Muisjequote:
QFTquote:
Maar... maar.. het was mijn lievelingsbroekquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Een broek waar je uitgescheurd bent, valt niet meer te maken. Gewoon een tipje. Nog een tipje: koop je volgende broek of van betere kwaliteit of groter.
Ben jij mijn huisgenootquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar... maar.. het was mijn lievelingsbroek
Ok.quote:
Nee, niet gescheurd bij m'n broekzakquote:
Je moet je Stanley FatMax ook niet in je bilspleet bewaren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, niet gescheurd bij m'n broekzak
Zekers net naast de kruisnaad?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, niet gescheurd bij m'n broekzak
Dat kan jij zeker wel dichtnaaien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers net naast de kruisnaad?
Dat kan, maar dan scheurt hij er zo weer uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat kan jij zeker wel dichtnaaien.
quote:
Zonde van je werk dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan scheurt hij er zo weer uit.
Binnenkant achterkant bovenbeenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers net naast de kruisnaad?
De schoonmaakster doet maar lekker oordopjes in.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef Zaktabak het volgende:
Ben ik weer eens op kantoor na heel veel freelance werk buitenaf, wil zo'n verschrikkelijk secreetje (de schoonmaakster) absoluut geen Claudia horen.
Nu mis ik mijn wekelijkse vrijdagmiddag-dooderger momentje...
Foto, net als alors...quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Foto, net als alors...
Kom op, niet zo flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een modieuze denim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]![]()
![]()
Slijtage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
yepquote:
Typische je-zit-te-veel-op-de-fiets slijtagequote:
Jaja, dat denk jijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Typische je-zit-te-veel-op-de-fiets slijtage
twitter:MartijnKonings twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 13:28:22#Wistjedatjevandedag: Michael Jackson heeft ‘I just can’t stop loving you’ ook in het Frans opgenomen. http://t.co/ZXAk9DrV9T reageer retweet
Hoi Muisquote:
Wat denk jij dat ik denk?quote:
quote:
Knop radioquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:34 schreef alors het volgende:
Vara zelfbevlekkingsmoment. Originele kuffer tevens.
Hoi SCquote:
Voorspelbaar + 1quote:
Pinkpop-camping herinneringenquote:
quote:
Ik denk het niet. Ik heb saaie vrienden die nu allemaal huisje-boompje-beestje zijn en die liever 3 weken op de camping in Frankrijk zitten dan naar festivals gaanquote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik heb saaie vrienden die nu allemaal huisje-boompje-beestje zijn en die liever 3 weken op de camping in Frankrijk zitten dan naar festivals gaan
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik twijfel nog. Die afsluiter.![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd naar de line up van Pukkelpop. En anders ga ik maar eens naar BKS.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja
Als Elbow komt ga ik er nog eens hard over nadenken of ik tóch niet ga.
BKS staat ook nog op m'n lijstje ja. En met dat festival nog zo'n 10 andere festivals en concerten dit jaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de line up van Pukkelpop. En anders ga ik maar eens naar BKS.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
BKS staat ook nog op m'n lijstje ja. En met dat festival nog zo'n 10 andere festivals en concerten dit jaar.
Godverdommequote:
Keuzes, keuzes.quote:
quote:
Dat was zo razend ergerlijkquote:
Pinkpop?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was zo razend ergerlijk
Die combinatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |