quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, we gaan het zien. Eigenlijk maakt het gewoon geen hol uit ook, we beginnen toch met IC 143, of ie nou op tijd rijdt of nietEn daarna zien we wel.
Dit en dit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En na een paar biertjes is het toch allemaal minder belangrijk.
Ja zeg. Fristi hebben ze ook wel denk ik.quote:
Nee, ik ben Dennisquote:
Kon jij zien of de treinen in kwestie ook waren verlengd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef WhiteJoker het volgende:
Wel ruk trouwens dat omreizen via Utrecht. Treinen zitten overvol en als ik pech heb mag ik ook nog een tweede keer in Amersfoort overstappen. Op dit moment is Utrecht nou ook niet het prettigste station om over te stappen.
Vergelijk http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140116 met http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140109 en je ziet of ze verlengd zijn tov vorige week donderdagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:44 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Kon jij zien of de treinen in kwestie ook waren verlengd?
Okee, thanks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vergelijk http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140116 met http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140109 en je ziet of ze verlengd zijn tov vorige week donderdag
OK cool.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:43 schreef dennistd het volgende:
Zoals al eerder gezegd: het maakt mij niet uit. Als ik jullie echt zat ben vertrek ik wel
Eerlijk gezegd geen idee. Ik weet niet wat de originele lengte is. Werd door de IC naar Nijmegen (17.12 uur vanaf Sloterdijk) wel extra gestopt in Duivendrecht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:44 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Kon jij zien of de treinen in kwestie ook waren verlengd?
Niet helemaal accuraat natuurlijk, wellicht was de negende de omloop ook verstoord. Maar het geeft een beeld.quote:
Ik drie keer, maar tot nu toe niet ontvangen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb vorig jaar twee keer modaal verdiend
Dan lijkt het mij het nuttigst dat wij gewoon ons oude plan aanhouden en zijn we om half elf in Hengelo-o-o. Ik ben te herkennen aan zwarte jas en dito hoed, maar PSM en Dennis herkennen mij nog wel, denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:13 schreef greavy het volgende:
In dat geval zou IC143 de normale route rijden, en moeten de Noorderlingen wel richting Amersfoort/Apeldoorn/Deventer/Almelo/Hengelo of whatever komen.
Je gaat door voor de Driek look?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij het nuttigst dat wij gewoon ons oude plan aanhouden en zijn we om half elf in Hengelo-o-o. Ik ben te herkennen aan zwarte jas en dito hoed, maar PSM en Dennis herkennen mij nog wel, denk ik.
Rijdt dit ook nog, of zijn het monumenten?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
Een Belgische kennis van mij is vorig jaar in Cuba geweest, en heeft daar ook treinen op de foto gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn algemene indruk was dat het daar voornamelijk een oude teringbende was qua infrastructuur en materieel.
Wel handig, zo'n vergadertafel op de trein.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
Een Belgische kennis van mij is vorig jaar in Cuba geweest, en heeft daar ook treinen op de foto gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn algemene indruk was dat het daar voornamelijk een oude teringbende was qua infrastructuur en materieel.
Andersom.quote:
Indeed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:07 schreef greavy het volgende:
Wel de verstandigste keuze waarschijnlijk. Nemen jullie de Buffel zeker uit het Zwolse?
jup, al is het al even geleden dat die meet plaatsvondquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij het nuttigst dat wij gewoon ons oude plan aanhouden en zijn we om half elf in Hengelo-o-o. Ik ben te herkennen aan zwarte jas en dito hoed, maar PSM en Dennis herkennen mij nog wel, denk ik.
Tofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |