Mij hebben die beesten 2 maanden stress gebracht tot ik deze beslissing heb genomen. Ik kon geen radio aanzetten of die schijt beesten begonnen weer te kwetteren/noem het maar schreeuwen. Kut beesten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:14 schreef Dressers het volgende:
Dit topic bracht mij een kleine glimlach. 6/10.
Toch vrij lang volgehouden dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Mij hebben die beesten 2 maanden stress gebracht tot ik deze beslissing heb genomen. Ik kon geen radio aanzetten of die schijt beesten begonnen weer te kwetteren/noem het maar schreeuwen. Kut beesten.
Nee ze waren gekortwiekt ook nog, konden alleen maar lopen. HA maar ben er van af. RUST.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef goed_volk het volgende:
Had gewoon het deurtje open gezet.
Pleegouders*quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
NET ZOALS JIJ BENT AAN JE PLEEG OUDERS.
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pleegouders*
Heb je een ziekte ofzo?
Die beestjes zijn gewoon zelf naar iemand anders gegaanquote:
Zonde, lijkt me tof twee parkietjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:08 schreef Meneer_Meneer het volgende:
In een opwelling had ik twee parkieten gekocht in een kooitje. Leek me wel leuk. Beetje gezelligheid op mijn kamer.
WTF deze beesten schreeuwen en schijten meer als ik ooit in mijn hele leven zal doen!! KUT BEESTEN.
Nu heb ik ze vanmorgen met kooi en al op marktplaats gezet, gratis af te halen en ze zijn weer weg, HAHAHA.
Rust.
Einde dagboek verhaaltje.
Schattige beestjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zonde, lijkt me tof twee parkietjes.
JA! Ik wil er ook als ik later op mezelf woon.quote:
Niet doen. Krijg je spijt van.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
JA! Ik wil er ook als ik later op mezelf woon.
En ze schijten de hele boel onder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Zeker schattig. In hun soort. Maar ze schreeuwen bij elk geluidje wat je op zet.
Ook, maar dat hard wel uit, binnen een uurtje kun je dat gewoon oprapen en weg gooien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef White_Flower het volgende:
[..]
En ze schijten de hele boel onder.
Ze zaten voor 80% van de tijd niet in hun kooi.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarschijnlijk is de kooi te klein.
Haha. Wat een achterlijke mensen zijn er toch op deze wereld. Parkieten en het gebruik van een spatie (in welke wereld zit jij met je gedachten?). Is er hier een moderator die dit topic kan sluiten? Dit soort achterlijkheid komt op het josti-forum nog niet voor. Dank u. Einde topic voor mij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik parkiet was, zou ik ook de boel bij elkaar krijsen als ik een baasje had dat niks van spatiegebruik weet.
De klacht is onterecht. TS heeft de parkieten immers weggegeven, dus zijn probleem is opgelost.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Heeft me ook nog iets meer dan 100 euro gekost om ze te kopen deze mongooltjes.
Wow, wat ben jij makkelijk op de kast te jagen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Haha. Wat een achterlijke mensen zijn er toch op deze wereld. Parkieten en het gebruik van een spatie (in welke wereld zit jij met je gedachten?). Is er hier een moderator die dit topic kan sluiten? Dit soort achterlijkheid komt op het josti-forum nog niet voor. Dank u. Einde topic voor mij.
Niet opgeven!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Haha. Wat een achterlijke mensen zijn er toch op deze wereld. Parkieten en het gebruik van een spatie (in welke wereld zit jij met je gedachten?). Is er hier een moderator die dit topic kan sluiten? Dit soort achterlijkheid komt op het josti-forum nog niet voor. Dank u. Einde topic voor mij.
KANKER MONGOOL!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
NET ZOALS JIJ BENT AAN JE PLEEG OUDERS.
Ben jij toen je klein was regelmatig door je vader met een baksteen in het gelaat geslagen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
TYF OP MAN. KUT PARKIETEN. ZIJN ECHT DE MONGOOLTJES ONDER DE VOGELS. SCHIJTBEESTEN HAHAHA BEN BLIJ DAT ZE OPGEROT ZIJN.quote:
Had ze opgevreten met je dikke hassesquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Heeft me ook nog iets meer dan 100 euro gekost om ze te kopen deze mongooltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |