Tot morgen Mani.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Nou fijn dat ik dit allemaal weet van jullie. TOT MORGEN.
Ik had verdomme 3 hoofdstukken Duits geleerd, komen we in de les krijgen we een Duits lees examen.quote:
Ik snap niet wat er zo grappig is aan dat steeds terugkerende plaatje. Je maakt z'n gezicht bleker, je vergroot z'n mondhoeken... en dat moet dan leuk zijn?quote:
Ja maar mijn remmen doen het ook bijna niet meer, en dat vind ik toch ietsje minder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Paar nieuwe indraaien en klaar.
Dankzij Louis kan jij alle Duitse one-liners toch al?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had verdomme 3 hoofdstukken Duits geleerd, komen we in de les krijgen we een Duits lees examen.
Nou ik sla mijzelf inderdaad elke keer op de dijen als dit plaatje voorbij komt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo grappig is aan dat steeds terugkerende plaatje. Je maakt z'n gezicht bleker, je vergroot z'n mondhoeken... en dat moet dan leuk zijn?
(Je = de maker van dit plaatje)
Ik vind plaatjes van J Alba dan ook veel leuker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo grappig is aan dat steeds terugkerende plaatje. Je maakt z'n gezicht bleker, je vergroot z'n mondhoeken... en dat moet dan leuk zijn?
(Je = de maker van dit plaatje)
Hosselen op een eerlijke manier.quote:
Is dat Katwijks voor mosselvissen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hosselen op een eerlijke manier.
Schiet dat nou eens op die rijles van jou, daar horen we je al maanden over.quote:
vielleicht : misschienquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankzij Louis kan jij alle Duitse one-liners toch al?
Je hebt duidelijk geen KvdB gekeken gisteren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iets dat Katwijks voor mosselvissen?
Dit doet mij er aan denken, ken jij die bak, een goed huwelijk is als een vakantie in Zeeland?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iets dat Katwijks voor mosselvissen?
Ik had je bijna niet gezien vanwege je UI marcodej, jezus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hosselen op een eerlijke manier.
Nou de toon is weer gezet Bassie!quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit doet mij er aan denken, ken jij die bak, een goed huwelijk is als een vakantie in Zeeland?
De hele tijd regen en als de mossel open gaat wordt het toch nog gezellig!
Maanden? ik ben nog geen twee maanden bezig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schiet dat nou eens op die rijles van jou, daar horen we je al maanden over.
Zelfs mijn broertje van 17 heeft hem eerder dan jij.
Ow, het lijkt veel langer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Maanden? ik ben nog geen twee maanden bezig.
Hoeveel dooien?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Maanden? ik ben nog geen twee maanden bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |