Met andere woorden ;quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geforceerd stoer doen?
Uhm juist.
nou nou nouquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met andere woorden ;
Je moet weten wanneer je je muil moet houden Rens.
Gaat om dat 'Yvonnequote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geforceerd stoer doen?
Uhm juist.
Krijg jij even lekker de touwtyfus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met andere woorden ;
Je moet weten wanneer je je muil moet houden Rens.
Alright.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh nou dan laat ik dat de volgende keer wel. Uhm yo.
Heb jij onlogisch al eens gezien?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg jij even lekker de touwtyfus.
nee omdat je altijd wegloopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:48 schreef onlogisch het volgende:
Een beschamende 34ste plaatsMaar dat komt omdat ik de meeste tijd gebanned was
Hij is 2 cm groter nou nou.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb jij onlogisch al eens gezien?
3/10quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee omdat je altijd wegloopt.
Ooooh braaaa braaaa pow pow!
Met dat in gedachte duik ik snel mijn bed inquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten jullie samen voor jullie houden.
Uhm... ok. Ik zou in elk geval niet zo'n grote bek hebben als 16/17 jarige bonenstaak....quote:
Grote bek op het internetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... ok. Ik zou in elk geval niet zo'n grote bek hebben als 16/17 jarige bonenstaak....
Neuh. Er zitten ook nog figuren als JR he.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
In het echt leg ik het af tegen iedereen in de SC.
Slaap lekker Onlogischquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met dat in gedachte duik ik snel mijn bed in
Wat een kut nummer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:22 schreef Doublepain het volgende:
Zal ik even een goed nummer droppen voor de humeur?
[..]
Slaap lekker Onlogisch
Dat wijf is echtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje respect voor 23.
Ik ga Abe Lenstra toch ook niet kut noemen.
Op een of ander manier gedoog ik steeds meer. Ze moet alleen niet Rihanna nadoen en met een Jamaicaans accent gaan praten.quote:
Ik gedoog haar nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op een of ander manier gedoog ik steeds meer. Ze moet alleen niet Rihanna nadoen en met een Jamaicaans accent gaan praten.
Beetje oudquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:41 schreef Doublepain het volgende:
Toch nog iets goeds uit nederland.
Enige Spyker die een review heeft gehad van Top Gear, je hebt nog 1 uit Forza maar daar blijft het bij helaas.quote:
http://www.boldride.com/ride/2013/sr-auto-group-bmw-m6#gallery/4quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige Spyker die een review heeft gehad van Top Gear, je hebt nog 1 uit Forza maar daar blijft het bij helaas.
[ afbeelding ]
Best fapwaardig. (niet die man)
De eindbaasquote:Als 18-jarige debuteerde hij onder Louis van Gaal. Vijftien jaar later speelde Xavi zijn 700ste wedstrijd voor FC Barcelona. Er is in de wereld geen beter passer te vinden. De strateeg won handenvol prijzen met de blaugrana's: zeven kampioenschappen, twee nationale bekers, driemaal de Champions League en twee keer de wereldbeker voor clubs zijn de belangrijkste. Later deze maand wordt hij 34 jaar, maar Xavi lijkt nog jaren mee te kunnen.
http://www.nusport.nl/voe(...)leiding-arsenal.htmlquote:'Jonker nieuwe hoofd jeugdopleiding Arsenal'
Andries Jonker wordt het nieuwe hoofd jeugdopleiding van Arsenal. De huidige assistent-trainer van VfL Wolfsburg zal binnen enkele maanden worden aangesteld bij de Engelse topclub.
Jonker is door de Amerikaanse eigenaren en directie van Arsenal geselecteerd uit vele kandidaten, zo meldt De Telegraaf.
Momenteel is Liam Brady het hoofd van de jeugdopleiding in Londen.
Wel verrassendquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)leiding-arsenal.html
![]()
Niet werken dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
neequote:
Dus eigenlijk ben je gewoon dik?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeIk heb mijn zaterdag geruild met volgende week zaterdag. Omdat vandaag de wedstrijd doorgaat en volgende week hebben we geen wedstrijd
Was mijn lucky week, deze weekSalarisverhoging viel hoger uit dan ik dacht, 4 kaarten voor love the 90's voor 22 euro (ipv 140), vakantieveiling gewonnen voor haarverlenging, voetbal gaat door en ook nog eens 2,8 kilo kwijt
![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2014 10:34:05 ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja103 kilo ofzo, nu bijna 100
![]()
Nog even en ik zit onder de 100Je bent er op tijd bij of moet er nog meer af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja103 kilo ofzo, nu bijna 100
![]()
Nog even en ik zit onder de 100Je tieten wegen gewoon teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens HALLO![]()
probleem is, als ik op vakantie ben dan eet en zuip ik er best veel bijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent er op tijd bij of moet er nog meer af?
quote:
Je hebt nog wel een paar uur tot de lunch hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver ik moet boodschappen doen, ik heb daar zo hekel aan
Maar ik moet wel snel gaan, anders heb ik geen lunch
half 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een paar uur tot de lunch hoor
Wat een rot tijd om te spelen, net voor het donkerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 1
Anders kom ik niet uit met mijn tussendoortje (banaan 15:00), voor de wedstrijd (half 4 voetballen) voor extra power
Ik vind het op zich wel lekker, je kan uitslapen, je boodschappenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een rot tijd om te spelen, net voor het donker
En je kan nu op vrijdag makkelijk stappenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel lekker, je kan uitslapen, je boodschappendoen, na het voetbal lekker douchen, en als je thuis komt eten en heerlijk relaxen op de bank
Als je midden op de dag speelt, kan je bijna eigenlijk niks meer doen vind ik
Saind, jij bent een jood. Bestudeer mijn post eens, en kom eens met een passende verklaring.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:44 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik tosti-schnitzels ga halen bij de lidl
http://www.amsterdamarena.nl/Stadion-omgeving/In-het-stadion.htmquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent dat? Ja, ik kan lezen, maar zit je dan achter een paal of zo waardoor je de helft niet ziet?
Er gebeurt niet zo veel als ik een vaknummer in vul en op "zoek" klikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.amsterdamarena.nl/Stadion-omgeving/In-het-stadion.htm
Ja hier ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gebeurt niet zo veel als ik een vaknummer in vul en op "zoek" klik
Joodse zuinigheid, halverwege werd het te duurquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gebeurt niet zo veel als ik een vaknummer in vul en op "zoek" klik
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Joodse zuinigheid, halverwege werd het te duur
Charmed, vergeet jij ff niet de toto in te sturen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel lekker, je kan uitslapen, je boodschappendoen, na het voetbal lekker douchen, en als je thuis komt eten en heerlijk relaxen op de bank
Als je midden op de dag speelt, kan je bijna eigenlijk niks meer doen vind ik
liever niet ivm de voetbalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En je kan nu op vrijdag makkelijk stappen
Owjaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Charmed, vergeet jij ff niet de toto in te sturen?
Als jij steeds had meegedaan, had je gewoon eerste gestaan.quote:
kaartjes voor ajax, joodquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent dat? Ja, ik kan lezen, maar zit je dan achter een paal of zo waardoor je de helft niet ziet?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
1 seconde googlen ja togquote:Wat zijn beperkt zicht plaatsen?
Beperkt zicht plaatsen betreffen plaatsen welke in de verkoop gaan als de wedstrijd nagenoeg uitverkocht is. Zoals de naam eigenlijk al zegt, zijn dit plaatsen in een bepaald vak met minder goed zicht op het veld dan de "gewone" plaatsen. Denk aan plaatsen waarbij het zicht enigszins belemmerd kan worden door een (doorzichtige) afscheidingswand tussen twee vakken.
Om deze reden worden de plaatsen met minder goed zicht voor de helft van de prijs verkocht.
ik ook nog niet. Ga ik morgen doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe Originals gezien? Ik nog niet.
Beetje tequote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.boldride.com/ride/2013/sr-auto-group-bmw-m6#gallery/4
Doe mij deze maar.
Daarom moet je ook voor een Q7 gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik van die Spyker ook, net niet auto voor een absurde prijs
De M6 heeft ook echt weinig bestaansrechtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik van die Spyker ook, net niet auto voor een absurde prijs
Vind ik de lelijkste in die categorie, net een vrachtwagen, zal echt wel goed zijn want Audi maar Range Rover en dit zijn mooierquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom moet je ook voor een Q7 gaan.
Dit lijkt meer een blik op wielen, de Q7 is een Sport, Familie, Zaken etc auto in 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik de lelijkste in die categorie, net een vrachtwagen, zal echt wel goed zijn want Audi maar Range Rover en dit zijn mooier
[ afbeelding ]
Daarvan snap ik de prijs echt nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik de lelijkste in die categorie, net een vrachtwagen, zal echt wel goed zijn want Audi maar Range Rover en dit zijn mooier
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:59 schreef Saind het volgende:
tweedehands wel betaalbaar want ja wie wil zoiets
Mister bigstar noemen de amerikanen dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:39 schreef Mansjester het volgende:
Meisje met de parel hangt in New York.Amerikanen zijn gek op mysterie van Vermeer.Staat vandaag een artikel over in de krant.
johannes_Vermeer
Die vind ik echt mooi van lelijkheid, tijdloos monster.quote:
Heb er wel eens mee gereden, die luchtvering is niet mijn dingquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:01 schreef Doublepain het volgende:
Overigens de perfecte vakantieauto..
Te zware bagage? Geen probleem, je kan de achterkant(auto) laten zakken
[ afbeelding ]
Defender danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vind ik echt mooi van lelijkheid, tijdloos monster.
Maar goed ik heb het niet zo die hoge auto's om in te rijden.
rennies, is overal de oplossing voorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:56 schreef Heeinz het volgende:
Goed. Donderdag goed misselijk geworden in bus + trein + auto, en gisteren ook nog een klein beetje. Nu heb ik alleen nog af en toe misselijkheid als ik eet, en ik vrees dat het morgen in de auto ook nog wel mis kan gaan. Daarvoor ga ik denk ik Primatour halen. Degene die mij een oplossing voor geeft voor het misselijk worden krijgt 5 euro.
Anders kan ik niet naar Ajax - PSV namelijk.
Is dat niet voor maagzuur?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef Adames het volgende:
[..]
rennies, is overal de oplossing voor
Ik heb er een terreinwagen cursus in gedaan in Schotland, was echt tof, maar op de weg Heeinz zeker niet meenemen, die kotst de hele boel onder.quote:
Oeh jaloersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er een terreinwagen cursus in gedaan in Schotland, was echt tof, maar op de weg Heeinz zeker niet meenemen, die kotst de hele boel onder.
Gewoon in lage giering zetten en gaan!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er een terreinwagen cursus in gedaan in Schotland, was echt tof, maar op de weg Heeinz zeker niet meenemen, die kotst de hele boel onder.
Ik zou daar ooit wel eens een trip door Afrika mee willen maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:11 schreef Saind het volgende:
Doe mij maar een range rover van een generatie of twee terug
Heb ik ook een speciale band mee, was in de fabriek in 1973quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:11 schreef Saind het volgende:
Doe mij maar een range rover van een generatie of twee terug
Moeder van m'n huisgenoot doet dat soort dingen, week geleden in een Ford Ranger naar de noordkaap gerallyd, beetje op ijscircuits geragd enzo, fucking mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou daar ooit wel eens een trip door Afrika mee willen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |