Al 10000 x gedaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Jezus, dat komt ook 100 keer voorbij, even geduld of refreshen.
Wat een heerlijk gesprek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef beequeen het volgende:
Boer Klaver is niet tevreden. Vooral niet over Billyboy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JUISTquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
Met der vuile k.t excuses...
Weg met haar!!!!!!!
Ja, maar ze was wel om 8 uur op he.... en niet voor haar maar voor de koeien....quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
Met der vuile k.t excuses...
Weg met haar!!!!!!!
Je kunt je streams een half uur terugspoelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
laat iemand hier aub een filmpje van maken want ik zit hier al heel de dag op te wachten
Billy is door de mand gevallen, álles wat Lindy opgebouwd heeft met Boer Klaver heeft Billy even door de WC gespoeld in 120 secquote:
ja maar ik was zo dom geweest om mijn pc uit te zetten dus kan ik ook niet terugspoelen. dat doe ik dus nooit meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt je streams een half uur terugspoelen.
Geduld dan, beetje irritant, mensen die steeds in de cos vertellen dat de streams het niet doen, en dan 10 mensen die antwoorden dat je moet refreshen.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik was zo dom geweest om mijn pc uit te zetten dus kan ik ook niet terugspoelen. dat doe ik dus nooit meer
en filmpje is zonder geluidquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik was zo dom geweest om mijn pc uit te zetten dus kan ik ook niet terugspoelen. dat doe ik dus nooit meer
Ze wist dat ze ze goed moest behandelen en rustig moest zijn en toch, tegen beter weten in, doen???? Wat een darm!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef Capaja het volgende:
[..]
JUIST
ze is WEL uit dr bedje gekomen
maar ja ADHD
kan ze niks aan doen
Eindelijk krijgt ze de wind eens van vorenquote:
Bottom line is natuurlijk wel dat ze niet meer hoeft te melken.quote:
ik ga met een gerust hart het eten klaar makenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt ze de wind eens van voren
En ze begrijpt het helemaal, echt waar!
Niet zo bokkuhquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Geduld dan, beetje irritant, mensen die steeds in de cos vertellen dat de streams het niet doen, en dan 10 mensen die antwoorden dat je moet refreshen.
Nou hebt je het gister gezien? Ze ging nog rotter met die koeien om dan de gemiddelde rechts extremist met een asielzoeker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef PinkLow het volgende:
Billy is misschien wat impulsief, maar dit was volgensmij haar bedoeling niet.
Dat doet ze de hele tijd: met haar poten omhoog gaan liggen zodra ze kritiek krijgt. Zo maak je de mening van de ander belachelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt ze de wind eens van voren
En ze begrijpt het helemaal, echt waar!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nou hebt je het gister gezien? Ze ging nog rotter met die koeien om dan de gemiddelde rechts extremist met een asielzoeker.
en de ADHDquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef tipiewan het volgende:
Ik ben blij dat ze haar door krijgen. Boer Klaver top. Maar het ligt niet aan Billy hoor het allemaal de schuld van die kut koe.
Leuk hoe Boer Klaver zag hoe ze omging met zijn koeien...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Toverheks het volgende:
Ik poste gisteren hoop dat Boer Klaver zijn stream aanslingerd en kijkt hoe ze omgaat met die koe, Inderdaad
En aan haar ADHDquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef tipiewan het volgende:
Ik ben blij dat ze haar door krijgen. Boer Klaver top. Maar het ligt niet aan Billy hoor het allemaal de schuld van die kut koe.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef Burner82 het volgende:
Leuke is dat klaver dus ook gestopt was met de groente en zo....
Streams liggen er nooit uitquote:
Andere heks hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben al vanaf 8 uur vanmorgen wakker hoor![]()
Spelende vrouw, wat heb je nu geleeeerd ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat doet ze de hele tijd: met haar poten omhoog gaan liggen zodra ze kritiek krijgt. Zo maak je de mening van de ander belachelijk.
Ophálen bedoel je natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Lot afstand gaat nemen van Bil, niet meer interessant omdat ze afgebrand is door Klaver.
Top Klavertje!!!!![]()
Kom maar voor je dieren op hoor.
Moet ergens bij jou liggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik kan ook met heel vaak refreshen niet in de stream komen. Jammer, dit had ik graag willen zien.
quote:
Echt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:13 schreef Flow3r het volgende:
Boos, ze gaat haar 24 uur aanvragen
[ afbeelding ]
dat heb ik inmiddels al 20 keer gedaan. grrrrrrquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon ff refressen niks aan het handje
Wat doet ze dan???? Ze doet geen REET!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:15 schreef RVer het volgende:
oh ze doet ook goede dingen, maar dat ziet niemand
Ik niet hoor, hooguit 30 sec (en ja, met paspoort).quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kijk toch alleen maar streams de laatste tijd en in WIDM zie ik haar dit jaar nog niet voorbijkomen denk ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Realisser je je dan wel dat Billy bij elk tv programma moet komen opdraven?
Een uitbrander....... nog erger dan een fakkelende nafta-krakerquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:16 schreef houdjemond het volgende:
Wat heeft Klaverkaasje precies tegen Hillbilly gezegd?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:16 schreef waxmask het volgende:
En wie loopt er weer druk te doen bij de koeien???
Mooi!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een uitbrander....... nog erger dan een fakkelende nafta-kraker
Nou lekker laten gaan niemand zal er een traan om laten!quote:
Doet het ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef mootie het volgende:
3 minuten hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik niet hoor, hooguit 30 sec (en ja, met paspoort).
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:19 schreef waxmask het volgende:
Klaver bel nog eens dat ze opflikkert bij die koeien....
die mensen durven tegen haar in te gaan. Dat is het probleem voor haarquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:20 schreef Flow3r het volgende:
Nu ligt het weer aan de mensen waar ze niks mee heeft
Racisten, narcisten domme lullenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja. Zonet had ze respect voor iedereen en nu zit ze weer met een groep menden met wie niks te maken WIL hebben.
Wat een kutwijf is het ookO nee, een lul is het.
Dat heb ik al een aantal keren hier gelezen, maar het is niet waar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon ff refressen niks aan het handje
Je denkt toch niet dat Billy echt weg gaat? Die voelt zich veel te belangrijk in deze groep.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Molletje zal blij zijn als er nog een uit wil
Welkomquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef AnnaNassie het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees hier al een week mee. Heb nog nooit een RLS gekeken. Dacht dat Utopia wel interessant zou zijn. Na eerste aflevering niet meer gekeken.
Daarna zoekende naar recenties hier op FOK terecht gekomen. En inmiddels helemaal verslaafd aan FOK.
Geweldig, vooral afgelopen zaterdag helemaal in een deuk gelegen.
Hoop dat Billy ophoepelt, dan mag Hakim als volgende vertrekken, wat mij betreft.
Welkom! Veel plezier!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef AnnaNassie het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees hier al een week mee. Heb nog nooit een RLS gekeken. Dacht dat Utopia wel interessant zou zijn. Na eerste aflevering niet meer gekeken.
Daarna zoekende naar recenties hier op FOK terecht gekomen. En inmiddels helemaal verslaafd aan FOK.
Hoop dat Billy ophoepelt, dan mag Hakim als volgende vertrekken, wat mij betreft.
Ik heb wel een mailtje gestuurd. Kon toch niet dit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:18 schreef Toverheks het volgende:
of de dieren bescherming heeft aan de bel getrokken, de Bond voor Koeien.......
Ik had een mailtje naar de boer gestuurd, hij zal wel veel reacties gehad hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Ik heb wel een mailtje gestuurd. Kon toch niet dit.
Ze willen haar stemmen, da's alles. En haar als bliksemafleider gebruiken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap die fucking dekking die Hakiem en Lot ineens geven... ze hebben NIX met Billy en toch die eikelig die dekking blijven geven
Dat gaat wel veranderen zodra ze internet hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap die fucking dekking die Hakiem en Lot ineens geven... ze hebben NIX met Billy en toch die eikelig die dekking blijven geven
Helaas...als iemand mij ff PMed hoe ik ze opneem zonder screencapturequote:Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we de volledige beelden met soundtrack snel kunnen verwachten?
Welkom op Fok! En veel plezier hier!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef AnnaNassie het volgende:
Hallo allemaal,
Nee, die gaat ook niet, wil gewoon ff aandacht en laten zien hoe zielig ze wel niet is en hoe goed. Ze vind wat ze denkt helemaal goed, zitten alleen verkeerde mensen die maken haar helemaal gek!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Billy echt weg gaat? Die voelt zich veel te belangrijk in deze groep.
Welkom, maar denk niet dat er nog een weg terug is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef AnnaNassie het volgende:
Hallo allemaal,
Precies. En nu heeft Emil het ineens weer gedaan? Belachelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die gaat ook niet, wil gewoon ff aandacht en laten zien hoe zielig ze wel niet is en hoe goed. Ze vind wat ze denkt helemaal goed, zitten alleen verkeerde mensen die maken haar helemaal gek!
ik mag het hopenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we de volledige beelden met soundtrack snel kunnen verwachten?
Hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:24 schreef Stroom het volgende:
[..]
dat komt omdat ie met zn kop boven het maaiveld uitsteekt
lol echt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:24 schreef ndid het volgende:
Iemand heeft Harold's bed doorgezaagd.... Ruud volgens mij
Harold ging lekker even liggen en toen was het krak. Aaaaah
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:25 schreef Goejedag het volgende:
Iedereen dronk een glas deed een plas en alles bleef zoals het was.
Welkom bij de clupquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef AnnaNassie het volgende:
Hallo allemaal,
Hier ook. Schiet niet op zo. Als je er op zit niets aan het handje denk ik, maar als je ze afsluit kom je er niet meer op. Capaciteit uitbreiden Talpa!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:24 schreef Mallika het volgende:
Irritant of niet ik zit hier al 10 minuten te refreshen en die klote streams willen niet lopen![]()
![]()
Ja maar niet zo erg, eerst moet Peter weg!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. En nu heeft Emil het ineens weer gedaan? Belachelijk.
Helemaal mee eens en join the club!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef AnnaNassie het volgende:
Hallo allemaal,
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Het huispak voor Billy ligt al klaar hoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cookies verwijderen ook in silverlightquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat heb ik al een aantal keren hier gelezen, maar het is niet waar.
Refreshen helpt niet.
[ afbeelding ]
Waar koop je die? Gaan we haar daarmee aankleed uitzwaaienquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Billy heeft op haar flikker gekregen van Boer Klaverquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:27 schreef Loserkid het volgende:
Shit, ik ben de laat ? Wat is er gebeurt?
Ctrl+F5quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:27 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Cookies verwijderen ook in silverlight
Ff bij Roy Donders bestellenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:27 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Waar koop je die? Gaan we haar daarmee aankleed uitzwaaien
Ze zegt net dat ze nooit weggaat....quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
Bil gaat niet de 24 uur aanvragen
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
Bil gaat niet de 24 uur aanvragen
Niet zo zeer taai, maar zij gelooft bijna nog meer in haar idiote zelf dan Rienk in zichzelf gelooftquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Die Billy gaat er niet zo maar uit hoor. Al had ze haar 24 uur aangevraagd. Taaie tante.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:31 schreef rokkutsaains het volgende:
Zodra Billy naar binnen loopt: Billy; zendercheck.
Huub: Je doet het goed Billy; ga zo door.
Billy: Huilend.... Ja maar ik trek het niet langer
Huub: Wat nou? Gaan we zeiken?
Billy: Ik wil een gesprekje met de psychollog.
Huub: Die gaan we voor jou echt niet van stal halen.
Biily: heel hard huilen nu.
Huub: Hup, blérwijf, oprotten nu, terug der loods stal in.
Wie zegt dat Peter er waarschijnlijk uit gaat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:32 schreef Mylene het volgende:
Het is jammer dat ze wellicht gelijk hebben dat Peter eruit gaat. Ze denken echt macht te hebben.
als jullie nu eens allemaal stoppen met kijken kan ik ook even glurenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:33 schreef Parlay het volgende:
Ze heeft wel een hoop fans, ik kom die streams niet eens op.
Toneelhaak vanwege zijn uitlatingen afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie zegt dat Peter er waarschijnlijk uit gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |