Scheer je weg vrouwmensquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:29 schreef -mandy- het volgende:
Waar maak je je druk over TS?
Dan ga je toch niet voor België supporteren?
Hoppa, weer een supporter voor België erbij. Welkom in het land van bier en frieten, vrouwmens.quote:
Dank je wel!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Hoppa, weer een supporter voor België erbij. Welkom in het land van bier en frieten, vrouwmens.
Dan ga je tijdens het WK maar mooi terug naar België...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:09 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dank je wel!!!
Maar als belg in Nl, supporter ik ook voor België idd!
Als het Nederlandse elftal aluhoedjes draagde zouden ze winnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan ga je tijdens het WK maar mooi terug naar België...
Ik zal het eens voorstellen aan Van Gaalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als het Nederlandse elftal aluhoedjes draagde zouden ze winnen.
Naar jou kunnen mensen luisteren jij bent een ambassadeur als het op het buitenaardse komt. Ik ben dan ook een groot fan, en hoop op jou te kunnen bouwen als het mis gaat met aliens of wat dan ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen aan Van Gaal
Uiteraard. Aliens komen eerst bij mij, dan pas bij Obamaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Naar jou kunnen mensen luisteren jij bent een ambassadeur als het op het buitenaardse komt. Ik ben dan ook een groot fan, en hoop op jou te kunnen bouwen als het mis gaat met aliens of wat dan ook.
Jij zorgt er toch voor dat ze mij sparen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uiteraard. Aliens komen eerst bij mij, dan pas bij Obama
Ik ben nog bezig met de Orde van de Paarsgepunte Lans. Mijn volgelingen, die daar uiteraard wel voor in de buidel moeten tasten, blijven gespaardquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij zorgt er toch voor dat ze mij sparen?
Komt goed ik wil joinen!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de Orde van de Paarsgepunte Lans. Mijn volgelingen, die daar uiteraard wel voor in de buidel moeten tasten, blijven gespaard
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de Orde van de Paarsgepunte Lans. Mijn volgelingen, die daar uiteraard wel voor in de buidel moeten tasten, blijven gespaard
Nou vooruit, als je elke dag de Heilige Paarsgepunte Lans aanbidt mag je ook meedoenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:36 schreef -mandy- het volgende:
[..]![]()
O dierbare Djeez
![]()
, ik wil graag gespaard blijven.
Vertel mij, wat moet ik daarvoor doen!
Dank je ... ik blijf U eeuwig dierbaar!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nou vooruit, als je elke dag de Heilige Paarsgepunte Lans aanbidt mag je ook meedoen
Seppe Smits pakt er wel eentje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel medailles gaan de Belgen overigens winnen op de OS?
Zou het vieren als een punt op het wk, want dat komt op het zelfde neerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:48 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Seppe Smits pakt er wel eentje.
Hoe ze ook presteren , gevierd worden zal er sowieso!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou het vieren als een punt op het wk, want dat komt op het zelfde neer
Dat is gesproken!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:56 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hoe ze ook presteren , gevierd worden zal er sowieso!
Zou ik ook doen, duurt weer 20 jaar voor je er weer bij bentquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:56 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hoe ze ook presteren , gevierd worden zal er sowieso!
Nou en voor Nederland hoop ik dan maar dat de verdedigers tegen dat het WK begint toch al de baard in de keel hebben gekregen. Dan nog hopen dat Van Persie weer geen blessure heeft aan zijn rechterteennagel of zijn linkeroorlel, en dan maken jullie misschien nog een kans.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.vi.nl/radio/sh(...)et-voorronde-el-.htm
Volgens Thijs Slegers wil Wilmots dat spelers als ze voor Belgie spelen regelmatig bij hun club spelen
Dat wordt dan spelers uit de 2e klasse halen voor Belgie
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:57 schreef Fushia2 het volgende:
Even op een rijtje de Belgen die goed presteren op clubniveau:
Eden Hazard - Chelsea Klopt
Courtois - Atletico Madrid Weggestuurd
Mertens - Napoli nope
Verthongen - Totenham tribune en Spurs gaat winnen
Dembele - Totenham Bank en zie boven
Witsel - Zenit Rusland
Lombaerts - Zenit Zie boven
Lukaku - Everton Wegestuurd
Mirallas - EvertonMatig
Naingolain - AS Roma Op de bank tijdens de copa
Mignolet - Liverpool Slechtste keeper van EPL
Kompany - Manchester City Kapot
De Bruyne is basisspeler bij Wolfsburg speelde in Chelsea 5 maar mist matchritme,talent Fellaini is geblesseerd.
Enkel Vermaelen, Alderweireld, Defour spelen weinig maar ik spreek hier over spelers van Arsenal, Atletico en Porto.
En Van Buyten en Chadli spelen regelmatig bij Bayern en Totenham.Nope
Wat loop jij dus te lullen over de BelgenDeze generatie is echt sterker dan de huidige Nederlandse. Wacht maar, Robben, Van Persie,... zullen heus geen jaren meer op topniveau voetballen.
Gelukkig zit er genoeg achter
Eensquote:
34% gespeeld, wat een heldquote:
Gast, ik begon je even serieus te nemen maar toen je over van Buyten,Robben en van Persie begon moest ik even lachenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:57 schreef Fushia2 het volgende:
Eden Hazard - Chelsea
Courtois - Atletico Madrid
Mertens - Napoli
Verthongen - Totenham
Dembele - Totenham
Witsel - Zenit
Lombaerts - Zenit
Lukaku - Everton
Mirallas - Everton
Naingolain - AS Roma
Mignolet - Liverpool
Kompany - Manchester City
De Bruyne is basisspeler bij Wolfsburg maar mist matchritme, Fellaini is geblesseerd.
Enkel Vermaelen, Alderweireld, Defour spelen weinig maar ik spreek hier over spelers van Arsenal, Atletico en Porto.
En Van Buyten en Chadli spelen regelmatig bij Bayern en Totenham.
Wat loop jij dus te lullen over de BelgenDeze generatie is echt sterker dan de huidige Nederlandse. Wacht maar, Robben, Van Persie,... zullen heus geen jaren meer op topniveau voetballen.
-
Die Belg die je verkracht heeft moet toch wel hard zijn pener in uwen anus gestoken hebbenquote:
Belgen die Nederlanders verkrachten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die Belg die je verkracht heeft moet toch wel hard zijn pener in uwen anus gestoken hebben
België flikkert er net zo goed na de groepsfase uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:57 schreef Fushia2 het volgende:
Eden Hazard - Chelsea
Courtois - Atletico Madrid
Mertens - Napoli
Verthongen - Totenham
Dembele - Totenham
Witsel - Zenit
Lombaerts - Zenit
Lukaku - Everton
Mirallas - Everton
Naingolain - AS Roma
Mignolet - Liverpool
Kompany - Manchester City
De Bruyne is basisspeler bij Wolfsburg maar mist matchritme, Fellaini is geblesseerd.
En Van Buyten en Chadli spelen regelmatig bij Bayern en Totenham.
-
Allebei even ver.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Piye het volgende:
Mensen in Nederland moeten geen grote mond tegen de Belgen hebben, want de zuiderburen gaan sowieso beter presteren dit WK.
Nederland moet eerst nog maar eens door de groepsfase zien te komen en als dat lukt spelen ze tegen Brazilië. België zal het inderdaad ook lastig krijgen in de achtste finale. Dus misschien even ver ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Allebei even ver.
Ronaldo schiet de Belgen naar huis.
Nu we het toch over Rondo hebben:
Ronaldo
Van Chili winnen ze wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederland moet eerst nog maar eens door de groepsfase zien te komen en als dat lukt spelen ze tegen Brazilië. België zal het inderdaad ook lastig krijgen in de achtste finale. Dus misschien even ver ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |