abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135565647
Het OP zal ik niet lang houden; natuurlijk heeft elk meisje een andere smaak, maar ik ben toch nieuwsgierig naar de smaken van meisjes over het uiterlijk van jongens.

Wat zijn volgens jou grote afknappers en wat vinden jullie juist erg leuk?

Hoe kijk je bijvoorbeeld tegen snorren, baarden, brillen etc. Waar kijk je naar en wat vind je belangrijk?
pi_135565679
Ook wel interessant ja
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135565758
Zolang je je als man druk blijft maken over wat een vrouw van je uiterlijk vindt blijf je s'avonds in je uppie met de laptop op schoot en lotion op tafel zitten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135565766
Je moet niet stinken (ook niet naar teveel parfum) en schoon zijn. Voor je rest moet je gewoon jezelf blijven. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:46:11 #5
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_135565873
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:43 schreef trovey het volgende:
Je moet niet stinken (ook niet naar teveel parfum) en schoon zijn. Voor je rest moet je gewoon jezelf blijven. :P
Dat is wel zo standaard. En wat is "jezelf blijven" nou precies. Mijn vriendin omschrijft mij altijd als: Grote bek klein hartje. Ben ik met vrienden dan heb ik een grote smoel, en deze kant heeft zij eerst ook alleen van mij gekend. Maar als mij kleine hartje dan uiteindelijk tevoorschijn komt, was ik dan eerst ook wel "mijzelf"? Ik ben benieuwd.
pi_135565917
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:46 schreef Dressers het volgende:

[..]

Dat is wel zo standaard. En wat is "jezelf blijven" nou precies. Mijn vriendin omschrijft mij altijd als: Grote bek klein hartje. Ben ik met vrienden dan heb ik een grote smoel, en deze kant heeft zij eerst ook alleen van mij gekend. Maar als mij kleine hartje dan uiteindelijk tevoorschijn komt, was ik dan eerst ook wel "mijzelf"? Ik ben benieuwd.
Is gewoon de waarheid, je moet je niet anders voordoen dan je bent dan ben je nep en dat doorzien vrouwen meteen. :P
Optimist tot in de kist
pi_135566009
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Zolang je je als man druk blijft maken over wat een vrouw van je uiterlijk vindt blijf je s'avonds in je uppie met de laptop op schoot en lotion op tafel zitten.
Ik maak me niet druk, ik ben gewoon nieuwsgierig. :)
pi_135566029
Dit zou best wel eens per vrouw verschillend kunnen zijn :')

Vrouwen zijn net mensen. Wil jij een wijfje wat stinkt, ongewassen of onverzorgd is? Of val je op -alle- wijfjes, of juist bepaalde types?
Dit is andersom ook allemaal zo.
pi_135566075
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef Dingflofbips het volgende:
Dit zou best wel eens per vrouw verschillend kunnen zijn :')

Vrouwen zijn net mensen. Wil jij een wijfje wat stinkt, ongewassen of onverzorgd is? Of val je op -alle- wijfjes, of juist bepaalde types?
Dit is andersom ook allemaal zo.
In de OP staat dit ook.. ;)

Elk vrouw heeft toch haar eigen voorkeuren en afknappers. De één vind dit leuk/afknapper, de ander weet niet. Ben gewoon benieuwd.
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:50:29 #10
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135566085
Haha kan nog steeds niet begrijpen dat mensen weten dat ze schijt moeten hebben aan de rest. En hun eigen ding doen. Toch meelopen met de rest en niet doen wat ze zelf willen. Zodoende ben je dus niet jezelf. Kortom om jezelf te zijn moet je lak hebben aan de rest.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135566099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:48 schreef Grappenmakers het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk, ik ben gewoon nieuwsgierig. :)
Moet je niet doen, gewoon doen waar jij zin in hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135566155
Mooie blonde kop. :9~
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:52:15 #13
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_135566189
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:47 schreef trovey het volgende:

[..]

Is gewoon de waarheid, je moet je niet anders voordoen dan je bent dan ben je nep en dat doorzien vrouwen meteen. :P
Als je geforceerd dingen doet, wat je anders nooit zou doen zie ik dat als niet jezelf zijn. Maar dat doorzien de meeste mensen toch wel als ze een persoon een beetje kennen? Ik ken ook meiden die jarenlang zich al bitchy gedragen puur omdat ze onzeker zijn. Maar als je hier al jarenlang mee bezig bent, hoe ben je dan nog "jezelf"?
pi_135566262
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:52 schreef Dressers het volgende:

[..]

Als je geforceerd dingen doet, wat je anders nooit zou doen zie ik dat als niet jezelf zijn. Maar dat doorzien de meeste mensen toch wel als ze een persoon een beetje kennen? Ik ken ook meiden die jarenlang zich al bitchy gedragen puur omdat ze onzeker zijn. Maar als je hier al jarenlang mee bezig bent, hoe ben je dan nog "jezelf"?
Als ze je kennen ja. ;)
Optimist tot in de kist
pi_135566300
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef Grappenmakers het volgende:

[..]

In de OP staat dit ook.. ;)

Elk vrouw heeft toch haar eigen voorkeuren en afknappers. De één vind dit leuk/afknapper, de ander weet niet. Ben gewoon benieuwd.
In de rest van mijn post vind je t antwoord :)
pi_135566357
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:54 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

In de rest van mijn post vind je t antwoord :)
In je post staat dat vrouwen, net als mannen, op bepaalde types kunnen vallen. Daar ben ik dus nieuwsgierig naar.. :P
pi_135566489
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:55 schreef Grappenmakers het volgende:

[..]

In je post staat dat vrouwen, net als mannen, op bepaalde types kunnen vallen. Daar ben ik dus nieuwsgierig naar.. :P
Ja en hygiëne enz enz. Er is geen wezenlijk verschil tussen mannen en vrouwen, is mijn punt. Dus ga jezelf na en je hebt het antwoord
pi_135566880
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Ja en hygiëne enz enz. Er is geen wezenlijk verschil tussen mannen en vrouwen, is mijn punt. Dus ga jezelf na en je hebt het antwoord
Hij wil gewoon hier een soort steekproef houden. Gewoon van een aantal vrouwen horen wat ze vinden. Zo raar is dat toch niet. Mannen hebben ook verschillende voorkeuren maar toch denk ik dat je beter af bent met grote memmen dan kleine.

Het mislukt echter finaal doordat hier massaal mannen i.p.v. vrouwen reageren :p .
pi_135567133
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:07 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hij wil gewoon hier een soort steekproef houden. Gewoon van een aantal vrouwen horen wat ze vinden. Zo raar is dat toch niet. Mannen hebben ook verschillende voorkeuren maar toch denk ik dat je beter af bent met grote memmen dan kleine.
Nee dat is niet raar. Maar ik deel graag mijn wijze opvattingen met TS.
pi_135567200
En hij moet lekker ruiken, maar dat spreekt voor zich. :)
pi_135567259
Baardjes O+
pi_135567356
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:15 schreef Louboutin het volgende:
Baardjes O+
Dadelijk is TS zo'n vieze puber waarbij dat heel onhygiënisch staat.

Bril kan ok zijn, maar niet zo'n montuur die je moeder voor je gekocht heeft.
pi_135567532
Hoe zit het met sixpacks? Geilen vrouwen daar nu echt op?
sd
pi_135567644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef sausagin het volgende:
Hoe zit het met sixpacks? Geilen vrouwen daar nu echt op?
Ja.
pi_135567663
quote:
9s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Dadelijk is TS zo'n vieze puber waarbij dat heel onhygiënisch staat.

Het staat ook niet bij iedereen, maar over het algemeen heb ik echt een zwak voor mannen met een baardje.

En nee, ik hou niet van sixpacks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')