Behalve lompe acties natuurlijk, daar zijn zowel automobilisten als vrachtwagenchauffeurs heer en meester in.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar ze dan daarvoor ruzie over gehad konden hebben? Geen idee...
Sure..quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Behalve lompe acties natuurlijk, daar zijn zowel automobilisten als vrachtwagenchauffeurs heer en meester in.
Ik heb wel vaker gezien dat vrachtwagenchauffeurs problemen opzoeken… Heb het zelf 1x meegemaakt dat zo'n dwaas problemen kwam zoeken… Heb er zelfs melding van gemaakt bij de politie… Maar vanwege de drukte ivm ongevallen door de sneeuw en gladheid hadden ze geen tijd om hem van de weg te plukken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nope. Echter voor de verzekering is het wel leuk. Heb een ongeluk met een remtester en stuur de beelden op naar de verzekering. Bijna 100% gegarandeerd dat jij schadevrij gesteld wordt en die ander een schop krijgt.
[..]
Waarom zou een vrachtwagenchauffeur problemen gaan zoeken? Automobilisten voelen zich vaak verongelijkt terwijl het hun eigen domme schuld is.
[..]
Wat is een reële optie?
112 gebeld in de auto? BELLEN ACHTER HET STUUR JIJ CRIMINEEL.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gezien dat vrachtwagenchauffeurs problemen opzoeken… Heb het zelf 1x meegemaakt dat zo'n dwaas problemen kwam zoeken… Heb er zelfs melding van gemaakt bij de politie… Maar vanwege de drukte ivm ongevallen door de sneeuw en gladheid hadden ze geen tijd om hem van de weg te plukken.
Mag hopen dat je dit als grapje bedoelt en je smiley vergeten bentquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
112 gebeld in de auto? BELLEN ACHTER HET STUUR JIJ CRIMINEEL.
Maar als jij iets lomps doet en iemand toetert, dan neem ik aan dat je snapt waarom? Dat zelfreflecterend vermogen lijkt bij steeds minder mensen aanwezig. Hoe vaak mensen op hun pikkie getrapt zijn als je toetert wanneer iemand hem naar links gooit en je niet ziet/doet alsof die je niet ziet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sure..
Ik doe zelf ook wel eens iets lomps... Mja gebeurt gewoon![]()
Ik ben altijd bloedserieus, ik wil gewoon weten of je 112 had gebeld achter het stuurquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je dit als grapje bedoelt en je smiley vergeten bent
Nee, had 0900-tuig gebeld… en handsfree mag dat gewoonquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben altijd bloedserieus, ik wil gewoon weten of je 112 had gebeld achter het stuur
0900 tuig...quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, had 0900-tuig gebeld… en handsfree mag dat gewoon
Dit is wel grappig, in zo'n posting als deze kan je de boel ook totaal omdraaien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar als jij iets lomps doet en iemand toetert, dan neem ik aan dat je snapt waarom? Dat zelfreflecterend vermogen lijkt bij steeds minder mensen aanwezig. Hoe vaak mensen op hun pikkie getrapt zijn als je toetert wanneer iemand hem naar links gooit en je niet ziet/doet alsof die je niet ziet.
Dan mogen ze bij mij frontaal in de ankers anders is er een botsing...quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:57 schreef Roadtrip het volgende:
Veruit het ergste vind ik mensen die geen richting aangeven op rotondes. Of aangeven dat ze eraf willen en dat dan niet doen.
Met bumperkleven ofzo heb ik veel minder moeite.
Het is een Vod Escrot.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is wel grappig, in zo'n posting als deze kan je de boel ook totaal omdraaien.
Enniewej, het moment dat de vrachtwagen in dat filmpje die volvo achterstevoren zet is een jolijt moment
Terecht!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan mogen ze bij mij frontaal in de ankers anders is er een botsing...
Ik kijk niet eens meer... Ja in de spiegel als de auto gedraaid is... Maar ik ga niet mijn nek verrekkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Terecht!
Al ben ik zelf veel te bang om een botsing te maken en ga ik zelf hard in de ankers.
0900 8844.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
0900 tuig...
Wat is precies dat nummer dan?
ENnehh... Als iemand je probeert te vermoorden op de snelweg dan mag je toch wel 112 bellen denk ik?
Dat 0900 nummer wordt niet zo serieus genomen zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
. Als er iets politiewaardig is, is het de volgende keer 112.
Nee, wachttijd. Wordt wel serieus genomen hoor. Is bijvoorbeeld als je iets niet vertrouwd, maar het niet spoedeisend is. En op de snelweg, is alles spoedeisend als je politie moet bellen. Spelende kinderen in de vangrail, rotzooi op de rijbaan, etc.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat 0900 nummer wordt niet zo serieus genomen zeker?
Dat terwijl je bij diefstal al 112 moet bellen terwijl daar de dader vaak allang bij uit het oog verloren is maargoed.
Nooit in belgie gereden? Daar ligt altijd rotzooi op de rijbaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, wachttijd. Wordt wel serieus genomen hoor. Is bijvoorbeeld als je iets niet vertrouwd, maar het niet spoedeisend is. En op de snelweg, is alles spoedeisend als je politie moet bellen. Spelende kinderen in de vangrail, rotzooi op de rijbaan, etc.
Zelfs als ze aangeven dan wacht ik toch nog even vertrouw het niet zoquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:57 schreef Roadtrip het volgende:
Veruit het ergste vind ik mensen die geen richting aangeven op rotondes. Of aangeven dat ze eraf willen en dat dan niet doen.
Met bumperkleven ofzo heb ik veel minder moeite.
Ik zat er laatst achter een. Ook nog de hele tijd slingeren en op de andere weghelft rijden enzoquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zelfs als ze aangeven dan wacht ik toch nog even vertrouw het niet zo.
Je hebt mensen die rijden constant met knipperlichten aan zonder dat ze het zelf weten, de jostis
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik vertrouw ze op de rotonde ook niet zo, dan geven ze aan dat ze eraf gaan en dan rijden ze alsnog door.
Laatst iemand gehad, reed rotonde op en gaf aan dat hij er meteen weer afging. Maar toen knalde hij na de eerste afslag de richting voor linksaf aan (??) maar goed, ik dacht dat hij er meteen weer afging en was de rotonde opgereden. Scheelde weinig. Ik wacht wel weer gewoon.
Daarom wachtenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zat er laatst achter een. Ook nog de hele tijd slingeren en op de andere weghelft rijden enzo
Ik heb maar afstand gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |