3 zelfsquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:29 schreef Seam het volgende:
Voorspelbare Oscars zijn voorspelbaar
Erg leuk dat Her een nominatie in de wacht heeft weten te slepen!
quote:Best Picture: "12 Years a Slave"
Best Supporting Actor: Michael Fassbender, "12 Years a Slave"
Best Supporting Actress: Jennifer Lawrence, "American Hustle"
Best Director: Steve McQueen, "12 Years a Slave"
Best Actor: Chiwetel Ejiofor, "12 Years a Slave"
Best Actress: Sandra Bullock, "Gravity"
Best Animated Feature: "Frozen"
Volgens mij zetten alle grote kabelboeren van Nederland film1 ook dit jaar weer open voor al hun digitale klanten tijdens de oscarnacht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef SunChaser het volgende:
Wordt het ergens live uitgezonden op de kabel?
Alle grote bedrijven op KPN na (waar ook bv Telfort en Xs4all onder vallen). Die doen om een of andere vage reden weer niet mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij zetten alle grote kabelboeren van Nederland film1 ook dit jaar weer open voor al hun digitale klanten tijdens de oscarnacht.
Ik ga kijken hoelang ik het volhou.quote:
Ook niet op themakanaal van UPC?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kan ik niet op film1 kijken dit jaar? Heb UPC Horizonkrijg nog steeds de melding dat ik niet het juiste abonnement heb terwijl ik voorgaande jaren wel gewoon kon kijken zonder film1 te hebben
3 uur, kassaquote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:
Jezus, trekken ze 3,5 uur uit voor die red carpet onzin?
Dan schakel ik om 2:30 omquote:
Heb er maar 2 gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan ook nog een oscargenomineerde film kijken, heb er nog een paar niet gezien. Waaronder Dallas Buers Club maar die vond ik al na 3 minuten stom
Me too, had er nog graag wat willen kijken maar ben ik niet meer aan toe gekomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Heb er maar 2 gezien.
Capt Phillips en Gravity.
Die lampen op de cameras rond de rode loper zijn zo fel dat iedereen op een dood lijk lijktquote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme wat een engnek is die Ross.
beide goedquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Heb er maar 2 gezien.
Capt Phillips en Gravity.
Philomena twee keer gezien, erg mooi, her en nebraska wil ik ook in de bios zienquote:Op maandag 3 maart 2014 00:08 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik moet Her, Nebraska en Philomena nog zien, maar dan bij voorkeur wel in de bioscoop.
De memoriam gaat over 2013quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef Kansenjongere het volgende:
Er is elk jaar een in memoriam, dat Philip Seymour Hoffman daarin een prominente rol krijgt lijkt me niet meer dan logisch
Je hebt geen digitale tv bij de lokale kabelboer?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:33 schreef Grunge. het volgende:
Half drie, hè?
Meestal zijn er veel livestreams, je moet alleen niet wegklikken (en/of vernieuwen) want dan raakt-ie vol (uhuh).
Ja, toevallig net gratis alle Film1's gekregen van mijn kabelboer. Ik zie net dat ik het dus gewoon kan zien dit jaarquote:Op maandag 3 maart 2014 00:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt geen digitale tv bij de lokale kabelboer?
Ik gok ook zomaar dat je Sport1 hebt?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, toevallig net gratis alle Film1's gekregen van mijn kabelboer. Ik zie net dat ik het dus gewoon kan zien dit jaar.
Ik had het een paar maandjes gratis als compensatie omdat mijn digitale televisie het lang niet deed. Sport1 weet ik niet, alle Film1's in ieder geval, en ook de filmzenders van HBO (die zijn het trouwens echt niet waard om zelf te kopen, allemaal oude en matige films en dat honderd keer).quote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik gok ook zomaar dat je Sport1 hebt?
Maart staan deze kanalen altijd open.
en dat met zo'n beentjesquote:
Och, hij was op zich best liefquote:
Inderdaad erg knap hoe ver hij het geschopt heeft, denk ik elke keer als ik hem ziequote:Op maandag 3 maart 2014 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
JGL. Ik ben 3rd rock from the sun aan het terugkijken, en toen was het al een topacteurtje. Die heeft het ver geschopt, sindsdien.
Nog niet gezien. Ik heb sowieso nog praktisch geen enkele nominatiefilm gezienquote:Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zijn rol in Dallas Buyers Club was wel fenomenaal
Aan de betting odds te zien is zijn oscar winst een zekerheidjequote:Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zijn rol in Dallas Buyers Club was wel fenomenaal
Zou mooi zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Leo die oscar eindelijk krijgt?
Heel klein, favorieten zijn Matthew McConaughey en die knakker met die moeilijke naam uit 12 years a slave.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Leo die oscar eindelijk krijgt? Ik hoop dat hij 'm krijgt, puur ome.e zien hij het internet gaat ontploffen.
Oe, Sherlock.
+250quote:Op maandag 3 maart 2014 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat Leo die oscar eindelijk krijgt? Ik hoop dat hij 'm krijgt, puur om te zien hij het internet gaat ontploffen.
Oe, Sherlock.
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Wat een debiele vragen op de rode loper
Volgens jaar moeten ze gewoon jou inhuren.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat ik de carpet kijk
Probeer deze eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
wie heeft er een goede stream link voor de red carpet, ik wil het op mijn pc zien maar de 2 die ik keek stopte ermee. ik hoop dat het dit jaar lukt om op mijn pc een goede livestream te vinden. geen zin om achter mijn pc te gaan
ja die heb ik al openstaan, ieder jaar heb ik er openstaan, maar vaak gaat het dan mis, dus alvast bedankt, ik ga deze zeker proberenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Probeer deze eens.
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=52828
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |