Wow, dan zag je er volgens de cassiere eventueel jonger uit dan 18quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
Sorry, zat mobiel. Duurde even tot ik op kantoor was.
Verder: ik moest me net legitimeren bij de Lidl bij het kopen van alcohol!Ik ben 31!
25 he, nu ook in NL.. is me in GB al eens overkomenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, dan zag je er volgens de cassiere eventueel jonger uit dan 18Ik zou dat helemaal niet leuk vinden
Ik zou denken dat ze niet goed snik is.
Ik vind het wel lollig. Ik ben nogal klein van stuk en ik kijk nogal blij uit mijn ogen en zo met een blonde paardenstaart.. daar zal het aan liggen. Maar dan nog, ik heb vannacht vier uur slaap gehad en als je me goed aankijkt kun je heus wel zien dat ik ouder dan vijfentwintig ben!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, dan zag je er volgens de cassiere eventueel jonger uit dan 18Ik zou dat helemaal niet leuk vinden
Ik zou denken dat ze niet goed snik is.
Het zijn toch over het algemeen de mensen van onder de 25 die doordeweekse dagen weten te overleven op minder dan 4 uur slaap. Zeker op een vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef minilot het volgende:
Ik vind het wel lollig. Ik ben nogal klein van stuk en ik kijk nogal blij uit mijn ogen en zo met een blonde paardenstaart.. daar zal het aan liggen. Maar dan nog, ik heb vannacht vier uur slaap gehad en als je me goed aankijkt kun je heus wel zien dat ik ouder dan vijfentwintig ben!
Bij mij hangt het er vanaf of ik me heb geschoren of niet. Vandeweek nog gedaan trouwens, evenals bij de kapper geweest. In principe zou ik nu de meeste kans moeten maken op een legitimatie. Als het nu niet lukt ben ik definitief oudquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach ja ik weet dat ik er jonger uitzie dan mijn gemiddelde leeftijdgenoot. Goede genen, niet roken, geen make-up, geen kinderen.. helpt allemaal meeMaar blijft komisch als je ineens 7 jaar jonger geschat wordt
Ja, dat scheelt bij mij ook wel wat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er vanaf of ik me heb geschoren of niet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt bij mij ook wel wat.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Goh?
Goed bezig toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ach kind, ik wou dat ik nog er zo jong uitzag dat ik mijn ID moet laten zien als ik weer een doos drank haalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Vork het volgende:
Bijna iedereen van rond mijn leeftijd heeft dit nu al een keer gehad, met dat legitimeren. (Zeker nu ze dat moeten vragen aan iedereen waarvan ze denken dat die wel eens jonger dan 25 kan zijn). Iedereen behalve ik dus. Maar zo erg oud zie ik er toch ook weer niet uit.
Renate Wennemarsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef minilot het volgende:
Sunny, hou je qua hardlopen een soort van beginnersschemaatje aan? Evy, of Couch25K of iets vergelijkbaars?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Renate Wennemarsmaar doe nu 3x les 1, dan denk ik 3x les 2 en 3x les 3 voor ik het gewone regime aan hou ivm knieën. Hoop dat ze zo beter wennen aan de belasting.. Liever te langzaam dan te snel in dit geval
Klinkt me dat even tof en bijna sprookjesachtig!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
..vanuit de koninklijke bibliotheek in Stockholm. Alwaar het buiten sneeuwt.
Ik had ook al zo'n associatiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt me dat even tof en bijna sprookjesachtig!![]()
- Bibliotheek
- Koninklijk
- Sneeuw
Is het ook. En ik ben onderzoek aan het doen over India, vertrek over twee manden precies! Spannend!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt me dat even tof en bijna sprookjesachtig!![]()
- Bibliotheek
- Koninklijk
- Sneeuw
Heel, heel gaaf! Wat voor werkzaamheden ga je daar precies doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Is het ook. En ik ben onderzoek aan het doen over India, vertrek over twee manden precies! Spannend!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef minilot het volgende:
Hoe is het met je tandeloze moppie mummie?
Heb je je vaccinaties al op orde? Niet mee wachten!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Is het ook. En ik ben onderzoek aan het doen over India, vertrek over twee manden precies! Spannend!
Hehehehe. Hij is nog niet helemaal tandeloos. Gisteren was afspraak 1 van 3 om te trekken. Maar het gaat goed. Geregeld 2 molletjes, maar pijn blijft goed onder de duim.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe is het met je tandeloze moppie?
Die in de OP? Die ziet er inderdaad uit alsof iemand een regenboog heeft uitgekotst en daar weer een taart van heeft gebakken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind die taart er trouwens niet lekker uitzien.
Die uit de OP ja. En dat is een erg treffende omschrijving.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Die in de OP? Die ziet er inderdaad uit alsof iemand een regenboog heeft uitgekotst en daar weer een taart van heeft gebakken.
Mwoa, iets voor een kleuterpartijtjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Die in de OP? Die ziet er inderdaad uit alsof iemand een regenboog heeft uitgekotst en daar weer een taart van heeft gebakken.
ik heb de meeste al, was 3 jaar geleden in Zimbabwe. Maar, moet nog nieuwe Malaria tabletten, en een inenting tegen Japanse koorts. En misschien een nieuwe cholera inenting. Ga maandag langs het vaccinatie bureau. Ben nu in stockholm voor m'n visum aanvraag. Hopelijk heb ik over 10 dagen een visum.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je je vaccinaties al op orde? Niet mee wachten!
Ik dacht eerst dat het een vogeltaart wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:21 schreef Vork het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn vroegere Israëlische vriendin die ik via, via met een andere naam terug heb gevonden in de USA.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:57 schreef Duderinnetje het volgende:
@ golfer: was je niet eerder op zoek geweest naar die VS-vriendin? Er staat me zoiets bij. Spannend hoor! Je voelt je een beetje Spoorloos.![]()
Ik weet nog niets trouwens, verder.![]()
Hepatitus A&B, Gele Koorts, Rabies, Japanse encefalitis, DTP, Polio, Pokken, MMRquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb de meeste al, was 3 jaar geleden in Zimbabwe. Maar, moet nog nieuwe Malaria tabletten, en een inenting tegen Japanse koorts. En misschien een nieuwe cholera inenting. Ga maandag langs het vaccinatie bureau. Ben nu in stockholm voor m'n visum aanvraag. Hopelijk heb ik over 10 dagen een visum.
Je Mossadmeisje is onderkoffer, begrijp dat nouquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn vroegere Israëlische vriendin die ik via, via met een andere naam terug heb gevonden in de USA.
Intussen haar ook weer kwijt geraakt, want die andere naam weet ik niet meer.
Heel erg nat! Zeikregen, de hele dag! Ik heb vooral alle nieuwtjes en bouwwerkzaamheden op de foto gezet en na een uur of vier ben ik met mijn beste vriend de bar van het Efteling Hotel ingedoken voor biertjes en iets te eten, en om enigszins op te drogen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef AnneX het volgende:
Hoe was het in de Efteling na een maand?
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:46 schreef Myraela het volgende:
Duizend keer leuker dan die fondant/marsepein taarten.
Het zijn vaak van die zuurstok-kleurenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat sowieso!Ik vind die gedecoreerde marsepein/fondantdingen er meestal vrij onsmakelijk uitzien.
GefeliciNaamtopic!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn vroegere Israëlische vriendin die ik via, via met een andere naam terug heb gevonden in de USA.
Intussen haar ook weer kwijt geraakt, want die andere naam weet ik niet meer.
2 jaar geleden, toen ik 16 moest zijn voor een tentfeestquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest me voor het laatst in de VS de hele tijd legitimeren, maar in Nederland nog nooit
Ik ook niet, maar ik vind het wél leuk!quote:
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben maar de voorjaarsschoonmaak begonnen hier.
Kamer op zijn kop.
Kleed van onderen gestofzuigd ha!![]()
Gordijnen eraf in wasmasjien raam gezeemd.
Alle pijntjes gewoon negerenen weer een alphahulp uitgespaard
WoW. Ik wil ook weer spelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:39 schreef borisz het volgende:
Net WoW gedownload.
Heb toch vele MMORPG's geprobeerd. Maar eigenlijk staat WoW toch nog steeds met stip op één. Het is in die acht jaar wel veranderd. Mijn laatste keer dat ik het speelde was er nog geen update extensie uitgekomen
.
Ik ook. Maar ik doe het niet, want ik krijg al zo weinig slaap.quote:
Kom je bij ons spelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:39 schreef borisz het volgende:
Net WoW gedownload.
Heb toch vele MMORPG's geprobeerd. Maar eigenlijk staat WoW toch nog steeds met stip op één. Het is in die acht jaar wel veranderd. Mijn laatste keer dat ik het speelde was er nog geen update extensie uitgekomen
.
Juist welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef Myraela het volgende:
WoW. Ik wil ook weer spelen.
Maar eerst maar eens een baan zoeken, want werkloos zijn en WoW gaat niet samen.
OMGquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef minilot het volgende:
Over taarten gesproken..
Ik ben van plan één dezer dagen deze eens maken!
http://www.taste.com.au/recipes/26378/baklava+cheesecake:
[ afbeelding ]
Baklava + cheesecake is volgens mij wel een geslaagde combinatie
Ik vermoed van wel, want ik moest de avond vrijhouden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het wél leuk!![]()
Ga je nog wat verjaardagsachtigs doen vanavond?
Ooh, dat ziet eruit als iets wat ik wel in mijn mond wil stoppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef minilot het volgende:
Over taarten gesproken..
[ afbeelding ]
Lekker wiefquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik had nog wel zo'n leuk hardlooppakje gekocht (daar ging het me stiekem om natuurlijk).
Ja, zeer. Al met al een mooie symbolische dag zo!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker wief![]()
Leuk een verrassingsavondje voor de boeg.
Tevree over vanochtend??
Voor WoW is het wel goed ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist welQua vrije tijd dan. Qua geld misschien wat minder
Het lijkt me echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef minilot het volgende:
Over taarten gesproken..
[ afbeelding ]
Goed idee!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
En kan jij svp even gaan zitten ipv. rondredderen? Eet taart, klaag over de politiek en val dronken door mijn tuindeur heen. Het is tenslotte mijn verjaardag en jullie van FOK! zijn mijn familie.
Alweer door die tuindeurquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, zeer. Al met al een mooie symbolische dag zo!
En kan jij svp even gaan zitten ipv. rondredderen? Eet taart, klaag over de politiek en val dronken door mijn tuindeur heen. Het is tenslotte mijn verjaardag en jullie van FOK! zijn mijn familie.
Dan kom ik stiekem de hele avond aan één glas wijn slobberen zodat ik ongemerkt nuchter blijf zodat ik de allengs meer aangeschoten rakende 18-jarige nichtjes/buurmeisjes/etc. op je verjaardag kan versieren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, zeer. Al met al een mooie symbolische dag zo!
Nou ja, deert ook niet zo. Misschien ben ik bevooroordeeld maar ik vind de Efteling er in een regenbui nog steeds overwegend heel tof uitzien, terwijl ik andere attractieparken in de regen vooral treurig (Disneyland) en kaal (overig parken) vind.quote:
Wat goed! Ik heb sinds ik in het huis ben komen wonen eind oktober geen echt flinke schoonmaak meer gehouden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben maar de voorjaarsschoonmaak begonnen hier.
Kamer op zijn kop.
Kleed van onderen gestofzuigd ha!![]()
Gordijnen eraf in wasmasjien raam gezeemd.
Alle pijntjes gewoon negerenen weer een alphahulp uitgespaard
+1 voor de belabberde huisvrouw.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat goed! Ik heb sinds ik in het huis ben komen wonen eind oktober geen echt flinke schoonmaak meer gehouden.Alleen wat halfslachtig stofzuigen, bed regelmatig verschonen en wc en douch een sopje geven.
Ik ben -afgezien van het gekook - een belabberde huisvrouw.
Ik ken alleen maar ouwe mensen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan kom ik stiekem de hele avond aan één glas wijn slobberen zodat ik ongemerkt nuchter blijf zodat ik de allengs meer aangeschoten rakende 18-jarige nichtjes/buurmeisjes/etc. op je verjaardag kan versieren.
Ahem.
Waarom kan ik me dit nou niet voorstellen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar ouwe mensen.
Maar misschien steekt borisz onverwacht een tong in je oor.
Je wéét het niet!!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:57 schreef minilot het volgende:
En ik heb gewoon drie dagen vrij, vanaf over een uur!![]()
Voor het eerst in twee maanden niet op zaterdag werken!
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:48 schreef minilot het volgende:
Soundgarden door een popkoor, dat blijft toch een heel gave combinatie!Denk ik.
Belabberde huisman hierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat goed! Ik heb sinds ik in het huis ben komen wonen eind oktober geen echt flinke schoonmaak meer gehouden.Alleen wat halfslachtig stofzuigen, bed regelmatig verschonen en wc en douch een sopje geven.
Ik ben -afgezien van het gekook - een belabberde huisvrouw.
Tof!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Er is over ons optreden weer een leuk verhaaltje gebrouwen op de site van het Patronaat :
http://patronaat.nl/2-2-2014/popkoor-haarlem-sings-4u
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Net noodles, zak thaise roerbakgroenten en wat woksaus bij elkaar gemikt voor een ubersnelle niet-afhaalhap. Was nog verbazingwekkend smakelijk
Vanavond film, port en brie
Je mag wel opschieten, straks is het uitverkochtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:34 schreef borisz het volgende:
Ik ga naar Telstar toe. Tijdje geleden dat ik daar ben geweest voor een potje foebele.
Tegen Volendam doet het altijd nog wel goed hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je mag wel opschieten, straks is het uitverkocht
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoorde net van mijn zus dat neefje eindelijk Sjakie en de Chocoladefabriek heeft ontdektHij wilde niet meer stoppen met lezen gister. Leuk
Blij dat het in goede smaak valt....
Hij toetert op zijn gitaar jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:47 schreef AnneX het volgende:
Hé Bloes, net de andere zoon de Groot bij DWDD! ..hij zong een
korte versie van Jimmy met gitaar, voor de eerste en laatste keer.
Marcel toetert toch bij jullie koor?
En oher miste een toon in de mondharmonika- die is ontmanteld en er zit een
micro fissuur in het perenhout.
Blijkbaar kan het ding uitdrogen en scheuren![]()
Dus leg hem niet naast de verwarming, bedoel ik maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde het pas zeggen als ze er was, maar we hebben een kleintje gekregenisaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Die heeft de Oscar selectie niet gehaald, heb ik begrepen....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:32 schreef golfer het volgende:
Alex van Warmerdamfilm bekeken:
Borgman (2013) - IMDb
apart, zal ik maar zeggen.
Ik vond het een geweldig absurdistische film.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:41 schreef AnneX het volgende:
Die heeft de Oscar selectie niet gehaald, heb ik begrepen....
En in Europa wel prijzen gewonnen![]()
Heb je je wel vermaakt? iets nieuws gezien?
Nou, Klaas Vaak ( bij de comments) is twee uur van zijn leven kwijt![]()
Ja. Bezoek komt eigenlijk de pulled pork proeven. Maar om dat als enige neer te zetten.....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Bijzondere combi Pee![]()
Ik maak vanavond Roti. Straks eerst met kinderen knutselen in het kader van het vogeltelweekend
Ik zou genoeg hebben aan de pulled pork met colslaw hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Bezoek komt eigenlijk de pulled pork proeven. Maar om dat als enige neer te zetten.....de kip en de coleslaw past daar wel bij
En de 20-jaar port wilden ze ook wel eens proeven dus wat kaasjes gescoord. En daarna komt de rest van de biljart-groep nog ff koffie drinken dus cakeje erbij.
Denk alleen niet dat goed is voor de kcals vandaagMorgen strandwandeling maken dus. Een lekker lange that is.
Dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou genoeg hebben aan de pulled pork met colslaw hoorDaar hoeven geen nuggets bij, daar is het véél te lekker voor
![]()
Want? Kan bijna niet mis gaan hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil ook zo graag pulled pork eens proberen maar heb het idee dat mij dat niet gaat lukken.
Daar zeg je het alquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Want? Kan bijna niet mis gaan hoor
Gewoon een goed stuk varkensschouder kopen, lekkere rub maken (receptje op mijn facebook bijv) en dan uren lang in de oven (dat is het gemakkelijkste). Appeltje eitje..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar zeg je het al
En is gewoon een gevoel, ga het wel ooit proberen hoormaar eerst moed verzamelen.
Dat begrijp ik maar het is niet zo'n heel groot stukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou genoeg hebben aan de pulled pork met colslaw hoorDaar hoeven geen nuggets bij, daar is het véél te lekker voor
![]()
Kom maar halen. Uurtje of 6 etenstijd. Kunnen jullie daarna mee poolenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
nu heb ik ook trek in pulled pork...
Rubquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon een goed stuk varkensschouder kopen, lekkere rub maken (receptje op mijn facebook bijv) en dan uren lang in de oven (dat is het gemakkelijkste). Appeltje eitje..
Muts. Gewoon doen. Je moet alleen de hele dag thuis zijn en dan lekker een uur of 6-8 in de oven zetten. Je hoeft niets aan te braden of wat dan ook. Alle ingredienten in de pan. Vlees erbij. Deksel dicht. In de oven op 110 graden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Thankszal tegen die tijd vast nog wel eens om het recept vragen.
Welke 20-jaar oude port heb je?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Bezoek komt eigenlijk de pulled pork proeven. Maar om dat als enige neer te zetten.....de kip en de coleslaw past daar wel bij
En de 20-jaar port wilden ze ook wel eens proeven dus wat kaasjes gescoord. En daarna komt de rest van de biljart-groep nog ff koffie drinken dus cakeje erbij.
Denk alleen niet dat goed is voor de kcals vandaagMorgen strandwandeling maken dus. Een lekker lange that is.
Dow's 20 year old Tawny Port aldus de flesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke 20-jaar oude port heb je?
Geen idee. Deze kreeg ik van mijn ouders voor sinterklaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Dow'sIk wist niet dat ze dat merk bij G&G hadden. Then again, ik heb niet bij G&G voor port gekeken so far. De grotere AH's hebben Warre, Kopke en Cockburn, maar alleen maar tot de 10-jarige Tawny ports.
20-jarige Tawnies schijnen wel de beste prijs/kwaliteit verhouding te hebben.
Lekkere roerbakschotel met noodles? Snel, gezond?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben niet zo'n port liefhebber.
Verder ben ik ongeinspireerd en weet ik niet wat ik ga eten. Vriend eet erwtensoep uit zak () en ik eet ook al 2 dagen soep met brood, dus ik moet voor mezelf koken en ik heb geen idee wat dat moet worden.
http://www.nrc.nl/koken/2011/11/26/varkensbuik-uit-de-oven/quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog een kilo varkensbuik in de vriezer liggen. Geen idee wat ik ermee moet, de vorige keer vond ik het echt niet lekker.
Oh zeker spannend! Wel leuk dat je het doetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen strand / duinenwandeling op KijkduinEn er heeft zich nog een vrijwilligster gemeld. Ken de dame verder niet behalve online dus het wordt spannend
Kan je hem ook op jouw FB zetten?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft een filmpje vanNola op facebook gezet, het is vooral heel erg donker en dat met een zwarte kat = je ziet net niks
Oequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen strand / duinenwandeling op KijkduinEn er heeft zich nog een vrijwilligster gemeld. Ken de dame verder niet behalve online dus het wordt spannend
Wij hebben een shoarma/falavelbezorgdagje vandaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een Chinees-Aziatisch dagje vandaag. Op de markt een loempia'tje gegeten, knoflookgarnalen gekocht en haal vnv een kippensoep bij de Chinees en een portie kroepoek voor bij de garnalen. Zo lekker!
Was een idee geweest. Uiteindelijk besloten zelf pizza te maken (naja, wel cheaten met een pizzadeeg uit de koeling) met champignons, geitenkaas en steak.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekkere roerbakschotel met noodles? Snel, gezond?
Zoiets had ik al ongeveer. Alleen geen suiker, dat lijkt me wel lekker. Maar ik wil het eigenlijk nog natter hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/koken/2011/11/26/varkensbuik-uit-de-oven/![]()
Gelukt!quote:
Als je nu niet zoveel voorproeft hoef je er ook geen kipnuggets bij te serverenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...die pulled pork is weer goed gelukt
Niets te zien. Misschien even bij het bericht aangeven dat vrienden het mogen zien en niet alleen jijzelf?quote:
Ik zie hem gewoon.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets te zien. Misschien even bij het bericht aangeven dat vrienden het mogen zien en niet alleen jijzelf?
Check het receptje op mijn facebook. Aanraderquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rubik maak het met bbq-saus, bouillion, berg kruiden, azijn, mosterd en nog wat zooi in de braadpan die de oven ingaat
Vreemd. Wij niet.quote:
Vaag, ik heb gewoon aangegeven dat 'vrienden' het mogen zien. Ook geen speciale vrienden alleen oid.quote:
Lekker! Wel met 20% korting laten bezorgen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben een shoarma/falavelbezorgdagje vandaag.
Hoe staat het met de belastingen? Al een adviseur gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het is allemaal opgegaan dus het was maar goed ook dat de nuggets erbij warenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je nu niet zoveel voorproeft hoef je er ook geen kipnuggets bij te serveren
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker! Wel met 20% korting laten bezorgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt? Srsly?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet in totaal 300 EUR toeslag van het afgelopen jaar terugbetalen in maart. Dat moet wel lukken, want ik heb ervoor gereserveerd
Allebei netjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik 100, maar dat wist ik. Had voor januari geen recht meer op huurtoeslag, en wel ontvangen.
Ik moet ook nog 250 terug betalen maar heb bezwaar aangetekend omdat het niet klopt, wacht nog steeds op antwoord.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
- klaar met bd. vragen/opmerkingen graag per pm.
quote:
Moet je dan veel verzendkosten betalen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kon het niet latendeze zijn onderweg vanuit de UK:
[ afbeelding ]
Nope, 10 pond maar. En de schoenen kosten 150 pond. Omgerekend samen nog geen 200,- terwijl precies dezelfde bij zalando 230,- kostenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet je dan veel verzendkosten betalen?
Best een bedrag voor schoenen maar als je er jaren lekker op loopt is het het waard.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, 10 pond maar. En de schoenen kosten 150 pond. Omgerekend samen nog geen 200,- terwijl precies dezelfde bij zalando 230,- kosten
Die dingen zitten echt goddelijk en gaan jaren mee. Heb ik er wel voor overquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Best een bedrag voor schoenen maar als je er jaren lekker op loopt is het het waard.
Oh ik skip die afleveringen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; vorige week AYNIL gezien en ze zitten weer in Australië (arme Robert).
Straks om 20.30u 2e aflevering
Maar dan ook nooit meer klagen als je weer eens te veel moet betalen, als je het verdomd om een echte belastingadviseur in te schakelen voor een paar tientjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
- klaar met bd. vragen/opmerkingen graag per pm.
Maar dit zijn Docs.. dat durf ik wel aanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Toffe stappers Sun!
Wel eng online schoenen bestellen. Mijn ervaring met zienerleukuitzittenvoorgeenmeter in winkels doet met altijd maar weer besluiten om niet online te bestellen. Kleding trouwens ook niet meer
Ik dacht eerst hieraanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kon het niet latendeze zijn onderweg vanuit de UK:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik dacht eerst hieraan
Maar omdat het dr Martins zijn
stuur je ze terug, zalando zit op 90% retourwarenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Toffe stappers Sun!
Wel eng online schoenen bestellen. Mijn ervaring met zienerleukuitzittenvoorgeenmeter in winkels doet met altijd maar weer besluiten om niet online te bestellen. Kleding trouwens ook niet meer
Die tweede liet ik Sun ook direct zien nadat ze haar eerste paar Docs had gekochtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik dacht eerst hieraan
Maar omdat het dr Martins zijn
Dankje. Ik dacht het.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef golfer het volgende:
Maar dan ook nooit meer klagen als je weer eens te veel moet betalen, als je het verdomd om een echte belastingadviseur in te schakelen voor een paar tientjes.
En wie zijn wij om te bepalen dat haar vader niet deskundig genoeg is?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan ook nooit meer klagen als je weer eens te veel moet betalen, als je het verdomd om een echte belastingadviseur in te schakelen voor een paar tientjes.
Niemand. Maar als haar vader deskundig genoeg is, waarom krijgt ze dan steeds aanslagen van de belasting?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
En wie zijn wij om te bepalen dat haar vader niet deskundig genoeg is?
Ik loop erg achter.. ik vind het ook nog steeds eng om online te bestellenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Toffe stappers Sun!
Oeh, Nancy. Daar had ik een 'ruk'poster van op mijn jongenskamertje hangen.quote:
Goeie film, he?quote:
Heerlijkquote:
Nee eigenlijk niet.. is het checken waard?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:22 schreef golfer het volgende:
En Sunny, volgen jullie als foto-mensen ook de serie van Wilfried de Jong, Studio de Jong?
Denk wel dat het jullie interesse heeft.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee eigenlijk niet.. is het checken waard?
Oeh mijn ex-oom. Leuk!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk wel dat het jullie interesse heeft.
Vorige week een uitgebreid gesprek met Koos Breukel over een foto van hem...
Staat gewoon op Uitzending Gemist.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh mijn ex-oom. Leuk!Even kijken of ik dat terug kan vinden
Ja daar hoopte ik opquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat gewoon op Uitzending Gemist.
En dat was voordat MILF een begrip wasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeh, Nancy. Daar had ik een 'ruk'poster van op mijn jongenskamertje hangen.
En dan nu goed slapen om morgen goed voor den dag te komen, jeweetzzquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondPoolen was weer gezellig. Jammer dat we grandioos werden ingemaakt
Met name door eigen toedoen
Of GILFquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
En dat was voordat MILF een begrip was
Ze was toen nog absoluut geen MILF. Ergens in de jaren 60 waren dit soort plaatjes wel erg geil:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
En dat was voordat MILF een begrip was
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan nu goed slapen om morgen goed voor den dag te komen, jeweetzz![]()
In 1968 was zij 28, en jij?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze was toen nog absoluut geen MILF. Ergens in de jaren 60 waren dit soort plaatjes wel erg geil:
[ afbeelding ]
quote:
Perfect dus!! Lekker ongedwongen. Mijn ervaring is dat mensen dan op hun best zijn, dus vooral die verwachtingen thuis latenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Nou ja, het gaat om het wandelen en het kwam er spontaan uit dat ze wel mee wilde. Verder eigenlijk geen bijbedoelingen mijnerzijds. Heb op dit moment eigenlijk helemaal geen zin in gedoe met vrouwen, daten etc. Heb genoeg met mezelf te stellen
En dat wandelen is hoognodig zag ik netIetsiepietsie teveel en te kcal-rijk gegeten
Maak die chilli nou maar.. waarschijnlijk is dat een stuk gezonderquote:Op zondag 19 januari 2014 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
We zullen zien. Nu eerst maar eens richting bed. Ik twijfel nog tussen wekker of geen wekker. Wel wekker betekent morgenochtend nog ff de chili con carne voor 's avonds maken. Geen wekker betekent morgenavond vermoedelijk geen chili con carne maar iets simpels. Ga ik nog ff over na denken.
Neuh. Alternatief is noodles met roerbakspul. HEb ik nog liggenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maak die chilli nou maar.. waarschijnlijk is dat een stuk gezonder
Oh in dat geval maakt het niet uit neequote:Op zondag 19 januari 2014 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh. Alternatief is noodles met roerbakspul. HEb ik nog liggenDoet het ook best goed hoor
Of ik trek een groentesoepje uit de vriezer.
Iets jonger..quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
We zullen zien. Nu eerst maar eens richting bed. Ik twijfel nog tussen wekker of geen wekker. Wel wekker betekent morgenochtend nog ff de chili con carne voor 's avonds maken. Geen wekker betekent morgenavond vermoedelijk geen chili con carne maar iets simpels. Ga ik nog ff over na denken.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maak die chilli nou maar.. waarschijnlijk is dat een stuk gezonder
Bla Bla Blaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh in dat geval maakt het niet uit nee
Elke dag kan hij daar aan werken.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja leuk.. maar niet voor iemand die steeds 'klaagt' dat ie af wil vallen.. dat vergt nu eenmaal planning en doorzettingsvermogen
Nee nee nee ! Het is géén date he! Verwachtingen en zo, spanningen, niet gewoon lekker jezelf zijn.. allemaal fout hoor! Hoe minder je er op zit te wachten, hoe meer kans dat je het tegen komt. Ben ik van overtuigd hoor! Desperate mannen zijn verschrikkelijk onaantrekkelijk..quote:Op zondag 19 januari 2014 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elke dag kan hij daar aan werken.
Niet elke dag komt er een wandeldate op zijn (wandel-)padje
quote:Op zondag 19 januari 2014 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Zeg dat nou niet
Gaat ie weer om 8 uur smorgens chili maken
quote:Op zondag 19 januari 2014 01:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee nee nee ! Het is géén date he! Verwachtingen en zo, spanningen, niet gewoon lekker jezelf zijn.. allemaal fout hoor! Hoe minder je er op zit te wachten, hoe meer kans dat je het tegen komt. Ben ik van overtuigd hoor! Desperate mannen zijn verschrikkelijk onaantrekkelijk..
8 uur valt toch wel mee?quote:Op zondag 19 januari 2014 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen! Het nadeel van sneeuw: straten die op zondagmorgen 8 uur worden schoongemaakt. Wat een herrie...
quote:Op zondag 19 januari 2014 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Mijn stoel stond met kleedje erop naast Ross' stoel bij de computer, zodat Nola daar natuurlijk kon liggenIk vrees dat Ross een nieuwe liefde heeft
![]()
8 uur door de weeks is uitslapen. 8 uur in het weekend is net wat te vroeg, vaak. Maar, de hele dag is nog voor me, dat is ook lekker. Het plan is om voor vanavond mezze te maken. Verse pita, pita met zelfgemaakte za' atar, baba ganoush met granaatappel, hummus, gemarineerde feta en gegrilde haloumni. Zo dus eens de keuken induiken. Heerlijk, een dagje omlummelen!quote:Op zondag 19 januari 2014 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
8 uur valt toch wel mee?Goedemorgen!
de kat is verhuisd. We konden haar niet voor altijd houden, we waren eigenlijk maar een noodoplossing, maar die noodoplossing heeft bijna een jaar geduurd. Op de lange termijn zou het voor ons zo moeilijk zijn. Als de duutser straks klaar is met z'n proefschrift verhuist hij waarschijnlijk weer weg uit zweden, en gaan we weer een tijd een lange afstandsrelatie hebben, en alleen daarom zou het lastig zijn. Als ons leven over een aantal jaar weer een beetje gesettled is, gaan we er eens over nadenken!quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:06 schreef Myraela het volgende:
En katten.Ik heb er eentje die we vanaf 5 weken hadden, die is dus echt in mijn armen opgegroeid. En nu die één jaar oud is probeert die nog steeds wel eens zo te liggen als vroeger, maar dat past niet meer.
En dan raakt die gefrustreerd.
Meestal blijft die dan met de achterpoten maar staan, zodat zijn hoofd toch onder mijn kin kan liggen.
van de vijfeneenhalf jaar die wij nu samen zijn, waren er drie op afstand. Al zal het nu wel moeilijker worden, om van samenwonen naar lange afstand te gaa. Ach, eerst moet het proefschrift nog klaar, zal nog wel tot de zomer duren..quote:Op zondag 19 januari 2014 11:03 schreef Myraela het volgende:
Lange afstandsrelaties. Ik zou het niet kunnen.
De eerste jaren kan ik me nog een beetje voorstellen. Maar na samengewoond te hebben kun je toch niet meer zo ver uit elkaar leven?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
van de vijfeneenhalf jaar die wij nu samen zijn, waren er drie op afstand. Al zal het nu wel moeilijker worden, om van samenwonen naar lange afstand te gaa. Ach, eerst moet het proefschrift nog klaar, zal nog wel tot de zomer duren..
Geen idee hoe het zal gaan! Zal vast lastig worden, maar het zal voor niet al te lange tijd zijn, hopelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
De eerste jaren kan ik me nog een beetje voorstellen. Maar na samengewoond te hebben kun je toch niet meer zo ver uit elkaar leven?Ik zou me echt eenzaam voelen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Van die patat in het zwembad? Die je met nog natte chloor handjes op eet?
quote:
Check bananen Vquote:Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Die banaan-chocolade cake ruikt heeeeeeeeeerlijk(in een lasagne-ovenschaal moest ie
)
Dit was omdat de dienst begon, dan vind ik het wat te veel van het goede.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:09 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Serieus...wij wonen 20 meter naast een kerk.
Vanmorgen deed ik expres het raam van kierstand naar open om het luiden te horen.
En ieder ( half) uur slaat de klok.
Je moet er echt opletten, anders mis je het.
Buitenshuis kijk ik eerder op de kerkklok, dan op mijn horloge.
recept.quote:
* boris telt 1 poes in de tuin.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik was om 3 uur nog ff met een vogeltelling begonnen, maar na 10 minuten en maar 2 duiven later dacht ik ; doeiii ik ga wat anders doen![]()
![]()
Overigens zitten er veel vogeltjes in de tuin, ik ga ze wel met behulp van de fotootjes op het vogeltelblad nu goed herkennen
Vlekje heeft een enorm actieve dag. Is al de hele dag bezig met van alles en nog wat.quote:
Verhouding is een beetje verkeerd om eigenlijk he, voor een wandelafspraak.. maar als het maar gezellig was maakt het niets uit!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondWandeling was heerlijk, maar een tikkie te kort. Drie uur weggeweest, waarvan 1 uur wandelen. De rest in cafe met koffie
Daarna nog ff zusje gepest.
Is d'r bijnaamquote:
Nee juist niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Verhouding is een beetje verkeerd om eigenlijk he, voor een wandelafspraak.
Ja. Ik had ook graag nog even doorgewandeld heel eerlijk gezegd. Het was echt heerlijk weer.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Verhouding is een beetje verkeerd om eigenlijk he, voor een wandelafspraak.. maar als het maar gezellig was maakt het niets uit!
Oei, jij hebt t boek nog maar net en ik heb nog niks gemaaktquote:Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Is d'r bijnaam. Waar Wiske kan ook Vlekje staan
. Maar naar Poes luistert ze ook
Gehaktbrood van Matt Preston was geslaagd![]()
Gezellig! Ik heb ook nog een wandeling gemaakt vandaag terwijl ik de buggy vooruit duwde. Heerlijk en idd lekker weer!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondWandeling was heerlijk, maar een tikkie te kort. Drie uur weggeweest, waarvan 1 uur wandelen. De rest in cafe met koffie
Daarna nog ff zusje gepest.
Ja. Heb al enkele dingen uit het boek gemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oei, jij hebt t boek nog maar net en ik heb nog niks gemaakt
Dat is t eerste recept dat ik ga maken, die bolognese moet wel geweldig zijn!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Heb al enkele dingen uit het boek gemaakt..
Binnenkort ook zijn bolognesesaus eens maken. Die saus is anders dan 'mijn versie'
Goedemorgen P, Piet en Bquote:Op maandag 20 januari 2014 06:47 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen!Vandaag wordt een lange dag
Brak geslapen vannacht en de gehele ochtend de accountant over de vloer
quote:Op maandag 20 januari 2014 07:51 schreef Isabeau het volgende:
ok...
Ik kleed me net uit om naar bed te gaan (nachtdienst achter de rug) en ik ontdek dat ik geen BH aan hadDat is me nog nooit overkomen. Had het ook verder niet door
Geen flauw idee hoe dát mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |