Scheer je weg vrouwmensquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:29 schreef -mandy- het volgende:
Waar maak je je druk over TS?
Dan ga je toch niet voor België supporteren?
Hoppa, weer een supporter voor België erbij. Welkom in het land van bier en frieten, vrouwmens.quote:
Dank je wel!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Hoppa, weer een supporter voor België erbij. Welkom in het land van bier en frieten, vrouwmens.
Dan ga je tijdens het WK maar mooi terug naar België...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:09 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dank je wel!!!
Maar als belg in Nl, supporter ik ook voor België idd!
Als het Nederlandse elftal aluhoedjes draagde zouden ze winnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan ga je tijdens het WK maar mooi terug naar België...
Ik zal het eens voorstellen aan Van Gaalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als het Nederlandse elftal aluhoedjes draagde zouden ze winnen.
Naar jou kunnen mensen luisteren jij bent een ambassadeur als het op het buitenaardse komt. Ik ben dan ook een groot fan, en hoop op jou te kunnen bouwen als het mis gaat met aliens of wat dan ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen aan Van Gaal
Uiteraard. Aliens komen eerst bij mij, dan pas bij Obamaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Naar jou kunnen mensen luisteren jij bent een ambassadeur als het op het buitenaardse komt. Ik ben dan ook een groot fan, en hoop op jou te kunnen bouwen als het mis gaat met aliens of wat dan ook.
Jij zorgt er toch voor dat ze mij sparen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uiteraard. Aliens komen eerst bij mij, dan pas bij Obama
Ik ben nog bezig met de Orde van de Paarsgepunte Lans. Mijn volgelingen, die daar uiteraard wel voor in de buidel moeten tasten, blijven gespaardquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij zorgt er toch voor dat ze mij sparen?
Komt goed ik wil joinen!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de Orde van de Paarsgepunte Lans. Mijn volgelingen, die daar uiteraard wel voor in de buidel moeten tasten, blijven gespaard
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de Orde van de Paarsgepunte Lans. Mijn volgelingen, die daar uiteraard wel voor in de buidel moeten tasten, blijven gespaard
Nou vooruit, als je elke dag de Heilige Paarsgepunte Lans aanbidt mag je ook meedoenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:36 schreef -mandy- het volgende:
[..]![]()
O dierbare Djeez
![]()
, ik wil graag gespaard blijven.
Vertel mij, wat moet ik daarvoor doen!
Dank je ... ik blijf U eeuwig dierbaar!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nou vooruit, als je elke dag de Heilige Paarsgepunte Lans aanbidt mag je ook meedoen
Seppe Smits pakt er wel eentje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel medailles gaan de Belgen overigens winnen op de OS?
Zou het vieren als een punt op het wk, want dat komt op het zelfde neerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:48 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Seppe Smits pakt er wel eentje.
Hoe ze ook presteren , gevierd worden zal er sowieso!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou het vieren als een punt op het wk, want dat komt op het zelfde neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |