Wow, dan zag je er volgens de cassiere eventueel jonger uit dan 18quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
Sorry, zat mobiel. Duurde even tot ik op kantoor was.
Verder: ik moest me net legitimeren bij de Lidl bij het kopen van alcohol!Ik ben 31!
25 he, nu ook in NL.. is me in GB al eens overkomenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, dan zag je er volgens de cassiere eventueel jonger uit dan 18Ik zou dat helemaal niet leuk vinden
Ik zou denken dat ze niet goed snik is.
Ik vind het wel lollig. Ik ben nogal klein van stuk en ik kijk nogal blij uit mijn ogen en zo met een blonde paardenstaart.. daar zal het aan liggen. Maar dan nog, ik heb vannacht vier uur slaap gehad en als je me goed aankijkt kun je heus wel zien dat ik ouder dan vijfentwintig ben!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, dan zag je er volgens de cassiere eventueel jonger uit dan 18Ik zou dat helemaal niet leuk vinden
Ik zou denken dat ze niet goed snik is.
Het zijn toch over het algemeen de mensen van onder de 25 die doordeweekse dagen weten te overleven op minder dan 4 uur slaap. Zeker op een vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef minilot het volgende:
Ik vind het wel lollig. Ik ben nogal klein van stuk en ik kijk nogal blij uit mijn ogen en zo met een blonde paardenstaart.. daar zal het aan liggen. Maar dan nog, ik heb vannacht vier uur slaap gehad en als je me goed aankijkt kun je heus wel zien dat ik ouder dan vijfentwintig ben!
Bij mij hangt het er vanaf of ik me heb geschoren of niet. Vandeweek nog gedaan trouwens, evenals bij de kapper geweest. In principe zou ik nu de meeste kans moeten maken op een legitimatie. Als het nu niet lukt ben ik definitief oudquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach ja ik weet dat ik er jonger uitzie dan mijn gemiddelde leeftijdgenoot. Goede genen, niet roken, geen make-up, geen kinderen.. helpt allemaal meeMaar blijft komisch als je ineens 7 jaar jonger geschat wordt
Ja, dat scheelt bij mij ook wel wat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er vanaf of ik me heb geschoren of niet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt bij mij ook wel wat.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Goh?
Goed bezig toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ach kind, ik wou dat ik nog er zo jong uitzag dat ik mijn ID moet laten zien als ik weer een doos drank haalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Vork het volgende:
Bijna iedereen van rond mijn leeftijd heeft dit nu al een keer gehad, met dat legitimeren. (Zeker nu ze dat moeten vragen aan iedereen waarvan ze denken dat die wel eens jonger dan 25 kan zijn). Iedereen behalve ik dus. Maar zo erg oud zie ik er toch ook weer niet uit.
Renate Wennemarsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef minilot het volgende:
Sunny, hou je qua hardlopen een soort van beginnersschemaatje aan? Evy, of Couch25K of iets vergelijkbaars?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Renate Wennemarsmaar doe nu 3x les 1, dan denk ik 3x les 2 en 3x les 3 voor ik het gewone regime aan hou ivm knieën. Hoop dat ze zo beter wennen aan de belasting.. Liever te langzaam dan te snel in dit geval
Klinkt me dat even tof en bijna sprookjesachtig!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
..vanuit de koninklijke bibliotheek in Stockholm. Alwaar het buiten sneeuwt.
Ik had ook al zo'n associatiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt me dat even tof en bijna sprookjesachtig!![]()
- Bibliotheek
- Koninklijk
- Sneeuw
Is het ook. En ik ben onderzoek aan het doen over India, vertrek over twee manden precies! Spannend!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt me dat even tof en bijna sprookjesachtig!![]()
- Bibliotheek
- Koninklijk
- Sneeuw
Heel, heel gaaf! Wat voor werkzaamheden ga je daar precies doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Is het ook. En ik ben onderzoek aan het doen over India, vertrek over twee manden precies! Spannend!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef minilot het volgende:
Hoe is het met je tandeloze moppie mummie?
Heb je je vaccinaties al op orde? Niet mee wachten!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Is het ook. En ik ben onderzoek aan het doen over India, vertrek over twee manden precies! Spannend!
Hehehehe. Hij is nog niet helemaal tandeloos. Gisteren was afspraak 1 van 3 om te trekken. Maar het gaat goed. Geregeld 2 molletjes, maar pijn blijft goed onder de duim.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe is het met je tandeloze moppie?
Die in de OP? Die ziet er inderdaad uit alsof iemand een regenboog heeft uitgekotst en daar weer een taart van heeft gebakken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind die taart er trouwens niet lekker uitzien.
Die uit de OP ja. En dat is een erg treffende omschrijving.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Die in de OP? Die ziet er inderdaad uit alsof iemand een regenboog heeft uitgekotst en daar weer een taart van heeft gebakken.
Mwoa, iets voor een kleuterpartijtjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Die in de OP? Die ziet er inderdaad uit alsof iemand een regenboog heeft uitgekotst en daar weer een taart van heeft gebakken.
ik heb de meeste al, was 3 jaar geleden in Zimbabwe. Maar, moet nog nieuwe Malaria tabletten, en een inenting tegen Japanse koorts. En misschien een nieuwe cholera inenting. Ga maandag langs het vaccinatie bureau. Ben nu in stockholm voor m'n visum aanvraag. Hopelijk heb ik over 10 dagen een visum.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je je vaccinaties al op orde? Niet mee wachten!
Ik dacht eerst dat het een vogeltaart wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:21 schreef Vork het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn vroegere Israëlische vriendin die ik via, via met een andere naam terug heb gevonden in de USA.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:57 schreef Duderinnetje het volgende:
@ golfer: was je niet eerder op zoek geweest naar die VS-vriendin? Er staat me zoiets bij. Spannend hoor! Je voelt je een beetje Spoorloos.![]()
Ik weet nog niets trouwens, verder.![]()
Hepatitus A&B, Gele Koorts, Rabies, Japanse encefalitis, DTP, Polio, Pokken, MMRquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb de meeste al, was 3 jaar geleden in Zimbabwe. Maar, moet nog nieuwe Malaria tabletten, en een inenting tegen Japanse koorts. En misschien een nieuwe cholera inenting. Ga maandag langs het vaccinatie bureau. Ben nu in stockholm voor m'n visum aanvraag. Hopelijk heb ik over 10 dagen een visum.
Je Mossadmeisje is onderkoffer, begrijp dat nouquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn vroegere Israëlische vriendin die ik via, via met een andere naam terug heb gevonden in de USA.
Intussen haar ook weer kwijt geraakt, want die andere naam weet ik niet meer.
Heel erg nat! Zeikregen, de hele dag! Ik heb vooral alle nieuwtjes en bouwwerkzaamheden op de foto gezet en na een uur of vier ben ik met mijn beste vriend de bar van het Efteling Hotel ingedoken voor biertjes en iets te eten, en om enigszins op te drogen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:34 schreef AnneX het volgende:
Hoe was het in de Efteling na een maand?
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:46 schreef Myraela het volgende:
Duizend keer leuker dan die fondant/marsepein taarten.
Het zijn vaak van die zuurstok-kleurenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat sowieso!Ik vind die gedecoreerde marsepein/fondantdingen er meestal vrij onsmakelijk uitzien.
GefeliciNaamtopic!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn vroegere Israëlische vriendin die ik via, via met een andere naam terug heb gevonden in de USA.
Intussen haar ook weer kwijt geraakt, want die andere naam weet ik niet meer.
2 jaar geleden, toen ik 16 moest zijn voor een tentfeestquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest me voor het laatst in de VS de hele tijd legitimeren, maar in Nederland nog nooit
Ik ook niet, maar ik vind het wél leuk!quote:
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben maar de voorjaarsschoonmaak begonnen hier.
Kamer op zijn kop.
Kleed van onderen gestofzuigd ha!![]()
Gordijnen eraf in wasmasjien raam gezeemd.
Alle pijntjes gewoon negerenen weer een alphahulp uitgespaard
WoW. Ik wil ook weer spelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:39 schreef borisz het volgende:
Net WoW gedownload.
Heb toch vele MMORPG's geprobeerd. Maar eigenlijk staat WoW toch nog steeds met stip op één. Het is in die acht jaar wel veranderd. Mijn laatste keer dat ik het speelde was er nog geen update extensie uitgekomen
.
Ik ook. Maar ik doe het niet, want ik krijg al zo weinig slaap.quote:
Kom je bij ons spelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:39 schreef borisz het volgende:
Net WoW gedownload.
Heb toch vele MMORPG's geprobeerd. Maar eigenlijk staat WoW toch nog steeds met stip op één. Het is in die acht jaar wel veranderd. Mijn laatste keer dat ik het speelde was er nog geen update extensie uitgekomen
.
Juist welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef Myraela het volgende:
WoW. Ik wil ook weer spelen.
Maar eerst maar eens een baan zoeken, want werkloos zijn en WoW gaat niet samen.
OMGquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef minilot het volgende:
Over taarten gesproken..
Ik ben van plan één dezer dagen deze eens maken!
http://www.taste.com.au/recipes/26378/baklava+cheesecake:
[ afbeelding ]
Baklava + cheesecake is volgens mij wel een geslaagde combinatie
Ik vermoed van wel, want ik moest de avond vrijhouden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het wél leuk!![]()
Ga je nog wat verjaardagsachtigs doen vanavond?
Ooh, dat ziet eruit als iets wat ik wel in mijn mond wil stoppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef minilot het volgende:
Over taarten gesproken..
[ afbeelding ]
Lekker wiefquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik had nog wel zo'n leuk hardlooppakje gekocht (daar ging het me stiekem om natuurlijk).
Ja, zeer. Al met al een mooie symbolische dag zo!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker wief![]()
Leuk een verrassingsavondje voor de boeg.
Tevree over vanochtend??
Voor WoW is het wel goed ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist welQua vrije tijd dan. Qua geld misschien wat minder
Het lijkt me echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef minilot het volgende:
Over taarten gesproken..
[ afbeelding ]
Goed idee!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
En kan jij svp even gaan zitten ipv. rondredderen? Eet taart, klaag over de politiek en val dronken door mijn tuindeur heen. Het is tenslotte mijn verjaardag en jullie van FOK! zijn mijn familie.
Alweer door die tuindeurquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, zeer. Al met al een mooie symbolische dag zo!
En kan jij svp even gaan zitten ipv. rondredderen? Eet taart, klaag over de politiek en val dronken door mijn tuindeur heen. Het is tenslotte mijn verjaardag en jullie van FOK! zijn mijn familie.
Dan kom ik stiekem de hele avond aan één glas wijn slobberen zodat ik ongemerkt nuchter blijf zodat ik de allengs meer aangeschoten rakende 18-jarige nichtjes/buurmeisjes/etc. op je verjaardag kan versieren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, zeer. Al met al een mooie symbolische dag zo!
Nou ja, deert ook niet zo. Misschien ben ik bevooroordeeld maar ik vind de Efteling er in een regenbui nog steeds overwegend heel tof uitzien, terwijl ik andere attractieparken in de regen vooral treurig (Disneyland) en kaal (overig parken) vind.quote:
Wat goed! Ik heb sinds ik in het huis ben komen wonen eind oktober geen echt flinke schoonmaak meer gehouden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben maar de voorjaarsschoonmaak begonnen hier.
Kamer op zijn kop.
Kleed van onderen gestofzuigd ha!![]()
Gordijnen eraf in wasmasjien raam gezeemd.
Alle pijntjes gewoon negerenen weer een alphahulp uitgespaard
+1 voor de belabberde huisvrouw.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat goed! Ik heb sinds ik in het huis ben komen wonen eind oktober geen echt flinke schoonmaak meer gehouden.Alleen wat halfslachtig stofzuigen, bed regelmatig verschonen en wc en douch een sopje geven.
Ik ben -afgezien van het gekook - een belabberde huisvrouw.
Ik ken alleen maar ouwe mensen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan kom ik stiekem de hele avond aan één glas wijn slobberen zodat ik ongemerkt nuchter blijf zodat ik de allengs meer aangeschoten rakende 18-jarige nichtjes/buurmeisjes/etc. op je verjaardag kan versieren.
Ahem.
Waarom kan ik me dit nou niet voorstellen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar ouwe mensen.
Maar misschien steekt borisz onverwacht een tong in je oor.
Je wéét het niet!!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:57 schreef minilot het volgende:
En ik heb gewoon drie dagen vrij, vanaf over een uur!![]()
Voor het eerst in twee maanden niet op zaterdag werken!
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:48 schreef minilot het volgende:
Soundgarden door een popkoor, dat blijft toch een heel gave combinatie!Denk ik.
Belabberde huisman hierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat goed! Ik heb sinds ik in het huis ben komen wonen eind oktober geen echt flinke schoonmaak meer gehouden.Alleen wat halfslachtig stofzuigen, bed regelmatig verschonen en wc en douch een sopje geven.
Ik ben -afgezien van het gekook - een belabberde huisvrouw.
Tof!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Er is over ons optreden weer een leuk verhaaltje gebrouwen op de site van het Patronaat :
http://patronaat.nl/2-2-2014/popkoor-haarlem-sings-4u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |