Zij komt sneller dan jij ja?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je geen lapo proberen te halen.
Truste Rezquote:
Wat is erquote:
TS is wereldvreemd en jaloers dat mbo'ers wel een baan kunnen vinden.quote:
Zo vreemd vind ik de claim van TS nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS is wereldvreemd en jaloers dat mbo'ers wel een baan kunnen vinden.
Dat het moeilijk is om een baan in je branche te vinden is een terechte claim. Om vervolgens uitkering te gaan trekken omdat je je te goed voelt voor minder werk, dat is kansloos. Die TS moet niet zo zeiken en een mindere baan nemen en ondertussen doorzoeken naar de baan van zijn dromen. Evenals zijn vrienden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:05 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik de claim van TS niet
Sowieso DE oplossing voor welk probleem dan ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:27 schreef Monopoly het volgende:
Ts moet gewoon eens goed geneukt worden,
True.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:27 schreef Monopoly het volgende:
Ts moet gewoon eens goed geneukt worden,
En de houding van 'Ik heb WO gedaan, dus ik heb meer recht op een baan.' laten varen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 04:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat het moeilijk is om een baan in je branche te vinden is een terechte claim. Om vervolgens uitkering te gaan trekken omdat je je te goed voelt voor minder werk, dat is kansloos. Die TS moet niet zo zeiken en een mindere baan nemen en ondertussen doorzoeken naar de baan van zijn dromen. Evenals zijn vrienden.
quote:
quote:
Ik moet nog twee wekenquote:
Dat inderdaad ook. Dat had ik in dat topic wel gemeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de houding van 'Ik heb WO gedaan, dus ik heb meer recht op een baan.' laten varen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |