en een beetje vblquote:
Waarom dacht ik hier over naquote:
Hmm vertel ik nog wel een keerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, maar waarom ben je arbeidsongeschikt dan?
als je dat wilt vertellen, hoeft niet natuurlijk
we zullen het nooit wetenquote:
zoals gezegd, het hoeft nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm vertel ik nog wel een keerIs een lang en persoonlijk verhaal
Ik ben gaar. tijd voor weekend.quote:
Ze hadden alleen maar kip en geitenkaas dus de keuze was vrij snel gemaakt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je was er zelf ook niet![]()
Hoe was je kip-salade?
zakje croutons kopen en een appelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ze hadden alleen maar kip en geitenkaas dus de keuze was vrij snel gemaakt.
Kip smaakte goed alleen de sla was een beetje saai
Nou er zat wel een sausje bij maar die was ook niet heel bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zakje croutons kopen en een appel
Vrolijkheid ten top
Zelf makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou er zat wel een sausje bij maar die was ook niet heel bijzonder eigenlijk.
Misschien voor de volgende keer dan
Haha je bent domquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:12 schreef Roburtt het volgende:
Ik verdien het om op het mbo te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 13:16:49 ]
De meeste chef koks zijn mannen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf maken
ohja wacht.. je bent een man
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf maken
ohja wacht.. je bent een man
4quote:
Tegen de tijd dat die salade bij jou is, groeien er groene champignons erop en ben ik bang dat je een voedselvergiftiging oplooptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:18 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
Wil jij hem voor mij maken de volgende keer dan?
Oh maar champignons vind ik ook wel lekker hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die salade bij jou is, groeien er groene champignons erop en ben ik bang dat je een voedselvergiftiging oploopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en een van de weinige blankequote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh maar champignons vind ik ook wel lekker hoorDuur saladetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh maar champignons vind ik ook wel lekker hoorIk las champagne. Ik ben echt toe aan weekend/alcoholist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Alcohol is slecht voor je hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik las champagne. Ik ben echt toe aan weekend/alcoholist.
Zon ook, kan je kanker van krijgen.quote:
heul ver weg (voor mij dan)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke uithoek van NL jij woont
Jij woont in Zeeland, dan is alles een uithoek toch ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke uithoek van NL jij woont
Neeltje Jansquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef Roburtt het volgende:
Zeeland
Middelburg
Rugbyclub Oemoemenoe___
klinkt interessantquote:
Klopt wel ja maar het is beide zo lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zon ook, kan je kanker van krijgen.
Ik woon helemaal niet in Zeelandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij woont in Zeeland, dan is alles een uithoek toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |