abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135592948
Neue :)

Hoe is het met je hoofd spring?
pi_135593897
Goed! Een ieselijke bult. Vanmorgen wel erg duizelig maar da's nu weer over.

Sneu, Saffier. ;(
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:36:56 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135596633
Oh, da's een beste klap geweest dan Spring. Kalm an maar.

Ik moet 100.000 dingen doen van mezelf. Daardoor zit ik nu totaal geblokkeerd te woggen. :') echt.

*zichzelf schopt*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 11:49:56 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135597062
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's een beste klap geweest dan Spring. Kalm an maar.

Ik moet 100.000 dingen doen van mezelf. Daardoor zit ik nu totaal geblokkeerd te woggen. :') echt.

*zichzelf schopt*
ik moet ook zorgen dat ik zeer zichtbaar wat gedaan heb.
pi_135597693
Hoezo moet je zichtbaar iets gedaan hebben, lady?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135597941
Als ik geen zin heb om zichtbaar iets aan het huis te doen doe ik dat gewoon niet. Ik heb geen vrije dag om een huis te poetsen. Ik ben vrij omdat ik tijd wil besteden met de kinderen. Dus ik heb taartrn gebakken en het is een pestbende. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_135598042
En ik ga dat patroon opzoeken, lady!
pi_135598070
Nou, mij kun je gerust geloven hoor als ik dat zeg :P
B komt toevallig in een redelijk net huis thuis en de was is grotendeels gedaan, omdat ik daar toevallig zin in had, maar het had net zo goed anders kunnen zijn :')
O, en ik zit op mijn werk vandaag, dus ik kan niet nog nieuwe troep maken :P
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:25:30 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135598132
Ik ben juist zo lekker bezig met ruimte maken en opruimen en zooi wegdoen. Ff doorzetten en dan ga ik zo nog een rondje stort en kringloop doen. Superfijn.

Ik ben mijn servieskast aan het uitdunnen. Alle meuk van mijn opa's en oma' s weg (als ik dus door de bliksem getroffen wordt eerdaags dan weten jullie waarom :P) en veel van die brocante meuk ook. Lekkah. En dan rust.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:29:40 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598277
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo moet je zichtbaar iets gedaan hebben, lady?
anders heb ik alleen op mijn reet gezeten :D
ik heb bijv. vandaag de kliko's buiten gezet (en leeg weer binnengehaald dus die zijn visueel niet van zijn plaats geweest) dus daar is eigenlijk niets mee gebeurd
zulke dingen.
wassen draaien en in de droger stoppen en in de kast terugleggen is er ook zoeen
de vaatwasser leegruimen
de kattenbak verschonen
het kippenhok uitmesten
en zo kan ik nog wel even doorgaan

dat zijn allemaal dingen die je kan doen, zonder dat er visueel iets verandert

maar ik ga zo de bankhoes wassen want de kat heeft er weer eens op gekotst en die doe ik dan niet terug voordat hij terug is :') anders heb ik echt vandaag geen hol gedaan :+
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:30:56 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598321
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef -Spring het volgende:
En ik ga dat patroon opzoeken, lady!
tof! ik zou em voor mijn moeder willen maken O+
we hebben het zo leuk gehad gisteren en eergisteren
het gaat goed met haar op het ogenblik. ze is echt heel erg helder *O*
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 12:31:22 #13
5428 crew  miss_sly
pi_135598343
En wat als je geen hol gedaan hebt?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:32:02 #14
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135598367
En nu moet je dalijk weer uitloggen? Meisje toch....
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:32:25 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598380
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:31 schreef miss_sly het volgende:
En wat als je geen hol gedaan hebt?
dan heb ik als ik pech heb een hoop gezeur en ben ik lui :')
pi_135598381
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

anders heb ik alleen op mijn reet gezeten :D
ik heb bijv. vandaag de kliko's buiten gezet (en leeg weer binnengehaald dus die zijn visueel niet van zijn plaats geweest) dus daar is eigenlijk niets mee gebeurd
zulke dingen.
wassen draaien en in de droger stoppen en in de kast terugleggen is er ook zoeen
de vaatwasser leegruimen
de kattenbak verschonen
het kippenhok uitmesten
en zo kan ik nog wel even doorgaan

dat zijn allemaal dingen die je kan doen, zonder dat er visueel iets verandert

maar ik ga zo de bankhoes wassen want de kat heeft er weer eens op gekotst en die doe ik dan niet terug voordat hij terug is :') anders heb ik echt vandaag geen hol gedaan :+
Krijg je anders billenkoek ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 12:33:32 #17
5428 crew  miss_sly
pi_135598430
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Vind je dat zelf ook?
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:36:10 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598547
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Gaoxing het volgende:
eigenlijk wel ja. maar als jullie nou lekker doorkletsen, zakt het gauw weg. :P
pi_135598550
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Gaoxing het volgende:
Misschien gewoon een keer op een vrije dag een sporttas met spullen pakken en gaan...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135598571
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

eigenlijk wel ja. maar als jullie nou lekker doorkletsen, zakt het gauw weg. :P
ik snap werkelijkwaar niet waarom je zo met jezelf laat omgaan.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:36:54 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598578
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vind je dat zelf ook?
nee, maar ik schijn een andere kijk op de wereld te hebben volgens hem
pi_135598634
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee, maar ik schijn een andere kijk op de wereld te hebben volgens hem
en dus doe je maar wat hij vraagt *O*
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:39:16 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598686
ik weet het, maar het is niet altijd zo. hij zit nu niet lekker in zijn vel vanwege geen werk enzo
en over een week zit hij drie weken in thailand en is het hier drie weken lang vredig
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:41:21 #24
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_135598762
Je hebt idd een andere kijk op de wereld lady..... zo n zak stront had je allang moeten dumpen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:42:03 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598791
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:38 schreef Joene het volgende:

[..]

en dus doe je maar wat hij vraagt *O*
het is idd wel zo dat ik soms van alles probeer te voorkomen om het hier maar rustig te houden
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:42:59 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598825
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:41 schreef Rottdog het volgende:
Je hebt idd een andere kijk op de wereld lady..... zo n zak stront had je allang moeten dumpen.
ik heb nog steeds het idee dat ik er wat aan kan doen.
alleen werkt alles en iedereen niet mee
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:43:13 #27
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135598835
Maar het is toch niet de bedoeling van een relatie dat je leven alleen goed is als de ander weg is? Juist het omgekeerde... Maar goed dit is denk ik niet de juiste, noch een veilige, plaats om daarover te praten. Ik begrijp dat er mensen zijn die je om hulp zou kunnen vragen als je weg wilt, en ik hoop echt heel hard dat je dat een keer doet, als jij vindt dat de tijd daar rijp voor is.
pi_135598880
Wat gao zegt :{
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:45:31 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135598923
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet het, maar het is niet altijd zo. hij zit nu niet lekker in zijn vel vanwege geen werk enzo
en over een week zit hij drie weken in thailand en is het hier drie weken lang vredig
Lieve lieve Lady. Ik gun je dat je op een dag jezelf genoeg waard vind om hier geen genoegen mee te nemen. Jouw kijk is prima, al zou geen hond het er mee eens zijn. Ik vind je een mooi, leuk, grappig en meelevend mens. Je verdient iemand die dat ook ziet.

Al zat je huisgenoot (vrienden gaan zo niet met elkaar om!) helemaal niet meer in z'n vel dan nog ga je niet met een medemens om! Nooit!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:47:27 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135598992
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb nog steeds het idee dat ik er wat aan kan doen.
alleen werkt alles en iedereen niet mee
Honden, katten, kanaries, kippen. die kan je redden. Daar kan je wat aan doen. En dat gaan tenminste niet ten koste van jezelf.
pi_135599173
Gewoon spullen pakken en toedeledokie en ja dat klinkt simpel en misschien is het iets ingewikkelder maar zo door blijven gaan is in elk geval niet goed voor je .
pi_135599271
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Joene het volgende:
Gewoon spullen pakken en toedeledokie en ja dat klinkt simpel en misschien is het iets ingewikkelder maar zo door blijven gaan is in elk geval niet goed voor je .
En ook niet voor je zoon! Zo'n lapzwans wil je toch ook niet als voorbeeld voor je kind?
Sorry dat ik me er als lurker mee bemoei, kon het dit keer niet laten.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:03:03 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135599489
Gaoxing
Ik snapte je eerdere post eigenlijk niet helemaal Saffier: ze wilde gister(inmiddels eergisteren)avond niet proberen zonder luier naar bed te gaan?

Gao ze had een behoorlijke bui. We weten inmiddels als je haar dan wakker maakt middenin de nacht (of als ze zelf wakker wordt) dat ze met die bui dan verder gaat. Ook al hebben we nog even gepraat en gekroeld en is ze rustig gaan slapen. Daar hadden we geen van allen zin in. Ze vond het zelf prima om toen met luier te gaan slapen. Gisteravond dus weer zonder. Vanavond gewoon weer een poging.

Lady... Ik hoop dat je.... Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet zeggen. Ik sluit me ook bij de buurvrouw aan.
Joene als je er middenin zit gaat het steeds een stapje verder. Dan is 'gewoon een tas pakken en gaan' niet zomaar een optie.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 13:11:01 #34
5428 crew  miss_sly
pi_135599752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
Je verdient toch zoveel meer, lieve lady.
Mijn B komt vanavond weer thuis na een weekje weg en S en ik tellen de uren af tot we hem weer zien. Zo moet het toch zijn, met je geliefde? En met iemand minder dan je geliefde wil je toch je leven niet delen? Ik gun je zo ontzettend een lieve man die wel ziet wat een fijn, warm mens je bent en dat waardeert.

Maar ik snap ook wel dat opstappen moeilijk is, zeker met een kind. Daar staat tegenover dat je hem ook een voorbeeld geeft nu. En zou je willen dat hij of het voorbeeld van je partner oppikt en zich zo gaat gedragen tegen zijn toekomstige partner? Of dat hij jouw voorbeeld overneemt en zich zo laat behandelen? Want ja, ook mannen kunnen hier slachtoffer van zijn.
pi_135599754
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:03 schreef Saffier het volgende:
Gaoxing
Ik snapte je eerdere post eigenlijk niet helemaal Saffier: ze wilde gister(inmiddels eergisteren)avond niet proberen zonder luier naar bed te gaan?

Gao ze had een behoorlijke bui. We weten inmiddels als je haar dan wakker maakt middenin de nacht (of als ze zelf wakker wordt) dat ze met die bui dan verder gaat. Ook al hebben we nog even gepraat en gekroeld en is ze rustig gaan slapen. Daar hadden we geen van allen zin in. Ze vond het zelf prima om toen met luier te gaan slapen. Gisteravond dus weer zonder. Vanavond gewoon weer een poging.

Lady... Ik hoop dat je.... Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet zeggen. Ik sluit me ook bij de buurvrouw aan.
Joene als je er middenin zit gaat het steeds een stapje verder. Dan is 'gewoon een tas pakken en gaan' niet zomaar een optie.
Saffier, ik weet gerust dat het niet zo simpel is als ik schets , maar ik lees hier echt al behoorlijk lang mee en het gaat al behoorlijk lang op zn zachtst gezegd niet zo lekker. Dan denk ik neem een keer die stap om er een einde aan te maken , pak je spullen en ga.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:12:44 #36
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135599821
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Saffier, ik weet gerust dat het niet zo simpel is als ik schets , maar ik lees hier echt al behoorlijk lang mee en het gaat al behoorlijk lang op zn zachtst gezegd niet zo lekker. Dan denk ik neem een keer die stap om er een einde aan te maken , pak je spullen en ga.
Klopt. Zo denk ik ook wel eens voor haar. Om dan te weten dat het zo waarschijnlijk niet werkt.
Ik ben het gewoon met je eens eigenlijk.
Ylana
pi_135599888
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:12 schreef Saffier het volgende:

[..]

Klopt. Zo denk ik ook wel eens voor haar. Om dan te weten dat het zo waarschijnlijk niet werkt.
Ik ben het gewoon met je eens eigenlijk.
Ik snap gewoon niet waarom mensen zich zelf zo klem laten zetten er is altijd een uitweg.
pi_135600301
quote:

[..]

Nou kan ik ook wel eens een zeikerd zijn thuis geloof ik maar mén. Dit meen je niet.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:25:16 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135600306
Ik snap het wel. En dat wat jullie zeggen en ik ook zo zie, weet lady zelf ook wel verstandelijk gezien.

Maar emotioneel gezien zijn er tig beren op de weg, en met een kind nog zoveel meer. Hoe kut die zekerheid die je nu hebt is, wil je je kind die zekerheid niet afnemen. En dat soort gedachten gaan ver.

Tot er een dag komt ( die alleen lady in deze kan bepalen ) dat zij er klaar voor is in alle opzichten , ik hoop voor jou en L dat die dag snel komt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_135600327
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:14 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom mensen zich zelf zo klem laten zetten er is altijd een uitweg.
En nee dat is niet dichtsbijzijnde brugpilaar. Soms kun je versteld staan je eigen kunnen. Dat je zelfstandig echt verder komt dan je dacht.
pi_135600359
Lady, is het een idee om met wat kleine stapjes te beginnen? Jezelf alvast inschrijven bij dw woningbouw bijvoorbeeld?
pi_135600387
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:25 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nou kan ik ook wel eens een zeikerd zijn thuis geloof ik maar mén. Dit meen je niet.
Oh als j nu thuis zou komen krijg ik zeker een opmerking over de zooi. Er ligt nogal wat speelgoed over de vloer. Maar het is droog spul zegt zn moeder altijd, dus dat ben ik ook maar gaan zeggen.
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 13:29:53 #43
5428 crew  miss_sly
pi_135600467
Als B vindt dat het rotzooi is, begint hij toch lekker zelf met opruimen?
pi_135600528
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh als j nu thuis zou komen krijg ik zeker een opmerking over de zooi. Er ligt nogal wat speelgoed over de vloer. Maar het is droog spul zegt zn moeder altijd, dus dat ben ik ook maar gaan zeggen.
Ik heb geleerd er mee om te gaan :'). Ik kan van nature erg slecht tegen zooi, tenminste, als het in het zicht ligt dus. Maar goed, met een vrouw die daar tegengesteld over denkt en een smurf leer je dat wel af. Meestal dus :P.
pi_135600544
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach ik maak er ff een opmerking over en help het ff opruimen ofzo :) maar ik maak er ook geen mega drama's van , uit de gein vaak ff een opmerking :D
pi_135600574
Ik ben de hele ochtend weggeweest.. sportschool, boodschappen en overblijf. Ben net thuis, heb gelunched en weet nog niet of ik zin heb om wat te doen in huis...

M. "klaagt" eigenlijk nooit over de zooi.. en als ie dat wel doet zeg ik ook dat ie het lekker zelf op kan gaan ruimen dan..
Vanaf volgende week vrijdag is het huishouden toch even helemaal zijn taak.... ik word geopereerd en kan dan niks met mijn linker arm...

Lady, lieve lady... ik hoop zo dat er eens een keertje een sprankje licht voor je is...
En wat Spring idd zegt... schrijf je vast in bij de woningbouw.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135600753
Volgens mij is de kern niet dat je een andere perceptie hebt over wat opgeruimd is of prettig is. Daar kun je prima over van mening verschillen en ook discussies over voeren. Maar als de ongelijkwaardigheid zo ver opgelopen is dat je bang moet zijn wat je partner vindt en dat je de hele dag bezig bent met hem/haar naar de zin te maken, en angstig moet peilen wat de stemming is, dan is er op zijn zachtst gezegd iets niet in de haak. En veranderen doet het niet, als de ander dat niet ook wil. Hoe hard je ook vecht, op je tenen loopt, jezelf onzichtbaar maakt en je best doet. Want zo'n partner zal altijd iets vinden om je op te pakken, want dat is hoe je relatie werkt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:57:15 #48
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_135601511
quote:

[..]

En daar ga je dan niet tegen in? Als hij zoiets zegt?

Mijn man flikt ook wel eens zoiets, van je bent lui, je hebt niks gedaan, en je zit de hele dag achter de computer...

Maar daar ga ik dus écht wel tegenin...

In jouw post lees ik echt een soort angst voor je man ofzo. niet prettig iig. Echt niet goed... :/
pi_135601576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef PureEvil het volgende:

[..]

En daar ga je dan niet tegen in? Als hij zoiets zegt?

Mijn man flikt ook wel eens zoiets, van je bent lui, je hebt niks gedaan, en je zit de hele dag achter de computer...

Maar daar ga ik dus écht wel tegenin...

In jouw post lees ik echt een soort angst voor je man ofzo. niet prettig iig. Echt niet goed... :/
Nou ik lees meer dat ze gewoon doodsbang is van die vent.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:01:26 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135601671
Op Telegraaf.nl staat een stuk over Siebel. Alle filialen sluiten vrijdag hun deuren. Maar het is géén faillissement. Wat dan wel????
Ylana
pi_135601742
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef Saffier het volgende:
Op Telegraaf.nl staat een stuk over Siebel. Alle filialen sluiten vrijdag hun deuren. Maar het is géén faillissement. Wat dan wel????
Gewoon geen zin meer?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:04:30 #52
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135601798
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Gewoon geen zin meer?
Ze zitten in zwaar weer staat er bij.... Geen zin meer lijkt me sterk bij ze.
Ylana
pi_135601811
Dus ik moet ff snel een ring kopen ?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:05:10 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135601820
Al even afgezien van het feit dat ik het absurd vind, zelfs als je de hele dag met je reet op de bank zou hebben gezeten, wat doet hij eigenlijk in huis nou hij daar werkloos en wel alle tijd voor heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:06:02 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135601860
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef Joene het volgende:
Wel vandaag en er niet achterlaten om op maat te laten maken dan ;-)
Ylana
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:06:34 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135601883
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ze zitten in zwaar weer staat er bij.... Geen zin meer lijkt me sterk bij ze.
stoppen voordat ze failliet gaan? Geen idee. :D
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:07:44 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135601921
quote:
Alleen als je hem direct mee kunt nemen, ik zou het er niet op wagen dat ze er nog iets aan moeten doen en hij daar blijft liggen, naast je aanbetaling.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:09:55 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135601998
Siebel is toch van Vendex?
Dan kunnen ze redelijk makkelijk de deuren sluiten en de goederen in een andere winkelketen verkopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135602028
quote:
Trouwen is voor homo's man.
pi_135602040
Maar goed ik zou het zonde vinden , goede juwelier.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:18:56 #61
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135602340
Vendex? Help me even?

Ze zijn pas nog een samenwerkingsverband aangegaan met een van de grootste groothandels in juweliersland.
Ylana
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:19:35 #62
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135602371
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef Joene het volgende:
Maar goed ik zou het zonde vinden , goede juwelier.
Alleen zo jammer van de manier waarop ze met hun personeel omgaan :{
Ylana
pi_135602472
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:19 schreef Saffier het volgende:

[..]

Alleen zo jammer van de manier waarop ze met hun personeel omgaan :{
dat boeit me als klant dan weer bijzonder weinig.

Als ik als klant iets kom kopen en het personeel helpt mij goed , dat is waar ik in geinterreseerd ben niet hoe de baas hen behandelt.
pi_135602483
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef Luigi het volgende:

[..]

Trouwen is voor homo's man.
Wie heeft het over trouwen man ? Dat doe ik echt niet nog een keer.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:23:51 #65
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135602523
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:22 schreef Joene het volgende:

[..]

dat boeit me als klant dan weer bijzonder weinig.

Als ik als klant iets kom kopen en het personeel helpt mij goed , dat is waar ik in geinterreseerd ben niet hoe de baas hen behandelt.
Maar het werkt wel door als het personeel niet goed behandeld wordt op de werkvloer. Als de werksfeer van boven af negatief beïnvloed wordt merk je dat gewoon. Ik ben blij dat ik ander werk heb iig.
Ylana
pi_135602555
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Wie heeft het over trouwen man ? Dat doe ik echt niet nog een keer.
Ik schrok ff.
pi_135602568
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:23 schreef Saffier het volgende:

[..]

Maar het werkt wel door als het personeel niet goed behandeld wordt op de werkvloer. Ik werkte er.
Dat klopt dat het door werkt , maar zolang ik als klant binnenkom ik vraag om iets en ik wordt netjes geholpen vind ik het allemaal prima wat er boven af gebeurt.

Als de medewerker me met een chagrijnig smoelwerk probeert te helpen als ik tussen de 500 - 1000 euro kom uitgeven denk ik dat ik na mn keuze vriendelijk bedank en wel even ergens anders heen ga.
pi_135602599
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik schrok ff.
Dat is niet nodig J. Je hoeft niet op een feestje te komen. *O*
pi_135602607
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat is niet nodig J. Je hoeft niet op een feestje te komen. *O*
Gelukkig want ik kon toch niet.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:28:12 #70
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135602674
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat klopt dat het door werkt , maar zolang ik als klant binnenkom ik vraag om iets en ik wordt netjes geholpen vind ik het allemaal prima wat er boven af gebeurt.

Als de medewerker me met een chagrijnig smoelwerk probeert te helpen als ik tussen de 500 - 1000 euro kom uitgeven denk ik dat ik na mn keuze vriendelijk bedank en wel even ergens anders heen ga.
Klopt. Groot gelijk. Maar niet vanaf de 500¤. Ook bij een batterijtje vervangen van een tientje of gaatjes schieten moet je professioneel geholpen worden vind ik.
Ylana
pi_135602676
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:26 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat scheelt wel dat je altijd een drukke agenda hebt.
pi_135602711
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:28 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat scheelt wel dat je altijd een drukke agenda hebt.
Ja, of dat je cavia gewoon heel vaak moet afzwemmen?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:29:19 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135602715
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:26 schreef Luigi het volgende:

[..]

alweer een begrafenis. ;(
pi_135602766
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:29 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja, of dat je cavia gewoon heel vaak moet afzwemmen?
Je hebt ondertussen al tig nieuwe cavia's man , zelfs ingrerolen voor een hamster .
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:30:45 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135602767
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:18 schreef Saffier het volgende:
Vendex? Help me even?

Ze zijn pas nog een samenwerkingsverband aangegaan met een van de grootste groothandels in juweliersland.
Siebel is toch een dochteronderneming van het Vendexconcern? V&D.

Maar het kan zijn dat die ook al eens een merge hebben gehad met KBB... In dat geval is zo ongeveer iedere binnenstad vrijwel volledig voorzien van winkels van hetzelfde moederbedrijf :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135602784
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar het kan zijn dat die ook al eens een merge hebben gehad met KBB... In dat geval is zo ongeveer iedere binnenstad vrijwel volledig voorzien van winkels van hetzelfde moederbedrijf :')
Ja, welkom in Nederland :'). Waar elke binnenstad een kopie is van het dorp ernaast!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:34:06 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135602886
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:31 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja, welkom in Nederland :'). Waar elke binnenstad een kopie is van het dorp ernaast!
Dat sowieso, maar dat ze ook nog bijna allemaal van hetzelfde bedrijf zijn moet ik wel eens om lachen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135602901
quote:

[..]

ja het maakt niet uit naar welke stad je gaat, je kan overal hetzelfde kopen en elke winkel is op een identieke manier ingericht,

Ik als gewoonte dier hou hier natuurlijk van want ik weet nu bijvoorbeeld precies waar bij wijze van spreke de bier glazen staan in de blokker in schubbenkuttenveen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:37:52 #79
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135603050
Ploft neer, lady :*

hier al 2dagen niet zoveel gedaan,haal ik straks wel weer in.

straks uitgebreid koken,Roy optijd eten,en wij als Roy op bed ligt. Even tijd samen,is er door drukte en werkdagen niet van gekomen.

morgen met Roy gaan schaatsen,ben benieuwd hoe Roy op ijzertjes gaat.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:48:20 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135603385
Siebel heeft vrijdag per direct alle 36 winkels en de webshop gesloten. Dit maakte de directie van Koninklijke Siebel Juweliers bekend. Onduidelijk is nog of de keten een faillissement boven het hoofd hangt.

'Binnenkort zal er meer duidelijkheid komen over de toekomst van de juweliersketen en haar medewerkers', aldus de mededeling van het bedrijf. Volgens FNV Bondgenoten werken er ongeveer 170 mensen bij Siebel. Siebel komt mogelijk later op de dag met een officiële mededeling.

Siebel Juweliers mag sinds vorig jaar het predicaat Koninklijk voeren. De eerste juwelierszaak werd op 30 maart 1912 geopend aan de Weste Wagenstraat in Rotterdam. Inmiddels bestaat de keten uit 37 vestigingen en een webshop.

Van de Volkskrant.
Ylana
pi_135603464
Zijn het nou 36 of 37 winkels? :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:55:54 #82
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135603657
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee.
Siebel was/is een op zichzelf staand bedrijf. Vroeger hoorde Schaap & Citroen en de Lucardi er ook bij. Eerst is S&C op zichzelf gegaan, later is Lucardi ook op zichzelf gegaan.
Een paar jaar geleden heeft de voormalig topman van de Sligro de boel overgenomen en met een heleboel poen die hij erin stak leek het weer een stuk beter te gaan. Meneer Sligro er weer uit en meneer van de ehmmmm... free record shop erin. Meneer Sligro is er nooit helemaal uit geweest overigens. En meneer frs had wel veel goede ideeën zoals dat samenwerkingsverband met de groothandel. Groothandel heeft nl nogal een monopoliepositie in juweliersland.
Maar ik ben ontzettend benieuwd naar het echte verhaal met wat er nu aan de hand is daar. (Al had ik sterk het idee dat ik een zinkend schip verliet toen ik daar weg ging!!)
Ylana
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:57:51 #83
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135603737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef Clubsoda het volgende:
Zijn het nou 36 of 37 winkels? :P
Ik weet het niet meer :D ik dacht 36 + webshop :D
Ylana
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:58:09 #84
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135603749
Kun je daar via je oude collega's niet achterkomen? Of heb je daar geen contact meer mee safier?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 januari 2014 @ 14:58:45 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135603773
quote:

[..]

1 van de redenen waarom ik de binnenstad van Maastricht en Utrecht erg leuk vind. Daar heb je nog authentieke winkels.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:03:41 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135603968
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef Saffier het volgende:

[..]

Nee.
Siebel was/is een op zichzelf staand bedrijf. Vroeger hoorde Schaap & Citroen en de Lucardi er ook bij. Eerst is S&C op zichzelf gegaan, later is Lucardi ook op zichzelf gegaan.
Een paar jaar geleden heeft de voormalig topman van de Sligro de boel overgenomen en met een heleboel poen die hij erin stak leek het weer een stuk beter te gaan. Meneer Sligro er weer uit en meneer van de ehmmmm... free record shop erin. Meneer Sligro is er nooit helemaal uit geweest overigens. En meneer frs had wel veel goede ideeën zoals dat samenwerkingsverband met de groothandel. Groothandel heeft nl nogal een monopoliepositie in juweliersland.
Maar ik ben ontzettend benieuwd naar het echte verhaal met wat er nu aan de hand is daar. (Al had ik sterk het idee dat ik een zinkend schip verliet toen ik daar weg ging!!)
Ah thnx, ik was is de veronderstelling dat het onderdeel was van Vendex.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:08:18 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135604127
Die hebben het nu heel druk en weten nog minder dan ik via internet. Ik heb wel volgende week een afspraak staan met een oudcollega. Dan zullen we het er vast uitgebreid over hebben.
Ylana
pi_135604802
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

1 van de redenen waarom ik de binnenstad van Maastricht en Utrecht erg leuk vind. Daar heb je nog authentieke winkels.
Maastricht is sowieso een ubertoffe stad _O_
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 januari 2014 @ 15:43:06 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135605485
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Maastricht is sowieso een ubertoffe stad _O_
eens.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 16:00:52 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_135606279
siebel is gewoon van de eci :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:33:56 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135607581
Nou ja, als het van Freerecordshop is dan snap ik het wel. :D

Zo, ik heb weer een kuub troep geruimd.
Iemand nog interesse in bloemetjesservies? Dekschalen, serveerschalen, botervloot, theepot en koffiepot.
pi_135607653
Sinds R hier naar school is heb ik tijd over *O* J kan zichzelf wel prima vermaken zonder me dus heb ik vanochtend in anderhalf uur de eerste verdieping gepoetst en gezogen. 3 slaapkamers en een badkamer. De schoonmaakster kan dus de deur weer uit, want die was 3 uur bezig en ik heb nu stofwolken weggehaald die al ouder zijn dan zij hier is geweest :')

Lady ;( Ik hoop dat je jezelf heel gauw de moeite waard gaat vinden, want je verdient volgens mij echt veel beter.. :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 16:43:53 #93
5428 crew  miss_sly
pi_135608027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, als het van Freerecordshop is dan snap ik het wel. :D

Zo, ik heb weer een kuub troep geruimd.
Iemand nog interesse in bloemetjesservies? Dekschalen, serveerschalen, botervloot, theepot en koffiepot.
Hoe erg bloemetjes is het? :)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:49:20 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135608231
Nou ja, ouwe meuk bloemetjes.
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 16:53:48 #95
5428 crew  miss_sly
pi_135608396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ouwe meuk bloemetjes.
Hahaha, nou nee, dan laat maar :D
pi_135611426
J. Z'n moeder heeft een petscan gehad. Daaruit blijkt dat er nog/weer kanker op de dikke darm zit
èn op de lever.

Dus das klot'n..

J. zit in z'n afstudeerperiode, dus dat wordt extra zwaar.

En als ie die HBO eindelijk klaar heeft ga ik onder het mes. Ik ben helemaal klaar met mijn pols en wil van de pijn af. Dus laat hem gedeeltelijk vastzetten. Kreeg al een oproep voor 18 februari. Dat gaat dus niet -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_135612818
man, wat een ellende ineens vlindur ;(
*knufs* & sterkte!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:07:26 #98
11682 Moonah
Jolie femme
pi_135612908
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik moet ook zorgen dat ik zeer zichtbaar wat gedaan heb.
;( Lady, wellicht is dit een boek waar je iets aan kunt hebben.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 19:09:38 #99
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135612982
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef -Spring het volgende:
Lady, is het een idee om met wat kleine stapjes te beginnen? Jezelf alvast inschrijven bij dw woningbouw bijvoorbeeld?
ik sta al ruim 3 jaar ingeschreven (alleen is de wachtlijst hier 10 jaar, misschien moet ik maar tot bulgaar naturaliseren, die krijgen hier binnen een maand een toffe woning :( )
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 19:12:50 #100
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135613096
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef Vlindur het volgende:
J. Z'n moeder heeft een petscan gehad. Daaruit blijkt dat er nog/weer kanker op de dikke darm zit
èn op de lever.

Dus das klot'n..

J. zit in z'n afstudeerperiode, dus dat wordt extra zwaar.

En als ie die HBO eindelijk klaar heeft ga ik onder het mes. Ik ben helemaal klaar met mijn pols en wil van de pijn af. Dus laat hem gedeeltelijk vastzetten. Kreeg al een oproep voor 18 februari. Dat gaat dus niet -O-
dat is mooi kut vlindur :{
sterkte met alles :*
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:14:38 #101
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135613153
Jeetje Vlindur dat is wel heel veel ineens. Sterkte.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:15:02 #102
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135613181
En Lady. Lees. Dat. Boek!!
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 19:27:45 #103
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135613645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En Lady. Lees. Dat. Boek!!
ik heb het al gelezen
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 19:31:17 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135613803
maar wat ik me nou afvraag bij alle groningers hier: hebben jullie ook zo'n last van die gastoestanden?
het lijkt me doodeng.
hier staan de huizen op te korte palen en is de grond zo drassig dat als er een vrachtwagen langsrijdt (wat overigens niet mag want we hebben in deze straat een vrachtwagenverbod :') ) je bijna van je bank schudt.
dat moet in groningen dan zeker 100 x zo erg zijn?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:42:35 #105
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_135614370
Ik woon net in het goede gebied. Geen last dus.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 19:45:16 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135614515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik woon net in het goede gebied. Geen last dus.
o dus het is niet in heel groningen?
dat wist ik niet.
gelukkig maar. ik zag het net nog op het nieuws. je zal er maar wonen :{
dan ben je echt aan de goden overgeleverd
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:46:18 #107
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_135614575
Lijkt me dan wel de goede plaats, Spuuglokje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:48:13 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135614678
Een van mijn (andere) vriendinnen woont wel in het verkeerde deel. Dat is echt niet leuk. Gelukkig in een huurwoning. Maar die worden wel afgebroken dit jaar.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 19:53:40 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135614980
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Een van mijn (andere) vriendinnen woont wel in het verkeerde deel. Dat is echt niet leuk. Gelukkig in een huurwoning. Maar die worden wel afgebroken dit jaar.
wat raar dat ze daar dan nooit bij stilgestaan hebben.
als je ergens iets weghaalt, dan zakt het toch in, daar hoef je geen ingenieur voor te zijn :{
maar je zit er maar mooi mee, als je daar woont
ik vind het allemaal erg verontrustende berichten
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 19:58:32 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135615192
ik ben woensdagavond met mijn reuniegroepje uit eten geweest en het was weer zo gezellig :D
wat is het toch byzonder dat 5 mensen die elkaar doorgaans alleen via social media spreken, al een aantal jaar 1x per jaar uit eten gaan en er is nooit een stilte en het gaat gewoon verder waar het het jaar ervoor stopte. iedereen voelt elkaar aan en respecteert elkaar. en allemaal schiedammers natuurlijk, ik denk dat dat het is. dat zijn gewoon fijne mensen :D
pi_135615431
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik sta al ruim 3 jaar ingeschreven (alleen is de wachtlijst hier 10 jaar, misschien moet ik maar tot bulgaar naturaliseren, die krijgen hier binnen een maand een toffe woning :( )
Als jij opstapt met je kind krijg jij ook zo een woning en een uitkering, voor Nederlanders is er ook nog gewoon hulp hoor, meer als voor Bulgaren. Je moet alleen wel zelf de stap nemen, net als de Bulgaren, die nemen een stap naar een beter leven.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 20:23:50 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_135616563
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Troeta het volgende:

[..]

Als jij opstapt met je kind krijg jij ook zo een woning en een uitkering, voor Nederlanders is er ook nog gewoon hulp hoor, meer als voor Bulgaren. Je moet alleen wel zelf de stap nemen, net als de Bulgaren, die nemen een stap naar een beter leven.
hier, Den Helder eo. is dat helaas geen urgentie meer. Een collega van mij heeft 2 jaar met haar kind op de zolder van dr ex gewoond, van hun gezamenlijke huis. Op bepaalde tijden mocht ze de keuken en badkamer gebruiken van ex en dat was het.Jeugdzorg, psych, alles en iedereen heeft zich er mee bemoeit, maar helaas... ze huurt nu heel duur particulier.
pi_135617870
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Troeta het volgende:

[..]

Hier in Utrecht/IJsselstein heb je ook gewoon pech hoor. Want je had bij je ex kunnen blijven en dan had je een woning (dat kreeg een vriendin van me te horen).
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:50:15 #114
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_135618096
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben woensdagavond met mijn reuniegroepje uit eten geweest en het was weer zo gezellig :D
wat is het toch byzonder dat 5 mensen die elkaar doorgaans alleen via social media spreken, al een aantal jaar 1x per jaar uit eten gaan en er is nooit een stilte en het gaat gewoon verder waar het het jaar ervoor stopte. iedereen voelt elkaar aan en respecteert elkaar. en allemaal schiedammers natuurlijk, ik denk dat dat het is. dat zijn gewoon fijne mensen :D
Ja, Fijne mensen die Schiedammers... :D

Wel erg leuk idd, dat je dat doet met zo'n groepje.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_135618701
Een scheiding zelf geeft geen recht op urgentie nee, maar als jij met je kind naar een vrouwenopvang/daklozenstichting/noodopvang gaat krijg je dat wel.
Geen leuke weg, maar hulp is er echt wel.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:06:09 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135619002
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Troeta het volgende:
Een scheiding zelf geeft geen recht op urgentie nee, maar als jij met je kind naar een vrouwenopvang/daklozenstichting/noodopvang gaat krijg je dat wel.
A. Daar moet maar net plaats zijn
B. Die weigeren ook ( en niet alleen ivm vol )
pi_135619517
Echt onzin, ik ken al zoveel vrouwen die zo geholpen zijn. Ik vind het zelfs te makkelijk gaan, maar je moet er wel zelf achter aan gaan en geen luxe verwachten.

Maar goed, je kan ook een kamertje huren, of een particulier huis, of op een camping gaan staan. Daar staan ook veel Polen en Bulgaren.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 21:18:36 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_135619668
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Troeta het volgende:
Was het maar zo'n feest voor sommige mensen...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:22:36 #119
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_135619882
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef Troeta het volgende:
Echt onzin, ik ken al zoveel vrouwen die zo geholpen zijn. Ik vind het zelfs te makkelijk gaan, maar je moet er wel zelf achter aan gaan en geen luxe verwachten.
Ik ken er ook veel die niet geholpen worden. Kind of niet.

Lady, ik vind je posts altijd een beklemmend gevoel geven. Ik wens je hoe dan ook een goede plek voor jou en je zoon!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:25:22 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135620051
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef Troeta het volgende:

Maar goed, je kan ook een kamertje huren, of een particulier huis, of op een camping gaan staan. Daar staan ook veel Polen en Bulgaren.
Ik heb 10 maanden bij mijn oma gewoond ( oud huis wat boven niet geïsoleerd was en gaten tussen kozijn en muur) elke dag naar smo geweest telkens nee horen , riagg etc vanalles geprobeerd :')

Zus met 2 kinderen, ex man in de bajes voor 4 jaar ( dus. 2 jaar gezeten). Kreeg geen woning of hulp heeft her en der gewoond bij vrienden em familie zonder uitkering want zwerven mag niet met kinderen, en geen vaste woning! Ze heeft nu sindskort een eigen huisje na 4,5 jaar wachten .
Voor die hufter , die kreeg direct een woning aangewezen in het kader van herintegratie de dag dat hij vrijkwam :')

Fijn dat het in jou omgeving zo ( te) gemakkelijk ging , maar dat is absoluut niet de standaard!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:27:33 #121
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_135620189
Maar dan heb je urgentie, dan mag je een aangeboden woning niet weigeren, anders vervalt je urgentie...

Daar zit je dan, 6-hoog achter in je beschimmelde flatje in een shitbuurt. Ik snap wel dat niet iedereen die stap zet. Zeker niet als het nog uit te houden is. Je hebt altijd een keuze, maar het is aan de persoon zelf die te maken.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:55:55 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135621779
Even dilemma ik weet dat ik de keus moet maken maar input is fijn .

De school waar arwen op zit had niet zo een geweldige offsted( inspectie ) en enige reden destijds was die school omdat moeder van D daar werkte en er dus iets vertrouwds was.
Nu na 17 jaar dienst en hoop shit met andere leraren die daar 15+ jaar gewerkt hebben vertrekken ivm de hoofd van de school. Type zure trut.
Er wordt mij door meer mensen ingefluisterd zet Oliver hier niet op preschool .. Zelfs personeel maar ook bevriend met moeder van D.
Afstand technisch ligt deze dchool een uur lopen van ons.. Dus een school dichterbij zou ideaal zijn. De gene met beste inspectie en waar andere scholen hun cursussen doen is die hier dichtbij zit.
Nu werd mij gezegd waarom vraag je niet om overplaatsing.
Mijn enige reden om het niet te doen is Arwen , al denk ik ook dat de juf die ze nu heeft te soft voor haar is ( ze zegt ze is te slim en daardoor stopt ze met concentreren en opletten en daardoor slordig in gedrag en werk). De vorige juf haalde het beste uit arwen deze niet echt.
Maar ze is een graag gezien meisje heeft vriendjes en haar verkering daar en ze gaat daar graag heen. Ze heeft meer vertrouwen etc.
Maar doe ik haar niet teveel aan door een andere school of niet? Eigenlijk spreekt alles voor een andere school en toch ook weer niet.

Visies/mening? Zou het fijn vinden om andere inzichten te krijgen :)
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 22:00:26 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_135622014
Ga eerst zelf eens kijken op die andere school :)
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 22:01:25 #124
5428 crew  miss_sly
pi_135622070
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik heb 10 maanden bij mijn oma gewoond ( oud huis wat boven niet geïsoleerd was en gaten tussen kozijn en muur) elke dag naar smo geweest telkens nee horen , riagg etc vanalles geprobeerd :')

Zus met 2 kinderen, ex man in de bajes voor 4 jaar ( dus. 2 jaar gezeten). Kreeg geen woning of hulp heeft her en der gewoond bij vrienden em familie zonder uitkering want zwerven mag niet met kinderen, en geen vaste woning! Ze heeft nu sindskort een eigen huisje na 4,5 jaar wachten .
Voor die hufter , die kreeg direct een woning aangewezen in het kader van herintegratie de dag dat hij vrijkwam :')

Fijn dat het in jou omgeving zo ( te) gemakkelijk ging , maar dat is absoluut niet de standaard!
Nou, mijn broer kreeg echt niet zomaar een woning in het kader van herintegrqtie, hoor. Hij heeft echt zelf iets moeten zoeken, wat als x-gedetineerde zonder baan en inkomen niet meevalt.
pi_135622282
Lady wrb, ik wens je heel kracht en sterkte toe om hier uit te komen. :*

Vlindur, wat veel tegelijk. Jij ook sterkte.

Ik woon gelukkig ook in het goede deel van de provincie.

Oh en iemand hier nog tips voor een kleuter met oorpijn? Zo zielig, ze gilde het uit. ;( Ik heb haar maar pcm gegeven en nu slaapt ze weer.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:09:05 #126
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135622461
HAP bellen flowerbox. Oorpijn is echt zo vervelend. Dat uitgillen zou voor mij genoeg zijn om niet over het weekend heen te tillen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135622566
Is het dan niet zo dat ze die stap niet durfde te zetten naar zwerven evenstar? Want dan juist worden ze geholpen! Dan kan je naar een noodwoning.
Je kinderen worden niet afgepakt ofzo hoor...ze helpen het hele gezin.
En die noodwoningen zijn geen pretje hoor, al je inkomen moet er naar toe en je krijgt leefgeld, zelfs d ekinderbijslag krijg je niet, maar dan volgt urgentie.
Misschien dan wel een flatje 6 hoog (schimmel moet je gewoon voor bellen), maar het lijkt mij een veel fijner leven dan samen met zo'n vent in een mooi huis met een tuin.

Maar een andere weg bewandelen is ook prima, ik hoop dat je er iig iets aan gaat doen lady....
pi_135622745
Ik begrijp trouwens best dat je het niet zo ver wilt laten komen hoor, maar vanwege de opmerking over de Bulgaren...het is echt niet zo dat die in een mooie bus worden opgehaald en dat er huisjes uit gedeeld worden. Ze moeten er wel stappen voor nemen en mij lijkt het allemaal ook niet zo makkelijk om uit je land te vertrekken en naar een land als Nederland te gaan.
pi_135622922
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:09 schreef laziness het volgende:
HAP bellen flowerbox. Oorpijn is echt zo vervelend. Dat uitgillen zou voor mij genoeg zijn om niet over het weekend heen te tillen.
Ja wel hè? Ik twijfel nog wat omdat de pcm wel zijn werk lijkt te doen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 22:20:00 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_135622956
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, mijn broer kreeg echt niet zomaar een woning in het kader van herintegrqtie, hoor. Hij heeft echt zelf iets moeten zoeken, wat als x-gedetineerde zonder baan en inkomen niet meevalt.
tis ook niet normaal volgens mij dat je meteen maar een woning hebt. Iig niet toen ik nog als begeleider in een tehuis voor thuis- en daklozen werkte, "ze" stonden er vaak genoeg op de stoep.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:24:00 #131
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135623165
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:19 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Als ze nu alweer slaapt zou ik het aankijken dan maar zodra ze weer begint te gillen zou ik de HAP bellen. 9 van de 10 keer blijkt het een oorontsteking en dat is zo pijnlijk ;(
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 22:26:33 #132
5428 crew  miss_sly
pi_135623296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:20 schreef moussy het volgende:

[..]

tis ook niet normaal volgens mij dat je meteen maar een woning hebt. Iig niet toen ik nog als begeleider in een tehuis voor thuis- en daklozen werkte, "ze" stonden er vaak genoeg op de stoep.
Ik heb het nu zelf van dichtbij gezien, maar het leven van een ex-gedetineerde is echt geen feestje. Dat hoeft het ook niet te zijn, hoor, maar ik vind het wel heel onterecht als ik hoor of lees dat mensen doen alsof hun bedje gespreid is als ze uit de gevangenis komen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:37:01 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_135623799
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Hier in Utrecht/IJsselstein heb je ook gewoon pech hoor. Want je had bij je ex kunnen blijven en dan had je een woning (dat kreeg een vriendin van me te horen).
Precies :) En zeker als je dan kinderen hebt en je wilt in een redelijke buurt wonen, mag je al wel 10 jaar van te voren inschrijven...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_135624353
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:19 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ik zou gewoon bellen als ze wakker wordt en weer zo'n last hebt.
Je kan nog een kussen oid onder het matras leggen dat het hoofdeind wat hoger is, dan komt er minder druk op het oor, doet minder zeer. Je kan otrivin geven, misschien verlicht dat nog wat.
Maar als je je zorgen maakt of ze blijft steeds zo'n pijn houden, dan zou ik bellen.

Al hebben wij dus een keer gebeld met eenzelfde situatie en toen kreeg ik te horen dat ze toch niet zoveel konden doen en dat wat ik deed was eigenlijk al wel goed.
Maar ik moet ook zeggen dat toen ze met pcm en verhoogd hoofdeind weer in slaap was gevallen, ze er daarna niet meer in die mate last van had, gelukkig. Beterschap daar :*, als je je zorgen maakt bellen. Overleggen kan altijd!
Fake it till you make it...
pi_135624400
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Precies :) En zeker als je dan kinderen hebt en je wilt in een redelijke buurt wonen, mag je al wel 10 jaar van te voren inschrijven...
Vriendin van mij, werkt als maatschappelijk werkster en ik hoorde van haar dat ze het heel vaak meemaken, mensen die uit elkaar gaan en geen woning kunnen krijgen. Zij roept ook tegen iedereen dat ze zich gewoon moeten inschrijven, je weet maar nooit of je het nodig hebt... zit wel wat in denk ik.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:51:56 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135624474
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bizar zulks een verschil dan toch :{
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:52:44 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135624523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:00 schreef moussy het volgende:
Ga eerst zelf eens kijken op die andere school :)
Uiteraard :Y
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:54:19 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135624596
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:11 schreef Troeta het volgende:
Is het dan niet zo dat ze die stap niet durfde te zetten naar zwerven evenstar? Want dan juist worden ze geholpen! Dan kan je naar een noodwoning.
Je kinderen worden niet afgepakt ofzo hoor...ze helpen het hele gezin.
En die noodwoningen zijn geen pretje hoor, al je inkomen moet er naar toe en je krijgt leefgeld, zelfs d ekinderbijslag krijg je niet, maar dan volgt urgentie.
Misschien dan wel een flatje 6 hoog (schimmel moet je gewoon voor bellen), maar het lijkt mij een veel fijner leven dan samen met zo'n vent in een mooi huis met een tuin.

Maar een andere weg bewandelen is ook prima, ik hoop dat je er iig iets aan gaat doen lady....
Je mag in nl niet zwerven met kinderen :)
pi_135624649
Nee, daar hebben ze die noodwoningen dus voor.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 23:01:30 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135624914
Nee zelfs dat niet.. Ja naar de zwerver opvang maar dan moesten de kinderen elders ..
  vrijdag 17 januari 2014 @ 23:03:24 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135624994
Ach uiteindelijk heeft ze nu een huisje O+

Maar denk dat er regionaal nogal war verschil zit in handelingen en daarom er waarschijnlijk verschillende ervaringen zijn :{
  vrijdag 17 januari 2014 @ 23:18:34 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_135625670
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:50 schreef Nijna het volgende:

[..]

Vriendin van mij, werkt als maatschappelijk werkster en ik hoorde van haar dat ze het heel vaak meemaken, mensen die uit elkaar gaan en geen woning kunnen krijgen. Zij roept ook tegen iedereen dat ze zich gewoon moeten inschrijven, je weet maar nooit of je het nodig hebt... zit wel wat in denk ik.
Ik was heel blij dat ik in Haaksbergen de maximale inschrijftijd had waardoor ik daar meer kans had op een woning. Tegenwoordig maakt dat niet meer uit en heeft iedereen elke maand evenveel kans op een woning...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 januari 2014 @ 23:32:29 #143
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_135626307
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:55 schreef Troeta het volgende:
Nee, daar hebben ze die noodwoningen dus voor.
die hebben ze niet overal. Dat verschilt heel erg per gemeente, alsmede welke route te bewandelen. Ik werkte zelf als begeleider bij een maatschappelijke instelling. In 1 regio was er al groot verschil tussen de gemeentes hierin. Als professional heb je echter wel vaak een groter netwerk om aan te boren, waardoor er mogelijk meer deuren opengaan die voor iemand zonder hulp van een dergelijke instantie gesloten blijven.

En in een noodwoning kan je ook met meerdere gezinnen tegelijk geplaatst worden bijvoorbeeld.
pi_135626718
Iemand die ik ken zit nu idd in zo'n noodwoning met meer gezinnen, een ander heeft wel een eigen tijdelijk huisje.
Mijn stiefzus :r ging weg bij haar vriend en kreeg een kamer met haar 1-jarige in een opvang. En zij kon makkelijk in het tuinhuis van haar rijke zus, bij haar moeder, of op de camping. Zij heeft nu een heel leuk huisje met urgentie gekregen, waar ik met mijn 6 jaar inschrijftijd nog niet eens in de top 50 stond.

Heel vreemd dat dit niet in alle regio's is. Niet in alle gemeentes kan ik me nog wel voorstellen, maar er zou toch ergens een plek moeten zijn?
en vrouwen die mishandeld worden? Is daar ook geen hulp voor?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 23:49:35 #145
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_135627063
Er wordt niet perse hetzelfde gehandeld voor iemand die bij haar partner weggaat omdat ze iedere dag de pest geslagen wordt, of waarvan de kinderen mishandeld of misbruikt worden bijv, als voor iemand die 'gewoon' weggaat bij haar partner omdat ze het niet meer leuk hebben samen. Al is het alleen maar omdat er in het eerste geval vaak meerdere hulpverleende instanties bij betrokken zijn die soms meer kunnen regelen dan een particulier.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 23:49:44 #146
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135627072
Vrouwenopvang is er wel, blijf van mijn lijf huizen, dat soort dingen. In Maastricht in de wijk waar ik werk zitten maar liefst drie van zulke plekken, daar verblijven veel vrouwen met kinderen, Van daaruit krijgen ze dan een noodwoning als er plek is en van daaruit hebben ze urgentie voor een reguliere huurwoning.
Ik heb een paar jaar geleden voor een moeder met twee kinderen een volledige huisraad bij elkaar helpen zoeken omdat ze binnen twee weken uit die noodwoning moest. En vanwege de thuissituatie was ze aan de andere kant van het land in de opvang geplaatst, het was haar eigen keuze om hier te blijven wonen maar ze kende hier dus echt geen mens, haar familie woont in het buitenland.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135627771
lief van je oh oh!
pi_135632504
Bedankt laziness en nijna! Die tip van verhoogde hoofdeinde kan ik ook nog wel even doen mocht ze wakker worden. Tot nu toe heeft ze nog de hele nacht geslapen gelukkig. Volgens mij is het middenoor ontsteking want ze was al snot verkouden.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 07:58:29 #149
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_135632977
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 04:56 schreef flowerbox het volgende:
Bedankt laziness en nijna! Die tip van verhoogde hoofdeinde kan ik ook nog wel even doen mocht ze wakker worden. Tot nu toe heeft ze nog de hele nacht geslapen gelukkig. Volgens mij is het middenoor ontsteking want ze was al snot verkouden.
Er zijn ook pijnstillende oordruppels, misschien dat ook een idee.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 08:25:10 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135633126
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 07:58 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Er zijn ook pijnstillende oordruppels, misschien dat ook een idee.
wel uitkijken dat het niet doorgebroken is! En goed neusspray gebruiken Flowerbox. En paracetamol geven maar ook even langs de dokter als ze koorts heeft.
pi_135633747
Ja die oordruppels worden volgens mij vaak afgeraden toch?

Maar ik geloof dat we het ergste gehad hebben. Ze speelt alweer. O+
  zaterdag 18 januari 2014 @ 09:35:35 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135633776
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:33 schreef flowerbox het volgende:

toch nog even goed neussprayen voor een dag of wat. :Y dat je de buis van eustachius goed open houdt.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:08:44 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135634277
Ik heb mijn oud-collega('s) gesproken. Ze heeft de sleutels etc in moeten leveren en er zitten nieuwe sloten op de winkel. Ze kunnen er dus niet meer in sinds gister al. Ze weten verder helemaal van niets....

Flowerbox beterschap! Spelen is een goed teken maar met oorontsteking zou ik goed blijven opletten hoor.
Ylana
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:11:26 #154
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135634325
Y was droog vanmorgen *O*
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 18 januari 2014 @ 10:12:27 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_135634340
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:41 schreef Troeta het volgende:
Heel vreemd dat dit niet in alle regio's is. Niet in alle gemeentes kan ik me nog wel voorstellen, maar er zou toch ergens een plek moeten zijn?
en vrouwen die mishandeld worden? Is daar ook geen hulp voor?
Er zijn wel plekken, niet veel, maar ook die zitten helaas vaak vol.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:25:51 #156
37150 livelink
pi_135634547
Wat lijkt me dat naar om zo in onzekerheid te zitten over je baan :{
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:15:38 #157
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135635485
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:25 schreef livelink het volgende:
Wat lijkt me dat naar om zo in onzekerheid te zitten over je baan :{
Het is ook wel een tenenkrommende actie.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:04:14 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135637952
Nou idd zeg. Jemig. Jij blij dat je daar weg bent Saffier...
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:06:21 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135638006
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:33 schreef flowerbox het volgende:

:Y
Die druppels zijn volgens mij alleen voor gehoorgang-ontstekingen en hebben vlgs mij ook helemaal geen nut ook bij een middenoorontsteking.

(Let op de volgens-mij-en he. ;) :@ )
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:06:45 #160
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135638019
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:15 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Het is ook wel een tenenkrommende actie.
De manier waarop vind ik ronduit schandalig. Zo laag!
Ze betalen bij de uurloners pas een maand later uit, dwz januari wordt eind februari uitbetaald. Die meiden hebben de benen uit hun lijf gerend in december, de drukste periode van het jaar, waar iedereen ontzettend veel overuren maakt. Met een heel klein beetje pech krijgen ze alleen hun contracturen van december en niet wat ze echt gewerkt hebben (en dat loopt dan 60 uur in een week waar er maar 5 of 10 per week in je contract staan). Ik vind het zó naar voor ze. En ook het NIETS weten... Niets!! Zenuwslopend dit.
Ylana
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:08:21 #161
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135638058
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou idd zeg. Jemig. Jij blij dat je daar weg bent Saffier...
Ja. En precies op tijd ook....
Ik heb echt te doen met die meiden.
Ylana
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:36:13 #162
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135638842
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:Y
Die druppels zijn volgens mij alleen voor gehoorgang-ontstekingen en hebben vlgs mij ook helemaal geen nut ook bij een middenoorontsteking.

(Let op de volgens-mij-en he. ;) :@ )
denk ik eigenlijk ook. Want de pijn komt door een ingetrokken of bol trommelvlies. En daar doen die druppels niks aan. Al kreeg mijn oudste wel oordruppels. Maar dat was om zijn loopoor lokaal te bestrijden geloof ik....

Jaren mee aan het knoeien geweest maar je vergeet het echt snel. :') of ik dan.
  † In Memoriam † zaterdag 18 januari 2014 @ 13:54:09 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_135639383
Ik vond die druppels juist wel fijn toen ik een bol trommelvlies had, ontsteking.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:26:09 #164
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_135645799
Zo, we hebben weer een avontuur achter de rug hoor. :{ Tristan is bij het buiten spelen zijn bril kwijtgeraakt! :o Ze waren verstoppertje aan het doen ergens en toen vloog zijn bril af toen hij in een of ander struikgewas dook. We hebben gezocht en gezocht, zelfs met de metaaldetector van een vriendje, maar die bril is dus foetsie. En we waren te laat om naar de brillenzaak te gaan, want die sluit om 17 uur. Pfff. Nou. Dinsdag is de brillenzaak weer open (ik kon nog wel net voor vijf uur bellen om te checken of hij de glazen op voorraad had), en dan kan Tristan een montuur uitzoeken, worden de glazen op de goede grootte geslepen en kan ie 'm dus dezelfde dag mee.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:27:01 #165
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_135645821
Alleen zo jammer dat dat weer een sloot met geld kost.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:33:14 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135646008
Oh dat is me een party ruk zeg!
Ylana
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:55:17 #167
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135646630
Dat is dus wel de moeite om morgen nog even te zoeken. :X wat jammer zeg echt zonde geld.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:43:00 #168
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135648090
Oh men Spuug, dat is balen :{ Kan hij wel een beetje zien op school, maandag?

Ze houden ook nooit op met geld verspillen he, die jongens :( Jongste heeft laatst zijn sandalen bij de speeltuin laten staan. Gewoon vergeten, en op blote voeten thuisgekomen. Dus nu moet hij steeds sokken aandoen, veters vastmaken..... op zich best een redelijke 'straf'. Het werd wat erg, dus ik ging met hem naar nieuwe sandalen kijken. Blijken die hier gewoon niet verkocht te worden. En als ze iets hebben, past het niet, want hij heeft maat 39 en nog echt een jongensvoetje.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:26:19 #169
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_135656004
Gelukkig hadden we zijn oude brilletje bewaard. Eigenlijk iets te klein en de glazen niet sterk genoeg meer, maar beter dan helemaal niets. Hij moest er ook een beetje van huilen. "Omdat ik me schuldig voel ook al heb ik het niet expres gedaan en omdat de huizen er veel minder mooi uitzien nu."
Gaoxing, ook een fijne actie van jouw zoon! :o Ja, de mijne had ook zoiets tijdens een vakantie in Denemarken. We gingen een dag op pad naar Ringkobing met een streepje door de o. Daar deed hij even de (net nieuwe) jas uit, want dat was toch wel warm tijdens het springen op een of ander springkussen. Om vervolgens pas op de terugweg naar ons vakantiehuisje te bedenken dat ie die jas weer had moeten meenemen. Maar ja, ik had het zelf ook niet opgemerkt dat hij ineens geen jas meer aanhad.
pi_135666764
Wat balen van die bril, spuug. Dan ben je blij met de reservebril hè. Hier ook altijd de oude bril bewaard voor dit soort gevallen.

Kleuter heeft trouwens zonder pcm de hele nacht door geslapen. *O*
  zondag 19 januari 2014 @ 08:38:59 #171
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135667095
Wat balen van die bril zeg Spuug.... Ik hoop dat je 'm vandaag toch nog vindt!
in de haak.
  zondag 19 januari 2014 @ 12:37:43 #172
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_135670935
Nou nee dus. Mijn man is er nog met een bladhark heen gegaan om de bodem helemaal te kammen. Niks. Nou ja, die bril was al een keer van zijn hoofd gekletterd op school door een valpartij. En toen was een pootje een beetje gebogen en weer teruggebogen, maar dat werd nooit meer helemaal zoals het hoort. En 1 van de schroefjes bij de zijkant ging steeds los. Dus nu hebben we de beste reden voor het aanschaffen van een nieuwe bril. :')

Ik heb me al een slag in de rondte gewerkt. Wassen opgehangen, douche schoongemaakt, wassen gedraaid, vaatwasser leeggehaald etc. Nu ga ik nog snel even boodschappen doen en dan de rest van de dag luieren. Gamen en haken en films kijken. Aw yeah!
pi_135671069
Toch is het bizar dat ie echt weg is. Wie weet komt ie toch nog eens een keer terecht.

En goed bezig, Spuug! Ik heb L beloofd om naar het zwembad te gaan en dat ben ik al de beetje ochtend aan het uitstellen. Ik heb er zo'n hekel aan. Als we vanmorgen meteen waren gegaan, waren we nu al terug geweest. :'D
  zondag 19 januari 2014 @ 13:01:08 #174
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135671711
Tot hoe laat kun je er terecht, Spring? Succes.

Bizar hoor Spuug, dat zoiets zomaar weg kan zijn.

Ik was gisteren met een vriendin uit eten & naar de film (Soof, erg leuk! O+ ). En heb overdag ook weinig gedaan, dus vandaag mag ik nog even flink aan de bak met achterstallig huishoudelijke klusjes. Ben helaas nog niet zo opgeschoten als jij, spuuglokje. Maar nu eerst even naar Ikea. :+
in de haak.
pi_135672001
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:41 schreef -Spring het volgende:

En goed bezig, Spuug! Ik heb L beloofd om naar het zwembad te gaan en dat ben ik al de beetje ochtend aan het uitstellen. Ik heb er zo'n hekel aan. Als we vanmorgen meteen waren gegaan, waren we nu al terug geweest. :'D
Ik heb dat ook altijd met het zwembad. Zielig voor de waterrat, maar zo'n hekel aan het aan en uitkleden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 19 januari 2014 @ 13:12:23 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_135672177
Ik dacht dat Soof een kinderfilm was :@
  zondag 19 januari 2014 @ 13:23:31 #177
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135672612
nee, haha meer een moeder-film. ;)
in de haak.
pi_135681164
Ik sprak in het zwembad een leidster van het kdv en zij vertelde dat er vaak hoofdluizen aan die roosters langs de zwembaden zitten. Daar waar mensen met hun rug tegenaan leunen.
  zondag 19 januari 2014 @ 16:48:15 #181
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135681886
Het leek mij ook weer zo'n hoaxpraatje eerlijk gezegd :@
pi_135682249
Ik kon me er juist wel wat bij voorstellen. Kind schurkt met hoofd tegen rand, luis laat los, klampt zich angstvallig vast en overleeft (want lekker warm en andere chemische zooi overleeft ie ook) en hecht zich aan de volgende cliënt.

Maar mijn ranzige zwembadfantasieën zijn sowieso erg levendig. :')
  zondag 19 januari 2014 @ 17:00:32 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135682410
Nou ja, als zo'n beest zonder bloeddonor al snel doodgaat lijkt me overleven in het zwembad een schier onmogelijke opdracht.
pi_135684606
Ik heb een paar uur op de schaatsbaan doorgebracht met mijn zoon en nu voelt het alsof ik een dag gewintersport heb inclusief rood gloeiende wangen en apres ski >:O
pi_135684622
Balen van die bril spuug :{
  zondag 19 januari 2014 @ 18:11:05 #187
37150 livelink
pi_135685157
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:56 schreef snoopy het volgende:
Ik heb een paar uur op de schaatsbaan doorgebracht met mijn zoon en nu voelt het alsof ik een dag gewintersport heb inclusief rood gloeiende wangen en apres ski >:O
Ik wil eigenlijk wel nog een beetje echte winter de komende maanden. Hoeft niet veel te zijn, maar een beetje sneeuw en ijs lijkt me wel even lekker.

Ik heb een uurtje gewandeld vandaag. Even helemaal alleen. Was ook wel lekker.
pi_135685195
Ik wil ook ijs want dan kunnen we tochtjes maken O+

Wat fijn dat je even helemaal zelf weg kon livelink! Dat is ook belangrijk.
pi_135689227
Werk nu in een zwembad en ik ben er op aan het letten hoe vies/ schoon het nou eigenlijk is...en het is schoon hoor. Veel controles, testen en inspecties ook.
pi_135689605
Lekker, Live! Van opgeknapt?

Een Zuid-Afrikaanse klasgenoot van N heeft ons uitgenodigd voor z'n verjaardag. In Zuid Afrika! En we gaan!

Ik wil al eeuwen, maar N vindt het helemaal niets. Levensgevaarlijk daar. Maar met die kerel in de buurt (die weet waar je vooral niet wezen moet) durft ie het wel aan.

Ik vind het zó gaaf!
pi_135689757
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:54 schreef -Spring het volgende:
Lekker, Live! Van opgeknapt?

Een Zuid-Afrikaanse klasgenoot van N heeft ons uitgenodigd voor z'n verjaardag. In Zuid Afrika! En we gaan!

Ik wil al eeuwen, maar N vindt het helemaal niets. Levensgevaarlijk daar. Maar met die kerel in de buurt (die weet waar je vooral niet wezen moet) durft ie het wel aan.

Ik vind het zó gaaf!
Wat gaaf! Z-A is geweldig!!
Met een meidenkwartet
pi_135689941
Oooh Spring wat onwijs gaaf! Het zal je maar gebeuren.
Ik ben echt stinkend jaloers. Dat je dat maar weet ;)
pi_135690040
zuif afrika is echt super gaaf!!! ben er twee keer geweest en zou zo weer terug gaan.
mocht je tips willen, laat maar weten.
wanneer gaan jullie?
pi_135690094
November. Zomer daar. O+

En tips genoeg. :) Zowel mn moeder als schoonmoeder gaan elk jaar.

Hier is het feestje :D

http://www.whiteelephant.co.za/?datagallery
pi_135690133
Zuid Afrika O+
  zondag 19 januari 2014 @ 20:08:28 #198
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_135690198
Wow spring *O* alvast veel plezier met de voorpret om daar naar toe te gaan ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_135690435
wat onwijs gaaf spring *O* :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_135690439
gaaf zeg!
  zondag 19 januari 2014 @ 20:22:38 #201
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135690899
Wauw spring!! Wat leuk!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 19 januari 2014 @ 20:26:37 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135691161
Wooooh! Gaaf Spring!
  Moderator zondag 19 januari 2014 @ 20:38:54 #204
5428 crew  miss_sly
pi_135692026
O wat geweldig! Ik hou van Zuid-Adrika O+

gaat L mee? Is het in haar vakantie? Hoe lang gaan jullie?
pi_135692897
november is een mooie periode <3
  zondag 19 januari 2014 @ 21:00:59 #206
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_135693642
Geweldig spring!
pi_135694144
Spring, gaaf!!!
  zondag 19 januari 2014 @ 22:08:49 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135698389
Spring wat gaaf!!! Alvast veel plezier met de voorpret ^O^

ploft neer en komt er voorlopig niet vanaf,lang dagje gewerkt. Was wel reuze gezellig,hing echt zo'n winters sfeertje O+
pi_135698630
Oohh spring! Te gek zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 19 januari 2014 @ 23:05:17 #210
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135701709
wah, goed plan Spring! :D O+

snoopy, brr, op zo'n ijstijd zit ik toch niet echt te wachten. ik hoop maar dat 't een gevalletje typische Telegraaf-overdrijving is.
in de haak.
  maandag 20 januari 2014 @ 07:52:28 #211
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135708055
Ik ben gisterochtend gewoon gaan sporten :o
Daarna met het spul naar een ballentent geweest. Straks lekker werken en morgen uit eten met m'n oud-collega. Dan hoop voor haar ik dat ze wat meer duidelijkheid heeft :{
Ylana
pi_135708100
Zullen we een deal sluiten trui? De maand februari koud met ijs en dan BAM lente?
  maandag 20 januari 2014 @ 08:04:25 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135708109
Oh Spring wat gaaf!! Zuid Afrika! Super!!
Ylana
pi_135708186
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:02 schreef snoopy het volgende:
Zullen we een deal sluiten trui? De maand februari koud met ijs en dan BAM lente?
Nee dank je.
pi_135708773
Heet jij trui?
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 09:24:50 #216
5428 crew  miss_sly
pi_135709040
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:02 schreef snoopy het volgende:
En dan een goede lente en een fantastische zomer? Daar zou ik zoo voor tekenen!
Hoewel, dan loopt misschien de oplevering vertraging op, dat zou ik wel jammer vinden. Maar ja, als we dan een geweldige lente en zomer krijgen, is een paar weken vertraging ook wel te overleven.

En nee, ik heet ook geen trui :P
  maandag 20 januari 2014 @ 09:26:01 #217
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135709066
't is wel een beetje een muts he, die joene. ;)

maar deal, snoop!! een beetje winter moet het toch nog wel worden vind ik! trouwens, daar bij 't museumplein, verhuren ze daar ook schaatsen?
in de haak.
  maandag 20 januari 2014 @ 09:26:40 #218
37295 Luigi
mario pls
pi_135709079
Niet zo'n 38 graden zomer he? Gewoon vanaf maart ergens tussen de 20-25 graden please.
pi_135709234
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:26 schreef Luigi het volgende:
Niet zo'n 38 graden zomer he? Gewoon vanaf maart ergens tussen de 20-25 graden please.
Gewoon 1 maart tot 1 december een graadje of 25 .
pi_135709239
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:26 schreef Luigi het volgende:
Daar kan ik me wel in vinden, misschien een dag of 2 tegen de 30 graden in juli/augustus, maar voor verder 20-25 graden zou ik wel tekenen :).
Helaas heeft het weer daar toch geen boodschap aan, dus we zullen het maar moeten doen met wat we krijgen...
pi_135709267
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:36 schreef Nijna het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel in vinden, misschien een dag of 2 tegen de 30 graden in juli/augustus, maar voor verder 20-25 graden zou ik wel tekenen :).
Helaas heeft het weer daar toch geen boodschap aan, dus we zullen het maar moeten doen met wat we krijgen...
Voorlopig vind ik dat we niet hoeven te klagen , heerlijk zacht weer , jammer dat de komende 10 dagen veel regen gaat vallen.
  maandag 20 januari 2014 @ 09:38:29 #222
37295 Luigi
mario pls
pi_135709283
Beetje jammer van m'n winterbanden alleen.
pi_135709319
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:38 schreef Luigi het volgende:
Beetje jammer van m'n winterbanden alleen.
Juist niet , slijten extra goed , heb je snel weer nieuwe :D ;)
  maandag 20 januari 2014 @ 09:40:57 #224
37295 Luigi
mario pls
pi_135709325
Dat wel natuurlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2014 @ 09:42:44 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135709359
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:36 schreef Joene het volgende:

[..]

Gewoon 1 maart tot 1 december een graadje of 25 .
als het 13 April maar een graad of 15 is.
pi_135709368
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:40 schreef Luigi het volgende:
Dat wel natuurlijk.
Overigens je kan ze ook weer laten demonteren he , maar das een beetje die goden verzoeken enzo.
pi_135709374
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

als het 13 April maar een graad of 15 is.
Moet je dan 42km aan 1 stuk rennen ?
  maandag 20 januari 2014 @ 09:49:34 #228
37295 Luigi
mario pls
pi_135709468
quote:
12s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:43 schreef Joene het volgende:

[..]

Overigens je kan ze ook weer laten demonteren he , maar das een beetje die goden verzoeken enzo.
Als ik dat doe krijgen we natuurlijk over anderhalve week de blizzard des doods he.
pi_135709487
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:49 schreef Luigi het volgende:

[..]

Als ik dat doe krijgen we natuurlijk over anderhalve week de blizzard des doods he.
Die kan hooguit een week of 6 duren jongen!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2014 @ 09:51:05 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135709497
quote:
5s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:43 schreef Joene het volgende:

[..]

Moet je dan 42km aan 1 stuk rennen ?
Ja, vooralsnog ga ik daar vanuit
  maandag 20 januari 2014 @ 09:51:40 #231
37295 Luigi
mario pls
pi_135709511
Lijkt mij erg vermoeiend.
pi_135709540
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, vooralsnog ga ik daar vanuit
Dat is best wel een pittig stukje ook.
  maandag 20 januari 2014 @ 09:57:13 #233
37295 Luigi
mario pls
pi_135709636
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:52 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat is best wel een pittig stukje ook.
Ik vind het met de auto nog een pokke eind.
pi_135709673
quote:
4s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:57 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik vind het met de auto nog een pokke eind.
Kost gauw een minuut of 20 ?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2014 @ 10:00:57 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135709708
Jaar das best een end. Ben nog niet verder dan 25, met pijn.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:02:04 #236
37295 Luigi
mario pls
pi_135709729
En dan zo dwars door Rotterdam heen ook enzo?
  maandag 20 januari 2014 @ 10:02:57 #237
37295 Luigi
mario pls
pi_135709756
Mag je onderweg stoppen voor een Surinaams broodje ofzo? :9.
pi_135709786
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Jaar das best een end. Ben nog niet verder dan 25, met pijn.
Hmmm maar je hebt nog 3 maanden ... maar nog ff 17km erbij lopen is best moeilijk.

Al denk ik dat als je eenmaal de 35 gepasseerd bent dat je desnoods die laatste 7km wandelt :D
  maandag 20 januari 2014 @ 10:04:15 #239
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_135709794
ff roti eten tussendoor :9
Ik vind het knap Swets! 42 km, dat ga ik de rest van m`n leven bij elkaar niet eens meer lopen _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_135709796
quote:
5s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:02 schreef Luigi het volgende:
Ja verstandig ook denk ik tijdens een hardloop iets ff wat lekker gekruids eten :D O+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2014 @ 10:04:47 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135709813
quote:
En dan zo dwars door Rotterdam heen ook enzo?
ja.
quote:
Ja.

Zolang je maar binnen 6 uur binnen ben ofzo.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:05:31 #242
37295 Luigi
mario pls
pi_135709826
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:04 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja verstandig ook denk ik tijdens een hardloop iets ff wat lekker gekruids eten :D O+
Broodje geroosterd varken met extra sambal! Lekker vet én pittig! :9.
pi_135709841
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:26 schreef trui het volgende:
't is wel een beetje een muts he, die joene. ;)

maar deal, snoop!! een beetje winter moet het toch nog wel worden vind ik! trouwens, daar bij 't museumplein, verhuren ze daar ook schaatsen?
ja hoor :)
  maandag 20 januari 2014 @ 10:08:11 #244
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135709877
maar verhuren ze er ook schaatsen. ;)
in de haak.
pi_135710052
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef Luigi het volgende:

[..]

Broodje geroosterd varken met extra sambal! Lekker vet én pittig! :9.
Whehehehe daar loop je harder van ?
pi_135710089
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:08 schreef trui het volgende:
maar verhuren ze er ook schaatsen. ;)
ja hoor :D
  maandag 20 januari 2014 @ 10:18:10 #247
37295 Luigi
mario pls
pi_135710123
quote:
12s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:15 schreef Joene het volgende:

[..]

Whehehehe daar loop je harder van ?
Nee dan ga je na 500m helemaal kapot denk ik :D.
pi_135710223
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:18 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nee dan ga je na 500m helemaal kapot denk ik :D.
Zoals wij nu als we zouden gaan hardlopen :D
pi_135710231
Kan me nog tijden herinneren dat we ff een trainingsloopje gingen doen.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:24:37 #250
37295 Luigi
mario pls
pi_135710249
Tegenwoordig zie ik het loopje naar de auto al als een aardige training.
pi_135710281
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef Luigi het volgende:
Tegenwoordig zie ik het loopje naar de auto al als een aardige training.
Ja en die ubercoole sportschool van je weet je niet meer te vinden ?
  maandag 20 januari 2014 @ 10:26:06 #252
37295 Luigi
mario pls
pi_135710295
Sorry J, je komt even heel slecht door, wat zei je?
pi_135710363
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef Luigi het volgende:
Sorry J, je komt even heel slecht door, wat zei je?
Of je nog steeds abbo betaald voor die sauna waar je ook kan sporten!
  maandag 20 januari 2014 @ 10:35:05 #254
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135710500
Mogguh! Ik heb er al een schoolreisje opzitten, vandaag. Met 60 9- en 10-jarigen naar de textielmarkt, mensen in verschillende winkels en groothandels ondervragen over hoe ze hun werk doen. Was echt leuk <3
  maandag 20 januari 2014 @ 10:36:25 #255
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135710534
ha Gao! ZESTIG! klinkt mij nogal vermoeiend toe. :D Maar fijn dat 't leuk was. (Hoe gaat het eigenlijk met je nek?)
in de haak.
pi_135710685
Klinkt goed gao. Maar bij jou is het vast warmer zonder regen enzo :{

Ik ben al 2x mee geweest met schoolschaatsen. Ook 60 kinderen en dan met de tram. Een hele uitdaging zal ik maar zeggen.

Tijdens de marathon van Amsterdam stonden we te kijken en er stopte een man die even een sigaretje kwam bietsen bij een vriend. Hij hoefde nog maar 7 kilometer :7
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 10:43:20 #257
5428 crew  miss_sly
pi_135710700
60 vind ik ook wel veel :o
Ik ga vanmiddag na school assisteren bij de theaterlessen die bij S op school aan de kleuters worden gegeven door een heuse theaterdocent. Ik ben reuzebenieuwd wat ze daarvan maken!
pi_135710741
Spring, wat een gaaf vooruitzicht!

En ja, graag nog beetje winter please. Die regen is niks.

Karin, hoe is het met jou?
  maandag 20 januari 2014 @ 10:46:14 #259
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135710775
Ik had maar vier jongetjes hoor. M'n eigen, een Rus, een Kazack en een Amerikaantje. Maar op de markt was het wel op slag druk :)

En het gaat heel erg goed op het moment. Ik voel het wel als ik een erg drukke dag heb gehad, maar ik ben dan niet meer weken van streek. Die enorme pijn en de verlamming van het begin werden veroorzaakt door een ontstoken zenuwwortel, en dat is over. M'n zenuwen zijn nog wel nog steeds een beetje gestoord, maar als het erg is gooi ik er een icepack op 's avonds, en dan is het de volgende dag stukken beter. Wel een onverwachte, vervelende bijwerking: behalve dat die zenuwen pijn veroorzaken, zijn er ook stukken van m'n arm die ik juist minder voel. Daar heb ik me laatst toch een brandwond opgelopen!

Al met al gaat het goed genoeg om weer voorzichtig meer te gaan bewegen (dat mocht ook wel :X ) en ik heb me gisteren ook weer ingeschreven om begin maart weer met studeren te beginnen.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:52:53 #260
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135710962
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:42 schreef snoopy het volgende:
Klinkt goed gao. Maar bij jou is het vast warmer zonder regen enzo :{

Heerlijke winter hier!
  maandag 20 januari 2014 @ 10:56:24 #261
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135711066
Da's een lekker weertje Gao. En wat een leuk schoolreisje.

Ik zit even in het ziekenhuis. Hopelijk een van mijn laatste infusen.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:57:03 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135711085
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:04 schreef As1981 het volgende:
zuif afrika is echt super gaaf!!! ben er twee keer geweest en zou zo weer terug gaan.
mocht je tips willen, laat maar weten.
wanneer gaan jullie?
As! Daar ben je!
Er wordt eenkledingverkoop meet gepland en ik opperde dat dat mss wel in dat Utrechtse buurthuis kan. Heb jij daar nog contactgegevens van?
OUD / Kledingverkoop/meet
  maandag 20 januari 2014 @ 11:00:43 #263
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135711189
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit even in het ziekenhuis. Hopelijk een van mijn laatste infusen.
Ieuw :{ Sterkte :*
pi_135711348
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef miss_sly het volgende:
60 vind ik ook wel veel :o
Ik ga vanmiddag na school assisteren bij de theaterlessen die bij S op school aan de kleuters worden gegeven door een heuse theaterdocent. Ik ben reuzebenieuwd wat ze daarvan maken!
Oh leuk! Ik zit er aan te denken om eens info in te winnen bij de jeugdtheaterschool Zeeland. L is de hele dag toneelstukjes aan het opvoeren. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het nooit voor publiek zit durven, maar zaterdag op haar kleutercreatiefclubje heeft ze toch een echt toneelstukje opgevoerd. En ze vond het hartstikke leuk.

Ik heb vandaag mn eerste Ontdek Kasteel-lesje op school gegeven. Beetje klooien met magneten en zo. Ook leuk!
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 11:17:00 #265
5428 crew  miss_sly
pi_135711670
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:07 schreef -Spring het volgende:

[..]

Oh leuk! Ik zit er aan te denken om eens info in te winnen bij de jeugdtheaterschool Zeeland. L is de hele dag toneelstukjes aan het opvoeren. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het nooit voor publiek zit durven, maar zaterdag op haar kleutercreatiefclubje heeft ze toch een echt toneelstukje opgevoerd. En ze vond het hartstikke leuk.

Ik heb vandaag mn eerste Ontdek Kasteel-lesje op school gegeven. Beetje klooien met magneten en zo. Ook leuk!
Er is hier in Noord ook een theaterschool en wij hadden om dezelfde reden daar al eens naar gekeken, toen ze van school kwamen met deze naschoolse activiteit het eerste kwartaal. Dus gaat ze dat eerst maar eens doen, en als ze dat leuk vindt, kunnen we altijd nog bij de theaterschool kijken.

Wat is Ontdek Kasteel?

We zijn ook bezig met zwemles, ze kan waarschijnlijk per direct beginnen op woensdagmiddag. Het is wel fijn en belangrijk, en mooi als ze al een half jaar zwemles heeft gehad als we op vakantie gaan, maar ik vind het toch ook wel erg veel en groot en zo.
pi_135711706
Gao, wat leuk dat je weer gaat studeren. Welke richting? En wat een heerlijk weer bij jou.

Buuf, klinkt niet leuk. Infusen? Sterkte.
pi_135711964
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er is hier in Noord ook een theaterschool en wij hadden om dezelfde reden daar al eens naar gekeken, toen ze van school kwamen met deze naschoolse activiteit het eerste kwartaal. Dus gaat ze dat eerst maar eens doen, en als ze dat leuk vindt, kunnen we altijd nog bij de theaterschool kijken.

Wat is Ontdek Kasteel?

We zijn ook bezig met zwemles, ze kan waarschijnlijk per direct beginnen op woensdagmiddag. Het is wel fijn en belangrijk, en mooi als ze al een half jaar zwemles heeft gehad als we op vakantie gaan, maar ik vind het toch ook wel erg veel en groot en zo.
Oh ja, zwemles. L krijgt in groep 3 schoolzwemmen. Ik twijfel om r daarvoor al op zwemles te doen, maar N vindt dat onzin. Maar als we dat gaan doen, ff geen andere clubjes erbij. School alleen is al vermoeiend genoeg. En dan ook nog elke woensdag een speeldate.

Dit is ontdek kasteel (stomme spatie):
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 11:30:16 #269
5428 crew  miss_sly
pi_135712097
Ziet er leuk uit, Ontdek Kasteel. En daarbij hebben ze altijd hulpouders nodig?

Ik vind groep 3 eigenlijk te laat voor zwemles, hoe eerder ze haar diploma heeft, hoe liever.
S vindt school niet vermoeiend, de NSO vindt ze geweldig, dus ik denk dat we het maar moeten doen, dat zwemles. Ik vind het zo iets, je weet dat je er toch 2 jaar mee bezig gaat zijn, maar ja, het moet wel echt.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:31:29 #270
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135712140
sterkte buuv! :*

klinkt leuk, spring!

fijn dat het met je nek zoveel beter gaat, gao. wel wat griezelig, die gevoelloosheid in je arm. leuk dat je je studie weer op gaat pakken. succes!
in de haak.
pi_135712329
Gaan jullie bij akwaak miss-sly?

Buuf, sterkte x
  maandag 20 januari 2014 @ 11:38:02 #272
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135712378
Wat ontzettend leuk Spring!

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef flowerbox het volgende:
Gao, wat leuk dat je weer gaat studeren. Welke richting? En wat een heerlijk weer bij jou.
Ik studeer al een hele tijd onderwijskunde, online aan een Australische universiteit, maar vanwege de verhuizing (en de hernia's; anders was ik een paar maanden geleden alweer begonnen) heb ik een jaar vrij genomen.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 11:42:14 #273
5428 crew  miss_sly
pi_135712514
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:36 schreef snoopy het volgende:
Gaan jullie bij akwaak miss-sly?

Buuf, sterkte x
Ja, denk het wel. Er is per direct een plek op de woensdagmiddag om 15,45 uur. Lijkt me een prima tijdstip, eigenlijk.
Jij was daar wel tevreden over, toch? Alleen één juf niet?
pi_135712576
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:26 schreef -Spring het volgende:

[..]

Oh ja, zwemles. L krijgt in groep 3 schoolzwemmen. Ik twijfel om r daarvoor al op zwemles te doen, maar N vindt dat onzin. Maar als we dat gaan doen, ff geen andere clubjes erbij. School alleen is al vermoeiend genoeg. En dan ook nog elke woensdag een speeldate.

Dit is ontdek kasteel (stomme spatie):
De vraag is ook of dat ene jaartje schoolzwemmen wel voldoende is voor een diploma.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 11:48:13 #275
5428 crew  miss_sly
pi_135712708
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De vraag is ook of dat ene jaartje schoolzwemmen wel voldoende is voor een diploma.
Ja, dat vind ik ook nog zoiets, inderdaad. En dan maar 1 diploma, A én B waarschijnlijk niet, en dat wil ik toch wel minstens dat ze dat haalt.

bovendien weet ik helemaal niet of ze hier dan (nog) schoolzwemmen doen, dus we doen het maar gewoon zelf.
pi_135712714
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Ziet er leuk uit, Ontdek Kasteel. En daarbij hebben ze altijd hulpouders nodig?

Ik vind groep 3 eigenlijk te laat voor zwemles, hoe eerder ze haar diploma heeft, hoe liever.
S vindt school niet vermoeiend, de NSO vindt ze geweldig, dus ik denk dat we het maar moeten doen, dat zwemles. Ik vind het zo iets, je weet dat je er toch 2 jaar mee bezig gaat zijn, maar ja, het moet wel echt.
Geen idee of ze altijd hulpouders nodig hebben. In groep 1 en 2 sowieso wel.

Ik vind groep 3 ook te laat. Veel te laat zelfs. Helemaal voor L want die springt bij voorkeur zonder bandjes het water in. Ik zal het nog eens ter sprake brengen.

Fijn dat S niet moe is! L haalt vrijdagavond het avondeten niet eens.
pi_135712737
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat ook idd.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 11:50:36 #278
5428 crew  miss_sly
pi_135712789
Ik vind het opmerkelijk hoeveel energie ze heeft. Ze gaat twee dagen naar de nso en dat gaat ook erg goed. Wel gaat ze tegenwoordig iets eerder naar bed, tussen half 8 en 8. Maar verder niets van het oververmoeide meisje dat ik had verwacht.
pi_135712857
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:48 schreef -Spring het volgende:

[..]

Geen idee of ze altijd hulpouders nodig hebben. In groep 1 en 2 sowieso wel.

Ik vind groep 3 ook te laat. Veel te laat zelfs. Helemaal voor L want die springt bij voorkeur zonder bandjes het water in. Ik zal het nog eens ter sprake brengen.

Fijn dat S niet moe is! L haalt vrijdagavond het avondeten niet eens.
Leyla springt het bad in zonder drijfmiddelen en zwemt nu zelf naar de kant. Dat is ook het voordeel van tijd investeren dat je ze al flink watervrij hebt voordat ze überhaupt naar zwemles gaan. Bandjes om is sowieso geen goede methode om peuters te laten drijven in het water. Ze leren dan dat de benen dus naar beneden zinken. Als de bandjes af zijn hebben ze echt geen kracht om te watertrappelen. Met zwemvesten heb je dat probleem veel minder, omdat ze daarbij ook actief moeten trappelen en je kunt het drijfvermogen aanpassen. Dus steeds wat vermogen eruit zodat ze leren drijven in een veilige setting.

Alleen die vesten zijn echt pas geschikt als ze ietsjes ouder zijn, Bram is gewoon nog te dun om er 1 te dragen. :D Maar goed, als ik om me heen kijk zitten de kinderen van Bram zijn leeftijd nog in een band.
pi_135713014
Een vest is wel een erg goed idee idd. En watervrij is ze meer dan voldoende. Gisteren heeft ze het grootste gedeelte van de zwemdag zonder bandjes doorgebracht in water tot aan dr kin terwijl ik aan de kant zat. Ze wil ook geen bandjes om want dan kan ze niet duiken.
pi_135713035
Bah, ik heb beloofd om met de hondjes van de buren te gaan wandelen, maar het stopt niet met regenen.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 12:02:06 #282
5428 crew  miss_sly
pi_135713139
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef -Spring het volgende:
Een vest is wel een erg goed idee idd. En watervrij is ze meer dan voldoende. Gisteren heeft ze het grootste gedeelte van de zwemdag zonder bandjes doorgebracht in water tot aan dr kin terwijl ik aan de kant zat. Ze wil ook geen bandjes om want dan kan ze niet duiken.
Dan zou ik zeker nu al op zwemles gaan!
pi_135713195
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef -Spring het volgende:
Zwemles! Zeker zeker.

http://www.splashabout.nl

Wij hebben de vesten van dit merk.
pi_135713409
*O* *O* *O* net gehoord dat ik niet in de gevarenzone zit!! *O* *O* *O*
Er moeten Haaglanden breed per 1-1-2015 vooralsnog 6 mensen weg op de secretariaten.
Ik mag blijven!! *O*

Tess zit sinds vorige week op zwemles en ze vindt het geweldig. Is ook helemaal watervrij. Wilde op vakantie ook echt niet met bandjes zwemmen en zwom zo zonder bandjes naar de overkant :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Vicky op 20-01-2014 12:18:46 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 20 januari 2014 @ 12:13:12 #285
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_135713413
Buuf sterkte! Zou mooi zijn als dit (bijna) de laatste keer was. :*

Ik ga eens een tosti maken, daar heb ik zin in!
pi_135713465
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, denk het wel. Er is per direct een plek op de woensdagmiddag om 15,45 uur. Lijkt me een prima tijdstip, eigenlijk.
Jij was daar wel tevreden over, toch? Alleen één juf niet?
Klopt. Eis dat ze niet bij n.e.l.l.y komt! Verder is het daar prima.
pi_135714710
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Gaoxing het volgende:
Wat ontzettend leuk Spring!

[..]

Ik studeer al een hele tijd onderwijskunde, online aan een Australische universiteit, maar vanwege de verhuizing (en de hernia's; anders was ik een paar maanden geleden alweer begonnen) heb ik een jaar vrij genomen.
Oh wat leuk dat je het dan nu weer oppakt! Ik heb zelf ook een studie gedaan die daar raakvlakken mee heeft. Het lijkt me heel leuk beroep; wil je dan meer de praktische kant van leerproblemen op of meer het organisatorische?
Of ga je er helemaal niets mee doen juist :D ?
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:09:00 #288
5428 crew  miss_sly
pi_135714991
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef snoopy het volgende:

[..]

Klopt. Eis dat ze niet bij n.e.l.l.y komt! Verder is het daar prima.
Kan ik zomaar naar de naam van de juf vragen?

Ze kan in principe aanstaande woensdag al een keer gaan proefzwemmen.
Jeetje, wat wordt ze dan al groot, ik kan me niet voorstellen dat mijn baby op zwemles gaat :o
En dan zijn we dus anderhalf-twee jaar bezig, he? Dit is zo'n lange termijn ding waar je je dan op vast gaat leggen.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:13:18 #289
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135715141
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:00 schreef flowerbox het volgende:
Oh wat leuk dat je het dan nu weer oppakt! Ik heb zelf ook een studie gedaan die daar raakvlakken mee heeft. Het lijkt me heel leuk beroep; wil je dan meer de praktische kant van leerproblemen op of meer het organisatorische?
Of ga je er helemaal niets mee doen juist :D ?
In principe heb je voor leerproblemen etc. internationaal gezien een master nodig, en dit is een bachelor. Dus qua algemenigheid te vergelijken met PABO, maar dan wat niveau en theoretische achtergrond betreft weer wel bachelor niveau. Hiermee kan ik gewoon voor de klas, en ik denk dat ik dat in eerst instantie ook zal doen. Aan de andere kant hadden we het net over kinderen met leerproblemen, en dan gaat het ook weer wel kriebelen. Daarvoor is trouwens bijster weinig geregeld hier. Internationale scholen willen hun gemiddelde testscores vaak niet omlaag halen, en geen extra geld uitgeven aan 'IBers', en nemen dan kinderen met leerproblemen maar niet aan :{

Wat heb jij gedaan?
pi_135715256
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kan ik zomaar naar de naam van de juf vragen?

Ze kan in principe aanstaande woensdag al een keer gaan proefzwemmen.
Jeetje, wat wordt ze dan al groot, ik kan me niet voorstellen dat mijn baby op zwemles gaat :o
En dan zijn we dus anderhalf-twee jaar bezig, he? Dit is zo'n lange termijn ding waar je je dan op vast gaat leggen.
Met Jenny zijn we nu een jaar bezig. Zicht op diploma is er nog echt niet. Maar dat is Jen.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:19:15 #291
5428 crew  miss_sly
pi_135715363
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Met Jenny zijn we nu een jaar bezig. Zicht op diploma is er nog echt niet. Maar dat is Jen.
Met Jen is het nog wat lastiger, begrijp ik, maar 2 jaar is toch op zich wel iets wat zou kunnen, dacht ik?
pi_135715419
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Met Jen is het nog wat lastiger, begrijp ik, maar 2 jaar is toch op zich wel iets wat zou kunnen, dacht ik?
Ja vrijdag ging het goed zelfs. Ze is voorgesteld aan de meester van badje 3. Waar ze meer dan de helft van de les is gebleven. Ik ken die meester wel, die deed het peuterzwemmen op vrijdag altijd en Leyla was echt dol op hem. Ik hoop dat Jen hem wel accepteert, maar dat zal alleen de tijd leren.
pi_135715436
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Amber begon in september 2010. Haalde dr A in juli 2012, B in september 2012 en C in februari 2013.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_135715522
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:13 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

In principe heb je voor leerproblemen etc. internationaal gezien een master nodig, en dit is een bachelor. Dus qua algemenigheid te vergelijken met PABO, maar dan wat niveau en theoretische achtergrond betreft weer wel bachelor niveau. Hiermee kan ik gewoon voor de klas, en ik denk dat ik dat in eerst instantie ook zal doen. Aan de andere kant hadden we het net over kinderen met leerproblemen, en dan gaat het ook weer wel kriebelen. Daarvoor is trouwens bijster weinig geregeld hier. Internationale scholen willen hun gemiddelde testscores vaak niet omlaag halen, en geen extra geld uitgeven aan 'IBers', en nemen dan kinderen met leerproblemen maar niet aan :{

Wat heb jij gedaan?
Ik heb Orthopedagogiek gedaan maar niet afgemaakt helaas. Heb ik nog wel eens spijt van. Maar daar kwam ook wel onderwijskunde in naar voren.
Waar gaan kinderen met leerproblemen nu dan heen? Hebben die thuisonderwijs of is er wel iets van een school voor ze?
  maandag 20 januari 2014 @ 13:24:16 #295
37295 Luigi
mario pls
pi_135715552
Zwemles. :').

Op zich weinig last van hoor, de vrouw doet de praktische zaken, ik zet ze af bij het zwembad en rij dan vlug door om boodschappen te doen, aardige combi op zich en het kan maar gebeurd zijn enzo maar dat standaard je zaterdagochtend geblockt is begin ik wel een beetje klaar mee te raken....
  maandag 20 januari 2014 @ 13:25:49 #296
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135715607
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:23 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ik heb Orthopedagogiek gedaan maar niet afgemaakt helaas. Heb ik nog wel eens spijt van. Maar daar kwam ook wel onderwijskunde in naar voren.
Waar gaan kinderen met leerproblemen nu dan heen? Hebben die thuisonderwijs of is er wel iets van een school voor ze?
De school waar onze kinderen opzitten heeft wel wat ondersteuning, en een meisje met Down's Syndroom heeft bijvoorbeeld een fulltime schaduwlerares. Maar ik zat vanmorgen te praten met een moeder van een jongetje met ADHD, die op een andere school was aangeraden 'maar liever niet naar Dubai te verhuizen'.
pi_135715618
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:24 schreef Luigi het volgende:
Zwemles. :').

Op zich weinig last van hoor, de vrouw doet de praktische zaken, ik zet ze af bij het zwembad en rij dan vlug door om boodschappen te doen, aardige combi op zich en het kan maar gebeurd zijn enzo maar dat standaard je zaterdagochtend geblockt is begin ik wel een beetje klaar mee te raken....
Gelukkig duurt het maar een maand of 18.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:26:22 #298
5428 crew  miss_sly
pi_135715634
Mja, dat standaard een bepaalde dag en tijd inderdaad geblockt zijn de komende jaren zie ik wel tegenop. Maar ik vind het zo essentieel, dat leren zwemmen.

Ticootje, ik hoop dat ze zich bij die meester fijn voelt en het goed gaat!

Vicky, hoe oud was A toen ze begon?
  maandag 20 januari 2014 @ 13:26:26 #299
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135715640
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

een jaar is ook echt niet standaard hoor. Er zijn er vast die dat wel halen, maar de meeste hebben 't dubbele wel nodig...
in de haak.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:26:44 #300
37295 Luigi
mario pls
pi_135715655
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Gelukkig duurt het maar een maand of 18.
Nou niet echt :D.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:27:30 #301
37295 Luigi
mario pls
pi_135715677
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef miss_sly het volgende:

Maar ik vind het zo essentieel, dat leren zwemmen.
Tsja, Ik weet niet. Belangrijk is dat ze niet verzuipen, true. Maar het hele ABC riedeltje? Ik weet niet hoor. Zit ook wel een hoop gebakken chloorlucht in denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')