abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:54:57 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136912946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:18 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Je beschreven profiel komt bekend voor, geef wat letters van zijn naam :P Doe maar in de vorm van galgje _O-

Maar misschien zijn stevig gespierde jongemannen eerder geneigd macho te zijn ofzo iets? Komt dit bij mensen bekend voor?
Begint met een D eindigd op ave :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_136914750
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:54 schreef Yiwei het volgende:

Een muts die je opdoet als het koud is in de winter :) Ik heb er ook één, met een bloemetje erop :D

Ah. Nou buiten die beanie (wat een kutwoord, ik noem het maar gewoon muts) voldoe ik qua uiterlijk aan al je eisen... :)

Een foto kost 500 euro :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136915962
Ik vind het vooral belangrijk dat er een klik is, dus dat je een meisje goed op haar gemak laat voelen en leuk kan kletsen.

Als we naar het uiterlijk kijken, vind ik het belangrijk dat een jongen er goed verzorgd uitziet, dus nette schone kleren haar goed in model, tanden gepoetst en lekker geurtje op (van nikos sculpture raak ik zelfs opgewonden) en daarmee kom je al heel ver denk ik :P
pi_136916159
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:03 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik vind het vooral belangrijk dat er een klik is, dus dat je een meisje goed op haar gemak laat voelen en leuk kan kletsen.

Als we naar het uiterlijk kijken, vind ik het belangrijk dat een jongen er goed verzorgd uitziet, dus nette schone kleren haar goed in model, tanden gepoetst en lekker geurtje op (van nikos sculpture raak ik zelfs opgewonden) en daarmee kom je al heel ver denk ik :P
Gefeliciteerd, je valt op homo's... ^O^
pi_136916200
een getrimmed baardje O+
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:58:04 #181
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_137024745
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef fluffy2 het volgende:
Donker haar, 3 dagen baardje, normaal postuur, 1.80. Hmmmmm zwijmel!
thats me, mag 1m74 ook :P
pi_137077726
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je valt op homo's... ^O^
_O- Een keer was ik echt bijna op een homo gevallen _O-

Deze persoon zag ik al jarenlang regelmatig, nooit met elkaar gesproken of wat dan ook. Hij is ook niet lelijk ofzo, maar gewoon niet mijn smaak. Later gingen we met elkaar praten en het klikte zo goed. Ik kon gewoon over van alles en nog wat praten en het voelde zo ontspannen en comfortabel, voor beide trouwens. EN ik kwam later ook nog achter dat hij alle kwaliteiten had die ik wou dat een man zou hebben _O_ Ik begon hem gewoon anders te zien :X

Hij was zo'n goeie kerel dat ik vond dat het onmogelijk was dat hij nog single zou zijn. Dus zei ik dat zijn vriendin vast de gelukkigste vrouw ter wereld is. Toen zei hij: nee, nee geen meisje. Ik was nog in de war: je bent single? Hij: nee, oh ik dacht dat je het wist.

Maar ze kunnen vrouwen zo goed aanvoelen :) Echt een kunst gewoon :D

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:12 schreef AMangold het volgende:
een getrimmed baardje O+

Zoiets?
pi_137077795
Eigenlijk precies zoals mijn vriend eruit ziet, ook al klinkt dat wel heel hoteldebotel. :@

Brede borstkas, sterke bovenarmen, heerlijke kuiten, donker haar, sprekende ogen... O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_137077827
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:35 schreef Sarasi het volgende:
Eigenlijk precies zoals mijn vriend eruit ziet, ook al klinkt dat wel heel hoteldebotel. :@

Brede borstkas, sterke bovenarmen, heerlijke kuiten, donker haar, sprekende ogen... O+
Je bent heul niet mijn vriendin. :{w
Rustig aan.
pi_137077921
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent heul niet mijn vriendin. :{w
Nee, want mijn vriend heeft zo heerlijk net geen sixpack, en iedereen weet dat alle FOK!ers een sixpack hebben. :Y
pi_137078423
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:35 schreef Sarasi het volgende:

Oeeeh vertel, waar en hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Wie keek als eerst, wie zei als eerste wat? Wat zeiden jullie?

Wordt altijd best vrolijk als ik verliefde mensen spot, jullie geven echt iets speciaals af :D
pi_137078475
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:21 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Oeeeh vertel, waar en hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Wie keek als eerst, wie zei als eerste wat? Wat zeiden jullie?

Wordt altijd best vrolijk als ik verliefde mensen spot, jullie geven echt iets speciaals af :D
Op de studie, eerste dag. Ik dacht zeker te weten dat hij ook sterrenkunde studeren en vroeg hem echt 'ken ik jou niet ergens van?' :') Sneu, maar het hele introweekend zijn we met elkaar omgegaan en sindsdien eigenlijk onafscheidelijk. Drie weken later was het dik aan, da's nu alweer twee en een half jaar geleden. :P En hij zoende mij. O+

Maar toen was hij veel magerder, hij is nu echt heel sexy opgevuld. :9
pi_137078550
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Op de studie, eerste dag. Ik dacht zeker te weten dat hij ook sterrenkunde studeren en vroeg hem echt 'ken ik jou niet ergens van?' :') Sneu, maar het hele introweekend zijn we met elkaar omgegaan en sindsdien eigenlijk onafscheidelijk. Drie weken later was het dik aan, da's nu alweer twee en een half jaar geleden. :P En hij zoende mij. O+

Maar toen was hij veel magerder, hij is nu echt heel sexy opgevuld. :9
Aaaah zo romantisch :D Lijkt wel alsof ik zelf ook verliefd word ofzo :D
Hij heeft wel guts jou zo snel te zoenen. Toen ik het kreeg, raakte ik in paniek _O-
pi_137078606
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:29 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Hij heeft wel guts jou zo snel te zoenen. Toen ik het kreeg, raakte ik in paniek _O-
Hajoh, met uitgaan gebeurt het af en toe binnen een paar minuutjes.
Rustig aan.
pi_137078629
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:29 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou, het was al wel overduidelijk dat we verliefd waren, maar ik had nog wat met een andere jongen. :@ Dat was sowieso al geen succes, mijn vriend is niet de reden dat dat is stuk gelopen, maar ik ben geen dag single geweest. :') :@
pi_137078708
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hajoh, met uitgaan gebeurt het af en toe binnen een paar minuutjes.
O M G echt waar????????? Doet iedereen dat daar zo? Ik ben zwaar teleurgesteld ;(

Oh daarom zeggen jullie dat jullie als eerste naar borsten en billen kijken :') Oh, van kijken kijken, komt zeker aanraken :')

quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nou, het was al wel overduidelijk dat we verliefd waren, maar ik had nog wat met een andere jongen. :@ Dat was sowieso al geen succes, mijn vriend is niet de reden dat dat is stuk gelopen, maar ik ben geen dag single geweest. :') :@
Ineens niet meer romantisch :P Maar wel blij dat jullie elkaar hebben gevonden en dat het heeft uitgewerkt, want deze combinatie op zich ook een kunst :)
pi_137078749
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:38 schreef Yiwei het volgende:

[..]

O M G echt waar????????? Doet iedereen dat daar zo? Ik ben zwaar teleurgesteld ;(

Oh daarom zeggen jullie dat jullie als eerste naar borsten en billen kijken :')

Een grote slettenbende ja.
Neejoh... Tuurlijk niet, dat is ook maar incidenteel... Hoezo ben je dan gelijk teleurgesteld dat dat gebeurt eigenlijk?
Wie zijn ''jullie"? Heb je het over mannen? Zoenen heeft niks met borsten / billen te maken, en daar kijken we ook niet perse als eerste naar hoor?...
Rustig aan.
pi_137078779
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:38 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ineens niet meer romantisch :P Maar wel blij dat jullie elkaar hebben gevonden en dat het heeft uitgewerkt, want deze combinatie op zich ook een kunst :)
Nou ja, het moment zelf was wel heel romantisch. O+ En ik ben zijn eerste vriendinnetje, dus ^O^ for having balls!
pi_137079068
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een grote slettenbende ja.
Neejoh... Tuurlijk niet, dat is ook maar incidenteel... Hoezo ben je dan gelijk teleurgesteld dat dat gebeurt eigenlijk?
Wie zijn ''jullie"? Heb je het over mannen? Zoenen heeft niks met borsten / billen te maken, en daar kijken we ook niet perse als eerste naar hoor?...
Waarschijnlijk een reflectie van mijn situatie tijdje terug. Iemand leren kennen welke later bleek niet religieus te zijn zoals ik. Op zich hoeft dit geen probleem te zijn. Maar hij gaat dus anders uit dan ik, midden in de nacht nog in nachtclubs met alcohol enzo. Hij was verder ook geen voorbeeldig iemand, vandaar teleurgesteld.

Lijkt wel elke keer als ik bar of nachtclubs hoor, iets in die trant. Dan lijkt het wel dat ik vanzelf ga denken: iew! Omdat ik hem voor me zie die bezig is met andere dame achter me rug om en dan raak ik weer teleurgesteld. Hij was iemand waar het mee klikte, dezelfde humor, dezelfde werkveld, dezelfde interesse, dezelfde hobbies, we kennen zelfs dezelfde mensen. En dan raak ik weer teleurgesteld: hij is vast en zeker weer in nachtclub bezig met weet ik veel wie en dan weer triest gevoel.

Het gevoel komt vanzelf naar boven. Lijkt wel, in bars en clubs zijn er alleen maar mensen zoals hij die achter iemand om nog even anderen overal gaat aanraken. Of als ik bars en clubs zie, dan is hij in mijn hoofd standaard daar bezig iemand te hosselen.

Ik vraag mij echt af wat het nut is van iemand ontmoeten waar het mee klikt, dezelfde humor heeft, dezelfde werkveld, dezelfde interesse, dezelfde hobbies. En ook nog dezelfde mensen kennen. Dit lijkt gewoon zo onwerkelijk. En als het niet uitpakt, gewoon zwaar teleurgesteld.
pi_137079108
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 02:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een reflectie van mijn situatie tijdje terug. Iemand leren kennen welke later bleek niet religieus te zijn zoals ik. Op zich hoeft dit geen probleem te zijn. Maar hij gaat dus anders uit dan ik, midden in de nacht nog in nachtclubs met alcohol enzo. Hij was verder ook geen voorbeeldig iemand, vandaar teleurgesteld.

Lijkt wel elke keer als ik bar of nachtclubs hoor, iets in die trant. Dan lijkt het wel dat ik vanzelf ga denken: iew! Omdat ik hem voor me zie die bezig is met andere dame achter me rug om en dan raak ik weer teleurgesteld. Hij was iemand waar het mee klikte, dezelfde humor, dezelfde werkveld, dezelfde interesse, dezelfde hobbies, we kennen zelfs dezelfde mensen. En dan raak ik weer teleurgesteld: hij is vast en zeker weer in nachtclub bezig met weet ik veel wie en dan weer triest gevoel.

Het gevoel komt vanzelf naar boven. Lijkt wel, in bars en clubs zijn er alleen maar mensen zoals hij die achter iemand om nog even anderen overal gaat aanraken. Of als ik bars en clubs zie, dan is hij in mijn hoofd standaard daar bezig iemand te hosselen.
Naja, ehh...
Lijkt mij lastig als religieuze op deze manier... Ik ben blij dat ik lekker mijn eigen moraal hanteer :)
Rustig aan.
pi_137083938
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O- Een keer was ik echt bijna op een homo gevallen _O-

Deze persoon zag ik al jarenlang regelmatig, nooit met elkaar gesproken of wat dan ook. Hij is ook niet lelijk ofzo, maar gewoon niet mijn smaak. Later gingen we met elkaar praten en het klikte zo goed. Ik kon gewoon over van alles en nog wat praten en het voelde zo ontspannen en comfortabel, voor beide trouwens. EN ik kwam later ook nog achter dat hij alle kwaliteiten had die ik wou dat een man zou hebben _O_ Ik begon hem gewoon anders te zien :X

Hij was zo'n goeie kerel dat ik vond dat het onmogelijk was dat hij nog single zou zijn. Dus zei ik dat zijn vriendin vast de gelukkigste vrouw ter wereld is. Toen zei hij: nee, nee geen meisje. Ik was nog in de war: je bent single? Hij: nee, oh ik dacht dat je het wist.

Maar ze kunnen vrouwen zo goed aanvoelen :) Echt een kunst gewoon :D

[..]

[ afbeelding ]
Zoiets?
Ja, alleen dit gezicht maakt mij niet warm :p zulke dikke wenkbrauwen :@
pi_139011509
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef AMangold het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef AMangold het volgende:

[..]

Als hij je zou benaderen en gezellig zou zijn, zou je hem echt wel raken :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:14:17 #198
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_139014754
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef sausagin het volgende:
Hoe zit het met sixpacks? Geilen vrouwen daar nu echt op?
Ik wel! Maar verder niet te gespierd, ik val sowieso op slank. Er zijn volgens mij best veel vrouwen die zo'n grote beer willen, maar doe mij maar een (niet te extreme) ecto. :P
Verder: dik haar, bruine ogen, mooie jukbeenderen. O+ Lengte maakt me weinig uit. Geen bezwaar tegen snorren, baarden en brillen, maar ik heb er ook niks mee.
...as always
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:30:36 #199
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_139017298
Als ik de gemeenschappelijke eigenschappen van mannen in mijn verleden naast elkaar zet kom ik tot het volgende lijstje dingen waar ik (blijkbaar) op val:

- Meestal, maar niet altijd, donker haar en bruine ogen.
- Slank maar niet gespierd.
- Er moet blijkbaar iets aan hun gebit mankeren.
- Vaak geen hele mannelijke machotypes. Hoor vaak dat ik op "schatjes" val. Één van mijn partners wordt zelfs door mijn omgeving omschreven als "hij lijkt een beetje op een meisje", "androgyn" of toch minstens wel "niet bepaald mannelijk." :P

Voor de rest zijn er weinig "trends" in uiterlijk van mijn keuzes, maar ik ga dan ook vooral voor persoonlijkheid, en meestal is het eerste dat me aantrekt in een persoon een open houding, en een vriendelijke maar ondeugende blik, :D
pi_139017573
Ach zolang je maar veel geld hebt, kom je al een heel eind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')