Je hebt wel een hele hoge pet op van vrouwen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Is gewoon de waarheid, je moet je niet anders voordoen dan je bent dan ben je nep en dat doorzien vrouwen meteen.
Jezus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef sausagin het volgende:
Hoe zit het met sixpacks? Geilen vrouwen daar nu echt op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Hou je dan van echte baarden. Dus flink lange?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:25 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Het staat ook niet bij iedereen, maar over het algemeen heb ik echt een zwak voor mannen met een baardje.
En nee, ik hou niet van sixpacks.
Ligt aan de man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hou je dan van echte baarden. Dus flink lange?
Of meer van zichtbare baardgroei?
Gespierd lichaam is toch altijd beter dan een bierbuik met een dubbele onderkin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Spieren kweken voor de vrouwtjes vind ik maar een kansloze bedoeling. Ik heb het in 2010 ook een tijdje gedaan om er "knapper" uit te zien, maar ik ben blij dat ik nu een geheel andere mindset heb.
Helaas is 'jezelf blijven' voor veel vrouwen niet genoeg. Als ik soms de eisen hoor die vrouwen stellen snap ik best dat ze op hun 35e nog hopeloos op zoek zijn naar 'die ene ware'.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:43 schreef trovey het volgende:
Je moet niet stinken (ook niet naar teveel parfum) en schoon zijn. Voor je rest moet je gewoon jezelf blijven.
Als een gespierd lichaam vrouwen over de streep moet trekken om een relatie te beginnen of interesse te krijgen is er toch iets mis met die vrouwen. Dat zijn vaak de meest oppervlakkige personen. Verder zie ik er niet onfit uit. Niet mager, niet dik, maar ook niet gespierd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:32 schreef sausagin het volgende:
[..]
Gespierd lichaam is toch altijd beter dan een bierbuik met een dubbele onderkin.
Daarbij werkt het meestal wel doordat je meer zelfvetrouwen hebt.
Bodybuilding lichaam is dan inderdaad weer niet mooi , maar een gespierd lichaam zal toch altijd een pluspunt zijn t.o.v er heel tenger/dik uitzien
Of hoe zie je er nu uit dan? Zie je er onfit uit maar heb je toch succes?
Van een echte baard kan ik me dat zo moeilijk voorstellen. Zo dominant, meteen je halve gezicht weg :p .quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ligt aan de man.
Het kan allebei heel sexy zijn
Sowieso dood naast iemand gevonden worden, nogal luguber en dubieus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uitermate ingewikkeld, lijkt het.
Zijn er die me knap vinden, zijn er die niet naast me dood gevonden willen worden.
Dat ligt aan die vrouwen. Denk niet dat je met zo'n vrouw opgezadeld wil worden hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas is 'jezelf blijven' voor veel vrouwen niet genoeg. Als ik soms de eisen hoor die vrouwen stellen snap ik best dat ze op hun 35e nog hopeloos op zoek zijn naar 'die ene ware'.
Misschien heb ik gewoon een rare smaakquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Westerling het volgende:
[..]
Van een echte baard kan ik me dat zo moeilijk voorstellen. Zo dominant, meteen je halve gezicht weg :p .
Een stoppelbaard staat me wel weer prima, maar met nette kleren erbij wordt ik dan voor maffioso versleten.
Het zou een voorrecht moeten zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso dood naast iemand gevonden worden, nogal luguber en dubieus.
Sixpack hoeft echt niet heb ik geleerd! Eerder gewoon een "semi-gespierd" lichaam. Dus dat je geen tenger armpjes heb en een beetje schouders is voldoende.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef sausagin het volgende:
Hoe zit het met sixpacks? Geilen vrouwen daar nu echt op?
Ach, meestal is het toch de man die op de vrouw aflooptquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef LizzyYAY het volgende:
Krullen vind ik niet zo geweldig, sorry krullekoppies. Niet dat ik echt een jongen puur om zijn krullen zou afwijzen, maar het zou niet de jongen zijn waar ik in de eerste instantie op af zou lopen.
Baardjes kunnen erg sexy zijn, als het maar bij de rest van het hoofd past haha. En lichte ogen vind ik ook erg aantrekkelijk. Vooral donker haar in combinatie met lichte ogen. Verder heb ik iets met mannen met lang of halflang haar, en/of een beetje een stoer en ruig uiterlijk...![]()
Aangenaam kennis te maken...quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef LizzyYAY het volgende:
Krullen vind ik niet zo geweldig, sorry krullekoppies. Niet dat ik echt een jongen puur om zijn krullen zou afwijzen, maar het zou niet de jongen zijn waar ik in de eerste instantie op af zou lopen.
Baardjes kunnen erg sexy zijn, als het maar bij de rest van het hoofd past haha. En lichte ogen vind ik ook erg aantrekkelijk. Vooral donker haar in combinatie met lichte ogen. Verder heb ik iets met mannen met lang of halflang haar, en/of een beetje een stoer en ruig uiterlijk...![]()
Een gespierde lange roodharige gepiercte Aziatische rocker dus? Succes met die vinden!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Vooral wanneer ik wat hormonaal ben (ovulatie) heb ik wel zoiets van "lange gespierde hunks" , maar dat lijkt me een soort voorgeprogrammeerde reflex die me de rest van de maand wat minder boeit.
Mijn "type" sluit aan bij de dingen die ik leuk vind, bv rock/new wave muziek en scifi/fantasy boeken en films. Ik heb vooral een zwak voor lang haar(krul of sluik maakt niet uit) maar ook voor piercings/tattoos, wat alternatievere kleding, etc.
Daarnaast vind ik rood haar vaak erg mooi (zeker als het niet te kort is) en heb ik een beetje een zwak voor mannen van Aziatische afkomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |