Das balen.. dat heb ik nou met mijn adresboekje.. nooit meer teruggevonden..quote:
k zal t de volgende keer beter doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Muts... Dat doe je toch in de "belangrijke paperassen doos" ?
Zegt diegene die de momenteel de erfpachtakte van het huis probeert terug te vindenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zegt diegene die de momenteel de erfpachtakte van het huis probeert terug te vinden
Ik heb niet echt een ideaalbeeld. Ik heb meer iets van waar ik op afknap.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig om te kijken wat het ideaalbeeld van een partner zou moeten zijn, en waar je dan uiteindelijkgelukkig (!) mee wordt... vaak totaal iets anders..
Brrr. de horror....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een ideaalbeeld. Ik heb meer iets van waar ik op afknap.
En dan vragen ze wel eens, kom je op verjaardag bij een van je samenwonende maten niet een leuke meid tegen die vriendin van vriendinnetje is? Zitten best leuke tussen hoor, maar als ze een hele avond blijven praten over GTST en dergelijke, om het zo maar even te noemen. Geen mening over de huidige politieke ontwikkelingen? Niets te zeggen over de nieuwste technologische ontwikkelingen? Iets met meer diepgang dan 3 afleveringen GTST?
Nah, niet mijn schuld. Meneer de inbrekert vond het nodig om alle papieren uit de dozen door elkaar te flikkeren...quote:
Je snapt dus wat ik bedoel.quote:
Uiteraard.quote:
Nee ik was weer een stukje van mijn vakantie blog aan het afronden. Moet nog 5 dagen.. de gruwels ^^quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wat een rust opeens, is iedereen lunchen ofzo?
plassen uitloggen en spullen pakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
plassen uitloggen en spullen pakken
latorz skatjes!
Nee,maar op mezelf reageren staat ook weer zo...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Have Fun!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
latorz skatjes!
Rolatorz!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
latorz skatjes!
Viel Spaß!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
latorz skatjes!
Had je toch maar Schizofreen moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:00 schreef Merlijn het volgende:
Nee,maar op mezelf reageren staat ook weer zo...
quote:
Want die zijn nooit alleeeeeeeen!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Had je toch maar Schizofreen moeten zijn.
Slobber ze!quote:
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Xilantof het volgende:
Tijd geleden dat de SC z'n stormlooptopic was!
Wat doen al die mensen hier!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Xilantof het volgende:
Tijd geleden dat de SC z'n stormlooptopic was!
Het weekend inluidenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat doen al die mensen hier!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |