Zij komt sneller dan jij ja?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je geen lapo proberen te halen.
Truste Rezquote:
Wat is erquote:
TS is wereldvreemd en jaloers dat mbo'ers wel een baan kunnen vinden.quote:
Zo vreemd vind ik de claim van TS nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS is wereldvreemd en jaloers dat mbo'ers wel een baan kunnen vinden.
Dat het moeilijk is om een baan in je branche te vinden is een terechte claim. Om vervolgens uitkering te gaan trekken omdat je je te goed voelt voor minder werk, dat is kansloos. Die TS moet niet zo zeiken en een mindere baan nemen en ondertussen doorzoeken naar de baan van zijn dromen. Evenals zijn vrienden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:05 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik de claim van TS niet
Sowieso DE oplossing voor welk probleem dan ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:27 schreef Monopoly het volgende:
Ts moet gewoon eens goed geneukt worden,
True.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:27 schreef Monopoly het volgende:
Ts moet gewoon eens goed geneukt worden,
En de houding van 'Ik heb WO gedaan, dus ik heb meer recht op een baan.' laten varen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat het moeilijk is om een baan in je branche te vinden is een terechte claim. Om vervolgens uitkering te gaan trekken omdat je je te goed voelt voor minder werk, dat is kansloos. Die TS moet niet zo zeiken en een mindere baan nemen en ondertussen doorzoeken naar de baan van zijn dromen. Evenals zijn vrienden.
quote:
quote:
Ik moet nog twee wekenquote:
Dat inderdaad ook. Dat had ik in dat topic wel gemeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de houding van 'Ik heb WO gedaan, dus ik heb meer recht op een baan.' laten varen.
Die van mij mag dat morgen doen. Vandaag moest ie toch naar school.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:44 schreef c-u-t-e het volgende:
Mogguh![]()
Kleine man heeft me tot half tien laten slapen.. DAT is pas leven.. Haha..
Alles goed hier?
Nou, inderdaad. Weekend. Reken maar dat dit bij mij eenmalig was :p Hahaha..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die van mij mag dat morgen doen. Vandaag moest ie toch naar school.
In december 4 geworden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:46 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Weekend. Reken maar dat dit bij mij eenmalig was :p Hahaha..
Hoe oud is de jouwe?
1 Jaar en bijna 4 maanden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
In december 4 geworden.
En de jouwe?
De mijne is niet anders. Zelfs nu nog. Een stuk drukker ook dan alle andere kinderen. Ook van z'n vader.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:48 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
1 Jaar en bijna 4 maanden.
De energie van zijn vader, dus vanaf het moment dat ie wakker word tot ie gaat slapen is het een stoomwals die niet te stoppen is haha
Lijkt hij ook op jou? Of heeft ie de looks van de moeder?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
De mijne is niet anders. Zelfs nu nog. Een stuk drukker ook dan alle andere kinderen. Ook van z'n vader.
Ja dat krijg je als je een luie huismoeder bent zonder baan en het gewicht van een olifant he.quote:
Z'n neus duidelijk van zn moeder, voor de rest lijkt ie op mij. Ook in vergelijking met foto's van mij van die leeftijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Lijkt hij ook op jou? Of heeft ie de looks van de moeder?
Luxe hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:56 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je een luie huismoeder bent zonder baan en het gewicht van een olifant he.
Ghehe, nee geintje.. :p
Jij aan het werk?
Aha, net als hier dus. Grappig. Dat kind heeft werkelijk niks van mij, behalve 1 van mijn minpunten. Mijn oren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Z'n neus duidelijk van zn moeder, voor de rest lijkt ie op mij. Ook in vergelijking met foto's van mij van die leeftijd.
ICT Beheer (ib4 mboquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:59 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Wat doe je voor opleiding en stage?
quote:
In opleidingquote:
Mbo is toch prima?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ICT Beheer (ib4 mbo_) en loop stage bij een automatisering bedrijf.
Mogguh Xeor!quote:
Mwa het niveau ligt laagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:07 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mbo is toch prima?
[..]
Mogguh Xeor!
En je kan niet hoger instromen?quote:
Ik ben nog van plan hbo te doen, maar dan moet m'n mbo eerst klaar zijn hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
En je kan niet hoger instromen?
Geen idee hoe dat bij jou school/opleiding werkt hoor.
Ik heb Mbo 3 gedaan, maar mijn niveau lag ook hoger.
Alleen ik heb nooit de kans gehad om een opleiding te doen met hoger niveau, helaas.
Dat vond ik zo'n baggeropleiding...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ICT Beheer (ib4 mbo_) en loop stage bij een automatisering bedrijf.
In de praktijk leer je 99% het papiertje is nodig om aangenomen te wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n baggeropleiding...
Beetje meekijken met de system engineers, en ik heb een energiebesparing project lopen, maar het zit allemaal maar niet meequote:
Op het MBO wel ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
In de praktijk leer je 99% het papiertje is nodig om aangenomen te worden
HBO opleiding IT is helemaal baggerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op het MBO wel ja.
Op mn HBO opleiding leer toch een hoop meer wat ik ook in de praktijk toe pas.
Bij welk bedrijf loop je stage?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Beetje meekijken met de system engineers, en ik heb een energiebesparing project lopen, maar het zit allemaal maar niet mee
BMP Datapartnersquote:
Dat ligt er denk ik wel aan op welke school je het doet. Mn opleiding Informatica aan de HHS is er eentje waar ik wel wat aan heb.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
HBO opleiding IT is helemaal bagger![]()
Avans
Als het maar 1 minpunt is, heb je niks te klagen, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Aha, net als hier dus. Grappig. Dat kind heeft werkelijk niks van mij, behalve 1 van mijn minpunten. Mijn oren.
Hij niet nee, is een prachtig kereltje.. Ik heb er wel meer hoor hahaha!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als het maar 1 minpunt is, heb je niks te klagen, lijkt me.
Nou gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat ligt er denk ik wel aan op welke school je het doet. Mn opleiding Informatica aan de HHS is er eentje waar ik wel wat aan heb.
Ja ach snap de helft niet. En ben vooral bezig met m'n project.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ken ik niet.. maar je moet gewoon doen in plaats van meekijken
FOK!quote:
FOK!quote:
FOK!quote:
FOK!quote:
nooit van gehoord..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef c-u-t-e het volgende:
Oh jeetje, Auke Visser is overleden.
De ouwe sloper van de stad..
FOK!quote:
oke, gecondoleerd enzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar wou het even delen.. haha..
je uiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik kende hem niet persoonlijk haha..
Maar toch bedankt!
is leuker dan die van frozenquote:
Veranderdquote:
ik had frozen gedownload, maar niet af gekeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik ben naar Frozen geweest, en dat stukje kwam niet eens in de film......
mijn autismequote:
Disney films waren altijd Musicals......quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had frozen gedownload, maar niet af gekeken.
een getekend musical
ik vond hem in ieder geval niet leuk genoeg om helemaal te kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Disney films waren altijd Musicals......
Dat ze daar de laatste tijd mee gestopt waren is juist zonde!
Vond het leuk dat er nu weer in gezongen werd.
Daar heb je gelijk in. Mijn man was met me mee en hij vond het begin echt slaapverwekkend, pas later in de film werd het leuker. Maar ook vooral door de humor die erin zat. Wij keken de NL versie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond hem in ieder geval niet leuk genoeg om helemaal te kijken.
ik dacht dat het over die dieren zou gaan en niet over prinsesje. beetje een meisjesfilm
moet wel nog de smurfen kijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Mijn man was met me mee en hij vond het begin echt slaapverwekkend, pas later in de film werd het leuker. Maar ook vooral door de humor die erin zat. Wij keken de NL versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel nog de smurfen kijkenDe smurfen vond ik zo enorm saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
De smurfen vond ik zo enorm saaihaha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
zelden nog ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lang geleden, niet meer te vinden in GRTD JNG?
LoLaquote:
het aantal mensen die niet leuk zijn ligt stukken hoger dan het aantal leuke mensen. dus dan is de lol er snel van afquote:
wat brengt jou hier?quote:
d4v1dquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:20 schreef d4v1d het volgende:
Zet ze opeens de betalingsmethode op overboeken ipv. iDeal
Prutsers
Welk leuke wachtmuziek.
dat klopt ook wel weerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben overal en nergens, dat weet je toch?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oke gelukkig, je UI ik moest even kijken
[..]
Ik natuurlijk.
Thanksquote:
FOK!quote:
Dat moet je in een pannekoek doenquote:
Lekker.... Wat voor 1 dan?quote:
Ik denk met zalm is ook weleens lekker... kijken of ze eetbaar zijn van de C1000quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker.... Wat voor 1 dan?
Ik heb net 2 broodjes op, met kipfilet kaas en tomaat uit de oven![]()
WarmteIk had het koud
huuu visquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik denk met zalm is ook weleens lekker... kijken of ze eetbaar zijn van de C1000
Lekker, is er nog wat voor mij over
Smakelijkquote:
Hmm ik dacht aan booking maar dat is iets boeken natuurljk. Google vertaling is weer eens te letterlijk iddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef d4v1d het volgende:
Wat is "overboeken" in het Engels? Google zegt 'about books'![]()
[ afbeelding ]
quote:
iets met transferquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef d4v1d het volgende:
Wat is "overboeken" in het Engels? Google zegt 'about books'![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat heb je fout volgensmij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:46 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het iets met transfer.
Jij bent gvd foutquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
IK ZEI DAT HET DAT GODVERDOMME FOUT WAS
Maar nu is het weekendquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben al 2 avonden voor 00:00 gaan slapen i.p.v 05:00. Ik ga dat denk ik maar volhouden
Ik schrok alquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja, op Vrijdag en Zaterdag telt dit niet
HET IS GEEN TRANSFERquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef Roburtt het volgende:
Mensen die niks kunnen aannemen van andere mensen omdat ze dneken dat ze altijd gelijk hebben
Hahaha nee jij nietquote:
zolang je het met mij eens bentquote:
dat is wel een verschil jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben al 2 avonden voor 00:00 gaan slapen i.p.v 05:00. Ik ga dat denk ik maar volhouden
Ze is een kut uitkeringstrekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een verschil ja
heb je geen school of werk ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een verschil ja
heb je geen school of werk ofzo?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze is een kut uitkeringstrekker![]()
Your beauty never ever scared me.
Wat voor iets wou je nou volgend jaar doen?quote:
half jaartje maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NopeMaar de gene die bij me sliep wel dus die moest wel vroeg slapen. Kan ik wel 5 uur later pas gaan slapen maar dat is ook lame, anderhalf uur voor zijn wekker gaat
Ik ga na de zomervakantie wel weer naar school maar dat duurt nog even helaas
Ik ga opleiding zorg (& welzijn) doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat voor iets wou je nou volgend jaar doen?
Nee, lang verhaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
half jaartje maar
en niet werken in de tussentijd, beetje geld binnen halen?
(hoe oud ben je eigenlijk?)
doe maar een lang verhaal, ik heb geen zin meer om te werken, de winst is toch al binnen voor vandaagquote:
Ohja, had je verteld. Nicequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga opleiding zorg (& welzijn) doen
Minder nice, maar als jij het leuk vindquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort wel vrijwilligerswerk doen bij bejaarden enz
Omdat ik niet voor niets arbeidsongeschikt ben verklaard, als ik nu ga werken en het gaat mis dan heb ik helemaal geen inkomen meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar een lang verhaal, ik heb geen zin meer om te werken, de winst is toch al binnen voor vandaag
ah oke, maar waarom ben je arbeidsongeschikt dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik niet voor niets arbeidsongeschikt ben verklaard, als ik nu ga werken en het gaat mis dan heb ik helemaal geen inkomen meer
Duhquote:
haha dat wilde ik ook zeggen maar ik deed het maar nietquote:
en een beetje vblquote:
Waarom dacht ik hier over naquote:
Hmm vertel ik nog wel een keerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, maar waarom ben je arbeidsongeschikt dan?
als je dat wilt vertellen, hoeft niet natuurlijk
we zullen het nooit wetenquote:
zoals gezegd, het hoeft nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm vertel ik nog wel een keerIs een lang en persoonlijk verhaal
Ik ben gaar. tijd voor weekend.quote:
Ze hadden alleen maar kip en geitenkaas dus de keuze was vrij snel gemaakt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je was er zelf ook niet![]()
Hoe was je kip-salade?
zakje croutons kopen en een appelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ze hadden alleen maar kip en geitenkaas dus de keuze was vrij snel gemaakt.
Kip smaakte goed alleen de sla was een beetje saai
Nou er zat wel een sausje bij maar die was ook niet heel bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zakje croutons kopen en een appel
Vrolijkheid ten top
Zelf makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou er zat wel een sausje bij maar die was ook niet heel bijzonder eigenlijk.
Misschien voor de volgende keer dan
Haha je bent domquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:12 schreef Roburtt het volgende:
Ik verdien het om op het mbo te zitten
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 13:16:49 ]
De meeste chef koks zijn mannen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf maken
ohja wacht.. je bent een man
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf maken
ohja wacht.. je bent een man
4quote:
Tegen de tijd dat die salade bij jou is, groeien er groene champignons erop en ben ik bang dat je een voedselvergiftiging oplooptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:18 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
Wil jij hem voor mij maken de volgende keer dan?
Oh maar champignons vind ik ook wel lekker hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die salade bij jou is, groeien er groene champignons erop en ben ik bang dat je een voedselvergiftiging oploopt
Ja en een van de weinige blankequote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh maar champignons vind ik ook wel lekker hoorDuur saladetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh maar champignons vind ik ook wel lekker hoorIk las champagne. Ik ben echt toe aan weekend/alcoholist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Alcohol is slecht voor je hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik las champagne. Ik ben echt toe aan weekend/alcoholist.
Zon ook, kan je kanker van krijgen.quote:
heul ver weg (voor mij dan)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke uithoek van NL jij woont
Jij woont in Zeeland, dan is alles een uithoek toch ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke uithoek van NL jij woont
Neeltje Jansquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef Roburtt het volgende:
Zeeland
Middelburg
Rugbyclub Oemoemenoe___
klinkt interessantquote:
Klopt wel ja maar het is beide zo lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zon ook, kan je kanker van krijgen.
Ik woon helemaal niet in Zeelandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij woont in Zeeland, dan is alles een uithoek toch ?
Exactlyquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt wel ja maar het is beide zo lekker
de provincie, of het dorp?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha kloptminuutje of 15 van Zeeland... maar Zeeland
ik ben er graag hoor.
Ook op nvieau4?quote:
Nee niveau 4 ICT is nog wel redelijk blankquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook op nvieau4?
Achja, als je op niveau 1 zat was je inmiddels verstoten vanwege je huidskleur
quote:
Ik ook maar dan als inlegkruisje ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]__
ik zou het ook vast wel proberen tbh
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar dan als inlegkruisje ofzo
MIquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar dan als inlegkruisje ofzo
bijna alles wel jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
In het kader van je moet alles geprobeerd hebben toch?
Tsja....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
maar dat kan met een gewone telefoon ook nog welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Die is zo grootquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat kan met een gewone telefoon ook nog wel
daar zou je normaal ook niet over klagenquote:
You've got a pointquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zou je normaal ook niet over klagen
quote:
Luxepaardjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb al weekend sinds dinsdagmiddag 17:00
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al weekend sinds dinsdagmiddag 17:00
was niet van plan nog veel te doen. het was zo'n goede week da de baas met geen mogelijkheid nog kan zeikenquote:
HA! topquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was niet van plan nog veel te doen. het was zo'n goede week da de baas met geen mogelijkheid nog kan zeiken
wie is die rooie in jouw fobo?quote:
Ik nog 3,5u en ik moet nog iets doen waar ik totaal geen zin in heb.quote:
UC!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik nog 3,5u en ik moet nog iets doen waar ik totaal geen zin in heb.
quote:
deze:quote:
sterktequote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik nog 3,5u en ik moet nog iets doen waar ik totaal geen zin in heb.
UI changequote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:55 schreef Uccie het volgende:
[..]LoLa...ik herkende je helemaal niet
Geen idee G. Maar ze is verdomdquote:
jammer, want inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
UI changedan krijg je dat
[..]
Geen idee G. Maar ze is verdomd
Wel echt een kut katquote:
Opzich hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |