abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135592948
Neue :)

Hoe is het met je hoofd spring?
pi_135593897
Goed! Een ieselijke bult. Vanmorgen wel erg duizelig maar da's nu weer over.

Sneu, Saffier. ;(
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:36:56 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135596633
Oh, da's een beste klap geweest dan Spring. Kalm an maar.

Ik moet 100.000 dingen doen van mezelf. Daardoor zit ik nu totaal geblokkeerd te woggen. :') echt.

*zichzelf schopt*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 11:49:56 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135597062
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's een beste klap geweest dan Spring. Kalm an maar.

Ik moet 100.000 dingen doen van mezelf. Daardoor zit ik nu totaal geblokkeerd te woggen. :') echt.

*zichzelf schopt*
ik moet ook zorgen dat ik zeer zichtbaar wat gedaan heb.
pi_135597693
Hoezo moet je zichtbaar iets gedaan hebben, lady?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135597941
Als ik geen zin heb om zichtbaar iets aan het huis te doen doe ik dat gewoon niet. Ik heb geen vrije dag om een huis te poetsen. Ik ben vrij omdat ik tijd wil besteden met de kinderen. Dus ik heb taartrn gebakken en het is een pestbende. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_135598042
En ik ga dat patroon opzoeken, lady!
pi_135598070
Nou, mij kun je gerust geloven hoor als ik dat zeg :P
B komt toevallig in een redelijk net huis thuis en de was is grotendeels gedaan, omdat ik daar toevallig zin in had, maar het had net zo goed anders kunnen zijn :')
O, en ik zit op mijn werk vandaag, dus ik kan niet nog nieuwe troep maken :P
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:25:30 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135598132
Ik ben juist zo lekker bezig met ruimte maken en opruimen en zooi wegdoen. Ff doorzetten en dan ga ik zo nog een rondje stort en kringloop doen. Superfijn.

Ik ben mijn servieskast aan het uitdunnen. Alle meuk van mijn opa's en oma' s weg (als ik dus door de bliksem getroffen wordt eerdaags dan weten jullie waarom :P) en veel van die brocante meuk ook. Lekkah. En dan rust.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:29:40 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598277
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo moet je zichtbaar iets gedaan hebben, lady?
anders heb ik alleen op mijn reet gezeten :D
ik heb bijv. vandaag de kliko's buiten gezet (en leeg weer binnengehaald dus die zijn visueel niet van zijn plaats geweest) dus daar is eigenlijk niets mee gebeurd
zulke dingen.
wassen draaien en in de droger stoppen en in de kast terugleggen is er ook zoeen
de vaatwasser leegruimen
de kattenbak verschonen
het kippenhok uitmesten
en zo kan ik nog wel even doorgaan

dat zijn allemaal dingen die je kan doen, zonder dat er visueel iets verandert

maar ik ga zo de bankhoes wassen want de kat heeft er weer eens op gekotst en die doe ik dan niet terug voordat hij terug is :') anders heb ik echt vandaag geen hol gedaan :+
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:30:56 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598321
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef -Spring het volgende:
En ik ga dat patroon opzoeken, lady!
tof! ik zou em voor mijn moeder willen maken O+
we hebben het zo leuk gehad gisteren en eergisteren
het gaat goed met haar op het ogenblik. ze is echt heel erg helder *O*
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 12:31:22 #13
5428 crew  miss_sly
pi_135598343
En wat als je geen hol gedaan hebt?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:32:02 #14
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135598367
En nu moet je dalijk weer uitloggen? Meisje toch....
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:32:25 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598380
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:31 schreef miss_sly het volgende:
En wat als je geen hol gedaan hebt?
dan heb ik als ik pech heb een hoop gezeur en ben ik lui :')
pi_135598381
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

anders heb ik alleen op mijn reet gezeten :D
ik heb bijv. vandaag de kliko's buiten gezet (en leeg weer binnengehaald dus die zijn visueel niet van zijn plaats geweest) dus daar is eigenlijk niets mee gebeurd
zulke dingen.
wassen draaien en in de droger stoppen en in de kast terugleggen is er ook zoeen
de vaatwasser leegruimen
de kattenbak verschonen
het kippenhok uitmesten
en zo kan ik nog wel even doorgaan

dat zijn allemaal dingen die je kan doen, zonder dat er visueel iets verandert

maar ik ga zo de bankhoes wassen want de kat heeft er weer eens op gekotst en die doe ik dan niet terug voordat hij terug is :') anders heb ik echt vandaag geen hol gedaan :+
Krijg je anders billenkoek ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 12:33:32 #17
5428 crew  miss_sly
pi_135598430
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Vind je dat zelf ook?
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:36:10 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598547
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Gaoxing het volgende:
eigenlijk wel ja. maar als jullie nou lekker doorkletsen, zakt het gauw weg. :P
pi_135598550
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Gaoxing het volgende:
Misschien gewoon een keer op een vrije dag een sporttas met spullen pakken en gaan...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135598571
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

eigenlijk wel ja. maar als jullie nou lekker doorkletsen, zakt het gauw weg. :P
ik snap werkelijkwaar niet waarom je zo met jezelf laat omgaan.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:36:54 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598578
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vind je dat zelf ook?
nee, maar ik schijn een andere kijk op de wereld te hebben volgens hem
pi_135598634
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee, maar ik schijn een andere kijk op de wereld te hebben volgens hem
en dus doe je maar wat hij vraagt *O*
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:39:16 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598686
ik weet het, maar het is niet altijd zo. hij zit nu niet lekker in zijn vel vanwege geen werk enzo
en over een week zit hij drie weken in thailand en is het hier drie weken lang vredig
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:41:21 #24
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_135598762
Je hebt idd een andere kijk op de wereld lady..... zo n zak stront had je allang moeten dumpen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:42:03 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598791
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:38 schreef Joene het volgende:

[..]

en dus doe je maar wat hij vraagt *O*
het is idd wel zo dat ik soms van alles probeer te voorkomen om het hier maar rustig te houden
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 12:42:59 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135598825
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:41 schreef Rottdog het volgende:
Je hebt idd een andere kijk op de wereld lady..... zo n zak stront had je allang moeten dumpen.
ik heb nog steeds het idee dat ik er wat aan kan doen.
alleen werkt alles en iedereen niet mee
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:43:13 #27
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135598835
Maar het is toch niet de bedoeling van een relatie dat je leven alleen goed is als de ander weg is? Juist het omgekeerde... Maar goed dit is denk ik niet de juiste, noch een veilige, plaats om daarover te praten. Ik begrijp dat er mensen zijn die je om hulp zou kunnen vragen als je weg wilt, en ik hoop echt heel hard dat je dat een keer doet, als jij vindt dat de tijd daar rijp voor is.
pi_135598880
Wat gao zegt :{
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:45:31 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135598923
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet het, maar het is niet altijd zo. hij zit nu niet lekker in zijn vel vanwege geen werk enzo
en over een week zit hij drie weken in thailand en is het hier drie weken lang vredig
Lieve lieve Lady. Ik gun je dat je op een dag jezelf genoeg waard vind om hier geen genoegen mee te nemen. Jouw kijk is prima, al zou geen hond het er mee eens zijn. Ik vind je een mooi, leuk, grappig en meelevend mens. Je verdient iemand die dat ook ziet.

Al zat je huisgenoot (vrienden gaan zo niet met elkaar om!) helemaal niet meer in z'n vel dan nog ga je niet met een medemens om! Nooit!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:47:27 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135598992
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb nog steeds het idee dat ik er wat aan kan doen.
alleen werkt alles en iedereen niet mee
Honden, katten, kanaries, kippen. die kan je redden. Daar kan je wat aan doen. En dat gaan tenminste niet ten koste van jezelf.
pi_135599173
Gewoon spullen pakken en toedeledokie en ja dat klinkt simpel en misschien is het iets ingewikkelder maar zo door blijven gaan is in elk geval niet goed voor je .
pi_135599271
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Joene het volgende:
Gewoon spullen pakken en toedeledokie en ja dat klinkt simpel en misschien is het iets ingewikkelder maar zo door blijven gaan is in elk geval niet goed voor je .
En ook niet voor je zoon! Zo'n lapzwans wil je toch ook niet als voorbeeld voor je kind?
Sorry dat ik me er als lurker mee bemoei, kon het dit keer niet laten.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:03:03 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135599489
Gaoxing
Ik snapte je eerdere post eigenlijk niet helemaal Saffier: ze wilde gister(inmiddels eergisteren)avond niet proberen zonder luier naar bed te gaan?

Gao ze had een behoorlijke bui. We weten inmiddels als je haar dan wakker maakt middenin de nacht (of als ze zelf wakker wordt) dat ze met die bui dan verder gaat. Ook al hebben we nog even gepraat en gekroeld en is ze rustig gaan slapen. Daar hadden we geen van allen zin in. Ze vond het zelf prima om toen met luier te gaan slapen. Gisteravond dus weer zonder. Vanavond gewoon weer een poging.

Lady... Ik hoop dat je.... Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet zeggen. Ik sluit me ook bij de buurvrouw aan.
Joene als je er middenin zit gaat het steeds een stapje verder. Dan is 'gewoon een tas pakken en gaan' niet zomaar een optie.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 13:11:01 #34
5428 crew  miss_sly
pi_135599752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
Je verdient toch zoveel meer, lieve lady.
Mijn B komt vanavond weer thuis na een weekje weg en S en ik tellen de uren af tot we hem weer zien. Zo moet het toch zijn, met je geliefde? En met iemand minder dan je geliefde wil je toch je leven niet delen? Ik gun je zo ontzettend een lieve man die wel ziet wat een fijn, warm mens je bent en dat waardeert.

Maar ik snap ook wel dat opstappen moeilijk is, zeker met een kind. Daar staat tegenover dat je hem ook een voorbeeld geeft nu. En zou je willen dat hij of het voorbeeld van je partner oppikt en zich zo gaat gedragen tegen zijn toekomstige partner? Of dat hij jouw voorbeeld overneemt en zich zo laat behandelen? Want ja, ook mannen kunnen hier slachtoffer van zijn.
pi_135599754
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:03 schreef Saffier het volgende:
Gaoxing
Ik snapte je eerdere post eigenlijk niet helemaal Saffier: ze wilde gister(inmiddels eergisteren)avond niet proberen zonder luier naar bed te gaan?

Gao ze had een behoorlijke bui. We weten inmiddels als je haar dan wakker maakt middenin de nacht (of als ze zelf wakker wordt) dat ze met die bui dan verder gaat. Ook al hebben we nog even gepraat en gekroeld en is ze rustig gaan slapen. Daar hadden we geen van allen zin in. Ze vond het zelf prima om toen met luier te gaan slapen. Gisteravond dus weer zonder. Vanavond gewoon weer een poging.

Lady... Ik hoop dat je.... Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet zeggen. Ik sluit me ook bij de buurvrouw aan.
Joene als je er middenin zit gaat het steeds een stapje verder. Dan is 'gewoon een tas pakken en gaan' niet zomaar een optie.
Saffier, ik weet gerust dat het niet zo simpel is als ik schets , maar ik lees hier echt al behoorlijk lang mee en het gaat al behoorlijk lang op zn zachtst gezegd niet zo lekker. Dan denk ik neem een keer die stap om er een einde aan te maken , pak je spullen en ga.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:12:44 #36
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135599821
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Saffier, ik weet gerust dat het niet zo simpel is als ik schets , maar ik lees hier echt al behoorlijk lang mee en het gaat al behoorlijk lang op zn zachtst gezegd niet zo lekker. Dan denk ik neem een keer die stap om er een einde aan te maken , pak je spullen en ga.
Klopt. Zo denk ik ook wel eens voor haar. Om dan te weten dat het zo waarschijnlijk niet werkt.
Ik ben het gewoon met je eens eigenlijk.
Ylana
pi_135599888
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:12 schreef Saffier het volgende:

[..]

Klopt. Zo denk ik ook wel eens voor haar. Om dan te weten dat het zo waarschijnlijk niet werkt.
Ik ben het gewoon met je eens eigenlijk.
Ik snap gewoon niet waarom mensen zich zelf zo klem laten zetten er is altijd een uitweg.
pi_135600301
quote:

[..]

Nou kan ik ook wel eens een zeikerd zijn thuis geloof ik maar mén. Dit meen je niet.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:25:16 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135600306
Ik snap het wel. En dat wat jullie zeggen en ik ook zo zie, weet lady zelf ook wel verstandelijk gezien.

Maar emotioneel gezien zijn er tig beren op de weg, en met een kind nog zoveel meer. Hoe kut die zekerheid die je nu hebt is, wil je je kind die zekerheid niet afnemen. En dat soort gedachten gaan ver.

Tot er een dag komt ( die alleen lady in deze kan bepalen ) dat zij er klaar voor is in alle opzichten , ik hoop voor jou en L dat die dag snel komt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_135600327
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:14 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom mensen zich zelf zo klem laten zetten er is altijd een uitweg.
En nee dat is niet dichtsbijzijnde brugpilaar. Soms kun je versteld staan je eigen kunnen. Dat je zelfstandig echt verder komt dan je dacht.
pi_135600359
Lady, is het een idee om met wat kleine stapjes te beginnen? Jezelf alvast inschrijven bij dw woningbouw bijvoorbeeld?
pi_135600387
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:25 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nou kan ik ook wel eens een zeikerd zijn thuis geloof ik maar mén. Dit meen je niet.
Oh als j nu thuis zou komen krijg ik zeker een opmerking over de zooi. Er ligt nogal wat speelgoed over de vloer. Maar het is droog spul zegt zn moeder altijd, dus dat ben ik ook maar gaan zeggen.
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 13:29:53 #43
5428 crew  miss_sly
pi_135600467
Als B vindt dat het rotzooi is, begint hij toch lekker zelf met opruimen?
pi_135600528
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh als j nu thuis zou komen krijg ik zeker een opmerking over de zooi. Er ligt nogal wat speelgoed over de vloer. Maar het is droog spul zegt zn moeder altijd, dus dat ben ik ook maar gaan zeggen.
Ik heb geleerd er mee om te gaan :'). Ik kan van nature erg slecht tegen zooi, tenminste, als het in het zicht ligt dus. Maar goed, met een vrouw die daar tegengesteld over denkt en een smurf leer je dat wel af. Meestal dus :P.
pi_135600544
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach ik maak er ff een opmerking over en help het ff opruimen ofzo :) maar ik maak er ook geen mega drama's van , uit de gein vaak ff een opmerking :D
pi_135600574
Ik ben de hele ochtend weggeweest.. sportschool, boodschappen en overblijf. Ben net thuis, heb gelunched en weet nog niet of ik zin heb om wat te doen in huis...

M. "klaagt" eigenlijk nooit over de zooi.. en als ie dat wel doet zeg ik ook dat ie het lekker zelf op kan gaan ruimen dan..
Vanaf volgende week vrijdag is het huishouden toch even helemaal zijn taak.... ik word geopereerd en kan dan niks met mijn linker arm...

Lady, lieve lady... ik hoop zo dat er eens een keertje een sprankje licht voor je is...
En wat Spring idd zegt... schrijf je vast in bij de woningbouw.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135600753
Volgens mij is de kern niet dat je een andere perceptie hebt over wat opgeruimd is of prettig is. Daar kun je prima over van mening verschillen en ook discussies over voeren. Maar als de ongelijkwaardigheid zo ver opgelopen is dat je bang moet zijn wat je partner vindt en dat je de hele dag bezig bent met hem/haar naar de zin te maken, en angstig moet peilen wat de stemming is, dan is er op zijn zachtst gezegd iets niet in de haak. En veranderen doet het niet, als de ander dat niet ook wil. Hoe hard je ook vecht, op je tenen loopt, jezelf onzichtbaar maakt en je best doet. Want zo'n partner zal altijd iets vinden om je op te pakken, want dat is hoe je relatie werkt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:57:15 #48
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_135601511
quote:

[..]

En daar ga je dan niet tegen in? Als hij zoiets zegt?

Mijn man flikt ook wel eens zoiets, van je bent lui, je hebt niks gedaan, en je zit de hele dag achter de computer...

Maar daar ga ik dus écht wel tegenin...

In jouw post lees ik echt een soort angst voor je man ofzo. niet prettig iig. Echt niet goed... :/
pi_135601576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef PureEvil het volgende:

[..]

En daar ga je dan niet tegen in? Als hij zoiets zegt?

Mijn man flikt ook wel eens zoiets, van je bent lui, je hebt niks gedaan, en je zit de hele dag achter de computer...

Maar daar ga ik dus écht wel tegenin...

In jouw post lees ik echt een soort angst voor je man ofzo. niet prettig iig. Echt niet goed... :/
Nou ik lees meer dat ze gewoon doodsbang is van die vent.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:01:26 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135601671
Op Telegraaf.nl staat een stuk over Siebel. Alle filialen sluiten vrijdag hun deuren. Maar het is géén faillissement. Wat dan wel????
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')