abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135582338
Allereerst weet ik niet of ik dit op de juiste plek geplaatst heb, zo niet, excuus.
Maar ik zit met de volgende vraag en hier weten er vast wel mensen wat gebruikelijk is.

Ik heb namelijk een aantal maanden een advocaat nodig gehad.
Deze hele periode heeft hij zich echt ingezet voor mij en mijn zaak, en hij heeft mij ook een aantal keer geholpen met dingen die eigenlijk los stonden van de zaak. (Brieven opstellen, telefoontjes plegen)

Nu het einde in zicht is en dit zeer positief is uitgepakt voor mij, zelfs een stukje beter nog dan voorheen gedacht, doordat mijn advocaat zich net nog een stukje meer ingezet heeft, ben ik hem natuurlijk hartstikke dankbaar.
Oke ik weet dat dit zijn werk is en dat hij hier ook gewoon aan verdient, maar toch zoals al eerder gezegd, heeft hij naar mijn idee meer gedaan voor mij dan dat hij zou hoeven doen.

Dus nu dan ook de vraag, is het gebruikelijk om je advocaat een bedankje te sturen/geven?

En zo ja, wat is dan een goed idee?
We hadden voornamelijk mail/telefonisch contact, dus zou ik dan iets opsturen ? Of alleen een bedank mail of telefoontje ?

Alvast bedankt voor het meedenken :)
pi_135582427
Een aardigheidje vind iedereen leuk, toch?
pi_135582532
Een mooi pakket van de Rituals kan iedereen wel waarderen en mag hij wel aannemen. Geldbedragen wordt een ander verhaal en zijn fiscaal ook niet zo slim om te geven. Een goede fles whisky/cognac/champagne/armagnac/chateau lafite rothschild kan natuurlijk ook :)
Fingerspitzgefühl
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:13:06 #4
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_135582582
Bloemen of een taart voor het kantoor?
  Donald Duck held donderdag 16 januari 2014 @ 22:13:08 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_135582586
een doosje merci
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_135582611
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef hoas het volgende:
Een aardigheidje vind iedereen leuk, toch?
Ja precies dat dacht ik ook.
Maarja als het niet gebruikelijk is staat het ook zo stom :$
pi_135582729
Ik weet zeker dat hij een bedankje wel kan waarderen.
pi_135582792
Oke goeie tips al bedankt!

Maar het komt dus niet raar over als ik met iets aankom?
En zou ik dit dan persoonlijk langsbrengen of bijvoorbeeld een bosje bloemen laten bezorgen ?
pi_135582896
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef Peepernoot het volgende:

[..]

Als hij als advocaat in loondienst is zal hij een bedankje zeer waarderen omdat het ook goed overkomt bij zijn baas als jij blijk geeft van tevredenheid, anders is het ook gewoon leuk. Denk eventueel aan het delen met andere medewerkers.
pi_135582898
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef Peepernoot het volgende:

[..]

Of is het een aangename verrassing.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:18:47 #11
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135582915
Als hij(/zij) z'n werk prima heeft verricht en je ben blij met zijn inspanningen, nou dan lijkt me er helemaal niets mis mee om dat ook aan hem te tonen. Iedereen is blij met een blijk van waardering en een advocaat is ook maar een mens hoor!

Tip: bel z'n secretariaat op en vraag ze waar je hem blij mee kan maken. En zeg uiteraard dat het een verrassing moet blijven. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135583014
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef Peepernoot het volgende:
Maarja als het niet gebruikelijk is staat het ook zo stom :@
Staat tegenover dat het daarom misschien wel dés te meer gewaardeerd wordt.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:21:53 #13
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_135583099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tip: bel z'n secretariaat op en vraag ze waar je hem blij mee kan maken. En zeg uiteraard dat het een verrassing moet blijven. ;)
Misschien wil hij heel zijn leven al een keer parachutespringen.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:23:04 #14
323439 HetKlusKonijn
pi_135583189
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:21 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Misschien wil hij heel zijn leven al een keer parachutespringen.
:D - ik dacht toch meer aan een flesje wijn/bos bloemen/taart voor het kantoor of iets dergelijks. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_135583401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

:D - ik dacht toch meer aan een flesje wijn/bos bloemen/taart voor het kantoor of iets dergelijks. :P
Haha ja inderdaad het moet wel leuk blijven natuurlijk ;)

Hij is niet in loondienst, het is een advocaat die net voor zichzelf is begonnen dus waarschijnlijk is de enige met wie die hoeft te delen zijn secretaresse.

Een mooi bosje bloemen klinkt sowieso wel goed met een leuk kaartje eraan met mijn dank erin :)
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:29:01 #16
323439 HetKlusKonijn
pi_135583566
^^ Ik denk dat dat een prima idee is!

Als hij net voor zichzelf is begonnen dan is het ook doorgaans geen 'grootverdiener' (éénpitters hebben het vaak best lastig om het hoofd boven water te houden) dus ook in die zin zal een dergelijk gebaar waarschijnlijk des te meer gewaardeerd worden.

Heel leuke geste sowieso. "Dat zouden méér mensen moeten doen!" :Y
pi_135583895
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:26 schreef Peepernoot het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad het moet wel leuk blijven natuurlijk ;)

Hij is niet in loondienst, het is een advocaat die net voor zichzelf is begonnen dus waarschijnlijk is de enige met wie die hoeft te delen zijn secretaresse.

Een mooi bosje bloemen klinkt sowieso wel goed met een leuk kaartje eraan met mijn dank erin :)
Als hij een site heeft waarop je een bedankje kwijt kan zou ik dat ook even doen in dat geval.
pi_135585891
Juist leuk als je hem wel een bedankje stuurt. Mensen zouden vaker complimenten moeten uitdelen.
pi_135586324
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:09 schreef k_man het volgende:
Juist leuk als je hem wel een bedankje stuurt. Mensen zouden vaker complimenten moeten uitdelen.
Ik vind jou een toffe user en ben het met je eens.
pi_135586701
Het gebeurt wel eens en bij dit soort dingen mag het ook gewoon. Heb zelf ook wel iets gehad van cliënten en het is gewoon fijn om waardering voor je werk en inzet te krijgen. Ik zeg doen ^O^
pi_135587094
Goeie vraag dit, ik lift even mee.
Heb dit ook met mijn letselschadeadvocaat.
Heb 1 jaar goed contact gehad met haar en ze heeft zich echt waanzinnig voor me ingezet.
Only the dead have seen the end of the war - Plato
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:35:30 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135587294
Een keer bracht ik een flesje wijn mee voor een borreltje op het kantoor, en daarna gingen we met z'n allen uit eten. Een andere advocaat bedankte ik met een dreigement om naar de deken te stappen, waarop hij de declaratie met 2/3 verlaagde. Het is altijd belangrijk om je advocaat na afloop goed te bedanken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_135587473
Ik zou wel nog even de eindafrekening afwachten, misschien denk je er daarna anders over :P
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135588146
Ik heb iets vergelijkbaars gehad.
Hem bedankt met bos bloemen en bios bon. Hij is gek op films
pi_135591335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef eleusis het volgende:
Een andere advocaat bedankte ik met een dreigement om naar de deken te stappen, waarop hij de declaratie met 2/3 verlaagde.
:D
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef Nemephis het volgende:
Ik weet zeker dat hij een bedankje wel kan waarderen.
:')
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Heel leuke geste sowieso. "Dat zouden méér mensen moeten doen!" :Y
_O-
  vrijdag 17 januari 2014 @ 08:59:19 #26
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_135592419
Ik ben geen advocaat, maar gezien mijn uurtarief zou ik mij schamen als ik dan ook nog eens cadeau's zou krijgen na afloop van een project. Dat is dan bij ons ook absoluut not-done, en zelfs verboden in het arbeidsreglement :P
Chaos is a ladder.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:02:56 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135592482
Sympathiek gebaar. Ik zeg: doen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135593022
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:59 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik ben geen advocaat, maar gezien mijn uurtarief zou ik mij schamen als ik dan ook nog eens cadeau's zou krijgen na afloop van een project. Dat is dan bij ons ook absoluut not-done, en zelfs verboden in het arbeidsreglement :P
Ik begrijp dat TS geen cadeau wil geven voor het normale werk van de advocaat, maar juist omdat deze zich extra heeft ingezet. Die extra inzet is echt niet terug te zien in de declaratie. Ik zie het probleem niet zo.

Mijn uurtarief hier is ook wel hoog en de declaraties nog vele malen hoger, maar ook ik heb wel eens dingen van cliënten gehad voor deals. Niet omdat ik de deal uberhaupt had gedaan, maar omdat ik een paar tandjes harder (en sneller) liep, en dat is de cliënt opgevallen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:10:09 #29
401888 Nightquest777
pi_135594107
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:31 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik begrijp dat TS geen cadeau wil geven voor het normale werk van de advocaat, maar juist omdat deze zich extra heeft ingezet. Die extra inzet is echt niet terug te zien in de declaratie. Ik zie het probleem niet zo.

Mijn uurtarief hier is ook wel hoog en de declaraties nog vele malen hoger, maar ook ik heb wel eens dingen van cliënten gehad voor deals. Niet omdat ik de deal uberhaupt had gedaan, maar omdat ik een paar tandjes harder (en sneller) liep, en dat is de cliënt opgevallen.
Ik begrijp het wel, en het is wellicht ook netjes als gebaar, zeker als die advocaat inderdaad zoveel extra heeft gedaan. Maar dikke kans dat die advocaat het ook niet mag aannemen.
Chaos is a ladder.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:13:34 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135594199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:10 schreef Nightquest777 het volgende:

Ik begrijp het wel, en het is wellicht ook netjes als gebaar, zeker als die advocaat inderdaad zoveel extra heeft gedaan. Maar dikke kans dat die advocaat het ook niet mag aannemen.
Een bosje bloemen lijkt me toch geen probleem? Of zijn die regels echt zo rigide om elke schijn te vermijden?
pi_135594336
Hartstikke bedankt voor het meedenken allemaal!
Ik wacht even tot alles helemaal afgerond is en dan ga ik toch voor het bosje bloemen met kaartje, dat is altijd wel leuk om te krijgen toch :)

En dat is ook iets waar mijn advocaat zich niet bezwaard bij hoeft te voelen.
Gewoon een aardigheidje om mijn dankbaarheid te tonen voor inderdaad zijn extra inzet.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:17:59 #32
401888 Nightquest777
pi_135594339
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een bosje bloemen lijkt me toch geen probleem? Of zijn die regels echt zo rigide om elke schijn te vermijden?
Bij ons staat het volgende op schrift:
Het is werknemer verboden van leveranciers, afnemers, gelieerde ondernemingen of derden, die op enigerlei wijze in zakelijke relatie met werkgever staan dan wel aanbiedingen aan werkgever hebben gedaan, gedurende deze arbeidsovereenkomst zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van werkgever, direct of indirect, provisie, geschenken en/of vergoedingen in welke vorm dan ook aan te nemen of te bedingen.
Overtreding van dit beding zal worden beschouwd als een dringende reden voor ontslag op staande voet.

Maar dit verschilt per onderneming, wellicht dat het bij andere bedrijven veel soepeler is. Mijn schoonzusje is kraamverzorgster en die krijgt van ieder gezin een tegoedbon/ waardebon of rituals pakket na afloop zo ongeveer.
Chaos is a ladder.
pi_135594402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Het is werknemer verboden van leveranciers, afnemers, gelieerde ondernemingen of derden, die op enigerlei wijze in zakelijke relatie met werkgever staan dan wel aanbiedingen aan werkgever hebben gedaan, gedurende deze arbeidsovereenkomst zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van werkgever, direct of indirect, provisie, geschenken en/of vergoedingen in welke vorm dan ook aan te nemen of te bedingen.
Overtreding van dit beding zal worden beschouwd als een dringende reden voor ontslag op staande voet.

Maar dit verschilt per onderneming, wellicht dat het bij andere bedrijven veel soepeler is. Mijn schoonzusje is kraamverzorgster en die krijgt van ieder gezin een tegoedbon/ waardebon of rituals pakket na afloop zo ongeveer.
Maar hij is niet in loondienst hij werkt voor zichzelf, dus ik neem aan dat hij dan wel gewoon mijn bosje bloemen kan accepteren?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:21:38 #34
401888 Nightquest777
pi_135594460
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef Peepernoot het volgende:

[..]

Maar hij is niet in loondienst hij werkt voor zichzelf, dus ik neem aan dat hij dan wel gewoon mijn bosje bloemen kan accepteren?
Dan mag hij het zelf bepalen inderdaad :) Succes!

Fijn om te horen dat er ook advocaten zijn die niet alleen maar geld binnenharken voor iedere 3 minuten die ze aan het werk zijn.
Chaos is a ladder.
pi_135598417
Ik heb al voor langere tijd een advocaat.

Helpt me bij lastige zaken. Zoals bewindvoerderschap van mijn dementerende vader.

Hoe heeft veel voor mijn moeder betekend.

Werkgever die mij dwarsboomde om bij een andere werkgever in dienst te gaan in dezelfde bedrijfstak.

Naamsverandering etc.

In het begin gaf ik altijd een fles goede wodka of heerlijke rode wijn.

Dit doe ik nu nog steeds.

Heb ook de gewoonte gemaakt om elk jaar even kort op de koffie te komen en gewoon even bij te praten.

Ik weet zeker dat jou advocaat het heel fijn vind, als je iets aan hem zou geven voor zijn goede werk. :)
pi_135601220
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef Peepernoot het volgende:

[..]

Wil je het vooraf zeker weten: bel met de secretaresse. Waarschijnlijk zal het zo'n vaart niet lopen. Zou er toch zo'n voorwaarde zijn dan hoeft hij alleen maar jouw geschenkje te weigeren zodra je het aanbiedt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_135629601
Begin met het sturen van een persoonlijke brief waarin je hem exstra bedankt voor zijn inzet,daarnaast denk ik aan een goede fles wijn of zo of eventueel een bloemengroet.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_135630049
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Dat is om steekpenningen te voorkomen, het lijkt me stug dat een bosje bloemen of een fles wijn (niet te duur) daar onder valt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_135635095
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef ForumGek het volgende:
Een goede fles whisky/cognac/champagne/armagnac/chateau lafite rothschild kan natuurlijk ook :)
Weinig origineel, de meeste advocaten hebben denk ik al een dusdanige voorraad opgebouwd die ze hun leven lang niet meer op krijgen. Maar ja het gaat natuurlijk om het gebaar hé.
pi_135636364
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:56 schreef RicDan het volgende:

[..]

Weinig origineel, de meeste advocaten hebben denk ik al een dusdanige voorraad opgebouwd die ze hun leven lang niet meer op krijgen. Maar ja het gaat natuurlijk om het gebaar hé.
Hij is net voor zichzelf begonnen, dus die voorraad zal er nog niet zijn..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_135636766
Ik zit in de advocatuur en het komt regelmatig voor. Ook met de feestdagen vergeten vaste cliënten je niet. Erg attent.
pi_135636806
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:13 schreef Sandersson het volgende:
Erg attent.
Uh uh..

Of zorgen dat de advocaat de klant niet vergeet....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_135636855
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:15 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Uh uh..

Of zorgen dat de advocaat de klant niet vergeet....
Waarom zou de advocaat de client vergeten?
pi_135637866
Ik heb eens de advocate van de vakbond, een bloemetje via Fleurop laten bezorgen, nadat ze me een oprotpremie van 1 ton had bezorgd. Mens viel kwijlend van haar stoel.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_135639038
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:17 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Waarom zou de advocaat de client vergeten?
Als in dat een advocaat die een stapje extra doet voor de klant die leuke dingetjes stuurt.. Zal vast niet elke advocaat doen, maar bij een zeker boulevard-advocaat werkte het wel zo schijnbaar..
C. Sagan
pi_135639622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:42 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Als in dat een advocaat die een stapje extra doet voor de klant die leuke dingetjes stuurt.. Zal vast niet elke advocaat doen, maar bij een zeker boulevard-advocaat werkte het wel zo schijnbaar..
Ah zo.
pi_135641493
Een blowjob zal jou advocaat ook vast waarderen want volgens mij heb je wel een oogje op hem.
pi_135645992
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
een doosje merci
Niet als het een vent is.

Maar als de ts echt iets goeds wilt geven dan kun je natuurlijk altijd proberen uit te zoeken waar de advocaat van houdt. Maar voor de meeste advocaten is de genoegdoening een zaak winnend af te sluiten al voldoende om tevreden te zijn al of niet i.c.m.met een persoonlijk bedankje van jou.

Vakmensen waarderen een gemeend persoonlijk bedankje vaak meer dan iets materieels.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2014 17:33:29 ]
pi_135649260
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:59 schreef Bombshell het volgende:
Een blowjob zal jou advocaat ook vast waarderen want volgens mij heb je wel een oogje op hem.
:') Geloof me dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik mijn advocaat zie of spreek.
Hij is erg goed en heel vriendelijk, maar daarintegen totaal niet aantrekkelijk :)
pi_135649363
Ik ga trouwens voor de bos bloemen en een kaartje met daarin een persoonlijk bedankje.
Bedankt voor het meedenken!
pi_135650666

[ Bericht 100% gewijzigd door Maharbal op 18-01-2014 22:15:53 (Doe normaal) ]
Edensnator over 'n out
pi_135708514
Als jij vind dat je iemand moet bedanken, moet je dat gewoon doen.
Daar zijn geen vaste regels over hoor.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  Official ESF Kreviewer maandag 20 januari 2014 @ 10:02:22 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_135709738
Geef die man een fles whiskey ofzo. Een bos bloemen vind ik echt zo afgezaagd.

Ik heb laatst mijn tandarts een doosje chocolaatjes gegeven. Dat waardeerde hij, want hij krijgt nooit chocolaatjes.
pi_135711767
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:02 schreef Kreator het volgende:
Geef die man een fles whiskey ofzo. Een bos bloemen vind ik echt zo afgezaagd.

Ik heb laatst mijn tandarts een doosje chocolaatjes gegeven. Dat waardeerde hij, want hij krijgt nooit chocolaatjes.
Ja en wat nou als die beste man niet drinkt?
En whisky is ook nogal smaak afhankelijk toch ?

En daarbij gaat het meer om het gebaar dan om het "kado" zelf.
pi_135715870
Heb je het nou nog steeds niet gedaan?
  Official ESF Kreviewer maandag 20 januari 2014 @ 14:44:42 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_135718662
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef Peepernoot het volgende:

[..]

Ja en wat nou als die beste man niet drinkt?
En whisky is ook nogal smaak afhankelijk toch ?

En daarbij gaat het meer om het gebaar dan om het "kado" zelf.
En wat nou als hij 24x per week bloemen krijgt? Of bloemen haat?
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:52:07 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_135718982
Geef een fles Advocaat :7

OK serieus, rookt hij? Doosje sigaren.
Drinkt hij: fles wijn
Snoept hij: doos bonbons
Leest hij: een boek
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 20 januari 2014 @ 14:54:07 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135719079
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Karina het volgende:
Geef een fles Advocaat :7

OK serieus, rookt hij? Doosje sigaren.
Drinkt hij: fles wijn
Snoept hij: doos bonbons
Leest hij: een boek
Een boek! Maakt niet uit welk boek!
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:55:24 #59
9859 crew  Karina
Woman
pi_135719127
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee maakt niks uit, het ging om het gebaar toch ;)
niet zo tof doen
  maandag 20 januari 2014 @ 14:57:32 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135719230
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Karina het volgende:

Nee maakt niks uit, het ging om het gebaar toch ;)
Nou ... Met boeken komt het imo toch wat nauwer dan met bloemen.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:59:33 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_135719327
quote:
12s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ... Met boeken komt het imo toch wat nauwer dan met bloemen.
Tuurlijk is ook zo. Misschien heeft TS iets in zijn kantoor gezien waaruit af te leiden is waar hij van houdt, sport bijvoorbeeld. Of een boek over de stad waar hij kantoor houdt? Zoiets.
niet zo tof doen
pi_135719650
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien heeft-ie al wel een boek.
pi_135742144
Boekenbon.
pi_135742176
Maar dat is misschien weer onpersoonlijk.
pi_135744089
Haha ik heb bloemen verstuurd.

Bedankt voor het meedenken! :*
  dinsdag 21 januari 2014 @ 01:15:42 #66
323439 HetKlusKonijn
pi_135746677
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:35 schreef Peepernoot het volgende:
Haha ik heb bloemen verstuurd.

Bedankt voor het meedenken! :*
Ik ben benieuwd naar zijn reactie! :)
pi_135747753
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:09 schreef k_man het volgende:
Volledig mee eens! Topreactie dit! _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_135755079
bosje bloemen, flesje wijn, zoiets. gewoon doen als je wilt laten zien dat hij eigenlijk meer gedaan heeft waarvoor je hem hebt betalld en dat ook nog eens goed heeft gedaan.
Het is wat.......
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:53:20 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135755116
Wij (IT bedrijf) hebben ook wel eens taart gekregen na oplevering omdat de klant tevreden was. Ik vind dat alleen maar erg leuk, hoewel het niet "gewoon" is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:59:24 #70
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_140962799
Gelukkig heb ik hier geen nieuw topic voor hoeven openen, wel een beetje een kut kick.

Kreeg vandaag een brief van mijn advocaat dat het dossier gesloten wordt en of ik een enquête wil invullen.

Nu ben ik de beste man helemaal vergeten dus door de brief word ik er gelukkig aan herinnerd! Ik zou hem graag willen bedanken want hij heeft echt moeite gedaan om de zaak te winnen.

Na alle adviezen en tips in dit topic denk ik dat ik hem een Gall&Gall cadeaukaart oid opstuur. Het lijkt me wel zo een mannetje die een goed drankje kan waarderen!
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')