Ik vind het op zich wel lekker, je kan uitslapen, je boodschappenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een rot tijd om te spelen, net voor het donker
En je kan nu op vrijdag makkelijk stappenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel lekker, je kan uitslapen, je boodschappendoen, na het voetbal lekker douchen, en als je thuis komt eten en heerlijk relaxen op de bank
Als je midden op de dag speelt, kan je bijna eigenlijk niks meer doen vind ik
Saind, jij bent een jood. Bestudeer mijn post eens, en kom eens met een passende verklaring.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:44 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik tosti-schnitzels ga halen bij de lidl
http://www.amsterdamarena.nl/Stadion-omgeving/In-het-stadion.htmquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent dat? Ja, ik kan lezen, maar zit je dan achter een paal of zo waardoor je de helft niet ziet?
Er gebeurt niet zo veel als ik een vaknummer in vul en op "zoek" klikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.amsterdamarena.nl/Stadion-omgeving/In-het-stadion.htm
Ja hier ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gebeurt niet zo veel als ik een vaknummer in vul en op "zoek" klik
Joodse zuinigheid, halverwege werd het te duurquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gebeurt niet zo veel als ik een vaknummer in vul en op "zoek" klik
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Joodse zuinigheid, halverwege werd het te duur
Charmed, vergeet jij ff niet de toto in te sturen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel lekker, je kan uitslapen, je boodschappendoen, na het voetbal lekker douchen, en als je thuis komt eten en heerlijk relaxen op de bank
Als je midden op de dag speelt, kan je bijna eigenlijk niks meer doen vind ik
liever niet ivm de voetbalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En je kan nu op vrijdag makkelijk stappen
Owjaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Charmed, vergeet jij ff niet de toto in te sturen?
Als jij steeds had meegedaan, had je gewoon eerste gestaan.quote:
kaartjes voor ajax, joodquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent dat? Ja, ik kan lezen, maar zit je dan achter een paal of zo waardoor je de helft niet ziet?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
1 seconde googlen ja togquote:Wat zijn beperkt zicht plaatsen?
Beperkt zicht plaatsen betreffen plaatsen welke in de verkoop gaan als de wedstrijd nagenoeg uitverkocht is. Zoals de naam eigenlijk al zegt, zijn dit plaatsen in een bepaald vak met minder goed zicht op het veld dan de "gewone" plaatsen. Denk aan plaatsen waarbij het zicht enigszins belemmerd kan worden door een (doorzichtige) afscheidingswand tussen twee vakken.
Om deze reden worden de plaatsen met minder goed zicht voor de helft van de prijs verkocht.
ik ook nog niet. Ga ik morgen doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe Originals gezien? Ik nog niet.
Beetje tequote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.boldride.com/ride/2013/sr-auto-group-bmw-m6#gallery/4
Doe mij deze maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |