Kon jij zien of de treinen in kwestie ook waren verlengd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef WhiteJoker het volgende:
Wel ruk trouwens dat omreizen via Utrecht. Treinen zitten overvol en als ik pech heb mag ik ook nog een tweede keer in Amersfoort overstappen. Op dit moment is Utrecht nou ook niet het prettigste station om over te stappen.
Vergelijk http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140116 met http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140109 en je ziet of ze verlengd zijn tov vorige week donderdagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:44 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Kon jij zien of de treinen in kwestie ook waren verlengd?
Okee, thanks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vergelijk http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140116 met http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140109 en je ziet of ze verlengd zijn tov vorige week donderdag
OK cool.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:43 schreef dennistd het volgende:
Zoals al eerder gezegd: het maakt mij niet uit. Als ik jullie echt zat ben vertrek ik wel
Eerlijk gezegd geen idee. Ik weet niet wat de originele lengte is. Werd door de IC naar Nijmegen (17.12 uur vanaf Sloterdijk) wel extra gestopt in Duivendrecht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:44 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Kon jij zien of de treinen in kwestie ook waren verlengd?
Niet helemaal accuraat natuurlijk, wellicht was de negende de omloop ook verstoord. Maar het geeft een beeld.quote:
Ik drie keer, maar tot nu toe niet ontvangen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb vorig jaar twee keer modaal verdiend
Dan lijkt het mij het nuttigst dat wij gewoon ons oude plan aanhouden en zijn we om half elf in Hengelo-o-o. Ik ben te herkennen aan zwarte jas en dito hoed, maar PSM en Dennis herkennen mij nog wel, denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:13 schreef greavy het volgende:
In dat geval zou IC143 de normale route rijden, en moeten de Noorderlingen wel richting Amersfoort/Apeldoorn/Deventer/Almelo/Hengelo of whatever komen.
Je gaat door voor de Driek look?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij het nuttigst dat wij gewoon ons oude plan aanhouden en zijn we om half elf in Hengelo-o-o. Ik ben te herkennen aan zwarte jas en dito hoed, maar PSM en Dennis herkennen mij nog wel, denk ik.
Rijdt dit ook nog, of zijn het monumenten?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
Een Belgische kennis van mij is vorig jaar in Cuba geweest, en heeft daar ook treinen op de foto gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn algemene indruk was dat het daar voornamelijk een oude teringbende was qua infrastructuur en materieel.
Wel handig, zo'n vergadertafel op de trein.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
Een Belgische kennis van mij is vorig jaar in Cuba geweest, en heeft daar ook treinen op de foto gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn algemene indruk was dat het daar voornamelijk een oude teringbende was qua infrastructuur en materieel.
Andersom.quote:
Indeed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:07 schreef greavy het volgende:
Wel de verstandigste keuze waarschijnlijk. Nemen jullie de Buffel zeker uit het Zwolse?
jup, al is het al even geleden dat die meet plaatsvondquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij het nuttigst dat wij gewoon ons oude plan aanhouden en zijn we om half elf in Hengelo-o-o. Ik ben te herkennen aan zwarte jas en dito hoed, maar PSM en Dennis herkennen mij nog wel, denk ik.
Tofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaar of zeven, acht?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup, al is het al even geleden dat die meet plaatsvond
KRTVquote:Powerful winds derail train west of Helena
HELENA - Gusty winds derailed a Montana Rail Link cargo train west of Helena near Austin on Monday.
Wind gusts of up to 75 mph were reported in the area with sustained winds around 45 mph.
The derailment wad reported around 5 a.m. on Monday.
Most of the cars, which were double-stacked, were empty; the train was not carrying any hazardous materials.
Train traffic was able to continue with use of the other tracks.
There were no reports of injuries.
The powerful winds that roared across Montana also tipped semi trucks, ripped roofs off of some buildings, and triggered power outages in many areas.
Gusts of more than 100 mph were reported in some areas along the Rocky Mountain Front.
Lijkt me sterk, want ik ben in 2008 of 2009 uit de crew gestapt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vier of vijf denk ik, want ik ben pas sinds 2008 crewlid
meet was in 2008. Even datum zoekenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want ik ben in 2008 of 2009 uit de crew gestapt.
Is dat niet Uitgeest - Rotterdam via Breukelen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef _serial_ het volgende:
Weet iemand op welk trajact de tijd tussen 2 stations het langste is met een sprinter?
Ben overigens ook wel benieuwd naar de gemiddelde tijd tussen 2 stations met een sprinter.
Meppel - Zwolle? Assen - Haren?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef _serial_ het volgende:
Weet iemand op welk trajact de tijd tussen 2 stations het langste is met een sprinter?
Ben overigens ook wel benieuwd naar de gemiddelde tijd tussen 2 stations met een sprinter.
Meppel - Zwolle. 17 minuten geplande rijtijdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Meppel - Zwolle? Assen - Haren?
En wat is jouw algemene indruk, afgaande op deze foto's?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
Wacht maar tot Staphorst Hbf open gaatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Meppel - Zwolle. 17 minuten geplande rijtijd
Moet je die troep ook maar niet zo achterlijk hoog opstapelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef greavy het volgende:
14 januari ging het niet helemaal goed...
[ afbeelding ]
[..]
KRTV
Wat lijkt me dat toch een onwijs cool land om naar toe te gaan. Er rijden ook honderden oude Nederlandse bussen rond, maar dat was jullie waarschijnlijk al bekend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, Socios is een stijfkop en hij heeft beweerd dat hij in 2014 niet meer op FOK! komt...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo sowieso wel leuk zijn als hij zich heel even kwam melden met "hoi, omleiding, wat doen we? Ditdat oh okee prima ik ben er" of zo.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, Socios is een stijfkop en hij heeft beweerd dat hij in 2014 niet meer op FOK! komt...
Socios, als hij al mee gaat en was b2py niet afgehaakt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef dennistd het volgende:
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal mee, volgens mij waren er nog wat aanhakers op het laatste moment (normaal zijn er met meets toch alleen afhakers?):
Fles
PSM
greavy
ziggy^3
Hoog_groen
b2py
James
monopoly
Peter
dennistd
Wie vergeet ik nu nog?
ja. En of hoog_groen meegaat moeten we ook nog maar zienquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Socios, als hij al mee gaat en was b2py niet afgehaakt?
Ik geloof je hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef dennistd het volgende:
Het is in elk geval GEEN kloon van mij, hoewel de gelijkenissen met bier en regio wel toevallig zijn
I know, heb daar zelf nog rondgelopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:43 schreef J.B. het volgende:
Dichter bij huis rijden ook nog oude Nederlandse bussen rond, in Tirana heb ik 2 oude Hermes bussen gezien waar Heerlen NS en Aken op de voorkant stond
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. En of hoog_groen meegaat moeten we ook nog maar zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |