abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 17 januari 2014 @ 12:19:40 #201
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_135597955
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

Thnx! Heb er echt zin in :Y
Snap ik! :Y
Heb jaren voor ze gefotografeerd :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_135597956
Hoop dat ik al die baby ellende niet zo hoef mee te maken net als merlijn.
in juli verwachten wij de eerste :)
je weet uiteraard nooit Hoe het gaat lopen maar het lijkt me nu al verschrikkelijk om eraan te denken dat ik de kleine maar beperkt zou mogen zien!

wens je Veel strekte/succes vandaag met het spannende telefoontje!

Mijn vriendin is overigens 28 en ik 34. Zijn nu 4.5 jaar samen :)
ging allemaal niet vanzelf om een kind te maken. Zijn er ruim 1,5 mee bezig.
Maar het is nu dus gelukt!
Wat ook wel erg toevallig is, is dat haar zusje ook zwanger is en er maar een week tussen zit :D
Mijn schoonouders worden Nog druk dit jaar Haha
  FOK!fotograaf vrijdag 17 januari 2014 @ 12:22:05 #203
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135598029
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar ook hierbij heb geen haast
Ik heb ook niet echt haast. Krijg uit familie wel eens vragen wanneer ik eens met een leuke meid thuis kom, maar ik schijn nogal kieskeurig te zijn. Ik geloof ook niet echt in opposites attract, zoek dan meer iemand van een beetje mijn eigen niveau (he bah, wat kom ik nu verwaand/vol van mijzelf over). Ik zoek bij wijze van spreken niet iemand voor wie het hele leven bestaat uit wie er vanavond vreemd gaat in GTST, om het maar even zo te zeggen. En huisje boompje beestje ben ik ook nog niet aan toe.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf vrijdag 17 januari 2014 @ 12:22:56 #204
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135598056
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
Zijn er ruim 1,5 mee bezig.
Avondvullend programma dus :')

Maar veel succes en geniet ervan!
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135598086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon laten zien dat je een moderne vrouw bent en zelf het initiatief nemen. :D
Ik heb al tegen die van mij gezegd dat ze dat niet in haar hoofd hoeft te halen, want dan zeg ik dus gewoon "nee" :')

ja, ben wat dat betreft ouderwetsch. jammer dan
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:24:29 #206
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_135598104
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
Hoop dat ik al die baby ellende niet zo hoef mee te maken net als merlijn.
in juli verwachten wij de eerste :)
je weet uiteraard nooit Hoe het gaat lopen maar het lijkt me nu al verschrikkelijk om eraan te denken dat ik de kleine maar beperkt zou mogen zien!

wens je Veel strekte/succes vandaag met het spannende telefoontje!

Mijn vriendin is overigens 28 en ik 34. Zijn nu 4.5 jaar samen :)
ging allemaal niet vanzelf om een kind te maken. Zijn er ruim 1,5 mee bezig.
Maar het is nu dus gelukt!
Wat ook wel erg toevallig is, is dat haar zusje ook zwanger is en er maar een week tussen zit :D
Mijn schoonouders worden Nog druk dit jaar Haha
Goed bezig!
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:23 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik heb al tegen die van mij gezegd dat ze dat niet in haar hoofd hoeft te halen, want dan zeg ik dus gewoon "nee" :')

_O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!fotograaf vrijdag 17 januari 2014 @ 12:24:39 #207
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135598112
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:23 schreef DonJames het volgende:

[..]

Held. En dan vooral doen als er veel mensen bij zijn. "Wil je met mij trouwen." "Nee, niet als jij het vraagt!"
The summer is magic!

vrijdag 17 januari 2014 @ 12:26:51 #208
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_135598176
Ach, de manier waarop heb ik al in mijn hoofd zitten. Al hoeft zij dat niet te weten... (tenzij ze meeleest natuurlijk...)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_135598237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:24 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Held. En dan vooral doen als er veel mensen bij zijn. "Wil je met mij trouwen." "Nee, niet als jij het vraagt!"
Dat zou extreem lullig zijn. En volledig haar fout, het is niet zo dat ik haar niet gewaarschuwd heb.. Maar dat doet ze toch niet, ze weet dat ik het meen. Bovendien zal het nog wel even duren, ik heb in ekl geval nog geen hints gezien die die richting op wijzen..
  FOK!fotograaf vrijdag 17 januari 2014 @ 12:30:38 #210
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135598313
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zou extreem lullig zijn. En volledig haar fout, het is niet zo dat ik haar niet gewaarschuwd heb.. Maar dat doet ze toch niet, ze weet dat ik het meen. Bovendien zal het nog wel even duren, ik heb in ekl geval nog geen hints gezien die die richting op wijzen..
Kom je straks thuis, hele huis gehuld in wierrook, kaarsjes en een supergerecht. Komt ze vervolgens voor je staan... :PEn duwt ze een doosje in je hand: Nu ga jij mij vragen anders doe ik het
The summer is magic!

vrijdag 17 januari 2014 @ 12:32:02 #211
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_135598366
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:30 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Kom je straks thuis, hele huis gehuld in wierrook, kaarsjes en een supergerecht. Komt ze vervolgens voor je staan... :P
"Ja maar.. euh... sjat...Ik...had toch duidelijk aangeven...dat...euh..."

..

"Schat? Waar.. euh... ga je heen? Liefje?"
pi_135598384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik heb ook niet echt haast. Krijg uit familie wel eens vragen wanneer ik eens met een leuke meid thuis kom, maar ik schijn nogal kieskeurig te zijn. Ik geloof ook niet echt in opposites attract, zoek dan meer iemand van een beetje mijn eigen niveau (he bah, wat kom ik nu verwaand/vol van mijzelf over). Ik zoek bij wijze van spreken niet iemand voor wie het hele leven bestaat uit wie er vanavond vreemd gaat in GTST, om het maar even zo te zeggen. En huisje boompje beestje ben ik ook nog niet aan toe.
Ik heb dat ook hoor. Ik moet met iemand een interessant gesprek kunnen hebben. Maar ook echt het flauwste van het flauwste aan humor kunnen delen. Ik kan nogal lomp uit de hoek komen en daar moeten ze maar tegen kunnen. Heb echt iemand nodig die tegengas geeft want ik wals er anders zo overheen. Heb ooit een vriendje gehad en dat was echt een drama die pikte alles.. Ja daar heb ik dus niks aan heb iemand nodig die tegen me in gaat.

Maar vooral wat intelligentie betreft kan ik nogal snel afknappen. En dat kan op zowel het EQ als IQ vlak zijn.

Een vriendin van mij is niet de slimste en het is een lieve meid maar als ik te lang om haar heen ben ga ik me echt enorm aan haar irriteren :@

En nee ik bedoel dit beslist niet denigrerend ofzo. Maar ik zou me ook niet kunnen voorstellen met het type wat jij omschrijft.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:33:56 #213
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_135598453
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor. Ik moet met iemand een interessant gesprek kunnen hebben. Maar ook echt het flauwste van het flauwste aan humor kunnen delen. Ik kan nogal lomp uit de hoek komen en daar moeten ze maar tegen kunnen. Heb echt iemand nodig die tegengas geeft want ik wals er anders zo overheen. Heb ooit een vriendje gehad en dat was echt een drama die pikte alles.. Ja daar heb ik dus niks aan heb iemand nodig die tegen me in gaat.

Maar vooral wat intelligentie betreft kan ik nogal snel afknappen. En dat kan op zowel het EQ als IQ vlak zijn.

Een vriendin van mij is niet de slimste en het is een lieve meid maar als ik te lang om haar heen ben ga ik me echt enorm aan haar irriteren :@

En nee ik bedoel dit beslist niet denigrerend ofzo. Maar ik zou me ook niet kunnen voorstellen met het type wat jij omschrijft.
Ik vind het altijd grappig om te kijken wat het ideaalbeeld van een partner zou moeten zijn, en waar je dan uiteindelijk gelukkig (!) mee wordt... vaak totaal iets anders..
pi_135598495
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:30 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Kom je straks thuis, hele huis gehuld in wierrook, kaarsjes en een supergerecht. Komt ze vervolgens voor je staan... :PEn duwt ze een doosje in je hand: Nu ga jij mij vragen anders doe ik het
..ik zou dan eerst op zoek gaan naar de verborgen camera denk ik :')
pi_135598497
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:33 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik vind het altijd grappig om te kijken wat het ideaalbeeld van een partner zou moeten zijn, en waar je dan uiteindelijkgelukkig (!) mee wordt... vaak totaal iets anders..
Tot op heden komt het aardig overheen.
Heeft universiteit gedaan, sociaal sterk, leuke humor, leuke interesses. En hij is lief *; Wonen nu bijna 3 en half jaar samen O+
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:35:48 #216
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_135598529
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tot op heden komt het aardig overheen.
Heeft universiteit gedaan, sociaal sterk, leuke humor, leuke interesses. En hij is lief *; Wonen nu bijna 3 en half jaar samen O+
^O^ Klinkt goed. Lekker van genieten :)
pi_135598561
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef Merlijn het volgende:

[..]

^O^ Klinkt goed. Lekker van genieten :)
Ja doe ik ook. Klinkt heel stom maar ben zo blij met hem. Geen gedoe geen gezanik. Ieder ook ons eigen ding kunnen doen en dat was in mijn vorige relatie wel anders zeg maar.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 januari 2014 @ 12:36:41 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135598570
Ideaalbeelden werken niet :N
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_135598627
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef Ynske het volgende:
Niemand is perfect :) Ik heb bij hem echt weleens iets van aaaaarrrggghhh en hij waarschijnlijk wel meer bij mij. Maar dan gaat hij zijn ding doen, ik de mijne en dan is later alles weer goed.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:38:08 #220
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_135598632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef Ynske het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja doe ik ook. Klinkt heel stom maar ben zo blij met hem. Geen gedoe geen gezanik. Ieder ook ons eigen ding kunnen doen en dat was in mijn vorige relatie wel anders zeg maar.
I know. Maar soms moet je trial-en-error doen om daar achter te komen. Om erachter te komen wat je nu ECHT in je leven wilt :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 januari 2014 @ 12:39:10 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135598681
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:38 schreef Merlijn het volgende:

[..]

[..]

I know. Maar soms moet je trial-en-error doen om daar achter te komen. Om erachter te komen wat je nu ECHT in je leven wilt :)
true

das ook waarom t steeds mis ging :P
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:39:42 #222
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_135598702
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

true

das ook waarom t steeds mis ging :P
Vergat je het op te schrijven iedere keer? >:)
pi_135598705
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:38 schreef Merlijn het volgende:

[..]

[..]

Precies. Ik zie het maar als een goed leerproces ^^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 januari 2014 @ 12:40:25 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135598728
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Vergat je het op te schrijven iedere keer? >:)
kwijt geraakt in de verhuizingen
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:41:37 #225
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_135598772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

kwijt geraakt in de verhuizingen
Muts... Dat doe je toch in de "belangrijke paperassen doos" ? -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')