Muisjequote:
QFTquote:
Maar... maar.. het was mijn lievelingsbroekquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Een broek waar je uitgescheurd bent, valt niet meer te maken. Gewoon een tipje. Nog een tipje: koop je volgende broek of van betere kwaliteit of groter.
Ben jij mijn huisgenootquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar... maar.. het was mijn lievelingsbroek
Ok.quote:
Nee, niet gescheurd bij m'n broekzakquote:
Je moet je Stanley FatMax ook niet in je bilspleet bewaren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, niet gescheurd bij m'n broekzak
Zekers net naast de kruisnaad?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, niet gescheurd bij m'n broekzak
Dat kan jij zeker wel dichtnaaien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers net naast de kruisnaad?
Dat kan, maar dan scheurt hij er zo weer uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat kan jij zeker wel dichtnaaien.
quote:
Zonde van je werk dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan scheurt hij er zo weer uit.
Binnenkant achterkant bovenbeenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers net naast de kruisnaad?
De schoonmaakster doet maar lekker oordopjes in.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef Zaktabak het volgende:
Ben ik weer eens op kantoor na heel veel freelance werk buitenaf, wil zo'n verschrikkelijk secreetje (de schoonmaakster) absoluut geen Claudia horen.
Nu mis ik mijn wekelijkse vrijdagmiddag-dooderger momentje...
Foto, net als alors...quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Foto, net als alors...
Kom op, niet zo flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een modieuze denim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]![]()
![]()
Slijtage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
yepquote:
Typische je-zit-te-veel-op-de-fiets slijtagequote:
Jaja, dat denk jijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Typische je-zit-te-veel-op-de-fiets slijtage
twitter:MartijnKonings twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 13:28:22#Wistjedatjevandedag: Michael Jackson heeft ‘I just can’t stop loving you’ ook in het Frans opgenomen. http://t.co/ZXAk9DrV9T reageer retweet
Hoi Muisquote:
Wat denk jij dat ik denk?quote:
quote:
Knop radioquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:34 schreef alors het volgende:
Vara zelfbevlekkingsmoment. Originele kuffer tevens.
Hoi SCquote:
Voorspelbaar + 1quote:
Pinkpop-camping herinneringenquote:
quote:
Ik denk het niet. Ik heb saaie vrienden die nu allemaal huisje-boompje-beestje zijn en die liever 3 weken op de camping in Frankrijk zitten dan naar festivals gaanquote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik heb saaie vrienden die nu allemaal huisje-boompje-beestje zijn en die liever 3 weken op de camping in Frankrijk zitten dan naar festivals gaan
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik twijfel nog. Die afsluiter.![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd naar de line up van Pukkelpop. En anders ga ik maar eens naar BKS.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja
Als Elbow komt ga ik er nog eens hard over nadenken of ik tóch niet ga.
BKS staat ook nog op m'n lijstje ja. En met dat festival nog zo'n 10 andere festivals en concerten dit jaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de line up van Pukkelpop. En anders ga ik maar eens naar BKS.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
BKS staat ook nog op m'n lijstje ja. En met dat festival nog zo'n 10 andere festivals en concerten dit jaar.
Godverdommequote:
Keuzes, keuzes.quote:
quote:
Dat was zo razend ergerlijkquote:
Pinkpop?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was zo razend ergerlijk
Die combinatie.quote:
Such forehead, much hipster. Wow.quote:
Wat een "ikwordnietkaalkapsel"quote:
WOOHOOquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn nieuwe haaknaaldenset is binnen![]()
![]()
![]()
Stom nummer.quote:
Dat geeft een heel andere wending aan de reden dat dat gat daar zit...quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat geeft een heel andere wending aan de reden dat dat gat daar zit...
Dankje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:06 schreef Zaktabak het volgende:
"De boekenkast van die andere Zweden past er zo in" Volvo over IKEA.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankje.
Ik dacht dat ze het over Leen Bakker hadden.
Ik niet. Ik ga de derby van het Oosten kijken. Met de derby van het Oosten bedoel ik de wedstrijd FC Twente-Heracles.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
Gaat hier vanavond nog iemand naar de Staat en Kensington op de Grote Markt Groningen?
Goed dat je over voetbal begint, ik moet mijn team nog aanpassen!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga de derby van het Oosten kijken. Met de derby van het Oosten bedoel ik de wedstrijd FC Twente-Heracles.
Ik ga morgenavond wel de uitzending op Nederland 3 kijken.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef Pandaplint het volgende:
Kamp reed plankgas naar Groningen. Hebben jullie hem?
Plankgas xDquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef Pandaplint het volgende:
Kamp reed plankgas naar Groningen. Hebben jullie hem?
Fail inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Die locals die je steeds hoort "proat'n"
Ik stem voor ondertiteling op de radio. Door BJ.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Die locals die je steeds hoort "proat'n"
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik stem voor ondertiteling op de radio. Door BJ.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik stem voor ondertiteling op de radio. Door BJ.
Man man mantwitter:HenkKampf twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 15:24:53Hallo @ministerhennis NU luchtassistentie gevraagd #loppersum reageer retweet
Het is denk ik ook wel typecasting van de media hoor. Ze hebben vast wel fragmentjes van verstaanbare mensen, maar dat past niet zo in het beeld van ruige stugge boerse provinciaaltjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fail inderdaad.
Ook enorm handig om continu in dialect te brullen wanneer je wil dat heel Nederland achter je komt te staan
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:09 schreef Pandaplint het volgende:
Man man mantwitter:HenkKampf twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 15:24:53Hallo @ministerhennis NU luchtassistentie gevraagd #loppersum reageer retweet
Ongetwijfeld. Maar ook de woordvoerders van de actiegroepen spreken nauwelijks verstaanbaar Nederlands.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:10 schreef alors het volgende:
[..]
Het is denk ik ook wel typecasting van de media hoor. Ze hebben vast wel fragmentjes van verstaanbare mensen, maar dat past niet zo in het beeld van ruige stugge boerse provinciaaltjes.
"Meneer kunt u dat herhalen in dialect? Anders geloven ze in het Westen niet dat u uit Groningen komt. "quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ook de woordvoerders van de actiegroepen spreken nauwelijks verstaanbaar Nederlands.
Als Loppersum cabaret wordt haak ik af.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man man man
Als het in de Randstad was stond heel het land op zijn kop.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man man man
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als Loppersum cabaret wordt haak ik af.
Ofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:29 schreef alors het volgende:
Al die 'be like' dingen met Nederlandse teksten
Blaudzun denk ik eerder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:34 schreef franklop het volgende:
MH zal wel die nieuwe van Shakira zijn of niet?
Dat zou ik wel echt lol vinden overigens, giertankje legen op het Binnenhofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:35 schreef Pandaplint het volgende:
Wie goan met die giertaaank noar Den haag!
#VanOnzeBelastingCentenquote:
Ze zouden in Theorie dus de komende 2 jaar dat hele veld leeg kunnen trekkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:36 schreef alors het volgende:
80% binnen drie jaar is ook nogal een ruime marge
Een paar tokkies wilden net het gemeentehuis bestormenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:40 schreef Pandaplint het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Dat lawaai op de achtergrond
Ja godverdommequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Blaudzun.Is Pino wel genaaid vorige week met zijn UI.
Yup, en arrogantie ten top.quote:
goeie UI xDquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Yup, en arrogantie ten top.
Maarja, muziek is wel okay.
Gevonden door goeie knakkerquote:
Kunnen zij nu mooi doen nu EW er niet meer is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat aftellen naar het weekend.
Ja dat klopt. Ekstra weekend is gestopt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:28 schreef Vogeltje88 het volgende:
Is Timur de nieuwe jock van de vrijdagavond?
Weet ik. Niet de moeite waard dus, om de radio aan te zetten op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ekstra weekend is gestopt.
Jawel maar dan op BBC Radio 1 met Annie Mac vanaf 8 uurquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:31 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Weet ik. Niet de moeite waard dus, om de radio aan te zetten op vrijdagavond.
In VERA toch altijd?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:57 schreef alors het volgende:
Niemand luistert? Waar zit Timur? Ik snap dat het in Groningen is.
Ja maar dit lijkt niet de Vera. Ik zie op het raam in spiegelbeeld LEADS staan, dat is een winkel...quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar dit lijkt niet de Vera. Ik zie op het raam in spiegelbeeld LEADS staan, dat is een winkel...
quote:Waar moet je zijn
De 3FM-studio vind je aan de rand van de Grote Markt in De Winkel (Grote Markt 35), tegenover het Grand Theatre. Je herkent de studio aan de rode banners.
Dat is tegenover die winkel aan (zit op de hoek van de Poelestraat) is de webcam dan in spiegelbeeld ofzo?quote:
Denk het. Misschien ivm reclame enzquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is tegenover die winkel aan (zit op de hoek van de Poelestraat) is de webcam dan in spiegelbeeld ofzo?
Oh, ze zitten toch in de winkel. Die winkel staat leeg tegenwoordig ivm verbouwing oostwandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is tegenover die winkel aan (zit op de hoek van de Poelestraat) is de webcam dan in spiegelbeeld ofzo?
Edit: Nee natuurlijk nietalle teksten verder zijn ook niet in spiegelbeeld...
Toch wel hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, ze zitten toch in de winkel. Die winkel staat leeg tegenwoordig ivm verbouwing oostwand
En Leads zit nu in de stoeldraaiersstraat bedenk ik me netquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heeft Corton vandaag weer gefaald op twitter, zie ik.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:56 schreef Zaktabak het volgende:
Roosmarijn heeft net met deze make-up een soort pijpbekkie en dat is niet positief bedoeld
Ik heb nog geen BREKEND BJ CUNE notificatiequote:
Dat woord wordt hier op het Hogeland niet veel gebruikt nee.quote:
en terecht. die clou zag je al van 5km aankomenquote:
pfoe, ik weet niet of dat dat voor het eerst is, maar ik vind het wel jammer. ik vind het wel een lekker nummerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:30 schreef Cee het volgende:
Wauw, pijnlijk. De constant de hemel in geprezen matige MH van Jett Rebel haalt deze week de Mega Top 50 niet eens. Da's ook voor het eerst in 11 jaar (de Zeroes MH niet meegerekend). Of zie ik het nu verkeerd?
http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Megahitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfoe, ik weet niet of dat dat voor het eerst is, maar ik vind het wel jammer. ik vind het wel een lekker nummer
ik was ook net de lijst aan het doorspitten en was net bij 2003. dat is idd het laatste jaar met MH's zonder hitnotering. Wires rekenen we natuurlijk niet mee...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Megahit
3FM Megahits zonder notering in de 3FM Mega Top 50
3FM Megahit 369: Janice Robinson - Nothing I would change (2000)
3FM Megahit 401: Hairy Diamond - Givin' up (2000)
3FM Megahit 517: Red Hot Chili Peppers - Can't stop (2003)
3FM Megahit 519: Silkstone - What's the reason? (2003)
3FM Megahit 544: Jaimeson - Complete (2003)
3FM Megahit 546: Mark Ronson, Ghostface Killah & Nate Dogg - Ooh wee (2003)
3FM Megahit 548: Ferry Corsten - Rock your body rock (2003)
3FM Megahit 554: Paul van Dyk & Vega 4 - Time of our lives (2003)
3FM Megahit 950: Athlete - Wires (Zeroes Request) (2012)
Can't Stop van de RHCP heeft nooit een MT50 noteringen gehad?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Megahit
3FM Megahits zonder notering in de 3FM Mega Top 50
3FM Megahit 369: Janice Robinson - Nothing I would change (2000)
3FM Megahit 401: Hairy Diamond - Givin' up (2000)
3FM Megahit 517: Red Hot Chili Peppers - Can't stop (2003)
3FM Megahit 519: Silkstone - What's the reason? (2003)
3FM Megahit 544: Jaimeson - Complete (2003)
3FM Megahit 546: Mark Ronson, Ghostface Killah & Nate Dogg - Ooh wee (2003)
3FM Megahit 548: Ferry Corsten - Rock your body rock (2003)
3FM Megahit 554: Paul van Dyk & Vega 4 - Time of our lives (2003)
3FM Megahit 950: Athlete - Wires (Zeroes Request) (2012)
en terecht. kutplaat. dat is mijn menig natuurlijk he! geen feitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Can't Stop van de RHCP heeft nooit een MT50 noteringen gehad?
Mijn hand trilt boven de mute knop ....quote:
charmante fotoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
ah, de dame waarmee wordt geflirt:
[ afbeelding ]
het is trouwens niet de dame waarmee wordt geflirt maar de flirtende dame.....quote:
ik vind het origineel van Alien Ant Farm beter...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
Smooth criminal, bazenplaat
Matige mama appelsap
Doe je haar met een gitaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het origineel van Alien Ant Farm beter...
lolquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
Timur en Ramon heb een luisteraar weggejaagd....en ze luisterde al 20 jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |