.. uhm nah.. komt iets te Turks over qua uitstralingquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Als hij je zou benaderen en gezellig zou zijn, zou je hem echt wel raken
Niet het verschil kunnen zien tussen een Turk en iemand van waarschijnlijk Spaanse afkomst.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
.. uhm nah.. komt iets te Turks over qua uitstraling
haha, spanjaarden moet ik ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:45 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Niet het verschil kunnen zien tussen een Turk en iemand van waarschijnlijk Spaanse afkomst.Ga je even diep schamen
hoiquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:53 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Scheelt, ik ben een oer-Hollander, hoi.
haha, goede openingszinquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef elbowpudding het volgende:
[..]( weet niet wat ik moet zeggen )
Kom je hier vaker?quote:
jij bent niet bang hequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:56 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Kom je hier vaker?
Heb je een pleister? Ik heb mijn knie bezeerd toen ik je uit de hemel zag vallen.
dat het niet luktquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:57 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Voor wat zou ik bang moeten zijn dan?
Waar vandaan ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:56 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Kom je hier vaker?
Heb je een pleister? Ik heb mijn knie bezeerd toen ik je uit de hemel zag vallen.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Waar vandaan ?![]()
ps. ben der vandoor, stukkie skeeleren
alleen en ik zijn skeeleren, niet rolschaatsenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:03 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig met de meiden?
Zo zo, toe maar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:51 schreef AMangold het volgende:
[..]
alleen en ik zijn skeeleren, niet rolschaatsen
maar ben al terug, word donkermaar 45 minuten gesprint dus voldaan
Ik ben 20, kan zelf koken, afwassen en etc. Maakt zelfstandigheid nou echt heel veel verschil? m.i. niet, maar ik kan het fout hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef olifantje14 het volgende:
dus... waar vallen vrouwen nu op..
tja dat verschilt, maar denk dat het belangrijkste is
- dat de man zichzelf is
- hij een stoere kerel is met een knuffelbaarheidsfactor
- maar vooral een mooi innerlijk heeft, jaja zeer cliché.. maar t is wel zo, er moet wel een klik zijn..
het is niet zo dat je je uiterlijk veranderd en er dan ineens vele meiden voor je vallen.. je moet je zelf blijven. je kunt wel jezelf veranderen om je zelf gelukkiger te maken, maar doe het niet voor een ander!
blijf je zélf en doe wat je zélf leuk vind!
Wow, ik voldoe aan elk van die eisen!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef fluffy2 het volgende:
Donker haar, 3 dagen baardje, normaal postuur, 1.80. Hmmmmm zwijmel!
Nou, als dat geen neuken wordt.quote:Op zondag 20 april 2014 02:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wow, ik voldoe aan elk van die eisen!
woeh een stelletje !quote:Op zondag 20 april 2014 02:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wow, ik voldoe aan elk van die eisen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |