thats me, mag 1m74 ookquote:Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef fluffy2 het volgende:
Donker haar, 3 dagen baardje, normaal postuur, 1.80. Hmmmmm zwijmel!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je valt op homo's...
quote:
Je bent heul niet mijn vriendin.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:35 schreef Sarasi het volgende:
Eigenlijk precies zoals mijn vriend eruit ziet, ook al klinkt dat wel heel hoteldebotel.![]()
Brede borstkas, sterke bovenarmen, heerlijke kuiten, donker haar, sprekende ogen...
Nee, want mijn vriend heeft zo heerlijk net geen sixpack, en iedereen weet dat alle FOK!ers een sixpack hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent heul niet mijn vriendin.
Oeeeh vertel, waar en hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Wie keek als eerst, wie zei als eerste wat? Wat zeiden jullie?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:35 schreef Sarasi het volgende:
Eigenlijk precies zoals mijn vriend eruit ziet, ook al klinkt dat wel heel hoteldebotel.![]()
Brede borstkas, sterke bovenarmen, heerlijke kuiten, donker haar, sprekende ogen...
Op de studie, eerste dag. Ik dacht zeker te weten dat hij ook sterrenkunde studeren en vroeg hem echt 'ken ik jou niet ergens van?'quote:Op maandag 24 februari 2014 01:21 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Oeeeh vertel, waar en hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Wie keek als eerst, wie zei als eerste wat? Wat zeiden jullie?
Wordt altijd best vrolijk als ik verliefde mensen spot, jullie geven echt iets speciaals af
Aaaah zo romantischquote:Op maandag 24 februari 2014 01:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Op de studie, eerste dag. Ik dacht zeker te weten dat hij ook sterrenkunde studeren en vroeg hem echt 'ken ik jou niet ergens van?'Sneu, maar het hele introweekend zijn we met elkaar omgegaan en sindsdien eigenlijk onafscheidelijk. Drie weken later was het dik aan, da's nu alweer twee en een half jaar geleden.
En hij zoende mij.
![]()
Maar toen was hij veel magerder, hij is nu echt heel sexy opgevuld.
Hajoh, met uitgaan gebeurt het af en toe binnen een paar minuutjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Aaaah zo romantischLijkt wel alsof ik zelf ook verliefd word ofzo
![]()
Hij heeft wel guts jou zo snel te zoenen. Toen ik het kreeg, raakte ik in paniek
Nou, het was al wel overduidelijk dat we verliefd waren, maar ik had nog wat met een andere jongen.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Aaaah zo romantischLijkt wel alsof ik zelf ook verliefd word ofzo
![]()
Hij heeft wel guts jou zo snel te zoenen. Toen ik het kreeg, raakte ik in paniek
O M G echt waar????????? Doet iedereen dat daar zo? Ik ben zwaar teleurgesteldquote:Op maandag 24 februari 2014 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh, met uitgaan gebeurt het af en toe binnen een paar minuutjes.
Ineens niet meer romantischquote:Op maandag 24 februari 2014 01:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou, het was al wel overduidelijk dat we verliefd waren, maar ik had nog wat met een andere jongen.Dat was sowieso al geen succes, mijn vriend is niet de reden dat dat is stuk gelopen, maar ik ben geen dag single geweest.
![]()
Een grote slettenbende ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:38 schreef Yiwei het volgende:
[..]
O M G echt waar????????? Doet iedereen dat daar zo? Ik ben zwaar teleurgesteld![]()
Oh daarom zeggen jullie dat jullie als eerste naar borsten en billen kijken
Nou ja, het moment zelf was wel heel romantisch.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:38 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ineens niet meer romantischMaar wel blij dat jullie elkaar hebben gevonden en dat het heeft uitgewerkt, want deze combinatie op zich ook een kunst
Waarschijnlijk een reflectie van mijn situatie tijdje terug. Iemand leren kennen welke later bleek niet religieus te zijn zoals ik. Op zich hoeft dit geen probleem te zijn. Maar hij gaat dus anders uit dan ik, midden in de nacht nog in nachtclubs met alcohol enzo. Hij was verder ook geen voorbeeldig iemand, vandaar teleurgesteld.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een grote slettenbende ja.
Neejoh... Tuurlijk niet, dat is ook maar incidenteel... Hoezo ben je dan gelijk teleurgesteld dat dat gebeurt eigenlijk?
Wie zijn ''jullie"? Heb je het over mannen? Zoenen heeft niks met borsten / billen te maken, en daar kijken we ook niet perse als eerste naar hoor?...
Naja, ehh...quote:Op maandag 24 februari 2014 02:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een reflectie van mijn situatie tijdje terug. Iemand leren kennen welke later bleek niet religieus te zijn zoals ik. Op zich hoeft dit geen probleem te zijn. Maar hij gaat dus anders uit dan ik, midden in de nacht nog in nachtclubs met alcohol enzo. Hij was verder ook geen voorbeeldig iemand, vandaar teleurgesteld.
Lijkt wel elke keer als ik bar of nachtclubs hoor, iets in die trant. Dan lijkt het wel dat ik vanzelf ga denken: iew! Omdat ik hem voor me zie die bezig is met andere dame achter me rug om en dan raak ik weer teleurgesteld. Hij was iemand waar het mee klikte, dezelfde humor, dezelfde werkveld, dezelfde interesse, dezelfde hobbies, we kennen zelfs dezelfde mensen. En dan raak ik weer teleurgesteld: hij is vast en zeker weer in nachtclub bezig met weet ik veel wie en dan weer triest gevoel.
Het gevoel komt vanzelf naar boven. Lijkt wel, in bars en clubs zijn er alleen maar mensen zoals hij die achter iemand om nog even anderen overal gaat aanraken. Of als ik bars en clubs zie, dan is hij in mijn hoofd standaard daar bezig iemand te hosselen.
Ja, alleen dit gezicht maakt mij niet warm :p zulke dikke wenkbrauwenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef Yiwei het volgende:
[..]Een keer was ik echt bijna op een homo gevallen
![]()
Deze persoon zag ik al jarenlang regelmatig, nooit met elkaar gesproken of wat dan ook. Hij is ook niet lelijk ofzo, maar gewoon niet mijn smaak. Later gingen we met elkaar praten en het klikte zo goed. Ik kon gewoon over van alles en nog wat praten en het voelde zo ontspannen en comfortabel, voor beide trouwens. EN ik kwam later ook nog achter dat hij alle kwaliteiten had die ik wou dat een man zou hebbenIk begon hem gewoon anders te zien
![]()
Hij was zo'n goeie kerel dat ik vond dat het onmogelijk was dat hij nog single zou zijn. Dus zei ik dat zijn vriendin vast de gelukkigste vrouw ter wereld is. Toen zei hij: nee, nee geen meisje. Ik was nog in de war: je bent single? Hij: nee, oh ik dacht dat je het wist.
Maar ze kunnen vrouwen zo goed aanvoelenEcht een kunst gewoon
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja, alleen dit gezicht maakt mij niet warm :p zulke dikke wenkbrauwen
Als hij je zou benaderen en gezellig zou zijn, zou je hem echt wel rakenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja, alleen dit gezicht maakt mij niet warm :p zulke dikke wenkbrauwen
Ik wel! Maar verder niet te gespierd, ik val sowieso op slank. Er zijn volgens mij best veel vrouwen die zo'n grote beer willen, maar doe mij maar een (niet te extreme) ecto.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef sausagin het volgende:
Hoe zit het met sixpacks? Geilen vrouwen daar nu echt op?
.. uhm nah.. komt iets te Turks over qua uitstralingquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Als hij je zou benaderen en gezellig zou zijn, zou je hem echt wel raken
Niet het verschil kunnen zien tussen een Turk en iemand van waarschijnlijk Spaanse afkomst.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
.. uhm nah.. komt iets te Turks over qua uitstraling
haha, spanjaarden moet ik ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:45 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Niet het verschil kunnen zien tussen een Turk en iemand van waarschijnlijk Spaanse afkomst.Ga je even diep schamen
hoiquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:53 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Scheelt, ik ben een oer-Hollander, hoi.
haha, goede openingszinquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef elbowpudding het volgende:
[..]( weet niet wat ik moet zeggen )
Kom je hier vaker?quote:
jij bent niet bang hequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:56 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Kom je hier vaker?
Heb je een pleister? Ik heb mijn knie bezeerd toen ik je uit de hemel zag vallen.
dat het niet luktquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:57 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Voor wat zou ik bang moeten zijn dan?
Waar vandaan ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:56 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Kom je hier vaker?
Heb je een pleister? Ik heb mijn knie bezeerd toen ik je uit de hemel zag vallen.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Waar vandaan ?![]()
ps. ben der vandoor, stukkie skeeleren
alleen en ik zijn skeeleren, niet rolschaatsenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:03 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig met de meiden?
Zo zo, toe maar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:51 schreef AMangold het volgende:
[..]
alleen en ik zijn skeeleren, niet rolschaatsen
maar ben al terug, word donkermaar 45 minuten gesprint dus voldaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |