3 zelfsquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:29 schreef Seam het volgende:
Voorspelbare Oscars zijn voorspelbaar
Erg leuk dat Her een nominatie in de wacht heeft weten te slepen!
quote:Best Picture: "12 Years a Slave"
Best Supporting Actor: Michael Fassbender, "12 Years a Slave"
Best Supporting Actress: Jennifer Lawrence, "American Hustle"
Best Director: Steve McQueen, "12 Years a Slave"
Best Actor: Chiwetel Ejiofor, "12 Years a Slave"
Best Actress: Sandra Bullock, "Gravity"
Best Animated Feature: "Frozen"
Volgens mij zetten alle grote kabelboeren van Nederland film1 ook dit jaar weer open voor al hun digitale klanten tijdens de oscarnacht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef SunChaser het volgende:
Wordt het ergens live uitgezonden op de kabel?
Alle grote bedrijven op KPN na (waar ook bv Telfort en Xs4all onder vallen). Die doen om een of andere vage reden weer niet mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij zetten alle grote kabelboeren van Nederland film1 ook dit jaar weer open voor al hun digitale klanten tijdens de oscarnacht.
Ik ga kijken hoelang ik het volhou.quote:
Ook niet op themakanaal van UPC?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kan ik niet op film1 kijken dit jaar? Heb UPC Horizonkrijg nog steeds de melding dat ik niet het juiste abonnement heb terwijl ik voorgaande jaren wel gewoon kon kijken zonder film1 te hebben
3 uur, kassaquote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:
Jezus, trekken ze 3,5 uur uit voor die red carpet onzin?
Dan schakel ik om 2:30 omquote:
Heb er maar 2 gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan ook nog een oscargenomineerde film kijken, heb er nog een paar niet gezien. Waaronder Dallas Buers Club maar die vond ik al na 3 minuten stom
Me too, had er nog graag wat willen kijken maar ben ik niet meer aan toe gekomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Heb er maar 2 gezien.
Capt Phillips en Gravity.
Die lampen op de cameras rond de rode loper zijn zo fel dat iedereen op een dood lijk lijktquote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme wat een engnek is die Ross.
beide goedquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Heb er maar 2 gezien.
Capt Phillips en Gravity.
Philomena twee keer gezien, erg mooi, her en nebraska wil ik ook in de bios zienquote:Op maandag 3 maart 2014 00:08 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik moet Her, Nebraska en Philomena nog zien, maar dan bij voorkeur wel in de bioscoop.
De memoriam gaat over 2013quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef Kansenjongere het volgende:
Er is elk jaar een in memoriam, dat Philip Seymour Hoffman daarin een prominente rol krijgt lijkt me niet meer dan logisch
Je hebt geen digitale tv bij de lokale kabelboer?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:33 schreef Grunge. het volgende:
Half drie, hč?
Meestal zijn er veel livestreams, je moet alleen niet wegklikken (en/of vernieuwen) want dan raakt-ie vol (uhuh).
Ja, toevallig net gratis alle Film1's gekregen van mijn kabelboer. Ik zie net dat ik het dus gewoon kan zien dit jaarquote:Op maandag 3 maart 2014 00:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt geen digitale tv bij de lokale kabelboer?
Ik gok ook zomaar dat je Sport1 hebt?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, toevallig net gratis alle Film1's gekregen van mijn kabelboer. Ik zie net dat ik het dus gewoon kan zien dit jaar.
Ik had het een paar maandjes gratis als compensatie omdat mijn digitale televisie het lang niet deed. Sport1 weet ik niet, alle Film1's in ieder geval, en ook de filmzenders van HBO (die zijn het trouwens echt niet waard om zelf te kopen, allemaal oude en matige films en dat honderd keer).quote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik gok ook zomaar dat je Sport1 hebt?
Maart staan deze kanalen altijd open.
en dat met zo'n beentjesquote:
Och, hij was op zich best liefquote:
Inderdaad erg knap hoe ver hij het geschopt heeft, denk ik elke keer als ik hem ziequote:Op maandag 3 maart 2014 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
JGL. Ik ben 3rd rock from the sun aan het terugkijken, en toen was het al een topacteurtje. Die heeft het ver geschopt, sindsdien.
Nog niet gezien. Ik heb sowieso nog praktisch geen enkele nominatiefilm gezienquote:Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zijn rol in Dallas Buyers Club was wel fenomenaal
Aan de betting odds te zien is zijn oscar winst een zekerheidjequote:Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zijn rol in Dallas Buyers Club was wel fenomenaal
Zou mooi zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Leo die oscar eindelijk krijgt?
Heel klein, favorieten zijn Matthew McConaughey en die knakker met die moeilijke naam uit 12 years a slave.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Leo die oscar eindelijk krijgt? Ik hoop dat hij 'm krijgt, puur ome.e zien hij het internet gaat ontploffen.
Oe, Sherlock.
+250quote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Leo die oscar eindelijk krijgt? Ik hoop dat hij 'm krijgt, puur om te zien hij het internet gaat ontploffen.
Oe, Sherlock.
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Wat een debiele vragen op de rode loper
Volgens jaar moeten ze gewoon jou inhuren.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat ik de carpet kijk
Probeer deze eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
wie heeft er een goede stream link voor de red carpet, ik wil het op mijn pc zien maar de 2 die ik keek stopte ermee. ik hoop dat het dit jaar lukt om op mijn pc een goede livestream te vinden. geen zin om achter mijn pc te gaan
ja die heb ik al openstaan, ieder jaar heb ik er openstaan, maar vaak gaat het dan mis, dus alvast bedankt, ik ga deze zeker proberenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Probeer deze eens.
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=52828
Deze heeft beter beeld.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja die heb ik al openstaan, ieder jaar heb ik er openstaan, maar vaak gaat het dan mis, dus alvast bedankt, ik ga deze zeker proberen
thanks, heb ik nu ook open staanquote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Deze heeft beter beeld.
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=42291
omgquote:Op maandag 3 maart 2014 01:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
http://abc.go.com/watch-live
Openen in Chrome met de HOLA app, instellen op USA en kijken maar.
Daar is niet hetzelfde te zien als op de TV zender ABC.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Handig dat HOLAquote:Op maandag 3 maart 2014 01:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gebruik Hola al een tijdjequote:Op maandag 3 maart 2014 01:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Amateurs, dacht dat er alleen maar nerds op FOK! zaten die dat soort apps wel kenden....
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Amateurs, dacht dat er alleen maar nerds op FOK! zaten die dat soort apps wel kenden....
Ik wil op t podium een oscarquote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens jaar moeten ze gewoon jou inhuren.
Ja, met een dikke minuut vertraging voor de ondertitels.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:50 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat je ziet op Film1 Premiere is toch live?
30 to, jepquote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef SunChaser het volgende:
Die Leto is toch zanger van 20 sec from mars?
Het is toch de keus van Film1? Raarquote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Bij de bookmakers staan er best veel op een hele lage notering, handig om alvast te zien wie er gaan winnen.
Wel kut dat Telfort niet meewerkt aan het opengooien van Film1.
twitter:daxshepard1 twitterde op maandag 03-03-2014 om 02:01:02We lost http://t.co/lrqzYdFXS4 reageer retweet
Dax = awesomequote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef Rainesz het volgende:
twitter:daxshepard1 twitterde op maandag 03-03-2014 om 02:01:02We lost http://t.co/lrqzYdFXS4 reageer retweet
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef SunChaser het volgende:
Die Leto is toch zanger van 20 30 sec from mars?
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb een bloedhekel aan die gast
Ik ga na de opening ook iets anders doen. Download hem morgen wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga het niet volhouden merk ik. Neem het op en kijk het morgen. Veel oscarplezier mensen.
Die hebben ze vervangen voor net zo veel zeggende tweets.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Damn Brad Pitt ziet er voor z'n leeftijd echt geweldig uit.
+1quote:Op maandag 3 maart 2014 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet dat je een soort van verplicht bent om Ellen DeGeneres leuk te vinden, maar ik vind d'r voornamelijk 'meh'.
dacht juist dat iedereen haar haattequote:Op maandag 3 maart 2014 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet dat je een soort van verplicht bent om Ellen DeGeneres leuk te vinden, maar ik vind d'r voornamelijk 'meh'.
Ik vind haar in haar show wel leuk, maar nu niet zo.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Zolang het maar niet James Franco is vind ik het allang best.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Oef ja, dat was een awkward jaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zolang het maar niet James Franco is vind ik het allang best.
V.
quote:
Ik dacht in de eerste instantie Leonardo door de ogen en de wenkbrauwen maar dat klopt volgens mij niet met de gezichtsbeharing en het kapsel.quote:
Film 1 staat openquote:
Ipv de commercials.quote:
Hachi A Dog's Tale?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:45 schreef Verbal het volgende:
Leto heeft de eer te hebben gespeeld in de meest deprimerende film die ik ooit heb gezien...
V.
heb je digitaal?quote:
Ik zag gister syndecote new york, dat was een partij deprimerend, met Philip Seymour hofmanquote:Op maandag 3 maart 2014 02:45 schreef Verbal het volgende:
Leto heeft de eer te hebben gespeeld in de meest deprimerende film die ik ooit heb gezien...
V.
Nope, het was channing tatum.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik dacht in de eerste instantie Leonardo door de ogen en de wenkbrauwen maar dat klopt volgens mij niet met de gezichtsbeharing en het kapsel.
QFTquote:Op maandag 3 maart 2014 02:48 schreef Tweek het volgende:
Beste acceptance speech ooit, bedank je moeder, noem de slepende conflicten, neem het op voor homo's en aids, en bedank je filmmaatschappij zonder van het podium gespeelt te worden. Dat is erg goed.
ace venturaquote:
Dan moet je toch echt eens Man on the Moon kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Jim Carey: leuk als slapstick comedy acteur, maar moet verder vooral z'n mond houden en niets serieus proberen te doen.
Berucht zelfs. Globes voor Man on the Moon en Truman Show, maar niet eens een nominatie.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:49 schreef VacaLoca het volgende:
Carrey nooit genomineerd geweest?
Zo on stage is ie vrij treurig trouwens
Ja ok, die was wel goed. En Eternal Sunshine is natuurlijk ook geweldig.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens Man on the Moon kijken
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ok, die was wel goed. En Eternal Sunshine is natuurlijk ook geweldig.
Ok ok, ik neem het terug. Maar toch. Hij is een beetje een has-been.
Altijd! Waardeloze acteur.quote:
Vorig jaar ook al.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we even gezamenlijk alle goden bedanken voor de afwezigheid van Bridget, dit jaar?
Wie?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ach, daar was mijn belastingontduikende landgenoot al even in beeld. Ben bang dattie nog een Oscar gaat krijgen ook ...
Wie?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ach, daar was mijn belastingontduikende landgenoot al even in beeld. Ben bang dattie nog een Oscar gaat krijgen ook ...
Geen Arceequote:Op maandag 3 maart 2014 02:56 schreef SunChaser het volgende:
Wat is t rustig hier, we hadden altijd veel topics, geen Danny, geen Gert?
Zeker.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we even gezamenlijk alle goden bedanken voor de afwezigheid van Bridget, dit jaar?
Bonoquote:
samuel l jacksongodquote:
hoeveel procent moet ie betalen?quote:
In Ierland werd tot 2006 noppes betaald door artiesten en toen veranderde de wet. Dus issie belastingtechnisch nu in Nederland betaalplichtig.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
hoeveel procent moet ie betalen?
Ik vond t ook terecht dat Gerard Depardieu zn paspoort in leverde
Wie neukt ie dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 03:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leonardo, de enige persoon op deze planeet waar ik jaloers op ben.
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:02 schreef SunChaser het volgende:
De vrouw van Bazz Luhrman heeft een Oscar. Nepotisme maar Luhrman maakte Sunscreen, prachtig lied dus so what
Geen belasting, whut?quote:Op maandag 3 maart 2014 03:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In Ierland werd tot 2006 noppes betaald door artiesten en toen veranderde de wet. Dus issie belastingtechnisch nu in Nederland betaalplichtig.
Niet, is "ingebakken"quote:Op maandag 3 maart 2014 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Die ondertiteling gaat echt nergens over, weet iemand of en hoe je dat uit kan zetten bij UPC Horizon?
Na vijf minuten al? Waarom?quote:Op maandag 3 maart 2014 03:05 schreef SunChaser het volgende:
American Hustle viel tegen
Dallas B C na 5 min afgezet
Dat is overigens een dubbelganger van Ralph Fiennes bedacht ik me laatst. Al vond ik Fiennes altijd aantrekkelijker.quote:
Nu wel omdat de wet dus in 2006 is veranderd, maar voordien heeft Bono u2 nooit een cent betaald. En nu heeft ie middels een foefje zijn bedrijf ondergebracht in Nederland, waar schijnbaar veel minder betaald hoeft te worden dan in Ierland. En maar jezelf charitatief presenteren...quote:
Echt. Met haar is het al iets beter, maar ik kan 'm niet aantrekkelijk vinden. Soort Homer Simpson, enorm domme uitstralingquote:Op maandag 3 maart 2014 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh Channing Tatum. Overrated dumb fuck.
Wat is er charitatief aan belasting betalen dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu wel omdat de wet dus in 2006 is veranderd, maar voordien heeft Bono u2 nooit een cent betaald. En nu heeft ie middels een foefje zijn bedrijf ondergebracht in Nederland, waar schijnbaar veel minder betaald hoeft te worden dan in Ierland. En maar jezelf charitatief presenteren...
He hij heeft mooi wel een grachten pand in amsterdam samen met de rolling stones.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu wel omdat de wet dus in 2006 is veranderd, maar voordien heeft Bono u2 nooit een cent betaald. En nu heeft ie middels een foefje zijn bedrijf ondergebracht in Nederland, waar schijnbaar veel minder betaald hoeft te worden dan in Ierland. En maar jezelf charitatief presenteren...
Hij lijkt heel erg op een voormalige vriend van me, die met mijn toenmalige vriendin een paar keer de kast indook. Kan daarom niet goed naar hem kijken.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat is overigens een dubbelganger van Ralph Fiennes bedacht ik me laatst. Al vond ik Fiennes altijd aantrekkelijker.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hij lijkt heel erg op een voormalige vriend van me, die met mijn toenmalige vriendin een paar keer de kast indook. Kan daarom niet goed naar hem kijken.
V.
Nee hij hangt de grote weldoener uit, maar betaalt ondertussen geenbelasting in zijn eigen land. In Ierland issie dan ook helemaal niet meer zo populair.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er charitatief aan belasting betalen dan?Ik geef hem groot gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |