Telt dat trouwens mee als een Reich?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan heb je een Supermacht, voor als Denemarken, Noorwegen etc ook nog meedoen.
Jawel alles dat Duits is wordt een Reich. Alleen die klote nazi's verpesten het.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Telt dat trouwens mee als een Reich?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:19 schreef Kutmanager het volgende:
Alle overwegend Germaans verwant sprekende landen behalve de Angelsaksen verenigen onder 1 vlag.
Nee dat doet hij pas als hij al die buitenlandse rappers ziet in Duitsland.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:04 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ome Adolf draait zich om in zijn graf.
Is dat geen buitenlander dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat doet hij pas als hij al die buitenlandse rappers ziet in Duitsland.
mehquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Is dat geen buitenlander dan?![]()
Het schijnt dat Hitler altijd de melodieën floot van Die Meistersinger von Nürnberg van Wagner.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Is dat geen buitenlander dan?![]()
Het schijnt dat Hitler altijd de melodieën floot van Die Meistersinger von Nürnberg van Wagner.
Laagste van Europa.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:35 schreef BookerDeWitt het volgende:
Hoe staat de jongeren werkloosheid in Duitsland eigenlijk?
Duitslandquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laagste van Europa.
Werkloosheidscijfer jongeren, seizoengecorrigeerd, juli 2012:
[ afbeelding ]
ik had stiekumpjes al gehoopt dat iemand stilletjes zou zeggen dat het het laagste van europa isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laagste van Europa.
Werkloosheidscijfer jongeren, seizoengecorrigeerd, juli 2012:
[ afbeelding ]
Laag dus met andere woorden steun je dit topic.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:35 schreef BookerDeWitt het volgende:
Hoe staat de jongeren werkloosheid in Duitsland eigenlijk?
Salarissen in Duitsland zijn wel lager.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:41 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
ik had stiekumpjes al gehoopt dat iemand stilletjes zou zeggen dat het het laagste van europa is
Tijd om m'n biezen te pakken, kutland dit, Ik emmigreer. Dikke doei!
Komt wel goed!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van de totale beroepsbevolking is Nederland gunstiger.
Werkloze beroepsbevolking, seizoengecorrigeerd, juli 2012:
[ afbeelding ]
hoeveel procent lager? En over een gemiddelde volle werkweek?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Salarissen in Duitsland zijn wel lager.
oh ik ben altijd al een grote fan geweest van Duitsland, woon 5 10 kilometer van de grens, vroeger vaak naar oudtantes op bezoek. Die hadden een onmenselijk mooi huis met een giga grote tuin. Zei ik altijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laag dus met andere woorden steun je dit topic.
Bedankt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |