ik moet ook zorgen dat ik zeer zichtbaar wat gedaan heb.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's een beste klap geweest dan Spring. Kalm an maar.
Ik moet 100.000 dingen doen van mezelf. Daardoor zit ik nu totaal geblokkeerd te woggen.echt.
*zichzelf schopt*
anders heb ik alleen op mijn reet gezetenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo moet je zichtbaar iets gedaan hebben, lady?
tof! ik zou em voor mijn moeder willen makenquote:
Krijg je anders billenkoek ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
anders heb ik alleen op mijn reet gezeten
ik heb bijv. vandaag de kliko's buiten gezet (en leeg weer binnengehaald dus die zijn visueel niet van zijn plaats geweest) dus daar is eigenlijk niets mee gebeurd
zulke dingen.
wassen draaien en in de droger stoppen en in de kast terugleggen is er ook zoeen
de vaatwasser leegruimen
de kattenbak verschonen
het kippenhok uitmesten
en zo kan ik nog wel even doorgaan
dat zijn allemaal dingen die je kan doen, zonder dat er visueel iets verandert
maar ik ga zo de bankhoes wassen want de kat heeft er weer eens op gekotst en die doe ik dan niet terug voordat hij terug isanders heb ik echt vandaag geen hol gedaan
Vind je dat zelf ook?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan heb ik als ik pech heb een hoop gezeur en ben ik lui
eigenlijk wel ja. maar als jullie nou lekker doorkletsen, zakt het gauw weg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Gaoxing het volgende:
En nu moet je dalijk weer uitloggen? Meisje toch....
Misschien gewoon een keer op een vrije dag een sporttas met spullen pakken en gaan...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Gaoxing het volgende:
En nu moet je dalijk weer uitloggen? Meisje toch....
ik snap werkelijkwaar niet waarom je zo met jezelf laat omgaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja. maar als jullie nou lekker doorkletsen, zakt het gauw weg.
en dus doe je maar wat hij vraagtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, maar ik schijn een andere kijk op de wereld te hebben volgens hem
het is idd wel zo dat ik soms van alles probeer te voorkomen om het hier maar rustig te houdenquote:
ik heb nog steeds het idee dat ik er wat aan kan doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:41 schreef Rottdog het volgende:
Je hebt idd een andere kijk op de wereld lady..... zo n zak stront had je allang moeten dumpen.
Lieve lieve Lady. Ik gun je dat je op een dag jezelf genoeg waard vind om hier geen genoegen mee te nemen. Jouw kijk is prima, al zou geen hond het er mee eens zijn. Ik vind je een mooi, leuk, grappig en meelevend mens. Je verdient iemand die dat ook ziet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet het, maar het is niet altijd zo. hij zit nu niet lekker in zijn vel vanwege geen werk enzo
en over een week zit hij drie weken in thailand en is het hier drie weken lang vredig
Honden, katten, kanaries, kippen. die kan je redden. Daar kan je wat aan doen. En dat gaan tenminste niet ten koste van jezelf.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nog steeds het idee dat ik er wat aan kan doen.
alleen werkt alles en iedereen niet mee
En ook niet voor je zoon! Zo'n lapzwans wil je toch ook niet als voorbeeld voor je kind?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Joene het volgende:
Gewoon spullen pakken en toedeledokie en ja dat klinkt simpel en misschien is het iets ingewikkelder maar zo door blijven gaan is in elk geval niet goed voor je .
Je verdient toch zoveel meer, lieve lady.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet het, maar het is niet altijd zo. hij zit nu niet lekker in zijn vel vanwege geen werk enzo
en over een week zit hij drie weken in thailand en is het hier drie weken lang vredig
Saffier, ik weet gerust dat het niet zo simpel is als ik schets , maar ik lees hier echt al behoorlijk lang mee en het gaat al behoorlijk lang op zn zachtst gezegd niet zo lekker. Dan denk ik neem een keer die stap om er een einde aan te maken , pak je spullen en ga.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:03 schreef Saffier het volgende:
Gaoxing
Ik snapte je eerdere post eigenlijk niet helemaal Saffier: ze wilde gister(inmiddels eergisteren)avond niet proberen zonder luier naar bed te gaan?
Gao ze had een behoorlijke bui. We weten inmiddels als je haar dan wakker maakt middenin de nacht (of als ze zelf wakker wordt) dat ze met die bui dan verder gaat. Ook al hebben we nog even gepraat en gekroeld en is ze rustig gaan slapen. Daar hadden we geen van allen zin in. Ze vond het zelf prima om toen met luier te gaan slapen. Gisteravond dus weer zonder. Vanavond gewoon weer een poging.
Lady... Ik hoop dat je.... Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet zeggen. Ik sluit me ook bij de buurvrouw aan.
Joene als je er middenin zit gaat het steeds een stapje verder. Dan is 'gewoon een tas pakken en gaan' niet zomaar een optie.
Klopt. Zo denk ik ook wel eens voor haar. Om dan te weten dat het zo waarschijnlijk niet werkt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Saffier, ik weet gerust dat het niet zo simpel is als ik schets , maar ik lees hier echt al behoorlijk lang mee en het gaat al behoorlijk lang op zn zachtst gezegd niet zo lekker. Dan denk ik neem een keer die stap om er een einde aan te maken , pak je spullen en ga.
Ik snap gewoon niet waarom mensen zich zelf zo klem laten zetten er is altijd een uitweg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:12 schreef Saffier het volgende:
[..]
Klopt. Zo denk ik ook wel eens voor haar. Om dan te weten dat het zo waarschijnlijk niet werkt.
Ik ben het gewoon met je eens eigenlijk.
Nou kan ik ook wel eens een zeikerd zijn thuis geloof ik maar mén. Dit meen je niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
En nee dat is niet dichtsbijzijnde brugpilaar. Soms kun je versteld staan je eigen kunnen. Dat je zelfstandig echt verder komt dan je dacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen zich zelf zo klem laten zetten er is altijd een uitweg.
Oh als j nu thuis zou komen krijg ik zeker een opmerking over de zooi. Er ligt nogal wat speelgoed over de vloer. Maar het is droog spul zegt zn moeder altijd, dus dat ben ik ook maar gaan zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou kan ik ook wel eens een zeikerd zijn thuis geloof ik maar mén. Dit meen je niet.
Ik heb geleerd er mee om te gaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh als j nu thuis zou komen krijg ik zeker een opmerking over de zooi. Er ligt nogal wat speelgoed over de vloer. Maar het is droog spul zegt zn moeder altijd, dus dat ben ik ook maar gaan zeggen.
Ach ik maak er ff een opmerking over en help het ff opruimen ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh als j nu thuis zou komen krijg ik zeker een opmerking over de zooi. Er ligt nogal wat speelgoed over de vloer. Maar het is droog spul zegt zn moeder altijd, dus dat ben ik ook maar gaan zeggen.
En daar ga je dan niet tegen in? Als hij zoiets zegt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Nou ik lees meer dat ze gewoon doodsbang is van die vent.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En daar ga je dan niet tegen in? Als hij zoiets zegt?
Mijn man flikt ook wel eens zoiets, van je bent lui, je hebt niks gedaan, en je zit de hele dag achter de computer...
Maar daar ga ik dus écht wel tegenin...
In jouw post lees ik echt een soort angst voor je man ofzo. niet prettig iig. Echt niet goed... :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |