Al 10000 x gedaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Jezus, dat komt ook 100 keer voorbij, even geduld of refreshen.
Wat een heerlijk gesprek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef beequeen het volgende:
Boer Klaver is niet tevreden. Vooral niet over Billyboy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JUISTquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
Met der vuile k.t excuses...
Weg met haar!!!!!!!
Ja, maar ze was wel om 8 uur op he.... en niet voor haar maar voor de koeien....quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
Met der vuile k.t excuses...
Weg met haar!!!!!!!
Je kunt je streams een half uur terugspoelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
laat iemand hier aub een filmpje van maken want ik zit hier al heel de dag op te wachten
Billy is door de mand gevallen, álles wat Lindy opgebouwd heeft met Boer Klaver heeft Billy even door de WC gespoeld in 120 secquote:
ja maar ik was zo dom geweest om mijn pc uit te zetten dus kan ik ook niet terugspoelen. dat doe ik dus nooit meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt je streams een half uur terugspoelen.
Geduld dan, beetje irritant, mensen die steeds in de cos vertellen dat de streams het niet doen, en dan 10 mensen die antwoorden dat je moet refreshen.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik was zo dom geweest om mijn pc uit te zetten dus kan ik ook niet terugspoelen. dat doe ik dus nooit meer
en filmpje is zonder geluidquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik was zo dom geweest om mijn pc uit te zetten dus kan ik ook niet terugspoelen. dat doe ik dus nooit meer
Ze wist dat ze ze goed moest behandelen en rustig moest zijn en toch, tegen beter weten in, doen???? Wat een darm!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef Capaja het volgende:
[..]
JUIST
ze is WEL uit dr bedje gekomen
maar ja ADHD
kan ze niks aan doen
Eindelijk krijgt ze de wind eens van vorenquote:
Bottom line is natuurlijk wel dat ze niet meer hoeft te melken.quote:
ik ga met een gerust hart het eten klaar makenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt ze de wind eens van voren
En ze begrijpt het helemaal, echt waar!
Niet zo bokkuhquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Geduld dan, beetje irritant, mensen die steeds in de cos vertellen dat de streams het niet doen, en dan 10 mensen die antwoorden dat je moet refreshen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |