dat wel, maar is wel leuk om te zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat heet gewoon reclame hoorHoe mooi het filmpje ook is ze promoten gewoon hun eigen producten.
Ja het is wel leuk om te zien inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dat wel, maar is wel leuk om te zien.
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef Snowballed het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon niet handig.... voor je het weet verwissel je ze nog...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Grappige naam voor DE mesjes en Durex zal er denk ik minder blij mee zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef Snowballed het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon niet handig.... voor je het weet verwissel je ze nog...![]()
![]()
[ afbeelding ]
niet echt sterk dingetje. Mijn mes is ook al een paar keer gevallen, maar nog steeds heel.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef Stickers het volgende:
Helaas maar drie keer mogen scheren met mijn Edwin Jagger DE89L. Het vriendinnetje heeft em laten vallen. Gevolg: http://oi39.tinypic.com/2drs4u9.jpg![]()
Verder de Mühle scheercreme/Aftershave samples ontvangen. Aloe Vera, Sea Buckthorne en Sandalwood. Vierde keer wordt met Sandalwood.
1ste keer: Tabac en geen aftershave.
2de keer: Aloë Vera: trok goed in en rook lekker.
3de keer Sea Buckthorne: bleef wat vettig en rook erg zoet/citrusachtig.
Nu weet ik nog niet wat ik met de DE89L moet. Zal straks de webshop even mailen om te vragen of de kop ook los te bestellen is. Anders marktplaats proberen en als ik helemaal niets vind een hele nieuwe.
Ik zou garantie claimen bij de verkoper. Als je een mes laat vallen dan hoort niet direct de hele schroef af te breken.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef Stickers het volgende:
Helaas maar drie keer mogen scheren met mijn Edwin Jagger DE89L. Het vriendinnetje heeft em laten vallen. Gevolg: http://oi39.tinypic.com/2drs4u9.jpg![]()
Verder de Mühle scheercreme/Aftershave samples ontvangen. Aloe Vera, Sea Buckthorne en Sandalwood. Vierde keer wordt met Sandalwood.
Nu weet ik nog niet wat ik met de DE89L moet. Zal straks de webshop even mailen om te vragen of de kop ook los te bestellen is. Anders marktplaats proberen en als ik helemaal niets vind een hele nieuwe.
Daar heb je volkomen gelijk in. Hoewel je een scheermes niet zou mogen laten vallen, hoort de schroef inderdaad niet volledig af te breken.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:46 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik zou garantie claimen bij de verkoper. Als je een mes laat vallen dan hoort niet direct de hele schroef af te breken.
Volgens mij speelt het gewicht ook mee en doet de zwaartekracht gewoon zijn werk. Maar mijn Edwin Jagger heeft alleen een deukje in het chroom opgelopen toen ie gevallen was.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
niet echt sterk dingetje. Mijn mes is ook al een paar keer gevallen, maar nog steeds heel.
Volgens mij valt valschade niet onder garantie hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 09:46 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik zou garantie claimen bij de verkoper. Als je een mes laat vallen dan hoort niet direct de hele schroef af te breken.
Denk niet dat je die kop los gaat krijgen, maar je kunt natuurlijk ook de genoemde Chinese Tech of een Lord L6 (ook LP1822L) nemen en de handle overzetten (die Lord heeft ook een Merkur style kop, maar is wat milder geprijsd)quote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef Stickers het volgende:
Is het niet gewoon m6 draad?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Een Chinese Tech gaat niet passen op een handvat van een Edwin Jagger geloof ik.
Net even uit geprobeerd met mijn handvat van mijn Edwin Jagger en die past dus niet op een Chinese Gillette Tech.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is het niet gewoon m6 draad?
Een Rimei past wel op een Tech, er was iemand hier, die dat namelijk gedaan had omwille van de plastic handle, vandaar dat ik ervan uit ging dat dat zou passen![]()
Kijk dat is heldere info!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Net even uit geprobeerd met mijn handvat van mijn Edwin Jagger en die past dus niet op een Chinese Gillette Tech.
Een Rimei handvat past inderdaad wel
Ik heb hier nog een Edwin Jagger Barley liggen, en als ik mij niet vergis is de kop gelijk aan de DE89L. Mocht je wellicht interesse hebben, hoor ik het wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef Stickers het volgende:
Pasta krijg je vaak bij een spanriem. Welke maakt niet zo heel veel uit. Is vaak gewoon een formaat waar mensen voorkeur aan geven.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef Piethur het volgende:
Heren, even een korte vraag. Ik heb een open scheermes en die is lange tijd niet gebruik, het scheermes is nog in goede staat maar moet wel even weer worden scherp gemaakt. Ik heb hem al over de scheerriem gehaald maar dit maakt hem toch net niet goed scherp. Ik wou hem daarom eens goed over een spanriem halen zodat hij weer echt lekker scherp is.
Nou vroeg ik mij af OF ik hem daarvoor over een spanriem kan halen en wat voor 1 ik dan moet hebben? Het gaat hier om een zilverstalen scheermes, geen roest, prima staat.
Wat voor spanriem moet ik dan hebben en moet ik daar eventueel van die gekleurde pasta hebben en zo ja welke kleur??
Ik denk dat Shaggy8675 je wel aan wat tips kan helpen..quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef Piethur het volgende:
Heren, even een korte vraag. Ik heb een open scheermes en die is lange tijd niet gebruik, het scheermes is nog in goede staat maar moet wel even weer worden scherp gemaakt. Ik heb hem al over de scheerriem gehaald maar dit maakt hem toch net niet goed scherp. Ik wou hem daarom eens goed over een spanriem halen zodat hij weer echt lekker scherp is.
Nou vroeg ik mij af OF ik hem daarvoor over een spanriem kan halen en wat voor 1 ik dan moet hebben? Het gaat hier om een zilverstalen scheermes, geen roest, prima staat.
Wat voor spanriem moet ik dan hebben en moet ik daar eventueel van die gekleurde pasta hebben en zo ja welke kleur??
De kop lijkt inderdaad hetzelfde.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Edwin Jagger Barley liggen, en als ik mij niet vergis is de kop gelijk aan de DE89L. Mocht je wellicht interesse hebben, hoor ik het wel.
EJ Barley:
[ afbeelding ]
EJ DE89L:
[ afbeelding ]
Is goed, ik hoor het wel!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:12 schreef Stickers het volgende:
[..]
De kop lijkt inderdaad hetzelfde.
Ik wacht eerst even de reactie van de webshop af. Misschien kunnen zij nog iets voor me betekenen, mocht dat niet zo zijn. Ben jij de eerste die een PM zal ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |