Enige Spyker die een review heeft gehad van Top Gear, je hebt nog 1 uit Forza maar daar blijft het bij helaas.quote:
http://www.boldride.com/ride/2013/sr-auto-group-bmw-m6#gallery/4quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige Spyker die een review heeft gehad van Top Gear, je hebt nog 1 uit Forza maar daar blijft het bij helaas.
[ afbeelding ]
Best fapwaardig. (niet die man)
De eindbaasquote:Als 18-jarige debuteerde hij onder Louis van Gaal. Vijftien jaar later speelde Xavi zijn 700ste wedstrijd voor FC Barcelona. Er is in de wereld geen beter passer te vinden. De strateeg won handenvol prijzen met de blaugrana's: zeven kampioenschappen, twee nationale bekers, driemaal de Champions League en twee keer de wereldbeker voor clubs zijn de belangrijkste. Later deze maand wordt hij 34 jaar, maar Xavi lijkt nog jaren mee te kunnen.
http://www.nusport.nl/voe(...)leiding-arsenal.htmlquote:'Jonker nieuwe hoofd jeugdopleiding Arsenal'
Andries Jonker wordt het nieuwe hoofd jeugdopleiding van Arsenal. De huidige assistent-trainer van VfL Wolfsburg zal binnen enkele maanden worden aangesteld bij de Engelse topclub.
Jonker is door de Amerikaanse eigenaren en directie van Arsenal geselecteerd uit vele kandidaten, zo meldt De Telegraaf.
Momenteel is Liam Brady het hoofd van de jeugdopleiding in Londen.
Wel verrassendquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)leiding-arsenal.html
![]()
Niet werken dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
neequote:
Dus eigenlijk ben je gewoon dik?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeIk heb mijn zaterdag geruild met volgende week zaterdag. Omdat vandaag de wedstrijd doorgaat en volgende week hebben we geen wedstrijd
Was mijn lucky week, deze weekSalarisverhoging viel hoger uit dan ik dacht, 4 kaarten voor love the 90's voor 22 euro (ipv 140), vakantieveiling gewonnen voor haarverlenging, voetbal gaat door en ook nog eens 2,8 kilo kwijt
![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2014 10:34:05 ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja103 kilo ofzo, nu bijna 100
![]()
Nog even en ik zit onder de 100Je bent er op tijd bij of moet er nog meer af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja103 kilo ofzo, nu bijna 100
![]()
Nog even en ik zit onder de 100Je tieten wegen gewoon teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens HALLO![]()
probleem is, als ik op vakantie ben dan eet en zuip ik er best veel bijquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent er op tijd bij of moet er nog meer af?
quote:
Je hebt nog wel een paar uur tot de lunch hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver ik moet boodschappen doen, ik heb daar zo hekel aan
Maar ik moet wel snel gaan, anders heb ik geen lunch
half 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een paar uur tot de lunch hoor
Wat een rot tijd om te spelen, net voor het donkerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 1
Anders kom ik niet uit met mijn tussendoortje (banaan 15:00), voor de wedstrijd (half 4 voetballen) voor extra power
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |