abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 januari 2014 @ 21:19:13 #51
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_135908790
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef Buffell het volgende:

[..]

Als dat zo makkelijk was zaten we hier met z'n allen niet he :)
Haha ja ok. Alhoewel, ik zit hier niet echt meer om mijn ex. Meer om jullie. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_135911520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 01:45 schreef FrankElst het volgende:
Ik heb 'n lange relatie gehad, van zo'n zeven jaar, en die is ongeveer 2,5 jaar geleden door haar beëindigd.
Dat was achteraf een wijs besluit van haar.

Echter: ik heb sindsdien amper contact met haar gehad, want iedere keer als ik haar spreek, heb ik zin om haar te provoceren/zieken.
Is dat voor sommige mensen herkenbaar?
Klinkt heel normaal.
Was zoiets ook de reden dat het uit is gegaan?
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 23:22:09 #53
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_135914591
Die terugvallen steeds :{ man man man man
RED ONS HENNIEGOD
pi_135925265
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Die terugvallen steeds :{ man man man man
Heerlijk he? Had er gisternacht ook weer één. Wat gebeurt er bij je met zo'n terugval?
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 15:16:59 #55
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_135928281
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef Buffell het volgende:

[..]

Heerlijk he? Had er gisternacht ook weer één. Wat gebeurt er bij je met zo'n terugval?
Een heel naar gevoel in je buik en gedachtes die niet zo leuk zijn . Soms gepaard met de tranen in je ogen .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 26 januari 2014 @ 05:13:20 #56
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_135951445
Blegh... Nog ff wat eten in de shoarma.. Komt ze binnen met dr vriendinnetjes..

En uiteraard, tafeltje naast ons gaan zitten :')

Majaaa viel me mee :)

Krijg net een appje : are u okay?

Wijselijk niet gereageerd/online gegaan..

Makkelijk die previews :)

Lekker slapen :)
Morgen naar de bios!
pi_135955128
Pfff toch wel pittig zo'n break up. 5,5 jaar samen en nu net 2 weken uit elkaar. Het is een ontzettend goede beslissing geweest maar ik heb nu toch een rotgevoel :-( Zou eigenlijk even moeten huilen maar dat lukt dan weer net niet...
pi_135977002
Ik wil eigenlijk graag nog even binnenkort naar de vader van m'n ex toe, ze zijn met de verbouwing van hun nieuwe huis bezig en ik heb een aantal keer meegeholpen. Ben erg benieuwd hoe het ervoor staat en kon het altijd goed vinden met d'r vader. Hij woont in het dorp waar m'n ouders ook wonen, dus kan er in het weekend zo even langs. M'n ex is er bijna nooit daar.

Ik vraag me dus af of ik dat wel moet doen en of ik haar daarover moet informeren. Heb eigenlijk geen zin om voor zoiets met haar weer contact op te moeten nemen, dan ga ik er toch weer proberen meer uit te halen en terwijl ik weet dat ik dat niet moet willen.
  maandag 27 januari 2014 @ 10:35:48 #59
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_135998228
Je weet het antwoord al..
pi_135998329
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef Buffell het volgende:
Ik wil eigenlijk graag nog even binnenkort naar de vader van m'n ex toe, ze zijn met de verbouwing van hun nieuwe huis bezig en ik heb een aantal keer meegeholpen. Ben erg benieuwd hoe het ervoor staat en kon het altijd goed vinden met d'r vader. Hij woont in het dorp waar m'n ouders ook wonen, dus kan er in het weekend zo even langs. M'n ex is er bijna nooit daar.

Ik vraag me dus af of ik dat wel moet doen en of ik haar daarover moet informeren. Heb eigenlijk geen zin om voor zoiets met haar weer contact op te moeten nemen, dan ga ik er toch weer proberen meer uit te halen en terwijl ik weet dat ik dat niet moet willen.
Wil je dat oprecht doen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_135998817
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef Buffell het volgende:

Blijf niet hangen in het verleden maar ga verder met je leven, hier schiet je niks mee op.
pi_136000260
Goed, ik kom me hier ook maar melden.

Vandaag precies een week geleden is er een einde gekomen aan m'n relatie van ruim twee jaar. In deze periode hebben we samen best wat dingen meegemaakt. Zo is m'n vader met een hartinfarct in het ziekenhuis terecht gekomen, waar een zware periode van revalidatie op volgde. Zeven maanden nadat hij was opgenomen, zijn m'n ouders gaan scheiden. Het liep over een periode van minstens vijf jaar al niet lekker en was ook te verwachten, uiteindelijk was dat gewoon de beste oplossing.

We hebben ook zeker leuke dingen meegemaakt samen. Zo zijn we het eerste jaar samen een week naar Terschelling op vakantie geweest, een weekendje Callantsoog, paar keer naar Nick en Simon (:')) waar zij een groot fan van is, afgelopen zomer samen 8 dagen naar Portugal geweest, naar een stadionconcert van Guus Meeuwis geweest (ondergetekende groot fan van), inclusief een weekendje Eindhoven, daar wij uit het noorden des lands komen. En ook nog naar Soldaat van Oranje geweest, inclusief overnachting in Noordwijk, want afstand etc.

Alleen al met al is er dus vorige week een einde aan gekomen, helaas. En ik merk aan mezelf dat ik het er nu gewoon moeilijk mee krijg. Ik mis haar echt ontzettend, en denk nog vaak aan haar en aan ons. Want je hebt toch wel ruim twee jaar samen doorgebracht, en zoals gezegd veel dingen meegemaakt. En het rare is, het leek allemaal gewoon perfect. We hadden een spaarrekening geopend waar elke maand ¤100 heen ging, voor als we zouden samenwonen dat we een spaarpotje hadden. En nu is het voorbij. Ineens. Er zijn natuurlijk wel dingen gebeurd die deze breuk heeft veroorzaakt, maar toch had en heb ik nog steeds het gevoel dat we niet alles gedaan hebben om de relatie te redden. Zij zag het allemaal niet meer zitten, en zag geen toekomst meer. Ze vond dat het beter was zo. Toen ik haar vroeg om me recht in mijn ogen aan te kijken en te zeggen dat ze 100% achter deze keuze stond, begon ze te huilen. Ik vroeg, waarom huil je nu? Ze zei: Ja, dat kan ik niet. Want ik sta er niet volledig achter. Maar zoals het nu gaat kan en wil ik het niet.

Moraal van het verhaal .. De relatie is voorbij, en ondanks dat dingen niet lekker liepen, wou ze het niet echt een tweede kans geven. Nu stuurde ze afgelopen zaterdag weer berichtjes via whatsapp, met hele verhalen. En ook interesse in mij, van hoe het met m'n tentamens gaat etc.
Ik weet alleen niet goed wat ik hiervan moet denken. En ook typ ik de hele tijd op whatsapp in het tekstveld: Ik mis je.
Zonder dat ik het dan daadwerkelijk verstuur, omdat ik niet weet of ik dat wel moet sturen ... Maar ik mis haar echt ontzettend, want ik geloof oprecht dat als we het nog een kans hadden gegeven, dat het goed had kunnen komen...
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136001242
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Gauner het volgende:

[..]

Blijf niet hangen in het verleden maar ga verder met je leven, hier schiet je niks mee op.
Waarom niet, het is toch niet zo dat ik nu weer een volslagen vreemde ben? Bovendien staat hij er helemaal buiten, tussen dat het uit is met mij en m'n ex. Hij liet me zelfs nog weten dat ik altijd een keer langs kon komen om een kijkje te nemen.
pi_136001393
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:43 schreef trolley het volgende:
Goed, ik kom me hier ook maar melden.

Vandaag precies een week geleden is er een einde gekomen aan m'n relatie van ruim twee jaar. In deze periode hebben we samen best wat dingen meegemaakt. Zo is m'n vader met een hartinfarct in het ziekenhuis terecht gekomen, waar een zware periode van revalidatie op volgde. Zeven maanden nadat hij was opgenomen, zijn m'n ouders gaan scheiden. Het liep over een periode van minstens vijf jaar al niet lekker en was ook te verwachten, uiteindelijk was dat gewoon de beste oplossing.

We hebben ook zeker leuke dingen meegemaakt samen. Zo zijn we het eerste jaar samen een week naar Terschelling op vakantie geweest, een weekendje Callantsoog, paar keer naar Nick en Simon (:')) waar zij een groot fan van is, afgelopen zomer samen 8 dagen naar Portugal geweest, naar een stadionconcert van Guus Meeuwis geweest (ondergetekende groot fan van), inclusief een weekendje Eindhoven, daar wij uit het noorden des lands komen. En ook nog naar Soldaat van Oranje geweest, inclusief overnachting in Noordwijk, want afstand etc.

Alleen al met al is er dus vorige week een einde aan gekomen, helaas. En ik merk aan mezelf dat ik het er nu gewoon moeilijk mee krijg. Ik mis haar echt ontzettend, en denk nog vaak aan haar en aan ons. Want je hebt toch wel ruim twee jaar samen doorgebracht, en zoals gezegd veel dingen meegemaakt. En het rare is, het leek allemaal gewoon perfect. We hadden een spaarrekening geopend waar elke maand ¤100 heen ging, voor als we zouden samenwonen dat we een spaarpotje hadden. En nu is het voorbij. Ineens. Er zijn natuurlijk wel dingen gebeurd die deze breuk heeft veroorzaakt, maar toch had en heb ik nog steeds het gevoel dat we niet alles gedaan hebben om de relatie te redden. Zij zag het allemaal niet meer zitten, en zag geen toekomst meer. Ze vond dat het beter was zo. Toen ik haar vroeg om me recht in mijn ogen aan te kijken en te zeggen dat ze 100% achter deze keuze stond, begon ze te huilen. Ik vroeg, waarom huil je nu? Ze zei: Ja, dat kan ik niet. Want ik sta er niet volledig achter. Maar zoals het nu gaat kan en wil ik het niet.

Moraal van het verhaal .. De relatie is voorbij, en ondanks dat dingen niet lekker liepen, wou ze het niet echt een tweede kans geven. Nu stuurde ze afgelopen zaterdag weer berichtjes via whatsapp, met hele verhalen. En ook interesse in mij, van hoe het met m'n tentamens gaat etc.
Ik weet alleen niet goed wat ik hiervan moet denken. En ook typ ik de hele tijd op whatsapp in het tekstveld: Ik mis je.
Zonder dat ik het dan daadwerkelijk verstuur, omdat ik niet weet of ik dat wel moet sturen ... Maar ik mis haar echt ontzettend, want ik geloof oprecht dat als we het nog een kans hadden gegeven, dat het goed had kunnen komen...
Wat zijn 'dingen die gebeurd zijn' die de relatie hebben doen kapotlopen?
Voor mij klinkt het alsof het gewoon wat tijd nodig heeft en dan komen jullie weer bij elkaar. Zij staat er niet volledig achter, jij ook niet. Het is nu nog te vroeg om meteen weer opnieuw te beginnen, maar houd contact en kijk het eens aan over een maand of 2/3.
pi_136002541
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Buffell het volgende:

[..]

Waarom niet, het is toch niet zo dat ik nu weer een volslagen vreemde ben? Bovendien staat hij er helemaal buiten, tussen dat het uit is met mij en m'n ex. Hij liet me zelfs nog weten dat ik altijd een keer langs kon komen om een kijkje te nemen.
Ben je ook niet, maar je moet jezelf afvragen wat je er op dit moment aan hebt.

Je ben duidelijk nog niet over je ex heen waardoor het verleidelijk is om terug te vallen op het 'oude vertrouwde', dit maakt de verwerking van de breuk er niet makkelijker op (spreek uit ervaring).

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:43 schreef trolley het volgende:
Als vrouwen er - voor jouw gevoel - plotseling een einde aan maken dan hebben ze er vaak al lang en breed over nagedacht om dat te doen. De tranen zijn dan ook meestal het gevolg van het feit dat jij er door haar plotselinge beslissing helemaal ondersteboven en kapot van bent, niet omdat ze zelf over haar beslissing twijfelt.

Blijf ook niet hangen in de gedachte dat het wel gewerkt zou hebben als jullie het nog een kans hadden gegeven. Deed dit zelf in het begin ook, maar na een tijdje besef je dat de breuk niet uit de lucht komt vallen maar het er gewoon niet meer in zat. Als ze je nog een kans had gegeven was het misschien even 'goed' gegaan maar zou de relatie uiteindelijk toch op de klippen zijn gelopen.

Sterkte.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gauner op 27-01-2014 12:55:08 ]
pi_136003283
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:13 schreef Buffell het volgende:
Wat zijn 'dingen die gebeurd zijn' die de relatie hebben doen kapotlopen?
Voor mij klinkt het alsof het gewoon wat tijd nodig heeft en dan komen jullie weer bij elkaar. Zij staat er niet volledig achter, jij ook niet. Het is nu nog te vroeg om meteen weer opnieuw te beginnen, maar houd contact en kijk het eens aan over een maand of 2/3.
Ik zal het proberen om het in het kort uit te leggen.

Wat voor haar een struikelblok was, is dat wanneer wij in het weekend bij elkaar sliepen (vaak van zaterdag op zondag) dat we dan, met name wanneer we bij haar thuis sliepen, de zondag vrij weinig deden. We zaten wat aan tafel koffie te drinken met haar ouders, deden eens een spelletje, koffie drinken en nog een spelletje. 's Avonds was het dan voornamelijk op de bank voor de tv, en rond kwart over 10 naar huis. Hier stoorde zij, en ik ook, zich ontzettend aan. Omdat we dus eens in de twee weken een saaie zondag hadden eigenlijk. Dat hebben we ook eens naar elkaar uitgesproken, en geprobeerd dit beter te doen. We zijn eens naar Harlingen geweest, hebben eens een heel stuk met de hond gewandeld en een keer een kerstmarkt bezocht. Alleen daarna vervielen we eigenlijk weer in het oude ritme, omdat zij nooit met suggesties kwam. Ik moest altijd maar het voortouw nemen om iets te gaan doen op een zondagmiddag. Dus ik heb ook tegen haar gezegd, dat wil ik niet altijd.

Nou goed, de laatste twee tot drie weekenden waren dan ook vrij saai. We deden niet veel en dan komen ook de irritaties. En dat is voor haar de trigger geweest om er niet proberen samen uit te komen, maar om de relatie te verbreken. Natuurlijk heb ik ook dingen fout gedaan, maar zij even zo goed. Maar ze legt het nu neer alsof het mijn schuld is dat we vaak thuis waren in plaats van samen erop uit.

Een ander punt, wat voor mij dan weer een struikelblok was, is dat we niet vaak seks hadden. Ik denk dat we in de laatste vier maanden even zo vaak seks hebben gehad. Voor mij is dat gewoon een belangrijk onderdeel van een relatie, het hebben van regelmatige seks. En als we dan al seks hadden, lag ze er ook maar een beetje bij van: doe je ding maar, en klaar.

Terwijl als we 's avonds op bed lagen en ik haar ging verwennen, vond mevrouw geen probleem .. maar als ik dan vervolgens verder wou gaan tot echt seks zeg maar, was het ineens over en was ze moe en wilde ze gaan slapen. Zo van, wel de lusten maar niet de lasten. Ze heeft me serieus waar nooit gepijpt, en m'n lul ook amper aangeraakt .. Dat was voor mij wel gewoon lastig, maar ik bleef er wel met haar over praten ...

Dus op dit laatste punt zou je kunnen zeggen dat het misschien beter is nu, maar ik hou gewoon nog steeds ontzettend veel van haar. Ondanks het feit dat het op seks altijd van mijn kant moest komen, en ik nog wel eens met 'lege handen' bleef staan.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:12:31 #67
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_136005943
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Heb even je verhaal eruit gehaald, anders wordt het zo'n lange post.

Tja lastige situatie. Ik ben het niet eens met Gauner, vrouwen zijn namelijk sneller geneigd de beslissing te nemen terwijl ze er niet achter staan. Wat dat betreft zijn wij mannen daarin watjes. Vaak omdat er al over gepraat is en daar niks uitkomt. Dit lijkt mij ook zo'n situatie.

Afstand nemen kan dan een oplossing zijn. Maar vergeet niet dat praten, eerlijkheid en werken voor de relatie dan heel belangrijk zijn. Ik heb relaties van bekenden meegemaakt waar de woorden haat zelfs al in de mond genomen werden en nu al jarenlang gelukkig zijn. Dat kan dus ook.

Het enige wat je nu nog kunt doen is haar open en eerlijk vertellen wat jou gevoelens zijn en wat jij in de relatie verwacht. Nu is dit geen garantie dat het goed komt maar als dit wel het geval is ben je beide in de relatie gestapt, wetende wat de ander van je verwacht.

Een tip, als ze toch echt niet verder wil, neem dan afstand van haar. Berichten vanuit haar kant gaan echt niet helpen bij jouw verwerking.
pi_136007289
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef aeque het volgende:

[..]
Een tip, als ze toch echt niet verder wil, neem dan afstand van haar. Berichten vanuit haar kant gaan echt niet helpen bij jouw verwerking.
Ik zou het eerder omdraaien. Neem nu afstand en respecteer haar keuze. Als ze echt voor elkaar bestemd zijn dan komen ze vanzelf weer bij elkaar.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:54:59 #69
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_136009740
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:50 schreef Gauner het volgende:

[..]

Ik zou het eerder omdraaien. Neem nu afstand en respecteer haar keuze. Als ze echt voor elkaar bestemd zijn dan komen ze vanzelf weer bij elkaar.
Afstand nemen kan sowieso. Ik ben van mening dat de ander wel echt moet weten hoe jij erover denkt. Duidelijkheid is belangrijk.

Als je beide open en eerlijk bent en het zou er op neer komen dat jullie beide nog door willen maar niet op de huidige manier. Dan weet je in ieder geval zeker dat je eraan werkt met een doel.
pi_136011734
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zal het proberen om het in het kort uit te leggen.

Wat voor haar een struikelblok was, is dat wanneer wij in het weekend bij elkaar sliepen (vaak van zaterdag op zondag) dat we dan, met name wanneer we bij haar thuis sliepen, de zondag vrij weinig deden. We zaten wat aan tafel koffie te drinken met haar ouders, deden eens een spelletje, koffie drinken en nog een spelletje. 's Avonds was het dan voornamelijk op de bank voor de tv, en rond kwart over 10 naar huis. Hier stoorde zij, en ik ook, zich ontzettend aan. Omdat we dus eens in de twee weken een saaie zondag hadden eigenlijk. Dat hebben we ook eens naar elkaar uitgesproken, en geprobeerd dit beter te doen. We zijn eens naar Harlingen geweest, hebben eens een heel stuk met de hond gewandeld en een keer een kerstmarkt bezocht. Alleen daarna vervielen we eigenlijk weer in het oude ritme, omdat zij nooit met suggesties kwam. Ik moest altijd maar het voortouw nemen om iets te gaan doen op een zondagmiddag. Dus ik heb ook tegen haar gezegd, dat wil ik niet altijd.

Nou goed, de laatste twee tot drie weekenden waren dan ook vrij saai. We deden niet veel en dan komen ook de irritaties. En dat is voor haar de trigger geweest om er niet proberen samen uit te komen, maar om de relatie te verbreken. Natuurlijk heb ik ook dingen fout gedaan, maar zij even zo goed. Maar ze legt het nu neer alsof het mijn schuld is dat we vaak thuis waren in plaats van samen erop uit.

Een ander punt, wat voor mij dan weer een struikelblok was, is dat we niet vaak seks hadden. Ik denk dat we in de laatste vier maanden even zo vaak seks hebben gehad. Voor mij is dat gewoon een belangrijk onderdeel van een relatie, het hebben van regelmatige seks. En als we dan al seks hadden, lag ze er ook maar een beetje bij van: doe je ding maar, en klaar.

Terwijl als we 's avonds op bed lagen en ik haar ging verwennen, vond mevrouw geen probleem .. maar als ik dan vervolgens verder wou gaan tot echt seks zeg maar, was het ineens over en was ze moe en wilde ze gaan slapen. Zo van, wel de lusten maar niet de lasten. Ze heeft me serieus waar nooit gepijpt, en m'n lul ook amper aangeraakt .. Dat was voor mij wel gewoon lastig, maar ik bleef er wel met haar over praten ...

Dus op dit laatste punt zou je kunnen zeggen dat het misschien beter is nu, maar ik hou gewoon nog steeds ontzettend veel van haar. Ondanks het feit dat het op seks altijd van mijn kant moest komen, en ik nog wel eens met 'lege handen' bleef staan.
Ik moet zeggen dat het net lijkt alsof je de laatste maanden van mijn eigen kapotte relatie beschrijft, haha.
Ook wij deden vaak niet veel op de zondag. Ik moest zondag 's ochtends altijd voetballen en daarna ging ik vroeger vaak weer terug naar haar om de zondag door te brengen, maar de laatste maanden ging ik steeds vaker vanuit het voetbal naar huis of bleef ik tot laat in de middag in de kantine hangen.

Ook hadden we niet vaak seks (meer). In het begin, 4.5 jaar geleden, deden we het 3x in een weekend. Dat was tegen het eind, dus een tweetal maanden geleden ook nog maar 1x in de 2 weken ofzo. En dan was het inderdaad ook net alsof het was van 'doe je ding, maar stoor me niet'. Erg herkenbaar dus. Ook over dat pijpen kan ik me wel in herkennen, al was het aanraken dan weer niet echt een probleem bij mij.

Ik heb er ook met haar over proberen te praten maar ze vatte het snel op als kritiek en was dan weer geïrriteerd en vond ze dat ik haar altijd verwijten maakte en dat ze altijd maar moest toegeven en ik dat nooit deed. Dat is voor haar blijkbaar, na veel vragen van mij, de hoofdreden geweest; dat ze altijd moest toegeven als we ruzie/meningsverschil hadden. Waardeloze reden in mijn ogen, bovendien omdat het niet helemaal waar is.

Ik snap je dus wel best goed, ik denk dat je een beetje hetzelfde hebt als mij; je houdt nog van d'r, maar je weet ook dat het eigenlijk niet meer echt iets kan worden en dat je ook eigenlijk van binnen wel weet dat je het zelf ook niet moet willen, omdat je dan weer met dezelfde manco's geconfronteerd wordt. Het is dus vooral de gewoontes die je mist, iemand waarmee je alles deelt, waarbij je elk weekend bent. Zulke dingen wennen allemaal snel en je raakt er gehechter aan dan je denkt.
Een beetje een geval van 'je weet niet wat je hebt, tot je het kwijtraakt'.
Of heb je wel het idee van 'ik kan hier nog wat van maken en dat ga ik ook doen?'
pi_136012403
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef Buffell het volgende:

[..]

...

Ik snap je dus wel best goed, ik denk dat je een beetje hetzelfde hebt als mij; je houdt nog van d'r, maar je weet ook dat het eigenlijk niet meer echt iets kan worden en dat je ook eigenlijk van binnen wel weet dat je het zelf ook niet moet willen, omdat je dan weer met dezelfde manco's geconfronteerd wordt. Het is dus vooral de gewoontes die je mist, iemand waarmee je alles deelt, waarbij je elk weekend bent. Zulke dingen wennen allemaal snel en je raakt er gehechter aan dan je denkt.
Een beetje een geval van 'je weet niet wat je hebt, tot je het kwijtraakt'.
Of heb je wel het idee van 'ik kan hier nog wat van maken en dat ga ik ook doen?'
Ik zat gisteravond dit topic eens door te lezen, want ik was het in een grijs verleden eens tegengekomen. En ik zat er gisteravond dusdanig even doorheen, dat ik gewoon de behoefte had om het van me af te schrijven en te horen wat anderen ervan zouden vinden. Toen ben ik inderdaad jouw verhaal tegengekomen, en ik heb precies hetzelfde gevoel wat jij hebt. Toen ik jouw verhaal las, dacht ik: 'Hoe bizar, dat lijkt precies op mijn situatie.' Ik heb toen besloten om het eerst te lezen, en om dan vandaag mijn verhaal te doen. Maar er zijn inderdaad bizar veel overeenkomsten tussen onze relatiebreuk.

En het is inderdaad gewoon het feit dat ik nog ontzettend veel van haar hou, en dat als ze hier vanavond op de stoep zou staan met de vraag of ik haar en ons nog een kans wil geven, ondanks dat ze die vorige week niet wilde aannemen, had ik haar direct binnengelaten en eerst gewoon een knuffel gegeven zonder iets te zeggen, en waarschijnlijk huilen van blijdschap. Maar net wat jij zegt, aan de andere kant moet je het misschien ook helemaal niet willen. Om nu weer terug te gaan bij elkaar. Want dan val je uiteindelijk weer in het oude patroon, met dezelfde ruzies, dezelfde irritaties en dezelfde frustraties. En als het dan weer niet blijkt te werken, beleef je dit circus weer opnieuw ;(

Maar wat jij zegt, daar sla je de spijker wel mee op de kop. Je weet niet, of eigenlijk beseft, niet goed wat je hebt, tot het moment waarop je het kwijtraakt. En dan is het lastig, want dan zie je pas hoe leuk de dingen waren. Het zit al in de simpelste dingen als in het weekend bij elkaar slapen, en dan samen 's avonds in slaap vallen en 's ochtends samen wakker worden en lekker ontbijten. Daar had ik het afgelopen weekend wel enorm zwaar mee, dat ik nu alleen in m'n bed lag, zonder m'n (ex) vriendin naast me.

Maar dat is 'De kunst van het loslaten van je ex.' En dat kost tijd, daar ben ik nu wel achter. In het begin lachte ik het weg, door er steeds grapjes over te maken. Alleen ik merk aan mezelf dat na afgelopen weekend, ben ik haar en de relatie die wij hadden gewoon ontzettend gaan missen... ;(

Maar of ik er nog wat van kan maken, en dat ook wil ... dat weet ik niet. Zoals gezegd, ik zou niets liever willen dan dat zij vanavond bij mij voor de deur staat en zegt dat ze het nog een kans wil geven. Echt, ik zou dolgelukkig zijn. Maar het is de vraag of het slim is om te doen ... M'n zusje zei ooit: Teruggaan bij je ex is net zoiets als water in een lege fles shampoo doen. Het werkt wel, maar niet zo goed als dat het ooit heeft gedaan.
pi_136014894
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:03 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zat gisteravond dit topic eens door te lezen, want ik was het in een grijs verleden eens tegengekomen. En ik zat er gisteravond dusdanig even doorheen, dat ik gewoon de behoefte had om het van me af te schrijven en te horen wat anderen ervan zouden vinden. Toen ben ik inderdaad jouw verhaal tegengekomen, en ik heb precies hetzelfde gevoel wat jij hebt. Toen ik jouw verhaal las, dacht ik: 'Hoe bizar, dat lijkt precies op mijn situatie.' Ik heb toen besloten om het eerst te lezen, en om dan vandaag mijn verhaal te doen. Maar er zijn inderdaad bizar veel overeenkomsten tussen onze relatiebreuk.

En het is inderdaad gewoon het feit dat ik nog ontzettend veel van haar hou, en dat als ze hier vanavond op de stoep zou staan met de vraag of ik haar en ons nog een kans wil geven, ondanks dat ze die vorige week niet wilde aannemen, had ik haar direct binnengelaten en eerst gewoon een knuffel gegeven zonder iets te zeggen, en waarschijnlijk huilen van blijdschap. Maar net wat jij zegt, aan de andere kant moet je het misschien ook helemaal niet willen. Om nu weer terug te gaan bij elkaar. Want dan val je uiteindelijk weer in het oude patroon, met dezelfde ruzies, dezelfde irritaties en dezelfde frustraties. En als het dan weer niet blijkt te werken, beleef je dit circus weer opnieuw ;(

Maar wat jij zegt, daar sla je de spijker wel mee op de kop. Je weet niet, of eigenlijk beseft, niet goed wat je hebt, tot het moment waarop je het kwijtraakt. En dan is het lastig, want dan zie je pas hoe leuk de dingen waren. Het zit al in de simpelste dingen als in het weekend bij elkaar slapen, en dan samen 's avonds in slaap vallen en 's ochtends samen wakker worden en lekker ontbijten. Daar had ik het afgelopen weekend wel enorm zwaar mee, dat ik nu alleen in m'n bed lag, zonder m'n (ex) vriendin naast me.

Maar dat is 'De kunst van het loslaten van je ex.' En dat kost tijd, daar ben ik nu wel achter. In het begin lachte ik het weg, door er steeds grapjes over te maken. Alleen ik merk aan mezelf dat na afgelopen weekend, ben ik haar en de relatie die wij hadden gewoon ontzettend gaan missen... ;(

Maar of ik er nog wat van kan maken, en dat ook wil ... dat weet ik niet. Zoals gezegd, ik zou niets liever willen dan dat zij vanavond bij mij voor de deur staat en zegt dat ze het nog een kans wil geven. Echt, ik zou dolgelukkig zijn. Maar het is de vraag of het slim is om te doen ... M'n zusje zei ooit: Teruggaan bij je ex is net zoiets als water in een lege fles shampoo doen. Het werkt wel, maar niet zo goed als dat het ooit heeft gedaan.
Jup, ik heb precies hetzelfde. Ik wéét van mezelf dat ik er niet weer aan zou moeten beginnen en ik wéét dan het dan toch weer fout gaat, maar inderdaad; als ze zodadelijk zou aanbellen en ze staat voor m'n deur en ze zegt; 'ik heb een foute beslissing gemaakt', vraag ik me af of ik dan ook een grote jongen ben en haar afwijs.
Daarom hink ik ook nu steeds op twee gedachten; het laten gaan en geen contact meer zoeken óf met haar proberen te praten.
Ik denk alleen wel dat er 1 verschil is tussen mijn situatie en de jouwe; jou ex laat nog van zich horen. De mijne is van de een op de andere dag ineens veranderd in iemand die nooit meer wat laat horen en ze lijkt al het contact met mij te vermijden -> ze heeft me ook van Facebook geflikkerd.
Dat wijst wat mij betreft op 2 mogelijkheden; óf ze is er echt helemaal klaar mee óf het doet haar toch wel wat en ze wil dus niet met me praten omdat ze dan spijt gaat krijgen.
Ze is sowieso niet echt een prater en niemand weet nu echt hoe ze erover denkt. Ik hoorde het van d'r broertje vandaag nog namelijk, die vertelde me dat niemand in de familie nu eigenlijk weet waarom ik er niet meer ben.

Maar goed. Los van dat, ik denk dat het cliché 'tijd heelt alle wonden' hier best van toepassing is. Ik weet ook wel dat ik na verloop van tijd wel minder aan haar ga denken, minder verdrietig ben en minder verwijten naar mezelf ga maken van hoe ik het zo ver heb kunnen laten komen. Maar nu voel ik me gewoon nog echt beroerd en dat is terecht, omdat ik weet dat ik het anders had kunnen doen.

Dat is denk ik ook m'n advies; voel je lekker klote wanneer dat nu eenmaal zo is. Daar is niks mis mee en je kunt niet altijd net doen alsof het je niks doet, want daar houd je alleen jezelf mee voor de gek. Praat er gewoon met vrienden over, of PM mij desnoods, ik snap het toch wel omdat ik in 't zelfde schuitje zit ;)
pi_136017637
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef Buffell het volgende:
Jup, ik heb precies hetzelfde. Ik wéét van mezelf dat ik er niet weer aan zou moeten beginnen en ik wéét dan het dan toch weer fout gaat, maar inderdaad; als ze zodadelijk zou aanbellen en ze staat voor m'n deur en ze zegt; 'ik heb een foute beslissing gemaakt', vraag ik me af of ik dan ook een grote jongen ben en haar afwijs.
Daarom hink ik ook nu steeds op twee gedachten; het laten gaan en geen contact meer zoeken óf met haar proberen te praten.
Ik denk alleen wel dat er 1 verschil is tussen mijn situatie en de jouwe; jou ex laat nog van zich horen. De mijne is van de een op de andere dag ineens veranderd in iemand die nooit meer wat laat horen en ze lijkt al het contact met mij te vermijden -> ze heeft me ook van Facebook geflikkerd.
Dat wijst wat mij betreft op 2 mogelijkheden; óf ze is er echt helemaal klaar mee óf het doet haar toch wel wat en ze wil dus niet met me praten omdat ze dan spijt gaat krijgen.
Ze is sowieso niet echt een prater en niemand weet nu echt hoe ze erover denkt. Ik hoorde het van d'r broertje vandaag nog namelijk, die vertelde me dat niemand in de familie nu eigenlijk weet waarom ik er niet meer ben.

Maar goed. Los van dat, ik denk dat het cliché 'tijd heelt alle wonden' hier best van toepassing is. Ik weet ook wel dat ik na verloop van tijd wel minder aan haar ga denken, minder verdrietig ben en minder verwijten naar mezelf ga maken van hoe ik het zo ver heb kunnen laten komen. Maar nu voel ik me gewoon nog echt beroerd en dat is terecht, omdat ik weet dat ik het anders had kunnen doen.

Dat is denk ik ook m'n advies; voel je lekker klote wanneer dat nu eenmaal zo is. Daar is niks mis mee en je kunt niet altijd net doen alsof het je niks doet, want daar houd je alleen jezelf mee voor de gek. Praat er gewoon met vrienden over, of PM mij desnoods, ik snap het toch wel omdat ik in 't zelfde schuitje zit
Dat is waar, m'n ex stuurde zaterdagavond inderdaad berichtjes via whatsapp. En op Facebook zijn we ook nog gewoon vrienden, maar goed we zijn ook niet met ruzie uit elkaar gegaan. Ze zei dat het voor haar gewoon 'op' was op dit moment. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, ben ik aan de ene kant wel blij dat ze me berichtjes stuurt, maar aan de andere kant weet ik niet goed wat ik ermee moet. En wat zij ermee bedoelt .. Stuurt ze me berichtjes omdat ze aan me denkt, en me wellicht mist. Of zou het gewoon onschuldig zijn, dat ze gewoon wil weten hoe het met me gaat. Ik zit nu ook enorm te twijfelen of ik haar een appje moet sturen en haar vertel dat ik haar mis. Niet meer, niet minder. En dan gewoon kijken wat haar reactie is...

In jouw geval lijkt me het best een lastige situatie inderdaad, dat ze helemaal geen contact meer met je wil. En helemaal gezien het feit dat niemand van haar familie eigenlijk weet waarom het uit is gegaan tussen jullie. En dat lijkt mij inderdaad gewoon het lastige, dat je daar niet een duidelijk antwoord op hebt gekregen. Dat is wel iets waar je na 4,5 jaar recht op hebt imo.
pi_136017760
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 01:45 schreef FrankElst het volgende:

Echter: ik heb sindsdien amper contact met haar gehad, want iedere keer als ik haar spreek, heb ik zin om haar te provoceren/zieken.
Is dat voor sommige mensen herkenbaar?
Heel erg herkenbaar. Ook woedegevoelens naar haar toe, maar als ik alles rationaliseer neemt dat wel af, al is het soms erg lastig om nuchter te blijven nadenken.
pi_136029415
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:09 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat is waar, m'n ex stuurde zaterdagavond inderdaad berichtjes via whatsapp. En op Facebook zijn we ook nog gewoon vrienden, maar goed we zijn ook niet met ruzie uit elkaar gegaan. Ze zei dat het voor haar gewoon 'op' was op dit moment. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, ben ik aan de ene kant wel blij dat ze me berichtjes stuurt, maar aan de andere kant weet ik niet goed wat ik ermee moet. En wat zij ermee bedoelt .. Stuurt ze me berichtjes omdat ze aan me denkt, en me wellicht mist. Of zou het gewoon onschuldig zijn, dat ze gewoon wil weten hoe het met me gaat. Ik zit nu ook enorm te twijfelen of ik haar een appje moet sturen en haar vertel dat ik haar mis. Niet meer, niet minder. En dan gewoon kijken wat haar reactie is...

In jouw geval lijkt me het best een lastige situatie inderdaad, dat ze helemaal geen contact meer met je wil. En helemaal gezien het feit dat niemand van haar familie eigenlijk weet waarom het uit is gegaan tussen jullie. En dat lijkt mij inderdaad gewoon het lastige, dat je daar niet een duidelijk antwoord op hebt gekregen. Dat is wel iets waar je na 4,5 jaar recht op hebt imo.
Jup, daar zit ik ook erg mee. Ik weet eigenlijk niets helemaal zeker, omdat ik zo weinig info heb. Misschien heeft ze iemand anders ontmoet en durft ze het niet te zeggen, misschien is er veel meer aan de hand en omdat ze niet echt een prater is wil ze dat niet vertellen of misschien is dit wel alles. Ik weet het niet en dat zorgt ervoor dat ik steeds valse hoop blijf houden op een berichtje van d'r enzo. Ik ben al anderhalve maand volop afleiding aan het zoeken maar dat kan ook maar tot op een bepaald niveau. Ik houd me ook groot voor een groot deel van de dag, lach het een beetje weg als mensen erover beginnen, behalve tegen een paar hele goede vrienden zeg ik eerlijk dat ik er nog meer mee zit dan ik laat overkomen.

Wat me ook irriteert/opvalt, en hoe belachelijk dat ook klinkt; ik vind vrolijke liedjes die ik altijd superchill vond nu enorm vervelend. Ik ben een groot Bruce Springsteen-fan en tot nu toe kan ik de helft van z'n nummers opeens niet meer aanhoren. Frustrerend.
pi_136060864
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef Buffell het volgende:
Jup, daar zit ik ook erg mee. Ik weet eigenlijk niets helemaal zeker, omdat ik zo weinig info heb. Misschien heeft ze iemand anders ontmoet en durft ze het niet te zeggen, misschien is er veel meer aan de hand en omdat ze niet echt een prater is wil ze dat niet vertellen of misschien is dit wel alles. Ik weet het niet en dat zorgt ervoor dat ik steeds valse hoop blijf houden op een berichtje van d'r enzo. Ik ben al anderhalve maand volop afleiding aan het zoeken maar dat kan ook maar tot op een bepaald niveau. Ik houd me ook groot voor een groot deel van de dag, lach het een beetje weg als mensen erover beginnen, behalve tegen een paar hele goede vrienden zeg ik eerlijk dat ik er nog meer mee zit dan ik laat overkomen.

Wat me ook irriteert/opvalt, en hoe belachelijk dat ook klinkt; ik vind vrolijke liedjes die ik altijd superchill vond nu enorm vervelend. Ik ben een groot Bruce Springsteen-fan en tot nu toe kan ik de helft van z'n nummers opeens niet meer aanhoren. Frustrerend.
Ik ken het gevoel. Het is zwaar klote als iets ineens niet meer is, en vervolgens jouw ex dan in dit geval niets meer van zich laat horen. Ik vind het ook niet redelijk naar jou toe, omdat je toch 4,5 jaar samen hebt meegemaakt. En omdat onze situaties bizar veel op elkaar lijken, snap ik heel goed hoe jij je moet voelen. En net wat jij zegt: dat weglachen. Ik herken dat heel goed. Ik deed dat eerst ook. Alleen er zijn nu bij mij een paar dingen veranderd, wat de situatie even anders maakt.

Zaterdag had ik een kaart op de bus gedaan naar m'n ex haar ouders, als blijk van waardering en dank voor de afgelopen 2,5 jaar dat ik daar over de vloer kwam. Ik heb geen hele verhalen op de kaart gezet, alleen 'Met dit kaartje wou ik jullie nog even bedanken voor de goede en leuke tijd van afgelopen twee jaar. Bedankt voor alles.'

Toen kreeg ik vandaag een smsje van haar moeder, ook namens haar vader:

Lieve *naam*
Bedankt voor je lieve kaart. Wij zitten er zelf ook erg mee, en vinden het ook erg jammer dat het zo gelopen is. We weten ook nog niet wat er met haar aan de hand is, of wat er is gebeurd. Maar we hopen nog op het beste. Veel liefs *naam ouders*

Toen ik dat berichtje kreeg, begon ik direct te huilen. Direct ging er van alles door m'n hoofd. Ik had vanmiddag tentamen, dus de timing was werkelijk perfect :N
Eerst maar zo gelaten, en het tentamen zo goed en kwaad als dat ging maar gemaakt. Op de weg terug naar huis de hele tijd het berichtje ervoor gehad, en nagedacht wat ik terug zou sturen. Want ik moest iets terug sturen, dat moest van mezelf. Zo'n smsje zegt toch wel iets. Dus zojuist om kwart voor 6 een smsje terug gestuurd, en binnen 5 minuten belde haar moeder. We zaten nog aan tafel, en ik wist niet of ik nou moest opnemen of niet. M'n zusje zat naast me en zei: Neem nou maar op!

Dus ik de telefoon opgenomen, en een gesprek met haar moeder gehad. Moraal van het gesprek was dat zij ook geen grip op *ex* hebben, en ook totaal geen hoogte van haar krijgen op dit moment. Ze zei ook dat *ex* niet zichzelf is op dit moment, ze is gewoon anders de laatste weken. *ex* wil met haar ouders ook nergens over praten, als ze proberen het gesprek te beginnen, loopt ze weg of begint ze ergens anders over. Ze zeiden ook dat ze misschien wel kwaad of teleurgesteld was over iets, maar dat ze dat dan gewoon eerlijk tegen me (had) moeten zeggen. Maar ze heeft gewoon een ontzettende stijve kop, en dat is ook wat haar ouders zeggen. Als ze die op zet, kom je nergens doorheen en kun je lullen als een brugman maar je komt nergens. Haar moeder heeft gezegd dat ze het echt oprecht jammer vonden dat het zo is gelopen, en ze hopen van harte dat *ex* tot inkeer komt en beseft dat ze misschien wel een verkeerde keuze heeft gemaakt. Ik heb in ieder geval gezegd tegen haar ouders dat ik de bal nu bij haar leg, en dat ik contact van haar afwacht. Ik heb *ex* belooft haar tijd en ruimte te geven, en dat doe ik ook. Haar ouders wisten bijvoorbeeld ook helemaal niet dat *ex* alweer contact met mij had gezocht na woensdag ...

Kortom, to be continued ....
pi_136089067
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef trolley het volgende:

...
Dat maakt de situatie inderdaad heel anders. Zij zoekt nog contact met je en bij mij lijkt het alsof ik voor haar van de aardbodem verdwenen ben.
Het klinkt alsof je jezelf het wel moeilijker aan het maken bent nog, door deze smsjes en telefoontjes aan te nemen. Denk niet dat dat allemaal heel verstandig is. Ik heb haar ouders (ze zijn gescheiden) allebei ook nog een berichtje gestuurd hoor, met daarin een bedankje voor de afgelopen 4.5 jaar. Kreeg ik ook netjes antwoord op terug en ook met de woorden; 'ja wij weten ook niet wat er is, *ex* is niet zo'n prater'.
Ben ik verder niet op ingegaan, dan ga je jezelf alleen maar valse hoop enzo aanpraten.

Misschien moet je in jou situatie gewoon eens met haar afspreken ergens en dan eerlijk tegen elkaar zeggen wat je nog voelt en denkt. En dan vooral zij, want zij weet het klaarblijkelijk allemaal niet. Want met deze woorden van d'r moeder ga je alleen maar twijfelen en jezelf meer pijnigen. Ik zou d'r om opheldering vragen. Het had bij mij geen succes, ik kreeg ongeveer 0.5% opheldering, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook zo gaat :)
pi_136089534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef Buffell het volgende:
Misschien moet je in jou situatie gewoon eens met haar afspreken ergens en dan eerlijk tegen elkaar zeggen wat je nog voelt en denkt. En dan vooral zij, want zij weet het klaarblijkelijk allemaal niet. Want met deze woorden van d'r moeder ga je alleen maar twijfelen en jezelf meer pijnigen. Ik zou d'r om opheldering vragen. Het had bij mij geen succes, ik kreeg ongeveer 0.5% opheldering, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook zo gaat
Ik denk dat dat er ook zeker nog wel van gaat komen, na wat er gister is gebeurd. Na dat telefoontje met haar moeder, *ex* was op dat moment nog niet thuis dus daarom belde ze, heb ik het eerst maar even gelaten, en dat ook tegen haar moeder gezegd. Ik heb gezegd dat ik haar nu even tijd en ruimte geef, en dat als zij de behoefte heeft altijd contact kan en mag opzoeken.

Toen kreeg ik een uur later nog een smsje van haar ouders dat ze hadden een heel gesprek gehad met *ex* waarop zij heel boos is geworden op haar ouders, maar wel nu alles eruit heeft gegooid. Het kwam er op neer, zo schreef haar moeder in het smsje, dat ze was gewoon kwaad de laatste tijd, ook op mij. En door stress van school en examens etc. erbij zag ze het gewoon niet meer en heeft ze het uitgemaakt. Ze was gewoon boos, op dingen die gebeurd zijn. Maar de liefde was er nog wel, schreven haar ouders. Met als note: *ex* weet niets van dit smsje naar jou, dus je weet het niet van ons.

Dus het is nu afwachten wat er gaat gebeuren, en wanneer zij weer toenadering gaat zoeken. Ik laat haar in ieder geval even met rust, om het bij haar ook op een rijtje te krijgen en geen verwarring te zaaien. Maar wat je zegt over die smsjes en telefoontje, het heeft bij mij wel weer een beetje (valse?) hoop gewekt. Maar wat ik zelf wil, weet ik op dit moment echt niet. Het is zo'n chaos nu in m'n hoofd ..

Ik denk dat ik dat ook pas kan beslissen als ik haar weer zie. Maar mochten we het toch willen proberen, moeten er wel dingen veranderen. En ik zal ook zeker tegen haar zeggen dat ik het niet tof vind dat ze het maar uitmaakt omdat ze kwaad is op iets, om iets, in plaats van het gesprek daarover aan te gaan...

Zucht. Vrouwen, het zijn net bakfietsen .. Je moet ze beide trappen :D *O*
pi_136089798
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik denk dat dat er ook zeker nog wel van gaat komen, na wat er gister is gebeurd. Na dat telefoontje met haar moeder, *ex* was op dat moment nog niet thuis dus daarom belde ze, heb ik het eerst maar even gelaten, en dat ook tegen haar moeder gezegd. Ik heb gezegd dat ik haar nu even tijd en ruimte geef, en dat als zij de behoefte heeft altijd contact kan en mag opzoeken.

Toen kreeg ik een uur later nog een smsje van haar ouders dat ze hadden een heel gesprek gehad met *ex* waarop zij heel boos is geworden op haar ouders, maar wel nu alles eruit heeft gegooid. Het kwam er op neer, zo schreef haar moeder in het smsje, dat ze was gewoon kwaad de laatste tijd, ook op mij. En door stress van school en examens etc. erbij zag ze het gewoon niet meer en heeft ze het uitgemaakt. Ze was gewoon boos, op dingen die gebeurd zijn. Maar de liefde was er nog wel, schreven haar ouders. Met als note: *ex* weet niets van dit smsje naar jou, dus je weet het niet van ons.

Dus het is nu afwachten wat er gaat gebeuren, en wanneer zij weer toenadering gaat zoeken. Ik laat haar in ieder geval even met rust, om het bij haar ook op een rijtje te krijgen en geen verwarring te zaaien. Maar wat je zegt over die smsjes en telefoontje, het heeft bij mij wel weer een beetje (valse?) hoop gewekt. Maar wat ik zelf wil, weet ik op dit moment echt niet. Het is zo'n chaos nu in m'n hoofd ..

Ik denk dat ik dat ook pas kan beslissen als ik haar weer zie. Maar mochten we het toch willen proberen, moeten er wel dingen veranderen. En ik zal ook zeker tegen haar zeggen dat ik het niet tof vind dat ze het maar uitmaakt omdat ze kwaad is op iets, om iets, in plaats van het gesprek daarover aan te gaan...

Can't live with 'em, can't live without 'em.

Ik denk toch dat je je serieus moet afvragen of je het wel weer moet proberen. Kijk, als mensen zeggen 'we kunnen het proberen, maar dan moeten er wel dingen veranderen', klopt het al niet. Je zou niet hoeven veranderen om een relatie te hebben. Daarin moet je juist jezelf kunnen zijn en de ander ook. Als je dus opzettelijk dingen moet veranderen om elkaar niet voor het hoofd te stoten, gaat dat op den duur ook mis. Als zij niet compleet zichzelf kan zijn of/en jij ook niet, dan is de basis om een langdurige relatie aan te gaan er niet echt.

Dat besef heb ik nu ook gekregen. Ik weet ook dat ik en mijn ex best weer samen zouden kunnen zijn míts er dingen veranderen. Maar dat wil ik niet. Ik wil mezelf niet hoeven veranderen om een relatie aan te kunnen gaan en daarom weet ik dat ik ook niet meer achter m'n ex moet aangaan, omdat ik er toch spijt van ga krijgen. Het moeilijke is dus dat je van binnen ook nog steeds denkt/voelt; ik hou van d'r.
En dat is ook zo, maar ik moet wel zo rationeel mogelijk blijven en mezelf steeds zeggen; dat klopt, maar je zult uiteindelijk beter af zijn'.

Zoals ik al eerder zei; ik weet dat ik het niet meer moet willen, maar als ze hier over een halfuur voor m'n deur staat met enorme spijt weet ik niet of ik sterk genoeg ben om dan te zeggen dat het niks meer gaat worden.
pi_136090744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef trolley het volgende:

[..]

Ha Trolley,

In je topic over het einde van jullie relatie leek jullie relatie zacht gezegd verre van ideaal. Het klonk vooral alsof je iemand wil dan dat je deze meid wil. Onder andere uit jullie seksleven en jouw wanhoop hierover spreekt niet echt een 'the one' gevoel.

Ook nu lijk je vooral blij te zijn dat je 'schoonouders' het voor je opnemen, maar je stelt zelf al dat je eigenlijk zelf niet weet wat je wil. Ga daar eens rustig over nadenken, over je toekomst, niet over wat is geweest en wat gewoon niet werkte. Het is verleidelijk om genoegen te nemen met 'iets', met iets wat fijn was, wat je kent, maar wat helaas nu niet meer functioneert. Ik weet niet meer hoe oud je bent, maar als je iets zelfstandiger wordt, minder aan (schoon-)ouders vast zit, zal je merken dat het makkelijker is om je eigen koers te varen.

Beetje onsamenhangend verhaal wellicht, en ik snap dat je je kut en in de war voelt, maar dat is volkomen normaal. Aan het eind van de verwarring wacht een nieuw leven, maar daar kom je minder snel als je contact gaat blijven houden met je ex en zelfs die schoonouders.
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
pi_136121145
Boaaah die fucking neiging om alles wat je nog wil zeggen tegen d'r op de app te gooien, schijtirritant.
Een maandje in een hut zonder enige vorm van elektriciteit of mogelijkheden tot communicatie zou me goed doen zeg.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:14:26 #82
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136123998
:r
RED ONS HENNIEGOD
pi_136126652
Al bijna 4,5 jaar uit met mijn ex, maar krijg nog altijd de zenuwen wanneer ik op Facebook op het punt sta om haar profiel te bezoeken :') Heb haar ook nog steeds geblokkeerd.. :D
pi_136132224
Na ruim 4 jaar relatie is het nu een paar maanden uit. Met name door mentale moeilijkheden bij mij liep het stuk (ik maakte het uit). Ze vond dit vreselijk en ze wou me heel graag terug. Na verloop van tijd draaide dat om. Zij wou niet meer, maar ik juist wel weer omdat ik in de afgelopen maanden flink aan mezelf gewerkt heb en ik zie nu goed in wat er mis is gegaan. Ik heb vreselijk spijt van de breuk en wil haar graag terug en heb haar dit ook duidelijk gemaakt en meerdere malen m'n excuus aangeboden voor alles wat er is gebeurd, met alle respect voor haar.
Laatst heb ik een (lange) brief geschreven met al m'n gedachten erin. Dat ik het goed wil maken en dat zij de ware voor me is. Als ultieme poging heb ik haar een vakantie, samen met mij, aangeboden op mijn kosten. Wanneer en of ze dit wil laat ik natuurlijk aan haar over. Dit om zo een nieuwe start te maken en dan zien we wel hoe het loopt.
Ze heeft hier neutraal/ontwijkend op gereageerd en wil tijd. Ze heeft het moeilijk (ik ook) en wil de komende tijd geen contact. Ik weet dus niet waar ik aan toe ben en dat vind ik vreselijk (karakter trekje). Onduidelijkheid is killing me en ben zeer slecht in "geen contact" en wachten. Ik wil zo graag alles uitpraten en haar laten zien dat ik voor haar wil gaan. We hebben het beide moeilijk, dus denk ik van, waarom dan niet met elkaar praten over de moeilijkheden?

Van nature wil ik graag alles uitpraten en daarom vind ik geen contact ook extreem moeilijk. Ik geloof niet in geen contact qua oplossing en wil vragen om oplossingsgericht met elkaar te praten ipv geen contact, aangezien we het beide moeilijk hebben. Is dit verstandig of kan ik me beter toch terugtrekken.

[ Bericht 7% gewijzigd door billboard op 30-01-2014 14:50:13 ]
pi_136137630
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:13 schreef billboard het volgende:
Na ruim 4 jaar relatie is het nu een paar maanden uit. Met name door mentale moeilijkheden bij mij liep het stuk (ik maakte het uit). Ze vond dit vreselijk en ze wou me heel graag terug. Na verloop van tijd draaide dat om. Zij wou niet meer, maar ik juist wel weer omdat ik in de afgelopen maanden flink aan mezelf gewerkt heb en ik zie nu goed in wat er mis is gegaan. Ik heb vreselijk spijt van de breuk en wil haar graag terug en heb haar dit ook duidelijk gemaakt en meerdere malen m'n excuus aangeboden voor alles wat er is gebeurd, met alle respect voor haar.
Laatst heb ik een (lange) brief geschreven met al m'n gedachten erin. Dat ik het goed wil maken en dat zij de ware voor me is. Als ultieme poging heb ik haar een vakantie, samen met mij, aangeboden op mijn kosten. Wanneer en of ze dit wil laat ik natuurlijk aan haar over. Dit om zo een nieuwe start te maken en dan zien we wel hoe het loopt.
Ze heeft hier neutraal/ontwijkend op gereageerd en wil tijd. Ze heeft het moeilijk (ik ook) en wil de komende tijd geen contact. Ik weet dus niet waar ik aan toe ben en dat vind ik vreselijk (karakter trekje). Onduidelijkheid is killing me en ben zeer slecht in "geen contact" en wachten. Ik wil zo graag alles uitpraten en haar laten zien dat ik voor haar wil gaan. We hebben het beide moeilijk, dus denk ik van, waarom dan niet met elkaar praten over de moeilijkheden?

Van nature wil ik graag alles uitpraten en daarom vind ik geen contact ook extreem moeilijk. Ik geloof niet in geen contact qua oplossing en wil vragen om oplossingsgericht met elkaar te praten ipv geen contact, aangezien we het beide moeilijk hebben. Is dit verstandig of kan ik me beter toch terugtrekken.
Ik ben ook fel tegenstander van dat 'geen contact' als er geen duidelijkheid is. Ik zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje, m'n ex doet haar best om geen contact met me te hebben, dat heeft ze wel duidelijk gemaakt (heel kortaf en afstandelijk reageren op mij) dus ik heb haar sinds 20 december niet meer ge-appt en behalve een mail 2 weken geleden geen contact gehad. Ook op die mail kreeg ik slechts 5 regeltjes halfbakken antwoord.

Ik denk, wat een beetje het probleem is, wat we beide hebben: er zijn 2 mogelijkheden. Óf ze wil geen contact meer omdat ze helemaal klaar met je is en het allemaal achter haar wil laten, óf ze wil geen contact omdat ze bang is spijt te krijgen (in mijn geval omdat zij het uitmaakte) of weer verliefd te worden (in jou geval.). En dat levert veel onzekerheid op en daarom zit je ook steeds te malen in je hoofd. Ik ken het.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:29:05 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136140767
Lijkt wel alsof ik weer terug bij af ben . Z,on dag waarvan je hoopt dat die zo snel mogelijk eindigt..
RED ONS HENNIEGOD
pi_136158545
Nevermind.

[ Bericht 98% gewijzigd door MissLuna op 31-01-2014 10:46:49 ]
Karma is a fucking bitch.
pi_136200188
Even mijn relaas:

Ik heb een aantal maanden geleden besloten om mijn relatie van +/- 10 jaar te verbreken. Dit omdat ik verliefd was geworden om een andere vrouw, met wie ik kort daarna ben gaan daten en nu samen mee ben.

Ik heb er lang over nagedacht voordat ik de stap heb gezet en heb (helaas) dit nooit met mijn ex besproken. Voor haar kwam het als donderslag bij heldere hemel. Zij gaf aan dit nooit te hebben zien aankomen en vond dat we de perfecte relatie hadden en dat ik de liefde van haar leven was. Ik miste echter een stukje intimiteit, seks en echte aandacht voor elkaar, het was teveel als broer/zus samenwonen geworden. Nooit ruzie, veel harmonie en gezelligheid, een perfect gerund huishouden, maar toch miste ik iets. En daar ben ik natuurlijk ook schuldig aan. Ik heb (achteraf gezien) te weinig er nog wat van proberen te maken. En niet gepraat over mijn veranderde gevoelens in de laatste 2-3 jaar.

In de beginperiode is zij heel verdrietig en boos geweest. Ze gaf aan dat zijzelf ook onze relatie had laten versloffen. Een aantal malen ware smeekbedes aangehoord dat ze niet verder wou zonder mij - maar het deed me weinig omdat ik zo verliefd was op mijn nieuwe vriendin. Na 3-4 maanden kwam er een omslag en een soort van acceptatie en gaf ze ook aan niet meer mij terug te willen. In de maanden daarna kwam bij mij pas het verdriet van het einde en dat was/is heel heftig.

Ook al gaat het goed met mijn nieuwe relatie, nu ik mijn ex sinds een maand of 2 nooit meer zie, valt het afscheid toch erg zwaar. Ondanks dat ik zelf die stap heb gezet en haar verlaten heb voor iemand anders. In het e-mail contact dat er nog is over het afhandelen van de laatste dingen, merk ik dat ze heel kortaf is en ook niet ingaat op een vraag van "hoe is het?". Ik denk elke dag aan haar, en heb zelfs op momenten dat het even wat minder gaat in mijn nieuwe relatie, de behoefte om de nieuwe relatie te verbreken om te gaan proberen haar weer voor mij terug te winnen..... Ik voel mij schuldig en rot over wat ik gedaan heb, nu pas dringen haar smeekbedes tot mij door en hoe goed onze relatie in de basis was. Hoe lief en zorgzaam ze was. Een soort van gelijkgestemdheid en levensinstelling. Tegelijkertijd realiseer ik mij dat ik grote stappen heb gezet, het oude huis is verkocht en we wonen elk ergens anders. En ik weet ook niet of ik haar nog wel echt wil. Het is vooral het verdriet van het afscheid, iemand waar ik zoveel mee heb meegemaakt, nooit meer te zien of te spreken. Iemand die ik zoveel pijn heb gedaan, die nu heel vaak alleen is, in een matige gezondheidstoestand waardoor zij zonder werk zat en vaak alleen thuis was. Maar medelijden lijkt mij een slecht motief.

Ik weet dus niet wat ik ermee moet doen. Enerzijds heb ik een leuke nieuwe vrouw en relatie (die ook zeker niet verdiend dat ik haar ga verlaten!) en anderzijds voel ik een gapend gat in mijn ziel van het oude. Ik vraag overigens niet voor medelijden of zo, ik heb dit natuurlijk allemaal zelf veroorzaakt. Dat weet ik. Maar het is moeilijk. Ook als je zelf de stap zet.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 11:40:57 #89
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_136200748
Raaar.. Je bent nu 2 mensen aan het bespelen..

Maak een keuze.. Voor alle 3 beter.. Want op deze manier ga je er alle 3 aan onder door
pi_136200857
Ja dat is zo. Ik heb "besloten" om niets meer met het oude te doen en 100% mij op het nieuwe te richten. Maar het enige wat ik wil zeggen: het is moeilijk, en écht de kunst van het loslaten van je ex.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 11:48:50 #91
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_136200972
Uit je vorige post maak ik toch heel wat anders eruit op..
pi_136201174
Ja, ik worstel ermee....! Maar nogmaals: ik ga niets meer met het oude doen. Ik maak dan het nieuwe kapot en heb zoveel kapot gemaakt met het oude, dat dit nooit meer hetzelfde zal worden. Dus moet ik leren leven met wat ik heb aangericht en mij focussen op mijn nieuwe relatie en daar het beste van maken.

Ik heb er ook van geleerd: ik praat nu veel meer over hoe het gaat, wat ik voel, wat zij voelt, waar we mee zitten, wat we willen gaan doen met woning/werk/leven. Niet om alles kapot te bediscussiëren / filosoferen, maar ik weet nu wel hoe belangrijk het is om te praten en af en toe de peilstok in de relatie te steken.

In ieder geval voor eenieder die twijfelt aan zijn (lange) relatie: bezint eer ge begint te stoppen. Blind stappen in een nieuwe relatie en het oude halsoverkop afbreken, breekt je uiteindelijk mogelijk op. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van hoe goed/slecht het oude was.

[ Bericht 5% gewijzigd door MokerDude80 op 01-02-2014 12:03:28 ]
  zondag 2 februari 2014 @ 00:06:49 #93
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136224500
Waarom moet mijn ex weer verschijnen op een forum waar ik actief ben ?Verdwijn aub ;( :r
RED ONS HENNIEGOD
pi_136225735
Fuck me. Gisternacht toch weer gewhatsappt naar m'n ex met een of andere laffe verontschuldiging voor m'n gedrag de laatste maanden van de relatie.
Why de neuq doe ik dat ook weer... Uiteraard ook geen reactie gekregen omdat ze al de hele tijd om onverklaarbare redenen doet alsof ik niet meer besta.
pi_136251890
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 00:42 schreef Buffell het volgende:
Fuck me. Gisternacht toch weer gewhatsappt naar m'n ex met een of andere laffe verontschuldiging voor m'n gedrag de laatste maanden van de relatie.
Why de neuq doe ik dat ook weer... Uiteraard ook geen reactie gekregen omdat ze al de hele tijd om onverklaarbare redenen doet alsof ik niet meer besta.
Ik snap dat je je afvraagt waarom je dit gedaan hebt. Maar aan de andere kant, niet geschoten is altijd mis. Misschien dat het voor haar nu nog te snel is, het contact met jou weer oppakken.

Bij mij is inmiddels het nodige gebeurd de afgelopen dagen. Donderdag contact gehad met m'n ex via whatsapp, dat ze graag binnenkort nog eens met me wou afspreken om gewoon een goed gesprek te hebben. Toen gezegd dat ik dat prima vond, en toen hebben we afgesproken dat we gisteravond een stuk zouden wandelen. Been there, done that. Gisteravond om 20:00 uur precies stond ik bij haar voor de deur en zijn we gaan wandelen, waar al vrij snel naar voren kwam dat zij enorm veel spijt had van de keuze die ze heeft gemaakt, en dat ze me miste. Ik had deze 'move' al verwacht, en had er zelf dan ook al over nagedacht. Dus ik heb haar haar verhaal laten doen, over waarom ze het dan had uitgemaakt, zo plotseling. Het was een combinatie van verschillende factoren, zo zei ze. Ze zit met de examens van haar studie waar ze het druk mee heeft, vrijdagavond (16 - 22) werken en dan zaterdags of zondags een gehele dag, en dan de ruzies van de afgelopen tijd .. dat resulteerde gewoon in een te hoge stress factor, waardoor zij dit als enige uitweg zag. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik de actie absoluut niet kan waarderen, en dat ze gewoon over haar gevoelens moet praten. Dat begreep ze zelf ook, en ze had ook echt spijt dat ze dat op deze manier gedaan heeft. En dan kom je bij mij toch op het ethische punt terecht, dat je mensen maar ook elkaar een tweede kans moet kunnen geven.

Na een heel goed gesprek waarin we beide ons gevoel voor elkaar hebben uitgesproken, hebben we besloten om het toch nog een kans te geven. We liepen gister al pratende door de stad, toen ze ineens zei: voor mijn gevoel klopt het gewoon, dat wij hier zo samen door de stad lopen.

Hierna samen nog even wat wezen drinken in een eetcafé, en geproost op een nieuw begin!
pi_136255602
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:39 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik snap dat je je afvraagt waarom je dit gedaan hebt. Maar aan de andere kant, niet geschoten is altijd mis. Misschien dat het voor haar nu nog te snel is, het contact met jou weer oppakken.

Bij mij is inmiddels het nodige gebeurd de afgelopen dagen. Donderdag contact gehad met m'n ex via whatsapp, dat ze graag binnenkort nog eens met me wou afspreken om gewoon een goed gesprek te hebben. Toen gezegd dat ik dat prima vond, en toen hebben we afgesproken dat we gisteravond een stuk zouden wandelen. Been there, done that. Gisteravond om 20:00 uur precies stond ik bij haar voor de deur en zijn we gaan wandelen, waar al vrij snel naar voren kwam dat zij enorm veel spijt had van de keuze die ze heeft gemaakt, en dat ze me miste. Ik had deze 'move' al verwacht, en had er zelf dan ook al over nagedacht. Dus ik heb haar haar verhaal laten doen, over waarom ze het dan had uitgemaakt, zo plotseling. Het was een combinatie van verschillende factoren, zo zei ze. Ze zit met de examens van haar studie waar ze het druk mee heeft, vrijdagavond (16 - 22) werken en dan zaterdags of zondags een gehele dag, en dan de ruzies van de afgelopen tijd .. dat resulteerde gewoon in een te hoge stress factor, waardoor zij dit als enige uitweg zag. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik de actie absoluut niet kan waarderen, en dat ze gewoon over haar gevoelens moet praten. Dat begreep ze zelf ook, en ze had ook echt spijt dat ze dat op deze manier gedaan heeft. En dan kom je bij mij toch op het ethische punt terecht, dat je mensen maar ook elkaar een tweede kans moet kunnen geven.

Na een heel goed gesprek waarin we beide ons gevoel voor elkaar hebben uitgesproken, hebben we besloten om het toch nog een kans te geven. We liepen gister al pratende door de stad, toen ze ineens zei: voor mijn gevoel klopt het gewoon, dat wij hier zo samen door de stad lopen.

Hierna samen nog even wat wezen drinken in een eetcafé, en geproost op een nieuw begin!
Dan denk ik dat we je bij deze kunnen ontslaan uit dit topic! :)
Gefeliciteerd in ieder geval, ik hoop dat je er goed over na hebt gedacht en dat je de juiste keuze maakt. Het bekende gezegde over de ezel en de steen hoop ik niet te hoeven gebruiken. :)

Ik weet niet wat ik er in mijn geval van moet denken. Ik weet het echt niet. Vindt ze het nu daadwerkelijk zo moeilijk om gewoon normaal erover te praten? Ik ben niet onaardig of wat dan ook. Ik ben steeds heel beleefd, ik doe niet net alsof er nog een kans in zit dus ik snap niet waarom ze zo doet. Is het zo'n groot struikelblok om je ex te vertellen hoe en wat na 4.5 jaar? Ik snap dat we niet meer contact te hoeven hebben als voordat het uitging, maar een gewoon normaal uitgesproken einde is toch niet teveel gevraagd?
pi_136256857
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:39 schreef Buffell het volgende:
Dan denk ik dat we je bij deze kunnen ontslaan uit dit topic!
Gefeliciteerd in ieder geval, ik hoop dat je er goed over na hebt gedacht en dat je de juiste keuze maakt. Het bekende gezegde over de ezel en de steen hoop ik niet te hoeven gebruiken.

Ontslaan in de zin van m'n verhaal en gevoelens delen over een relatie die voorbij is wel inderdaad! :)
Echter zal ik dit topic vanaf nu wel blijven volgen, en wanneer ik mijn mening nodig acht in dit topic dan ook advies of een luisterend oor zal bieden. Zoals in jouw geval, hoeveel onze situatie op elkaar lijkt .. dat is gewoon bizar. En ik hoop ook van harte dat de ezel en de steen er niet aan te pas hoeven te komen, al zal de toekomst dat uitwijzen. Mocht het wel zo zijn, dan meld ik me hier t.z.t. wel weer haha :D :+

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:39 schreef Buffell het volgende:
Ik weet niet wat ik er in mijn geval van moet denken. Ik weet het echt niet. Vindt ze het nu daadwerkelijk zo moeilijk om gewoon normaal erover te praten? Ik ben niet onaardig of wat dan ook. Ik ben steeds heel beleefd, ik doe niet net alsof er nog een kans in zit dus ik snap niet waarom ze zo doet. Is het zo'n groot struikelblok om je ex te vertellen hoe en wat na 4.5 jaar? Ik snap dat we niet meer contact te hoeven hebben als voordat het uitging, maar een gewoon normaal uitgesproken einde is toch niet teveel gevraagd?
Ik begrijp die ex van jou ook totaal niet eigenlijk. Als je na een relatie van 4,5 jaar niet het fatsoen kunt opbrengen om je ex in ieder geval tekst en uitleg te geven wáárom je de relatie beëindigt, dan kan het m.i. niet anders dan dat zij zelf ergens enorm mee worstelt. En dat kan zijn dat ze misschien spijt heeft en een verkeerde keuze heeft gemaakt, en daarom alle contact maar vermijdt .. Of er is iets anders aan de hand, maar dan zou ik zo even niet kunnen bedenken wat dat zou kunnen zijn.

Ik weet niet precies hoe de relatie was met jouw schoonouders, maar anders zou je het misschien via die weg kunnen proberen? Ik meende laatst te lezen dat je nog eens langs wou gaan, i.v.m. een verbouwing of schilderwerk in het huis van je schoonouders, waar jij ook aan mee hebt geholpen destijds? Misschien dat dat een overweging kan zijn, om dat als reden te gebruiken om eens een kop koffie te gaan drinken met hen, als jouw ex daar dan niet is ..

Omdat ik nu min of meer 'ontslagen' ben uit dit topic :9 .. Heel hartelijk dank voor alle steun en adviezen die ik de afgelopen tijd van hier heb gekregen!

Rest mij alleen, jou in het bijzonder, veel sterkte en succes te wensen de komende periode!
pi_136261579
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef trolley het volgende:

...
Ik ga m'n schoonouders niet lastigvallen hiermee, zij staan er vanaf minuut 1 dat het uit is compleet buiten en ik wil ze er ook niet bij betrekken. Haar moeder en vader (zijn gescheiden) stuurden me allebei na mijn dank-smsje wel dat ze ook niet echt wisten waarom en dat ze er niet zoveel over heeft gezegd. Haar broertje, waar ik af en toe nog wel contact mee heb, weet er ook niet zoveel van.

Dus ik denk dat niemand, behalve zij, het écht weet. Ze is niet echt een prater. Misschien dat een paar vriendinnen het weten, maar daar heb ik niks mee en die ga ik niet eens hierover aanspreken.

Ik vrees een gevalletje van 'de tijd zal het leren'. Of misschien wel nooit. Frustrerend, maar helaas niet anders.
pi_136357202
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:50 schreef Sheldon. het volgende:
Al bijna 4,5 jaar uit met mijn ex, maar krijg nog altijd de zenuwen wanneer ik op Facebook op het punt sta om haar profiel te bezoeken :') Heb haar ook nog steeds geblokkeerd.. :D
Oké ik meld me ook maar hier... Hopende dat ik na 4,5 jaar in ieder geval niet meer zo facked up ben over mijn ex.
Het is nu 5 maanden uit, maar ik kan er nog niet echt vrede mee hebben, zeer frustrerend!

Ik heb de relatie wel wat op het spits gedreven, omdat ik misschien al wel zag dat hij zich niet helemaal inzette. Waar ik hoopte dat hij meer zijn best zou doen is hij afgehaakt.

En nog altijd baal ik dat ik me zo heb gedragen, want ik heb het tegenovergestelde bereikt, baal ik dat hij er niet meer voor over heeft gehad. En mis ik het, hoop dat het weer goedkomt en dat soort shit.
Er is contact, heel oppervlakkig, gelukkig nieuwjaar, gefeliciteerd met je diploma etc. Maar de hoop dat hij meer toenadering zoekt blijft, en het op mijn handen zitten zelf niet te gaan smeken om een tweede kans is killing.

Inmiddels al wel 1 mislukt rebound vriendje verder en Tinder heeft alleen alleenstaande vaders en vreemde vogels in de aanbieding. Dus nog altijd opzoek naar een modus om te vergeven en vergeten.

Bah!
pi_136358106
Heb me deze week veel beziggehouden met ander vrouwelijk contact en dat helpt wel echt. Zit niet meer constant aan d'r te denken, al schiet het wel eens door m'n hoofd natuurlijk. Hopen dat ik deze lijn kan doortrekken zodat ik over een tijdje kan zeggen; 'zo, dat was het dan. Mooie herinnering, let's move on.
Dat zal alleen nog wel even duren, maar ik merk dat ik op de goede weg ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')