goed puntquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iedereen dit punt gezien:
Fantastische winner zeg.
Ik heb ook weleens zo'n bal geslagen maar wel veel minder hard en ook minder scherp.quote:
Nee, een paar games van Nadal./ Tot nu toe kan het me ook echt niet boeien. Misschien wordt het wat in de tweede week. Ik heb ook gewoon niet zoveel met de AO; voelt niet eens als een GS voor mij.quote:ik heb geen 1 wedstrijd gekeken en jij?
de 2e week ga ik kijken denk ik want heb een week vakantie of anders kijk ik alleen naar de finale(hangt er vanaf wie de finalisten zijn)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, een paar games van Nadal./ Tot nu toe kan het me ook echt niet boeien. Misschien wordt het wat in de tweede week. Ik heb ook gewoon niet zoveel met de AO; voelt niet eens als een GS voor mij.
toppertjequote:Ik heb ook weleens zo'n bal geslagen maar wel veel minder hard en ook minder scherp.
Ik vind de AO denk ik altijd de leukste slam om te zien. Je kan het alleen nooit zienquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens zo'n bal geslagen maar wel veel minder hard en ook minder scherp.
[..]
Nee, een paar games van Nadal./ Tot nu toe kan het me ook echt niet boeien. Misschien wordt het wat in de tweede week. Ik heb ook gewoon niet zoveel met de AO; voelt niet eens als een GS voor mij.
En vind eerlijk gezegd dat ze hier ook altijd het beste spelen. Iedereen lekker vers, fris en gemotiveerdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:33 schreef Gruisman het volgende:
Beste publiek, modernste complex,mooiste banen en meestal beste weer. Alleen die tijden
Was niks bijzonders hoor.quote:
Klopt, en ik vind het niet leuk genoeg om er vrij voor te nemen. En zelfs als ik vrij ben, heb ik nog geen zin om twee weken alle nachten door te halen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind de AO denk ik altijd de leukste slam om te zien. Je kan het alleen nooit zien
+1quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:33 schreef Gruisman het volgende:
Beste publiek, modernste complex,mooiste banen en meestal beste weer. Alleen die tijden
Wilander zegt snellerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:20 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb een vraag
zijn de banen sneller of trager dan vorig jaar?
Easy win iig. Murray moet een tie-break spelen tegen Lopez.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer er nu op, best een leuk begin.
22/53 aan het net van Raonicquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:57 schreef detennismaster het volgende:
Dimi gewonnen van Milosj. Was een goede wedstrijd. Heb vanaf halverwege de eerste set gekeken. De tiebreak in de 4de set was heel spannend!
[ afbeelding ]
Die stats van Dimitrov zijn echt bizar goed!Was wel raar kijken want zijn samen met Del Potro, Federer en Isner mijn favo spelers. Maar Dimi won deze uiteindelijk wel terecht.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |