Telt dat trouwens mee als een Reich?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan heb je een Supermacht, voor als Denemarken, Noorwegen etc ook nog meedoen.
Jawel alles dat Duits is wordt een Reich. Alleen die klote nazi's verpesten het.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Telt dat trouwens mee als een Reich?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:19 schreef Kutmanager het volgende:
Alle overwegend Germaans verwant sprekende landen behalve de Angelsaksen verenigen onder 1 vlag.
Nee dat doet hij pas als hij al die buitenlandse rappers ziet in Duitsland.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:04 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ome Adolf draait zich om in zijn graf.
Is dat geen buitenlander dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat doet hij pas als hij al die buitenlandse rappers ziet in Duitsland.
mehquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Is dat geen buitenlander dan?![]()
Het schijnt dat Hitler altijd de melodieën floot van Die Meistersinger von Nürnberg van Wagner.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Is dat geen buitenlander dan?![]()
Het schijnt dat Hitler altijd de melodieën floot van Die Meistersinger von Nürnberg van Wagner.
Laagste van Europa.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:35 schreef BookerDeWitt het volgende:
Hoe staat de jongeren werkloosheid in Duitsland eigenlijk?
Duitslandquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laagste van Europa.
Werkloosheidscijfer jongeren, seizoengecorrigeerd, juli 2012:
[ afbeelding ]
ik had stiekumpjes al gehoopt dat iemand stilletjes zou zeggen dat het het laagste van europa isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laagste van Europa.
Werkloosheidscijfer jongeren, seizoengecorrigeerd, juli 2012:
[ afbeelding ]
Laag dus met andere woorden steun je dit topic.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:35 schreef BookerDeWitt het volgende:
Hoe staat de jongeren werkloosheid in Duitsland eigenlijk?
Salarissen in Duitsland zijn wel lager.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:41 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
ik had stiekumpjes al gehoopt dat iemand stilletjes zou zeggen dat het het laagste van europa is
Tijd om m'n biezen te pakken, kutland dit, Ik emmigreer. Dikke doei!
Komt wel goed!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van de totale beroepsbevolking is Nederland gunstiger.
Werkloze beroepsbevolking, seizoengecorrigeerd, juli 2012:
[ afbeelding ]
hoeveel procent lager? En over een gemiddelde volle werkweek?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Salarissen in Duitsland zijn wel lager.
oh ik ben altijd al een grote fan geweest van Duitsland, woon 5 10 kilometer van de grens, vroeger vaak naar oudtantes op bezoek. Die hadden een onmenselijk mooi huis met een giga grote tuin. Zei ik altijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laag dus met andere woorden steun je dit topic.
Bedankt.
BNP per hoofd van de bevolking is in Nederland ongeveer 10% hoger.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
hoeveel procent lager? En over een gemiddelde volle werkweek?
meh valt mee vind ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
BNP per hoofd van de bevolking is in Nederland ongeveer 10% hoger.
Nederland: 42.700 USD
Duitsland: 38.400 USD
Bron
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
oh ik ben altijd al een grote fan geweest van Duitsland, woon 5 10 kilometer van de grens, vroeger vaak naar oudtantes op bezoek. Die hadden een onmenselijk mooi huis met een giga grote tuin. Zei ik altijd
"Mama, zijn tante hettwich en oom gerben heel rijk?"
Nee die wonen in motherfucking duitsland waar de huizen geweldig zijn
Duitse kwaliteit, verdomme zelfs mijn stamboom leidt terug naar Duitsland.quote:
Volgens de koopkrachtstandaard zit Nederland 30% boven het europees gemiddelde, Duitsland 16%.quote:
valt alsnog meequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Volgens de koopkrachtstandaard zit Nederland 30% boven het europees gemiddelde, Duitsland 16%.
Bron
sws dat ik ga emmigreren na m'n 18de. Ze bekijken het maarquote:
Mijn stamboom helaas naar Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Duitse kwaliteit, verdomme zelfs mijn stamboom leidt terug naar Duitsland.
Hmm.... helaas nu kan je enkel een Duitse trouwen, ik weet van een kant zeker dat ik in 1600-1700 Duitse afkomst heb aan een kant, de andere kant zullen ook wel Duitse zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn stamboom helaas naar Zuid-Amerika.
Je hebt groot gelijk. Ik denk niet dat ik ooit nog in Nederland kom wonen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
sws dat ik ga emmigreren na m'n 18de. Ze bekijken het maarDuitsers zijn cool
Ja mijn Duits moet ik ook leren zat eraan te denken Frans te leren en naar Luxemburg te gaan, daar spreken ze ook Duits. Of Zwitserland.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Ik denk niet dat ik ooit nog in Nederland kom wonen.
Ik heb Duitsland ook overwogen (Friedrichshafen) maar met taal vond ik Vlaanderen toch makkelijker.
de joekel grote schnitzels zijn echt om gewoon het woord "vegatarïer" op te zoeken in het woordenboek en het dan niet meer kunnen vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb Duitsland ook overwogen (Friedrichshafen) maar met taal vond ik Vlaanderen toch makkelijker.
Klopt. Ik doe nu zelf economische handel internationaal maar eigenlijk hou ik liever van Engels en Spaans ipv Duits terwijl ik Duitsland toch een topland vind maar zelf niets met de taal. Duits heb je wel nodig i.v.m. NL economie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze wel humor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:58 schreef niels0 het volgende:
Best een leuk land hoor maar ze spreken duits, hebben geen humor en de salarissen liggen er beduidend lager dan in Nederland, Denemarken, Zwitserland, Oostenrijk en België om maar 'ns een paar landen te noemen.
Ik vond Feierbeest toch best wel grappig al kwam het van Louis van gaalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze wel humor.
Moet je alleen wel vrienden maken. Het is het verhaal van de kokosnoot en de perzik (Google daar maar eens op): voor Nederlanders zijn Duitsers stijf en humorloos, voor Duitsers zijn Nederlanders gezellig maar oppervlakkig.
M'n beste kameraad is een duitser en hij heeft 7 jaar in R'dam gewoond. Heeft wel een tijdje geduurd voordat hij onze humor begreep.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je alleen wel vrienden maken. Het is het verhaal van de kokosnoot en de perzik (Google daar maar eens op): voor Nederlanders zijn Duitsers stijf en humorloos, voor Duitsers zijn Nederlanders gezellig maar oppervlakkig. Maar dat is beide niet echt waar.
Duits is toch wel handig om te kunnen. Ik heb het op school gehad vroeger maar daarna heb ik deens geleerd en dat heeft er voor gezorgd dat m'n duits heel slecht is geworden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Ik doe nu zelf economische handel internationaal maar eigenlijk hou ik liever van Engels en Spaans ipv Duits terwijl ik Duitsland toch een topland vind maar zelf niets met de taal. Duits heb je wel nodig i.v.m. NL economie.
De pilgrim fathers uit Amerika hebben een tijdje in Nederland gewoond voordat ze met de Mayflower naar Amerika emigreerdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:49 schreef Rezania het volgende:
Niks mis met Duitsland, dat ze maar weer snel mogen binnenvallen.
Amerikanen daarentegen.
Ja, en nu?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:16 schreef superdrufus het volgende:
[..]
De pilgrim fathers uit Amerika hebben een tijdje in Nederland gewoond voordat ze met de Mayflower naar Amerika emigreerden.
Realquote:Op zondag 19 januari 2014 00:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Duitsland heeft de Real en lekker vlees. Derhalve is het een goed land. Oh en de vrouwen bij Oktoberfest hebben dikke tieten.
tyf op achterlijke kleuterquote:Op zondag 19 januari 2014 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
In 1940\1945 dachten ze daar anders over
Ehmquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je alleen wel vrienden maken. Het is het verhaal van de kokosnoot en de perzik (Google daar maar eens op):
Ah ok, wist niet dat je in het Nederlands totaal geen relevante resultaten zou krijgen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |