Ik vond je vorige avatar beter.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kan hier wel interessant wetenschappelijk onderzoek naar worden gedaan.
Deze?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond je vorige avatar beter.
Als rasautist kan ik hier totaal niet mee omgaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond je vorige avatar beter.
Ik had er nog 1 in de backup.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb besloten een speciale EO UI te nemen.
Hij was wel nogal oranje he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als rasautist kan ik hier totaal niet mee omgaan.
Kijk dit is pas een bazenavatar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had er nog 1 in de backup.
Geloof me, het zijn vaak de kinderen die de ouders moeten informeren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ouders moeten hun kinderen gewoon veel beter informeren over de risico's. Een misstap op internet kan je complete (toekomstige) carrière om zeep helpen.
VBL / [CL] Borussia Dortmund - Real Madrid #6 JALALA!quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
het geeft meestal wel aan hoe interessant het is. Hoe saaier hoe meer plaatjes, net als bij saaie wedstrijden.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
VBL / [CL] Borussia Dortmund - Real Madrid #6 JALALA!
![]()
![]()
Bazenactie
Was tjaptjoep daar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
VBL / [CL] Borussia Dortmund - Real Madrid #6 JALALA!
![]()
![]()
Bazenactie
Toen ging hij er wel koekoek in.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]dat was een epische topic! en wedstrijd overigens. Never forget
Gezellig met een biertje in zijn handquote:
idd maar het beste vond ik toch de Bayern Barca topic. Dat was lachen gieren brullenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ging hij er wel koekoek in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |