Ik zie dat ik het woordje geen vergeten ben...quote:
Haha, nou je kan hem altijd nog laten staan toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie dat ik het woordje geen vergeten ben...
Dat heb ik. Ik heb inmiddels een ringbaardje van een week of twee. Ik wilde eens wat anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:07 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Haha, nou je kan hem altijd nog laten staan toch.
* LMLucky voelt zich op zijn pik getraptquote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Zippow het volgende:
Nog even een betere reactie:
Mannen met donker haar en slag/krullen. Aub niet te kort, maar ook niet te lang..Dus geen kaalgeschoren koppen of matjes haha.
Donkere ogen, of dat nu blauw/groen/bruin is, als het maar niet van die sick lichte bijna witte ogen met zo'n doordringende blik zijn want dat vind ik eng.
Een mooie kaaklijn, 't liefst gesierd door een getrimde baard/stoppelbaard.
Voor de rest hoeft een vent voor mij absoluut niet super mega gespierd te zijn, gewoon een goeie brede vent (niet dik) die lekker lang en sterk is zodat ie me op bed kan gooien
Oh ja ik knap écht af op een slechte kledingsmaak. Dus geen polo's met nietszeggende printjes en lelijke afgetrapte gympen
Met andere woorden, je wacht totdat Alain Clark op jouw deur klopt.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef Yiwei het volgende:
Gezien het verleden:
- donkerbruin tot zwart ogend haarkleur
- donkerbruine ogen![]()
- getinte huidskleur
- brillen waren rechthoekig met zwarte omlijning
- draagt af en toe beanie
- ongeveer even lang als ik tot een hoofd groter
- licht gespierd tot steenhard gespierd
- getrimd facial hair
M.a.w. ik woon in een verkeerd land
Inderdaad, de lijstjes die de vrouwen hier maken zijn onmogelijk. Ben benieuwd hoe hun vriend er werkelijk uitziet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met andere woorden, je wacht totdat Alain Clark op jouw deur klopt.
Mijn vriend voldoet in alle opzichten aan mijn wensen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Inderdaad, de lijstjes die de vrouwen hier maken zijn onmogelijk. Ben benieuwd hoe hun vriend er werkelijk uitziet.
Is er ergens een jongere vrijgezelle versie van jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:58 schreef snakelady het volgende:
Ik hou van mannelijke uitziende mannen, dus groot, breed (hoeft niet gespierd) en een baardje en borsthaar vind ik ook prettig.
Ik hou absoluut niet van mannen die hun borsthaar en oksels scheren.
En lichte ogen in combinatie met donker haar is een grote plus.
Hahaha, geen idee, zal vast wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef yats het volgende:
[..]
Is er ergens een jongere vrijgezelle versie van jou?
Dan kun je nog lang blijven wachten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef Yiwei het volgende:
Gezien het verleden:
- donkerbruine ogen![]()
- getinte huidskleur
- getrimd facial hair
Hoop voor jou dat je een 9/10 bent, anders is de kans vrij groot dat de man, zoals jij hem beschrijft, jou voorbij loopt.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef Yiwei het volgende:
Gezien het verleden:
- donkerbruine ogen![]()
- getinte huidskleur
- getrimd facial hair
Wat de neuk is een beanie?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef Yiwei het volgende:
Gezien het verleden:
- donkerbruine ogen![]()
- getinte huidskleur
- getrimd facial hair
Ik heb meer dan eens zo'n type achter me aan gehad, en ik ben toch echt geen 9/10.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat je een 9/10 bent, anders is de kans vrij groot dat de man, zoals jij hem beschrijft, jou voorbij loopt.
Komt door je gi-gan-ti-schequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens zo'n type achter me aan gehad, en ik ben toch echt geen 9/10.
Maar ze zijn mijn type dan weer niet, heb er eentje kort gedate.
Hersenen?quote:
Welnee, ik ben erg coulantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Inderdaad, de lijstjes die de vrouwen hier maken zijn onmogelijk. Ben benieuwd hoe hun vriend er werkelijk uitziet.
quote:
Ik heb alleen een algemeen profiel gemaakt van de kandidaten in het verledenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat je een 9/10 bent, anders is de kans vrij groot dat de man, zoals jij hem beschrijft, jou voorbij loopt.
Een muts die je opdoet als het koud is in de winterquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens zo'n type achter me aan gehad, en ik ben toch echt geen 9/10.
Maar ze zijn mijn type dan weer niet, heb er eentje kort gedate.
Op zich wel grappig en lief maar ook erg macho, en daar hou ik dan weer niet van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:54 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Welnee, ik ben erg coulant![]()
Ik was een keer een dame tegengekomen die zei: ''zijn kont voelde niet goed ! ''
[..]
[..]
Ik heb alleen een algemeen profiel gemaakt van de kandidaten in het verleden
[..]
Een muts die je opdoet als het koud is in de winterIk heb er ook één, met een bloemetje erop
![]()
Nu je het zegt, sommige van hen droegen ook een petDat zag er wel sportief uit
![]()
Als de pet maar niet achterste voren wordt gedragen. Of als het maar geen flat cap is; geen voorkeur hiervoor.
[..]Maar vertel, hoe was hij? Grappig, romantisch, charming, intelligent, lief?
Je beschreven profiel komt bekend voor, geef wat letters van zijn naamquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op zich wel grappig en lief maar ook erg macho, en daar hou ik dan weer niet van.
Ook altijd die fitnesspraat ging me tegen staan en op alles letten wat hij eet.
Daarnaast heeft het niet mijn voorkeur wat uiterlijk betreft, vele zagen hem als enorm knap maar mij deed hij niet veel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |