Dat is nieteens een IT'er, eerder een gadgetfreak.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze hadden Alexander Klopping moeten uitnodigen.
Klopping weet alles.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:24 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat is nieteens een IT'er, eerder een gadgetfreak.
Gelukkig durf je weer in NWS te posten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je repertoire begint te lijken op een grijze plaat die vastloopt.
Vieze gore kinderlokker, aan zijn ballen ophangen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een 17 jarige gast die een 17 jarig meisje haar bh ziet afnemen voor de webcam.
Menig fokker had het graag gewild.
Chatroulette.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nou, houden van niet echt, maar ze zitten mij niet in de weg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd jij toevallig van plaatjes van J Alba?
Zodanig dat het wegdek er duidelijk nat van wordt? Geen idee. Ik vind in elk geval de gedachte dat je je snelheid aanpast aan de weersomstandigheden een goede.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vieze gore kinderlokker, aan zijn ballen ophangen.
Volgens mij mag het niet van Corrie helaasquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, houden van niet echt, maar ze zitten mij niet in de weg.
Beetje een rare regel vind ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij mag het niet van Corrie helaas
Goed hè? Ik heb het plaatje zelfs speciaal gefotoshopt; niet zomaar van internet geplukt. Maar ik denk dat ik mijn NWS-postcount voor de eerste helft van 2014 wel heb bereikt daarmee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig durf je weer in NWS te posten.
Het nou niet bepaald on topic he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij halfnaakte mannen met baarden post mag het ineens wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan houdt het op.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Zlatan. Mag ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij halfnaakte mannen met baarden post mag het ineens wel.
Beetje dubbele standaard, die Corrie.
Dat is de hele lol van dit topic inderdaad ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Het nou niet bepaald on topic he?
Oh wacht het meeste hier niet
Paardenlullen zijn in een bepaalde reeks ook toegestaan...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
En alles met Ali B is ook okee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |