quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Enfin, het gaat hier over het al dan niet vaker voorkomen van pedofilie bij homoseksuelen. Putin heeft gewoon gelijk als hij zegt dat dit zo is. Dat jullie zorgvuldig geprogrammeerd zijn om niet anders te kunnen denken dan dat iedereen en alles op moreel en cognitief vlak gemiddeld genomen absoluut gelijk is, is een grote verdienste van het neo-marxisme, maar niet een positieve bijdrage aan jullie ontwikkeling.
Alleen is de stichting Martijn helemaal niet meer actief en worden pedo´s in heel Nederland compleet uitgekotst, uitgescholden, in elkaar geslagen en uitgesloten voor werk (ook voor werk waarbij je niet met kinderen werkt), zelfs uitgesloten voor studie en ja, zelfs de sportschool is verboden terrein (terwijl daar helemaal geen minderjarigen komen). Vuurwerkbommen worden in de brievenbus gegooid van Marthijn, de politie weigert de daders te arresteren, ook wanneer de daders duidelijk te zien zijn op camerabeelden, Marthijn ontvangt geen enkele politiebescherming, terwijl hij dagelijks bedreigd wordt.quote:
Tsja, gewoon discrimineren die pedofielen en ze van de samenleving compleet uitgesluiten. Ja toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Nu ja zo denken Russen er over, dat is hun cultuur.
Daarbij als ik die ouwe viezerik zie in dat filmpje, met op zijn beeldscherm een ''lekker jong'' meisje dan ga ik ook ff over mijn nek.
Hoe dan ook... zucht.
Ik denk eerder dat Rusland ons gezemel niet zo serieus neemt, een land dat een pedopartij toestond, tjah?
Welke "anti homo beleid"? Dat hoor ik steeds maar daar is namelijk helemaal geen sprake van. Het enige wat niet mag is groots vertellen over je homoseksualiteit tegen kleine kinderen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.nrc.nl/wereld/2006/08/02/nederland-pedofielenland/
Nou goed ben niet voor het anti homo beleid daar, uiteraard.
Maar ik moet zeggen dat ik wel eens moe wordt van dat Nederlandse alles moet kunnen mentaliteit en dat je op tv lebberende homo's moet aanschouwen bv. (GTST)
Ik vind dat niet nodig.
Wat mensen doen moeten ze zelf weten, maar pedo's dus weer totaal niet.
Daarnaast wat verwacht je van die ''stoere Russen'' dat ze homo's een handje geven, van kom maar gezellie. No way dat is een echte mannenwereld daar.
Blanke hetero gespotquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.
Dan kan iedereen wel gaan roepen dat dit niet zo is, omdat het niet in het ideaalplaatje past, maar daar verandert het niet door. Net zo goed als dat negers minder intelligent zijn, vrouwen emotioneel instabieler, invaliden vaker ziek zijn en mongooltjes harder kwijlen.
Je mag ook niet op straat hand-in-hand lopen of elkaar een zoen geven. Daarnaast wordt er heel veel geweld gepleegd tegen Russische holebi's, met soms de dood tot gevolg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Welke "anti homo beleid"? Dat hoor ik steeds maar daar is namelijk helemaal geen sprake van. Het enige wat niet mag is groots vertellen over je homoseksualiteit tegen kleine kinderen.
Doe maar eens gewoon even turven hoe vaak je lebberende hetero's ziet en hoe vaak je lebberende homo's ziet. Zowel op tv als op straat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik wel eens moe wordt van dat Nederlandse alles moet kunnen mentaliteit en dat je op tv lebberende homo's moet aanschouwen bv. (GTST)
Ik vind dat niet nodig.
Als Semi homo heb ik er een hekel aan om midden in het straatbeeld klef te doen, laatst stond ik in een tram en stonden er een jongen en meisje gewoon te tongen, dat vind ik echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:18 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Doe maar eens gewoon even turven hoe vaak je lebberende hetero's ziet en hoe vaak je lebberende homo's ziet. Zowel op tv als op straat.
Je hebt niks tegen homo's, maar iedere verwijzing naar liefde tussen homo's in films, series, boeken, etc is "niet nodig". Apart.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.nrc.nl/wereld/2006/08/02/nederland-pedofielenland/
Nou goed ben niet voor het anti homo beleid daar, uiteraard.
Ik vind dat niet nodig.
Wat mensen doen moeten ze zelf weten, maar pedo's dus weer totaal niet.
Daarnaast wat verwacht je van die ''stoere Russen'' dat ze homo's een handje geven, van kom maar gezellie. No way dat is een echte mannenwereld daar.
Je ziet het tegenwoordig overal. Echt, jukkie bahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Semi homo heb ik er een hekel aan om midden in het straatbeeld klef te doen, laatst stond ik in een tram en stonden er een jongen en meisje gewoon te tongen, dat vind ik echt niet kunnen.
Pardon!?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.
Dan kan iedereen wel gaan roepen dat dit niet zo is, omdat het niet in het ideaalplaatje past, maar daar verandert het niet door. Net zo goed als dat negers minder intelligent zijn, vrouwen emotioneel instabieler, invaliden vaker ziek zijn en mongooltjes harder kwijlen.
Even los van of je beweringen waar zijn, is het relevant? Er bestaan zat kindermisbruikende hetero's, domme blanken en emotioneel instabiele mannen. Als je iets tegen kindermisbruik hebt, moet je gewoon in het algemeen zeggen dat mensen van kinderen af moeten blijven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:44 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Even los van of je beweringen waar zijn, is het relevant? Er bestaan zat kindermisbruikende hetero's, domme blanken en emotioneel instabiele mannen. Als je iets tegen kindermisbruik hebt, moet je gewoon in het algemeen zeggen dat mensen van kinderen af moeten blijven.
Eh, ja, natuurlijk zie ik dat. Ik reageerde op het irrelevant zijn van LIXV's opmerking.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?
Ik wil wel reageren hoor: ja het is relevant als dat zo is, er zal namelijk een reden zijn dat meer homoseksuelen het met kinderen doen. Maar nee: homoseksualiteit verbannen of zwart maken is niet de oplossing. Sterker nog, ik vermoed dat de reden dat homoseksualiteit taboe is er voor zorgt dat homoseksuelen vaker iets met kinderen doen. Ik heb daar echter geen cijfers voor (zou mooi onderzoek zijn)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:49 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Eh, ja, natuurlijk zie ik dat. Ik reageerde op het irrelevant zijn van LIXV's opmerking.
Er is wel degelijk een basis voor zijn beweringen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?
Het onderzoek neemt niet in het achterhoofd dat homoseksualtiteit taboe is. D.w.z. je bent naar meerdere factoren aan het kijken die invloed hebben. Een goed onderzoek kan 1 factor bekijken en de rest uitsluiten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een basis voor zijn beweringen.
http://rethinkingtheology(...)lity-and-pedophilia/
Het blijft lastig te onderzoeken door verschillend gebruik van de definitie pedofilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |