.. uhm nah.. komt iets te Turks over qua uitstralingquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Als hij je zou benaderen en gezellig zou zijn, zou je hem echt wel raken
Niet het verschil kunnen zien tussen een Turk en iemand van waarschijnlijk Spaanse afkomst.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
.. uhm nah.. komt iets te Turks over qua uitstraling
haha, spanjaarden moet ik ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:45 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Niet het verschil kunnen zien tussen een Turk en iemand van waarschijnlijk Spaanse afkomst.Ga je even diep schamen
hoiquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:53 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Scheelt, ik ben een oer-Hollander, hoi.
haha, goede openingszinquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef elbowpudding het volgende:
[..]( weet niet wat ik moet zeggen )
Kom je hier vaker?quote:
jij bent niet bang hequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:56 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Kom je hier vaker?
Heb je een pleister? Ik heb mijn knie bezeerd toen ik je uit de hemel zag vallen.
dat het niet luktquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:57 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Voor wat zou ik bang moeten zijn dan?
Waar vandaan ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:56 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Kom je hier vaker?
Heb je een pleister? Ik heb mijn knie bezeerd toen ik je uit de hemel zag vallen.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Waar vandaan ?![]()
ps. ben der vandoor, stukkie skeeleren
alleen en ik zijn skeeleren, niet rolschaatsenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:03 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezellig met de meiden?
Zo zo, toe maar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:51 schreef AMangold het volgende:
[..]
alleen en ik zijn skeeleren, niet rolschaatsen
maar ben al terug, word donkermaar 45 minuten gesprint dus voldaan
Ik ben 20, kan zelf koken, afwassen en etc. Maakt zelfstandigheid nou echt heel veel verschil? m.i. niet, maar ik kan het fout hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef olifantje14 het volgende:
dus... waar vallen vrouwen nu op..
tja dat verschilt, maar denk dat het belangrijkste is
- dat de man zichzelf is
- hij een stoere kerel is met een knuffelbaarheidsfactor
- maar vooral een mooi innerlijk heeft, jaja zeer cliché.. maar t is wel zo, er moet wel een klik zijn..
het is niet zo dat je je uiterlijk veranderd en er dan ineens vele meiden voor je vallen.. je moet je zelf blijven. je kunt wel jezelf veranderen om je zelf gelukkiger te maken, maar doe het niet voor een ander!
blijf je zélf en doe wat je zélf leuk vind!
Wow, ik voldoe aan elk van die eisen!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef fluffy2 het volgende:
Donker haar, 3 dagen baardje, normaal postuur, 1.80. Hmmmmm zwijmel!
Nou, als dat geen neuken wordt.quote:Op zondag 20 april 2014 02:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wow, ik voldoe aan elk van die eisen!
woeh een stelletje !quote:Op zondag 20 april 2014 02:02 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wow, ik voldoe aan elk van die eisen!
My o my, ik voel me steeds beter en beter.quote:Op zondag 20 april 2014 14:33 schreef rosability het volgende:
Ik weet het, het is een beetje cliché, maar donker haar en bruine ogen vind ik heel aantrekkelijk.
gedetailleerder mag wel. Ik geloof niet dat je zo simpele eisen hebt, want er zijn dan tig matches..quote:Op zondag 20 april 2014 14:33 schreef rosability het volgende:
Ik weet het, het is een beetje cliché, maar donker haar en bruine ogen vind ik heel aantrekkelijk.
Jij bent ook heerlijk sexy met je billen, zachte lippen ( nee niet diequote:Op maandag 21 april 2014 17:47 schreef Brannagh het volgende:
Mr.Monkeyman is onwijs sexy, met z'n brede borstkas, baardje, mooie haar en gespierde armen. Die ook goed kunnen knuffelen
ik kan wel een hele beschrijving gaan neerzetten, maar de vraag is meer, heb je zin om het epistel te gaan lezenquote:Op maandag 21 april 2014 18:54 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
gedetailleerder mag wel. Ik geloof niet dat je zo simpele eisen hebt, want er zijn dan tig matches..
quote:Op maandag 21 april 2014 17:47 schreef Brannagh het volgende:
Mr.Monkeyman is onwijs sexy, met z'n brede borstkas, baardje, mooie haar en gespierde armen. Die ook goed kunnen knuffelen
quote:Op maandag 21 april 2014 18:59 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jij bent ook heerlijk sexy met je billen, zachte lippen ( nee niet die), lang haar en lieve ogen. Knuffel je dan ook heel graag
Wat zie je onder onverzorgd? Sommige vrouwen zien (bakken)baarden en snorren etc als onverzorgd namelijk en geen gel in de haren.quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Typfaut het volgende:
Wat mij aantrekt:
Donker haar
Getint vel
Donkere ogen
Breder gebouwd/gespierd
Groot
Mooi kontje is altijd een plus
(Intelligent en nuchter horen ook in mijn lijstje, maar dat slaat niet op uiterlijk :p)
Afknappers:
Onverzorgd
Slecht gebit
Rood haar... Maar dat is gewoon puur smaak.
Haha, waar let je op bij de oren dan?quote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef DynastyL het volgende:
Er zijn wel dingen waar ik op let ja.
Tanden, nagels, oren, lichaam, en zelfs wat voor schoenen die draagt!
Iemand die niet gewassen is, slechte tanden, unobrow, gewoon die zaken. Ik vind trouwens een (verzorgd, proper) baardje heul sexy!quote:Op maandag 21 april 2014 22:43 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Wat zie je onder onverzorgd? Sommige vrouwen zien (bakken)baarden en snorren etc als onverzorgd namelijk en geen gel in de haren.
Langharige alternatieve types zijn dus niet aan jou besteed?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:52 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Iemand die niet gewassen is, slechte tanden, unobrow, gewoon die zaken. Ik vind trouwens een (verzorgd, proper) baardje heul sexy!
Kortom: tokkies/aso'squote:Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
Mijn type; 25-35 jaar. Blank, +1.80m, goed gespierd. Donker haar, bij voorkeur gemillimeterd. Groene of blauwe ogen, brede kaaklijn. Volle gezichtsbeharing, getrimd of ringbaardje. En natuurlijk uitstraling, agressieve kop. Lekker fout.
Afknappers: metroseksuele mannen, brillen, blije kleurtjes-kleding, slecht gebit, kroeshaar/krullen, huidproblemen en kleine piemels.
Zoiets;
[ afbeelding ]
Welke spieren?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
... goed gespierd...
Zoiets;
[ afbeelding ]
Nee, die kijken vaak zo simpel uit hun doppen.quote:
Qua spier beter zoiets; http://www.fatbloggers.ne(...)ed_muscle.jpg?85ff3aquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
[..]
Nee, die kijken vaak zo simpel uit hun doppen.
[..]
Qua spier beter zoiets; http://www.fatbloggers.ne(...)ed_muscle.jpg?85ff3a
Oh, zeker welquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Langharige alternatieve types zijn dus niet aan jou besteed?
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:21 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Oh, zeker welMaar dan fris gewassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |