilijk is het nou. Het is gewoon een rare kronkel in je hersens waardoor je zo'n ziekelijk idee hebt over homoseksualiteit, maar er is geen enkel bewijs dat dit daadwerkelijk zo is én mocht het zo zijn dat dat dan niet komt door de onderdrukking van homoseksualiteit, waardoor deze wetgeving alleen maar tegenstrijdig is met het doel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat mij er enkel om te laten zien dat sommige uitspraken, alhoewel politiek niet wenselijk, nog wel waar kunnen zijn.
En natuurlijk is het politiek onjuist om te zeggen dat misbruik bij homoseksuelen veel vaker voorkomt, het is wel gewoon waar. Helaas mist de jeugd van tegenwoordig de mogelijkheid nog om zelfstandig feiten te onderkennen. Ze kan enkel in het stramien van haar vorming denken.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
"De aarde is plat en de minister president van Nederland is Mark Rutte. Kijk maar naar deze bron!
De andere uitspraken die je doet:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat mij er enkel om te laten zien dat sommige uitspraken, alhoewel politiek niet wenselijk, nog wel waar kunnen zijn.
En natuurlijk is het politiek onjuist om te zeggen dat misbruik bij homoseksuelen veel vaker voorkomt, het is wel gewoon waar. Helaas mist de jeugd van tegenwoordig de mogelijkheid nog om zelfstandig feiten te onderkennen. Ze kan enkel in het stramien van haar vorming denken.
Hebben niks met opvoeding, omgeving enz te maken, terwijl die over negers welquote:Net zo goed als dat negers minder intelligent zijn, vrouwen emotioneel instabieler, invaliden vaker ziek zijn en mongooltjes harder kwijlen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij bent een old-fashioned gewone Marxist hoor!Die mag ik nog wel een beetje.
Dus ik moet jouw lulverhaal gaan bewijzen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat gezeur om bronnen altijd. Kom jij zelf eerst maar eens met een (wetenschappelijke) bron dat het niet zo is.
Veel van de mensen die nu hard roepen dat homoseksualiteit 100% natuurlijk is (omdat het ook bij dieren voorkomtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee hoor, niet veel langer geleden was homoseksualiteit nog een psychiatrisch ziektebeeld in Nederland. We denken daar inmiddels anders en beter over.
Het computer-uurtje op de kliniek is weer bijna voorbij LXIV.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je weet dat negers in de VS gemiddeld een stuk armer zijn en dus ook naar slechte(re) scholen gaan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Voor alle landen waar dat gemeten is geldt dat ja. Google maar naar resultaten in de V.S. o.a. In Nederland is dat niet onderzocht omdat dergelijke onderzoeken mensen tegen het zere been schoppen.
Omdat Rusland evil is en Poetin geen schoothondje van het westen is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom maakt iedereen zich eigenlijk zo druk over Rusland en Homo's ?
Er zijn genoeg landen waar het voor homo's allemaal veel slechter is, Afrika Midden-Oosten en dergelijke
Ja, we zijn allemaal makke schapen en jij bent net wakker geworden in The Matrix.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Veel van de mensen die nu hard roepen dat homoseksualiteit 100% natuurlijk is (omdat het ook bij dieren voorkomt) en er geen enkele relatie is met kindermisbruik, zijn dezelfden die destijds riepen dat homoseksualiteit een psychische ziekte was.
Waarom? Omdat deze categorie van mensen al het zelfstandige beoordelingsvermogen ontbreekt. En ze dus maar roepen wat ze voorgepraat wordt.
Hier dan een bron: -geen Trouw-quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus ik moet jouw lulverhaal gaan bewijzen?Zo werkt het dus niey hč. Je hebt gewoon geen enkel bewijs, rot op kuttroll.
In Rusland is het een achteruitgang, Rusland is een enigszins westers land, met Rusland hebben wij belangrijke relaties. Dat hebben we niet met Afrikaanse ontwikkelingslanden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef arjan1112 het volgende:
Er zijn genoeg landen waar het voor homo's allemaal veel slechter is, Afrika Midden-Oosten en dergelijke
Ja, ik heb ook nergens beweert dat er geen verband is tussen sociaal-economische achtergrond en iq-scores.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Je weet dat negers in de VS gemiddeld een stuk armer zijn en dus ook naar slechte(re) scholen gaan?
WIj kunnen juist Afrikaanse ontwikkelingslanden veel beter sturen, omdat deze financieel meer van ons afhankelijk zijn. Terwijl wij juist afhankelijk zijn van Rusland (gas)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
In Rusland is het een achteruitgang, Rusland is een enigszins westers land, met Rusland hebben wij belangrijke relaties. Dat hebben we niet met Afrikaanse ontwikkelingslanden.
Het heeft dus niks met het ras negers te maken, die zijn dus niet gemiddeld dommerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nergens beweert dat er geen verband is tussen sociaal-economische achtergrond en iq-scores.Ik bevestig LXIV's uitspraak alleen maar. Die uitspraak klopt gewoon, ook al wil jij het niet horen.
Heb je geen cijfers van wie er vaker slachtoffer zijn van pedofilie? Jongens of meisjes?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier dan een bron: -
Het is maar een trouw artikel, maar toch. Dit soort data is natuurlijk niet altijd even gemakkelijk te vinden. Maar lees bijvoorbeeld Reve of houdt gewoon de media bij en je weet het al.
Met andere woorden: door deze methode te gebruiken komen we tot een statistisch gemiddelde homoseksuele persoon die 10 maal waarschijnlijker een pedofiel is dan een statistisch gemiddelde heteroseksuele persoon.quote:1. Van de 57,762 daders komt het soort seksueel vergrijp volgens de slachtoffers neer op de volgende:
gewelddadige verkrachting: 42%
gewelddadige sodomie: 8%
seksuele overmeestering met voorwerp: 4%
gedwongen strelen: 45%
2. Bijna alle daders van de seksuele misdaden die werden gerapporteerd aan de wetshandhaver waren mannelijk (96%). We kunnen dus met redelijkheid aannemen dat bij de 4% van de vrouwen een dergelijke indeling naar soort van vergrijp gemaakt kan worden als bij de 96% van de mannen.
Voor de mannen geldt dat de ”gewelddadige verkrachting” een heteroseksuele molestatie is en de ”gewelddadige sodomie” een homoseksuele molestatie.
3. De percentages van de categorieën (onder punt 1) zijn een combinatie van alle leeftijdsgroepen. Maar als we alleen gevallen beschouwen van seksuele vergrijpen bij slachtoffers onder de 18 jaar (kindermisbruik), komen we tot (voor tabel 1 van het rapport) de conclusie dat:
45,8% van alle ”gewelddadige verkrachtingen” in deze leeftijdsgroep vallen.
78,8% van alle gevallen van ”gewelddadige sodomie” in deze leeftijdsgroep vallen.
75,2% van alle gevallen van ”seksuele overmeestering met voorwerp” in deze leeftijdsgroep vallen.
83,8% van alle gevallen van ”gedwongen strelen” in deze leeftijdsgroep vallen.
Opmerkelijk is dat een volle 54,2% van alle ”gewelddadige verkrachtingen” voorkomen bij vrouwen van 18 jaar en ouder, terwijl slechts 21,2% van alle ”gewelddadige sodomie” gevallen voorkomen bij mannen van 18 jaar en ouder. Dit laat zien dat vrouwen nog steeds gemakkelijker te verkrachten zijn boven een bepaalde leeftijd (een heteroseksuele daad) dan mannen, die zich dan blijkbaar fysiek beter kunnen verdedigen tegen deze overmeestering.
4. Als we de cijfers van punt 3 hierboven combineren met die van punt 1, komen we tot de volgende conclusies:
45,8% x 42% (uit tabel 1) = 19,2% van alle seksuele vergrijpen is ”gewelddadige verkrachting” van meisjes (van 18 jaar en ouder). Het gaat hier om heteroseksuele molestatie.
78,8% x 8% (uit tabel 1) = 6,3% van alle seksuele vergrijpen is ”gewelddadige sodomie” op jongens (van 18 jaar en ouder). Het gaat hier om homoseksuele molestatie.
75,2% x 4% = 3,0% van alle seksuele vergrijpen is ”seksuele overmeestering met voorwerp” van jongens of meisjes van 18 jaar of ouder. Het gaat hier om hetero- of homoseksuele molestatie.
83,8% x 45% = 37,7% van alle seksuele vergrijpen is ”gedwongen strelen” van jongens of meisjes van 18 of ouder. He gaat hier om hetero- of homoseksuele molestatie. Uit de statistieken blijkt niet welk percentage jongens (homoseksuele daad) of meisjes (heteroseksuele daad) slachtoffer is geworden van respectievelijk ”seksuele overmeestering met voorwerp” en ”gedwongen strelen”
Laten we eens zien wat we nu hebben: 19,2 % van alle seksuele vergrijpen is definitief een geval van heteroseksuele molestatie van kinderen en 6,3% van alle seksuele vergrijpen is definitief een geval van homoseksueel kindermisbruik. We komen hiermee op een verhouding van 3:1 (=19,2/6,3) wat betekent dat één op de vier (25%) van alle gevallen van pedofilie (kindermolestatie) door homoseksuelen wordt gepleegd en 75% door heteroseksuelen. Het percentage homoseksuelen verschilt van land tot land en van de ene beschavingsperiode tot de andere. Voor de statistieken zijn de databases genomen uit de periode van 1991 tot 1996, in twaalf staten van Amerika. Gedurende deze periode was ongeveer 2-3% van de bevolking homoseksueel. Als we het gemiddelde van 2,5% van de bevolking nemen komen we tot de conclusie dat 25% van alle kinderverkrachtingen werd gepleegd door de 2,5% van de bevolking die homoseksueel is. Dat is een overrepresentatie met de factor 10.
Met andere woorden: door deze methode te gebruiken komen we tot een “statistisch gemiddelde” homoseksuele persoon die 10 maal waarschijnlijker een pedofiel is dan een ”statistisch gemiddelde” heteroseksuele persoon.
Ik geef het op. Je begrijpt het niet, of je wil het niet begrijpen. Ik weer niet wat erger is, in ieder geval heeft een verder toelichting geen zin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:47 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Het heeft dus niks met het ras negers te maken, die zijn dus niet gemiddeld dommer
Heb jij dat wel gelezen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is maar een trouw artikel, maar toch. Dit soort data is natuurlijk niet altijd even gemakkelijk te vinden. Maar lees bijvoorbeeld Reve of houdt gewoon de media bij en je weet het al.
quote:Het onderzoek waarop de kardinaal zich baseert om pedofilie met homoseksualiteit te associëren, blijkt onvindbaar en heeft misschien nooit bestaan.
quote:Ik beschik weliswaar niet over statistieken
quote:maar het lijkt me
Als ik van de helft van de Chinezen hun linkerbeen afzaag en vervolgens roep dat chinezen minder hard kunnen lopen heb ik ook gelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:47 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Het heeft dus niks met het ras negers te maken, die zijn dus niet gemiddeld dommer
"Het onderzoek waarop de kardinaal zich baseert om pedofilie met homoseksualiteit te associëren, blijkt onvindbaar en heeft misschien nooit bestaan."quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
De conclusie is dat mannen worden opgepakt en vrouwen niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met andere woorden: door deze methode te gebruiken komen we tot een statistisch gemiddelde homoseksuele persoon die 10 maal waarschijnlijker een pedofiel is dan een statistisch gemiddelde heteroseksuele persoon.
http://www.emaso.com/nl-dutch/nl-4-pre-refs/nl-4-38e.htm
http://www.emaso.com/nl-dutch/nl-2-left/nl-2-3.htm
Als Putin zich nou eens iets dieper in zou lezen in plaats van z'n onderbuik te laten spreken zou hij doorkrijgen dat het merendeel van de homo's niks met kinderen heeft, niks met kinderen wil en kinderen leuk vind zolang je ze terug kan geven aan de ouders nadat je hoi&hallo hebt gezegd, niks tegen kinderen, maar ik ben altijd blij als neefjes&nichtjes weer retour gaan nadat je de geweldige oom hebt uitgehangen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef Old_Pal het volgende:
De Russische president Vladimir Poetin stelt dat homoseksuelen zich thuis moeten voelen tijdens de Olympische Spelen in Sotsji, maar dat zij "kinderen met rust moeten laten".
Voor iemand die zich voor doet komen z'n feiten op een rijtje te hebben sla je de plank hier wel heel erg mis...quote:
Tot zover je bronquote:Het onderzoek waarop de kardinaal zich baseert om pedofilie met homoseksualiteit te associëren, blijkt onvindbaar en heeft misschien nooit bestaan.
de uitvoerende van je 2e bron, lekker objectiefquote:Baldwin is de directeur van de Raad voor Nationale Beleidvoering in Washington, D.C.
"Het is moeilijk de donkere kant van de homoseksuele cultuur bekend te maken zonder hard over te komen, schreef Baldwin. "Toch wordt het tijd toe te geven dat homoseksueel gedrag het fundament van de westerse beschaving aantast het gezin.
Hoewel de homoseksuele gemeenschap en de meeste media zulke beschuldigingen belachelijk maken, zegt Baldwin die voorzitter was van het California Assembly's Education committee, waar hij vocht tegen steun aan de homoseksuele agenda in de openbare scholen in zijn rapport dat homoseksuele activisten die kinderen proberen te ronselen voor hun eigen seksuele bevrediging en om de homobeweging uit te breiden, een onmiskenbare aanval vormen op het gezin.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met andere woorden: door deze methode te gebruiken komen we tot een statistisch gemiddelde homoseksuele persoon die 10 maal waarschijnlijker een pedofiel is dan een statistisch gemiddelde heteroseksuele persoon.
http://www.emaso.com/nl-dutch/nl-4-pre-refs/nl-4-38e.htm
http://www.emaso.com/nl-dutch/nl-2-left/nl-2-3.htm
Ik ga je voorbeeld maar volgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:
Maar laat maar, LVIX blaat zoals gewoonlijk weer eens wat zonder na te denken, niet veel beter dan de gemiddelde tokkie hij.Laters.
Olympische spelen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef arjan1112 het volgende:
Het is gewoon sneu en hypocriet.quote:
Afaik gaat men in China toleranter met homo's om dan in Rusland.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu en hypocriet.
Bij de spelen in China hoorde je er niks over en in China is het echt niet beter gesteld met onze homoseksuele medemens.
Maar je hoorde wel over Tibet en de mensenrechten en in het geval van Qatar 2022 over hun slavernij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Bij de spelen in China hoorde je er niks over en in China is het echt niet beter gesteld met onze homoseksuele medemens.
There were actual tests for IQ in 81 nations. In 104 of the world's nations there were no IQ studies at all and IQ was estimated based on IQ in surrounding nations. The limited number of participants in some studies has also been criticized. A test of 108 9-15-year olds in Barbados, of 50 13–16-year olds in Colombia, of 104 5–17-year olds in Ecuador, of 129 6–12-year olds in Egypt, and of 48 10–14-year olds in Equatorial Guinea, all were taken as measures of national IQ.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef LXIV het volgende:
Yep.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:20 schreef arjan1112 het volgende:
is het WK voetbal in 2018 in Rusland ?
Ja het is gewoon een leuk feestje om vooral de splinter in het oog van de ander te zien en de balk in eigen ogen te negeren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Maar je hoorde wel over Tibet en de mensenrechten en in het geval van Qatar 2022 over hun slavernij.
ahahaha wat is dezequote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Qatar veroordeeld homo's ter dood, daar heb ik nog niks over gehoord..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Maar je hoorde wel over Tibet en de mensenrechten en in het geval van Qatar 2022 over hun slavernij.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef Old_Pal het volgende:
nu.nl
[..]
Wat een ongelofelijk achterlijk land is Rusland toch, ik zou daar nog niet dood willen worden gevonden. Alsof kindermisbruik alleen wordt gepleegd door homoseksuelen.
Ik ben blij dat ik in Nederland woon. Fuck the Russians.
Bij de Olympische spelen in China was er weldegelijk maatschappelijke ophef. Niet specifiek gericht op de homo-emancipatie in dat land, maar meer op de erbarmelijke mensenrechten in het algemeen in dat land.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En inmiddels weer afgeschaft in het VK.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef WitteMuur het volgende:
Ja maar nog niet zo lang geleden, 2003.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En inmiddels weer afgeschaft in het VK.
Ja, maar wel afgeschaft, dus waar zit de hypocrisie precies? Iemand die vroeger aan de drank was, maar nu niet meer, is toch ook niet hypocriet wanneer hij bepaalde wetten tegen alcoholmisbruik wil.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:16 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ja maar nog niet zo lang geleden, 2003.
olympische spelen boycottenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij de Olympische spelen in China was er weldegelijk maatschappelijke ophef. Niet specifiek gericht op de homo-emancipatie in dat land, maar meer op de erbarmelijke mensenrechten in het algemeen in dat land.
Maar van een boycot kwam het, zoals gewoonlijk, uiteraard niet.
Volgens mij draai je het om. Negers in de VS zijn minder slim, gaan dus ook naar slechtere scholen en zijn daardoor minder welvarend. Over het algemeen natuurlijk. Een slimme neger als Barack Obama kan het ver schoppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Je weet dat negers in de VS gemiddeld een stuk armer zijn en dus ook naar slechte(re) scholen gaan?
Volgende keren beter.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
olympische spelen boycotten![]()
![]()
Atleten trainen vele jaren voor die paar keer dat ze op hun toppunt kunnen presteren en mee kunnen doen aan de olympische spelen en dan wil je dat gaan boycotten.
Zwarten zijn per definitie minder slim? Bijzonder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Volgens mij draai je het om. Negers in de VS zijn minder slim, gaan dus ook naar slechtere scholen en zijn daardoor minder welvarend. Over het algemeen natuurlijk. Een slimme neger als Barack Obama kan het ver schoppen.
Maar dat willen mensen niet horen. Het komt natuurlijk door de Grote Boze Blanke Man die de neger onder de duim houdt en hem dwingt zijn vrouw en kinderen in de steek te laten, drugs te dealen en zijn soortgenoten in de ghetto dood te schieten.
Wat een ongelofelijke racistische gedachtegang heb jij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Volgens mij draai je het om. Negers in de VS zijn minder slim, gaan dus ook naar slechtere scholen en zijn daardoor minder welvarend. Over het algemeen natuurlijk. Een slimme neger als Barack Obama kan het ver schoppen.
Maar dat willen mensen niet horen. Het komt natuurlijk door de Grote Boze Blanke Man die de neger onder de duim houdt en hem dwingt zijn vrouw en kinderen in de steek te laten, drugs te dealen en zijn soortgenoten in de ghetto dood te schieten.
Waarom speciaal de olympische spelen altijd, er is ook zoiets als een WK. De Olympische spelen horen plaats te vinden in Athene, anders is het neppe commerciele bullshit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
olympische spelen boycotten![]()
![]()
Atleten trainen vele jaren voor die paar keer dat ze op hun toppunt kunnen presteren en mee kunnen doen aan de olympische spelen en dan wil je dat gaan boycotten.
Dit heeft meer te maken met hebefilie en pederastie dan met pedofilie in de pure zin van het woord.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Want ze kiezen er zelf voor om naar slechtere scholen te gaan??quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Kinderen niet, maar seksualiteit is een onderdeel van biologie, dus dan is het logisch dat jongeren daarmee te maken krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zou je kinderen sowieso direct lastig moeten vallen met jouw homo of heteroseksualiteit?
Sowieso is seksueel misbruik meer dan alleen lust. Ook macht speelt een grote rol.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
"Het onderzoek waarop de kardinaal zich baseert om pedofilie met homoseksualiteit te associëren, blijkt onvindbaar en heeft misschien nooit bestaan."
Oke, de schattingen en uitspraken van een kardinaal... daar moeten we het mee doen.
Daarbij kan ik je ook vertellen dat seksueel misbruik vaker voorkomt in groepen waar mensen hun seksualiteit wordt onderdrukt. Kijk bijvoorbeeld naar het seksueel misbruik in de internaten. Dan kan ik enkel tot de conclussie komen dat de Russische regering probeerd pedoseksuele én kindermisbruik te creëren. Dat vind ik toch wel erg kwalijk.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alleen is de stichting Martijn helemaal niet meer actief en worden pedo´s in heel Nederland compleet uitgekotst, uitgescholden, in elkaar geslagen en uitgesloten voor werk (ook voor werk waarbij je niet met kinderen werkt), zelfs uitgesloten voor studie en ja, zelfs de sportschool is verboden terrein (terwijl daar helemaal geen minderjarigen komen). Vuurwerkbommen worden in de brievenbus gegooid van Marthijn, de politie weigert de daders te arresteren, ook wanneer de daders duidelijk te zien zijn op camerabeelden, Marthijn ontvangt geen enkele politiebescherming, terwijl hij dagelijks bedreigd wordt.quote:
Tsja, gewoon discrimineren die pedofielen en ze van de samenleving compleet uitgesluiten. Ja toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Nu ja zo denken Russen er over, dat is hun cultuur.
Daarbij als ik die ouwe viezerik zie in dat filmpje, met op zijn beeldscherm een ''lekker jong'' meisje dan ga ik ook ff over mijn nek.
Hoe dan ook... zucht.
Ik denk eerder dat Rusland ons gezemel niet zo serieus neemt, een land dat een pedopartij toestond, tjah?
Welke "anti homo beleid"? Dat hoor ik steeds maar daar is namelijk helemaal geen sprake van. Het enige wat niet mag is groots vertellen over je homoseksualiteit tegen kleine kinderen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.nrc.nl/wereld/2006/08/02/nederland-pedofielenland/
Nou goed ben niet voor het anti homo beleid daar, uiteraard.
Maar ik moet zeggen dat ik wel eens moe wordt van dat Nederlandse alles moet kunnen mentaliteit en dat je op tv lebberende homo's moet aanschouwen bv. (GTST)
Ik vind dat niet nodig.
Wat mensen doen moeten ze zelf weten, maar pedo's dus weer totaal niet.
Daarnaast wat verwacht je van die ''stoere Russen'' dat ze homo's een handje geven, van kom maar gezellie. No way dat is een echte mannenwereld daar.
Blanke hetero gespotquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je mag ook niet op straat hand-in-hand lopen of elkaar een zoen geven. Daarnaast wordt er heel veel geweld gepleegd tegen Russische holebi's, met soms de dood tot gevolg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Welke "anti homo beleid"? Dat hoor ik steeds maar daar is namelijk helemaal geen sprake van. Het enige wat niet mag is groots vertellen over je homoseksualiteit tegen kleine kinderen.
Doe maar eens gewoon even turven hoe vaak je lebberende hetero's ziet en hoe vaak je lebberende homo's ziet. Zowel op tv als op straat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik wel eens moe wordt van dat Nederlandse alles moet kunnen mentaliteit en dat je op tv lebberende homo's moet aanschouwen bv. (GTST)
Ik vind dat niet nodig.
Als Semi homo heb ik er een hekel aan om midden in het straatbeeld klef te doen, laatst stond ik in een tram en stonden er een jongen en meisje gewoon te tongen, dat vind ik echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:18 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Doe maar eens gewoon even turven hoe vaak je lebberende hetero's ziet en hoe vaak je lebberende homo's ziet. Zowel op tv als op straat.
Je hebt niks tegen homo's, maar iedere verwijzing naar liefde tussen homo's in films, series, boeken, etc is "niet nodig". Apart.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.nrc.nl/wereld/2006/08/02/nederland-pedofielenland/
Nou goed ben niet voor het anti homo beleid daar, uiteraard.
Ik vind dat niet nodig.
Wat mensen doen moeten ze zelf weten, maar pedo's dus weer totaal niet.
Daarnaast wat verwacht je van die ''stoere Russen'' dat ze homo's een handje geven, van kom maar gezellie. No way dat is een echte mannenwereld daar.
Je ziet het tegenwoordig overal. Echt, jukkie bahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Semi homo heb ik er een hekel aan om midden in het straatbeeld klef te doen, laatst stond ik in een tram en stonden er een jongen en meisje gewoon te tongen, dat vind ik echt niet kunnen.
Pardon!?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Even los van of je beweringen waar zijn, is het relevant? Er bestaan zat kindermisbruikende hetero's, domme blanken en emotioneel instabiele mannen. Als je iets tegen kindermisbruik hebt, moet je gewoon in het algemeen zeggen dat mensen van kinderen af moeten blijven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:44 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Even los van of je beweringen waar zijn, is het relevant? Er bestaan zat kindermisbruikende hetero's, domme blanken en emotioneel instabiele mannen. Als je iets tegen kindermisbruik hebt, moet je gewoon in het algemeen zeggen dat mensen van kinderen af moeten blijven.
Eh, ja, natuurlijk zie ik dat. Ik reageerde op het irrelevant zijn van LIXV's opmerking.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?
Ik wil wel reageren hoor: ja het is relevant als dat zo is, er zal namelijk een reden zijn dat meer homoseksuelen het met kinderen doen. Maar nee: homoseksualiteit verbannen of zwart maken is niet de oplossing. Sterker nog, ik vermoed dat de reden dat homoseksualiteit taboe is er voor zorgt dat homoseksuelen vaker iets met kinderen doen. Ik heb daar echter geen cijfers voor (zou mooi onderzoek zijn)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:49 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Eh, ja, natuurlijk zie ik dat. Ik reageerde op het irrelevant zijn van LIXV's opmerking.
Er is wel degelijk een basis voor zijn beweringen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?
Het onderzoek neemt niet in het achterhoofd dat homoseksualtiteit taboe is. D.w.z. je bent naar meerdere factoren aan het kijken die invloed hebben. Een goed onderzoek kan 1 factor bekijken en de rest uitsluiten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een basis voor zijn beweringen.
http://rethinkingtheology(...)lity-and-pedophilia/
Het blijft lastig te onderzoeken door verschillend gebruik van de definitie pedofilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |