abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136800292
Brillen, baarden en snorren zijn allemaal prima, als ze maar een beetje uniek zijn.

Onverzorgd gezichtshaar en montuurloze bril -> nee
Hipster-baard/snor en statement-bril -> ja :)

Ik heb een hevige voorkeur voor mannen met inkt en metaal (tattoos/piercings), maar tribals en slecht gezette inkt is dan weer een afknapper. Ook slecht geplaatste piercings zijn afknapper.

(Btw: Datgene dat ik jarenlang als 'mijn type' beschouwde: langer dan ik, vol met inkt, mooie ogen en duidelijke kaaklijn. Mijn verloofde is kleiner dan ik, zonder inkt, bruine 'saaie' ogen en een rond gezicht. En hij past per-fect bij mij! Ik wist niet dat ik zo ontzettend oppervlakkig was totdat ik hem ontmoette en hoteldebotel verliefd op hem werd :) )
Mon 'en!
pi_136803656
Een baard en een net kapsel is echt wel vet :)
Het is ook fijn als je lekker ruikt, hoeft niet per se aftershave/parfum te zijn.. Een goeie deo is ook chill
  maandag 17 februari 2014 @ 11:16:53 #128
416020 K44S
The bearded man
pi_136804724
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:46 schreef DolLy_2O13 het volgende:
En natuurlijk een gespierd lichaam. :9~ :9~
*lekker een maand later quoten doet*

Interessant, is atletisch ook veel gevraagd?

Ik zelf ben lang, en slank ( mager mag je niet zeggen... maar anabolengespierd ook niet... ).

OT, ik ben ook benieuwd wat het meest gewild is : Borsthaar (geen oerwoud.. maar toch wel zichtbaar ) of geschoren ( :{w ) ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_136805328
Relatief korte, weinig attente mannen met genoeg (genoeg, niet teveel ;) ) zelfvertrouwen en het liefst heul veel haar..! Heerlijk! Opgeplofte sportschool types zijn qua looks dan weer niet helemaal mijn ding, dat vind ik al snel té. Net als mannen die duidelijk te lang met hun haar en kledingcombinaties bezig zijn. Ik houd wel van zo'n nonchalante "ik vind het allemaal wel best zo"-instelling.

Maar heren, maak u nou niet zo druk, als een dame je echt leuk vindt maakt je beharing haar waarschijnlijk weinig uit. Iets met een roze bril enzo.
pi_136806326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:40 schreef Grappenmakers het volgende:
Het OP zal ik niet lang houden; natuurlijk heeft elk meisje een andere smaak, maar ik ben toch nieuwsgierig naar de smaken van meisjes over het uiterlijk van jongens. Wat zijn volgens jou grote afknappers en wat vinden jullie juist erg leuk? Hoe kijk je bijvoorbeeld tegen snorren, baarden, brillen etc. Waar kijk je naar en wat vind je belangrijk?
pi_136816432
Nog even een betere reactie:

Mannen met donker haar en slag/krullen. Aub niet te kort, maar ook niet te lang..Dus geen kaalgeschoren koppen of matjes haha.
Donkere ogen, of dat nu blauw/groen/bruin is, als het maar niet van die sick lichte bijna witte ogen met zo'n doordringende blik zijn want dat vind ik eng.
Een mooie kaaklijn, 't liefst gesierd door een getrimde baard/stoppelbaard.
Voor de rest hoeft een vent voor mij absoluut niet super mega gespierd te zijn, gewoon een goeie brede vent (niet dik) die lekker lang en sterk is zodat ie me op bed kan gooien :)
Oh ja ik knap écht af op een slechte kledingsmaak. Dus geen polo's met nietszeggende printjes en lelijke afgetrapte gympen :(
  maandag 17 februari 2014 @ 16:37:04 #132
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136816519
quote:
15s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Zippow het volgende:
Nog even een betere reactie:

Mannen met donker haar en slag/krullen. Aub niet te kort, maar ook niet te lang..Dus geen kaalgeschoren koppen of matjes haha.
Donkere ogen, of dat nu blauw/groen/bruin is, als het maar niet van die sick lichte bijna witte ogen met zo'n doordringende blik zijn want dat vind ik eng.
Een mooie kaaklijn, 't liefst gesierd door een getrimde baard/stoppelbaard.
Voor de rest hoeft een vent voor mij absoluut niet super mega gespierd te zijn, gewoon een goeie brede vent (niet dik) die lekker lang en sterk is zodat ie me op bed kan gooien :)
Oh ja ik knap écht af op een slechte kledingsmaak. Dus geen polo's met nietszeggende printjes en lelijke afgetrapte gympen :(
En hoe oud was je?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136816571
quote:
11s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En hoe oud was je?
Ik ben 22 :D
  maandag 17 februari 2014 @ 16:42:36 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136816710
quote:
15s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:38 schreef Zippow het volgende:

[..]

Ik ben 22 :D
Hmm, oké.
pi_136816754
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hmm, oké.
Te jong voor je? :')
  maandag 17 februari 2014 @ 16:53:11 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136817117
quote:
15s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Zippow het volgende:

[..]

Te jong voor je? :')
Nee, ik voldoe niet aan je eisen.
pi_136817166
Ik hou van tall,dark en handsome, maar eigenlijk kan alles wel. Ze moeten er ook verzorgd uit zien dus gewoon goed gewassen. Lang haar kan wel en tattoos (ligt een beetje aan de persoon zelf) ook alleen er moet geen stank vanaf komen. Een baardje mag ook wel alleen liever niet veel meer dan een driedagsbaardje of stoppeltjes en het moet wel vol zijn dan en niet maar een half baardje. Een bril ligt aan de bril en de persoon (sommigen mensen staat het gewoon niet).Voor de rest maakt het me niet uit en zal maar niet over het innerlijk beginnen, want dat wordt niet gevraagd. Dit is het dan wel zo'n beetje. Het liefst wel wat ouder dan mij, maar soms val ik wel voor iets anders dan mijn type.
pi_136817249
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, ik voldoe niet aan je eisen.
Oh shit. Jammer!
pi_136817469
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Spieren kweken voor de vrouwtjes vind ik maar een kansloze bedoeling. Ik heb het in 2010 ook een tijdje gedaan om er "knapper" uit te zien, maar ik ben blij dat ik nu een geheel andere mindset heb.
Waarom is dat een kansloze bedoeling?
pi_136817544
Dat gelul over "vinden vrouwen een gespierd lichaam leuk, geil,fijn" slaat nergens op. Het is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen een gespierd lichaam wel aantrekkelijk vinden, maar het moet niet te gespierd zijn.

Daarbij, als jij gespierd bent maar een vreselijke rotkop hebt, slaat het natuurlijk nog niet aan.
pi_136817638
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef D.D.W. het volgende:
Leef je onder een steen ofzo ts?

Vrouwen houden over het algemeen van lang, getraind (een fit lichaam, brede schouders enz), symmetrisch gezicht. Voorbeeldje alexander skarsgard, channing Tatum enz.
Dit is over het algemeen wel waar inderdaad.
  PR en moderator maandag 17 februari 2014 @ 17:15:40 #142
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136817907
Mannen moeten niet voor vrouwen denken wat zíj denken dat ze aantrekkelijk vinden en zich daaraan aanpassen.
Er zijn bijvoorbeeld enorm veel vrouwen die helemáál niet op gespierd vallen, of alleen op 'natuurlijk gespierd' en niet op figuren die ervoor naar de sportschool gaan.
Lees gewoon hier de reacties van vrouwen en je ziet dat het al per persoon verschilt.
Fuck the EBU.
  maandag 17 februari 2014 @ 17:20:28 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136818095
quote:
15s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef Zippow het volgende:

[..]

Oh shit. Jammer!
Sorry, hoop dat je snel iemand anders vindt. :)
pi_136820327
volgens mij vinden bijna alle vrouwen hetzelfde mooi, en dat is lichte ogen met donker haar. Ik denk dat er wat dat aan gaat meer variatie bij mannen is over wat mooi gevonden wordt dan bij vrouwen over mannen.
pi_136824391
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef D.D.W. het volgende:
Leef je onder een steen ofzo ts?

Vrouwen houden over het algemeen van lang, getraind (een fit lichaam, brede schouders enz), symmetrisch gezicht. Voorbeeldje alexander skarsgard, channing Tatum enz.

Wat een janette :')
pi_136824429
  maandag 17 februari 2014 @ 21:55:53 #147
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136829380
Als ik het zo lees is het geen slecht idee van mij geweest om mijn baardje te laten staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door yats op 17-02-2014 23:03:21 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136831361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:04 schreef wanderlusttrip het volgende:
Baardjes zijn inderdaad sexy, niet zo'n volle vieze baard, maar een mooi stoppelbaardje ofzo. Een bril kan ook leuk zijn mits het de goede is. Iele mannen met zo'n jongetjes figuur zijn een no go. Verder mag een man van mij best wat breder zijn, hoeft niet perse gespierd te zijn, een beetje stevig is inderdaad oke:) Maar een six pack is natuurlijk ook erg fijn:)
bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
:P Dit vind ik echt een ontzettend knappe man.

Verder vind ik een man sneller aantrekkelijk als ie lacht :)
Paulien is geen man.
pi_136831814
Waarom vallen er trouwens redelijk veel vrouwen op probleemjongens? Ik snap dat echt niet.
pi_136832287
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef yats het volgende:
Als ik het zo lees is het slecht idee van mij geweest om mijn baardje te laten staan.
Nee hoor :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')