Nou ja, dat zeg ik dus ook altijd tegen mijn vrouw...quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dank je en rijd voorzichtig, autorijden is gevaarlijker dan aardbevinkjes.
Kon het niet echt volgen, het is mijn claim ook niet hè, ik zeg alleen wat ik hoorde... voor zover ik dit kon volgen...quote:Een paar wetenschappers die dit voorspelden. Ben benieuwd wat voor wetenschappers het zijn en op basis waarvan hun voorspellingen zijn gedaan.
Jup, grazie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeg ik dus ook altijd tegen mijn vrouw...
[..]
Kon het niet echt volgen, het is mijn claim ook niet hè, ik zeg alleen wat ik hoorde... voor zover ik dit kon volgen...
Nou ja, grappige is natuurlijk dat eindelijk die stugge Groningers, die al zolang er gas uit hun bodem gehaald wordt, genaaid worden door het Hollandocentrisme van de centrale overheid (en dat zonder ook maar één klein zoentje te krijgen), een beetje beginnen te morren en meteen komt er een alarmistisch stukje over heel Nederland van de hand van één of ander vaag rechts denktankje... Je moet de Groningers ook niet tegen je krijgen natuurlijk...quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:16 schreef rakotto het volgende:
Het had jaren geleden al moeten gebeuren, alleen is dat bij de Nederlander afgeleerd... Het is je afgeleerd om achter je rechten aan te gaan... Daar word je hippie voor genoemd.
Gekke is idd dat ik wel lui van middelbare leeftijd spreek op mijn werk die uitzendkracht zijn en er weer uit getjoept worden eind januari en als ik dan met wat kritiek kom op de politiek, dan wimpelen ze dat weg. Och, we kunnen er toch niets aan doen, wordt er dan gezegd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef LXIV het volgende:
Zolang er chipjes op tafel staan en een quiz op televisie zal een Nederlander nooit uit zijn stoel opstaan. Nooit. Nergens hoeven wij ons zorgen over te maken.
Wat jij zegt over de verwaterende democratie klopt wel. De Nederlandse partijen mogen alleen nog maar over feitelijk onbelangrijke zaken beslissen, zoals de maximumsnelheid of op welke leeftijd je alcohol mag drinken. De echt belangrijke dingen, zoals immigratie of liberalisering worden allemaal vanuit Brussel opgedragen. Dan heeft het ook minder zin om te gaan stemmen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gekke is idd dat ik wel lui van middelbare leeftijd spreek op mijn werk die uitzendkracht zijn en er weer uit getjoept worden eind januari en als ik dan met wat kritiek kom op de politiek, dan wimpelen ze dat weg. Och, we kunnen er toch niets aan doen, wordt er dan gezegd.
In feite is de democratie ook aan het verwateren natuurlijk.
Maakt geen ene fuck meer uit wat de kiezer ergens over denkt. De agenda staat zo'n beetje wel vast, alleen die stomme verkiezingen kunnen soms wat moeilijkheden brengen, maar meestal komen ze die ook wel weer te boven.
Kunnen ze wel ja (zoals andere landen in de EU doen),maar ze doen het niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:07 schreef arjan1112 het volgende:
Onzin, Den Haag gaat over alle besluiten van Brussel, ze kunnen elk voorstel tegenhouden
Wat een klote mentaliteit...quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:12 schreef arjan1112 het volgende:
in Nederland hebben we toch alles redelijk goed voor elkaar ?
in de meeste andere landen is het toch echt slechter
En daarvan zitten er een hoop op FOK.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een klote mentaliteit...
"In India worden verkrachten vrouwen opgeroepen om savonds gewoon niet over straat te gaan , pas als dat bij ons ook zo is, mogen wij protesteren".....quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef fokky100 het volgende:
[..]
En daarvan zitten er een hoop op FOK.
Ik denk dat het eerder zal zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"In India worden verkrachten vrouwen opgeroepen om savonds gewoon niet over straat te gaan , pas als dat bij ons ook zo is, mogen wij protesteren".....
En dat maakt de mensen ook wel bozig, of... ze kruipen in hun schulp, en dat gebeurt heel erg in Nederland...quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat jij zegt over de verwaterende democratie klopt wel. De Nederlandse partijen mogen alleen nog maar over feitelijk onbelangrijke zaken beslissen, zoals de maximumsnelheid of op welke leeftijd je alcohol mag drinken. De echt belangrijke dingen, zoals immigratie of liberalisering worden allemaal vanuit Brussel opgedragen. Dan heeft het ook minder zin om te gaan stemmen.
Ik ga ervan uit dat als je gewoon kritiek hebt en argumenten gebruikt je niet in de gevangenis "gegooid" wordt, vooralsnog...quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:17 schreef arjan1112 het volgende:
Je hebt altijd wat te verliezen, je kan in de gevangenis gegooid worden bv.
Doe je nu zo dom of ben je nu echt zo dom.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:17 schreef arjan1112 het volgende:
Je hebt altijd wat te verliezen, je kan in de gevangenis gegooid worden bv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |