Dat klopt zeker!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min of meer, maar wel gewoon gratis.
En voor mij dus geen probleem, ik zet hem eigenlijk nooit op iets anders dan de VS. Nederlandse series en films vind ik bijna allemaal kutquote:
Ik heb op mijn browser Hola-Better Internet, dat is gratis en switched ook gewoon meteen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb graag het wereldwijde aanbod gemakkelijk binnen handbereik. En wat is nu ¤ 3,50 per maand?
Unblock-Us for my win.
Heb je niks aan op mediaplayers of apple tv's of tabletsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb op mijn browser Hola-Better Internet, dat is gratis en switched ook gewoon meteen.
Oh, ik dacht net te lezen dat het min of meer omslachtig was.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb op mijn browser Hola-Better Internet, dat is gratis en switched ook gewoon meteen.
Nee, het zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht net te lezen dat het min of meer omslachtig was.
Hoe dan ook, het is - op welke manier dan ook - enorm prettig om alle content te kunnen krijgen. Die mogelijkheid maakt Netflix voor mij die paar euro per maand meer dan waard. Nederlandse content is qua series en documentaires ook best aardig, maar met de hele Netflix-wereld erbij, kun je tijd te kort komen.
Ah okay. Ik heb Unblock op mijn iPad en als ik op mijn televisie iets van een buitenlandse Netflix wil kijken, stream ik dat via iPad naar mijn AppleTV. Op mijn MacBook stream ik eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het zijn 2 verschillende dingen.
op de AppleTV moet je even iets aanpassen in je netwerkinstellingen. Hola is een extensie voor Chrome en dat gebruik ik dan op de laptop.
Zo intensief Netflix ik ook weer niet, ik gebruik het voornamelijk voor series als Top Gear die ik nog niet gezien heb. Nieuwe dingen download ik gewoon in 1080pquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kijk alleen op de tv via mijn consoles, dus die Chrome extensies e.d. heb ik niks aan.
En ik wil ook landen als Mexico, Canada e.d. beschikbaar hebben.
Zolang jij je 8 euro per maand overmaakt hebben ze daar denk ik weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef kawa4 het volgende:
vraagje,
heel dat dns gebeuren he, zodat ja naar een ander land netflix kan kijken.
mag dat eigenlijk wel van netflix nl?
het is niet dat ik er een probleem mee heb hoor. maar vroeg het me gewoon af
of staat daar nix van in de algemene voorwaarden.
Er staat niets in de voorwaarden geloof ik, ik denk dat het Netflix zelf niets uitmaakt, bandbreedteverbruik is hetzelfde. De maatschappijen zullen er misschien niet heel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef kawa4 het volgende:
vraagje,
Ik denk idd dat netflix er alleen maar blij mee is dat mensen de regio-instellingen kunnen omzeilen. Voor een heleboel betalende klanten, inclusief ik, is dat de reden dat ik betaal voor netflix.... en dat weten ze.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zullen trouwens vooral de distributeurs zijn die er moeite mee hebben.
Ze hebben het liever niet maar blokkeren het momenteel niet (vooral door een rechtenkwestie omdat je in eerste instantie voor de Nederlandse content betaalt).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef kawa4 het volgende:
vraagje,
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 11:02:50"The Square," een Netflix Original documentaire over de protesten op het Tahrirplein. http://t.co/LtHGnFARS7 http://t.co/qB2lG8Qfw8 reageer retweet
Ze kunnen het niet eens blokkeren op het moment geloof ik omdat het inloggen bij Netflix niet op basis van je land gaat maar op basis van je ip-adres. Als ze dit willen veranderen moet dat bij Netflix in Amerika gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hebben het liever niet maar blokkeren het momenteel niet (vooral door een rechtenkwestie omdat je in eerste instantie voor de Nederlandse content betaalt).
Netwerkverkeer is ook minder efficiënt doordat er capaciteit bij het Amerikaansedeel wordt toegevoegd (dynamisch via Amazoncloud) dat vervolgens terug naar Europa wordt gestuurd.
Dat klopt, maar je logt in met een Nederlands account. In theorie zou Netflix dan alleen het Nederlandse aanbod kunnen tonen, ongeacht lokatie/IP-adres.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet eens blokkeren op het moment geloof ik omdat het inloggen bij Netflix niet op basis van je land gaat maar op basis van je ip-adres. Als ze dit willen veranderen moet dat bij Netflix in Amerika gaan gebeuren.
Ja maar dan moeten ze dus het hele inlog-systeem veranderen bij Netflix USA, want volgens mij loopt alles via hun uiteindelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je logt in met een Nederlands account. In theorie zou Netflix dan alleen het Nederlandse aanbod kunnen tonen, ongeacht lokatie/IP-adres.
Dat kan niet. Of je moet 2x een Unblock-US account hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef Luigi het volgende:
Wat ik nog lastig vind is dat Unblock-US (volgens mij, enlighten me als ik fout zit!) geen onderscheid maakt tussen devices. Ik heb de DNS instellingen op al mijn devices (iPhone, iPad) aangepast naar de Unblock-US aangepast omdat ik uitsluiten de US Netflix kijk. Mijn vrouw kijkt op haar iPad de NL Netflix (nog). Maar pas vroeg ze of ze ook op de Amerikaanse Netflix kon. Maar wat nu als ik naar de UK Netflix wil kijken en zij tegelijkertijd naar de Amerikaanse of de Nederlandse?
www.unlocator.comquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zo jammer dat mijn vriendin ondertitels nodig heeft
Is er een makkelijke gratis manier om je android telefoon de US content te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |