dat is niet voor consumptie bedoeld. Roggebrood wel.quote:
zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is niet voor consumptie bedoeld. Roggebrood wel.
Ik heb net iets over motorolie gezegd op facebook dus dit was even een wtf-momentje.quote:
Volgens mij kun je roggebrood prima gebruiken als gladheidsbestrijdingsmiddel. Heeft het tenminste nog een beetje nut.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is niet voor consumptie bedoeld. Roggebrood wel.
Waarom niet. Heb nix te doen en volg jullie plannen hier een beetje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus, was je van plan om ook mee te gaan?
welkom bij de clubquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb vorig jaar twee keer modaal verdiend
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je roggebrood prima gebruiken als gladheidsbestrijdingsmiddel. Heeft het tenminste nog een beetje nut.
conspiracyquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb net iets over motorolie gezegd op facebook dus dit was even een wtf-momentje.
nope, heb geen contact met hemquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar PSM heb jij contact met Socios of niet? Anders denkt ie vrolijk dat we zaterdag het oude plan volgen en dat is dus waarschijnlijk niet zo.
Tofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:02 schreef Hoog_groen het volgende:
[..]
Waarom niet. Heb nix te doen en volg jullie plannen hier een beetje.
Ik snap dat prima, maar vind het wel lekker. Met jam, ham, leverworst of vruchtenhagel... heerlijk. Of de houtsnip: boterham-kaas-roggebrood-ham-boterham.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:02 schreef greavy het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, ik heb niet dagelijks roggebrood bij het ontbijt, maar 1x/2 ā 3 weken ligt de echte Friese roggebrood (bij de bakker uit Friesland weg) hier ook op de broodplank. Lekker hoor.
Snap niet dat mensen het vies vinden
Wat is tegenwoordig modaal eigenlijk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb ook wel eens roggebrood met boter, kaas, ham, komkommer en tenslotte nog een knackebrödquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik snap dat prima, maar vind het wel lekker. Met jam, ham, leverworst of vruchtenhagel... heerlijk. Of de houtsnip: boterham-kaas-roggebrood-ham-boterham.
Okee prima. Waar stap je in dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:02 schreef Hoog_groen het volgende:
Waarom niet. Heb nix te doen en volg jullie plannen hier een beetje.
en griine tsjiis toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens roggebrood met boter,
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig modaal eigenlijk?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Modaal inkomen volgens CPB: jaar bedrag 2006 ¤ 30.000 2007 ¤ 31.500 2008 ¤ 32.500 2009 ¤ 32.500 2010 ¤ 32.500 2011 ¤ 33.000 2012 ¤ 33.000 2013 ¤ 33.500 |
daar stopt de trein niet, dus dat zal Hengelo wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:09 schreef Hoog_groen het volgende:
[..]
Moet ik nog even zien. Oldenzaal kan dat?
Nou ja, dan houdt het op. Dan staatie eventueel een half uur voor joker in Hengelo. Moet je maar op de hoogte blijven.quote:
Nee, dat wordt dan Hengelo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:09 schreef Hoog_groen het volgende:
[..]
Moet ik nog even zien. Oldenzaal kan dat?
Volgens mij weet Socios allang dat de Pimpel wordt omgeleid, ik denk dat hij in Zwolle ofzo instapt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dan houdt het op. Dan staatie eventueel een half uur voor joker in Hengelo. Moet je maar op de hoogte blijven.
Socios komt toch uit het Noorden des lands? Waarom stapt ie dan niet eerder in de Berlijner?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dan houdt het op. Dan staatie eventueel een half uur voor joker in Hengelo. Moet je maar op de hoogte blijven.
Is dat bruto of netto?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Aldus Wikipedia
Zou me ook niks verbazen dat ie gewoon helemaal niet komt opdagen. Als hij een uur later uit Bremen terug moet is ie sowieso veroordeeld tot de RE en hij gruwt van Nahverkehr.quote:
Bruto.quote:
Dan wacht hij nog een uur en dan mag hij weer in een IC met z'n Nahverkeerkaartje. Die IC doet precies dezelfde stations aan als de RE, maar ach...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen dat ie gewoon helemaal niet komt opdagen. Als hij een uur later uit Bremen terug moet is ie sowieso veroordeeld tot de RE en hij gruwt van Nahverkehr.
Zo sowieso wel leuk zijn als hij zich heel even kwam melden met "hoi, omleiding, wat doen we? Ditdat oh okee prima ik ben er" of zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Socios komt toch uit het Noorden des lands? Waarom stapt ie dan niet eerder in de Berlijner?
Ah okee. Dan doe ik geen uitspraken over mijn loon.quote:
Ik hoop dat het resultaat "zaterdag zal IC 143 gewoon z'n normale route rijden" is, maar daar vrees ik voor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
eerst de ProRail-update van later vandaag maar eens afwachten.
Dat zou dan ten koste gaan van de zuivere zuiptijd in Bremenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:15 schreef James1988 het volgende:
Ik hoop dan dus maar dat ICE 1028 een flinke vertraging heeft
Genoeg vertraging voor ons om de aansluiting te halenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou dan ten koste gaan van de zuivere zuiptijd in Bremen
En na een paar biertjes is het toch allemaal minder belangrijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, we gaan het zien. Eigenlijk maakt het gewoon geen hol uit ook, we beginnen toch met IC 143, of ie nou op tijd rijdt of nietEn daarna zien we wel.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, we gaan het zien. Eigenlijk maakt het gewoon geen hol uit ook, we beginnen toch met IC 143, of ie nou op tijd rijdt of nietEn daarna zien we wel.
Dit en dit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En na een paar biertjes is het toch allemaal minder belangrijk.
Ja zeg. Fristi hebben ze ook wel denk ik.quote:
Nee, ik ben Dennisquote:
Kon jij zien of de treinen in kwestie ook waren verlengd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef WhiteJoker het volgende:
Wel ruk trouwens dat omreizen via Utrecht. Treinen zitten overvol en als ik pech heb mag ik ook nog een tweede keer in Amersfoort overstappen. Op dit moment is Utrecht nou ook niet het prettigste station om over te stappen.
Vergelijk http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140116 met http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140109 en je ziet of ze verlengd zijn tov vorige week donderdagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:44 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Kon jij zien of de treinen in kwestie ook waren verlengd?
Okee, thanks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vergelijk http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140116 met http://ovtijden.com/avtdag/UT/20140109 en je ziet of ze verlengd zijn tov vorige week donderdag
OK cool.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:43 schreef dennistd het volgende:
Zoals al eerder gezegd: het maakt mij niet uit. Als ik jullie echt zat ben vertrek ik wel
Eerlijk gezegd geen idee. Ik weet niet wat de originele lengte is. Werd door de IC naar Nijmegen (17.12 uur vanaf Sloterdijk) wel extra gestopt in Duivendrecht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:44 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Kon jij zien of de treinen in kwestie ook waren verlengd?
Niet helemaal accuraat natuurlijk, wellicht was de negende de omloop ook verstoord. Maar het geeft een beeld.quote:
Ik drie keer, maar tot nu toe niet ontvangen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dan lijkt het mij het nuttigst dat wij gewoon ons oude plan aanhouden en zijn we om half elf in Hengelo-o-o. Ik ben te herkennen aan zwarte jas en dito hoed, maar PSM en Dennis herkennen mij nog wel, denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:13 schreef greavy het volgende:
In dat geval zou IC143 de normale route rijden, en moeten de Noorderlingen wel richting Amersfoort/Apeldoorn/Deventer/Almelo/Hengelo of whatever komen.
Je gaat door voor de Driek look?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij het nuttigst dat wij gewoon ons oude plan aanhouden en zijn we om half elf in Hengelo-o-o. Ik ben te herkennen aan zwarte jas en dito hoed, maar PSM en Dennis herkennen mij nog wel, denk ik.
Rijdt dit ook nog, of zijn het monumenten?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
Een Belgische kennis van mij is vorig jaar in Cuba geweest, en heeft daar ook treinen op de foto gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn algemene indruk was dat het daar voornamelijk een oude teringbende was qua infrastructuur en materieel.
Wel handig, zo'n vergadertafel op de trein.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef greavy het volgende:
Een Belgische kennis van mij is vorig jaar in Cuba geweest, en heeft daar ook treinen op de foto gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn algemene indruk was dat het daar voornamelijk een oude teringbende was qua infrastructuur en materieel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |