Ik heb ook niet echt haast. Krijg uit familie wel eens vragen wanneer ik eens met een leuke meid thuis kom, maar ik schijn nogal kieskeurig te zijn. Ik geloof ook niet echt in opposites attract, zoek dan meer iemand van een beetje mijn eigen niveau (he bah, wat kom ik nu verwaand/vol van mijzelf over). Ik zoek bij wijze van spreken niet iemand voor wie het hele leven bestaat uit wie er vanavond vreemd gaat in GTST, om het maar even zo te zeggen. En huisje boompje beestje ben ik ook nog niet aan toe.quote:
Avondvullend programma dusquote:
Ik heb al tegen die van mij gezegd dat ze dat niet in haar hoofd hoeft te halen, want dan zeg ik dus gewoon "nee"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon laten zien dat je een moderne vrouw bent en zelf het initiatief nemen.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
Hoop dat ik al die baby ellende niet zo hoef mee te maken net als merlijn.
in juli verwachten wij de eerste
je weet uiteraard nooit Hoe het gaat lopen maar het lijkt me nu al verschrikkelijk om eraan te denken dat ik de kleine maar beperkt zou mogen zien!
wens je Veel strekte/succes vandaag met het spannende telefoontje!
Mijn vriendin is overigens 28 en ik 34. Zijn nu 4.5 jaar samen
ging allemaal niet vanzelf om een kind te maken. Zijn er ruim 1,5 mee bezig.
Maar het is nu dus gelukt!
Wat ook wel erg toevallig is, is dat haar zusje ook zwanger is en er maar een week tussen zit
Mijn schoonouders worden Nog druk dit jaar Haha
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb al tegen die van mij gezegd dat ze dat niet in haar hoofd hoeft te halen, want dan zeg ik dus gewoon "nee"
ja, ben wat dat betreft ouderwetsch. jammer dan
Held. En dan vooral doen als er veel mensen bij zijn. "Wil je met mij trouwen." "Nee, niet als jij het vraagt!"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb al tegen die van mij gezegd dat ze dat niet in haar hoofd hoeft te halen, want dan zeg ik dus gewoon "nee"
ja, ben wat dat betreft ouderwetsch. jammer dan
Dat zou extreem lullig zijn. En volledig haar fout, het is niet zo dat ik haar niet gewaarschuwd heb.. Maar dat doet ze toch niet, ze weet dat ik het meen. Bovendien zal het nog wel even duren, ik heb in ekl geval nog geen hints gezien die die richting op wijzen..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Held. En dan vooral doen als er veel mensen bij zijn. "Wil je met mij trouwen." "Nee, niet als jij het vraagt!"
Kom je straks thuis, hele huis gehuld in wierrook, kaarsjes en een supergerecht. Komt ze vervolgens voor je staan...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zou extreem lullig zijn. En volledig haar fout, het is niet zo dat ik haar niet gewaarschuwd heb.. Maar dat doet ze toch niet, ze weet dat ik het meen. Bovendien zal het nog wel even duren, ik heb in ekl geval nog geen hints gezien die die richting op wijzen..
"Ja maar.. euh... sjat...Ik...had toch duidelijk aangeven...dat...euh..."quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kom je straks thuis, hele huis gehuld in wierrook, kaarsjes en een supergerecht. Komt ze vervolgens voor je staan...
Ik heb dat ook hoor. Ik moet met iemand een interessant gesprek kunnen hebben. Maar ook echt het flauwste van het flauwste aan humor kunnen delen. Ik kan nogal lomp uit de hoek komen en daar moeten ze maar tegen kunnen. Heb echt iemand nodig die tegengas geeft want ik wals er anders zo overheen. Heb ooit een vriendje gehad en dat was echt een drama die pikte alles.. Ja daar heb ik dus niks aan heb iemand nodig die tegen me in gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt haast. Krijg uit familie wel eens vragen wanneer ik eens met een leuke meid thuis kom, maar ik schijn nogal kieskeurig te zijn. Ik geloof ook niet echt in opposites attract, zoek dan meer iemand van een beetje mijn eigen niveau (he bah, wat kom ik nu verwaand/vol van mijzelf over). Ik zoek bij wijze van spreken niet iemand voor wie het hele leven bestaat uit wie er vanavond vreemd gaat in GTST, om het maar even zo te zeggen. En huisje boompje beestje ben ik ook nog niet aan toe.
Ik vind het altijd grappig om te kijken wat het ideaalbeeld van een partner zou moeten zijn, en waar je dan uiteindelijk gelukkig (!) mee wordt... vaak totaal iets anders..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor. Ik moet met iemand een interessant gesprek kunnen hebben. Maar ook echt het flauwste van het flauwste aan humor kunnen delen. Ik kan nogal lomp uit de hoek komen en daar moeten ze maar tegen kunnen. Heb echt iemand nodig die tegengas geeft want ik wals er anders zo overheen. Heb ooit een vriendje gehad en dat was echt een drama die pikte alles.. Ja daar heb ik dus niks aan heb iemand nodig die tegen me in gaat.
Maar vooral wat intelligentie betreft kan ik nogal snel afknappen. En dat kan op zowel het EQ als IQ vlak zijn.
Een vriendin van mij is niet de slimste en het is een lieve meid maar als ik te lang om haar heen ben ga ik me echt enorm aan haar irriteren![]()
En nee ik bedoel dit beslist niet denigrerend ofzo. Maar ik zou me ook niet kunnen voorstellen met het type wat jij omschrijft.
..ik zou dan eerst op zoek gaan naar de verborgen camera denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kom je straks thuis, hele huis gehuld in wierrook, kaarsjes en een supergerecht. Komt ze vervolgens voor je staan...En duwt ze een doosje in je hand: Nu ga jij mij vragen anders doe ik het
Tot op heden komt het aardig overheen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vind het altijd grappig om te kijken wat het ideaalbeeld van een partner zou moeten zijn, en waar je dan uiteindelijkgelukkig (!) mee wordt... vaak totaal iets anders..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tot op heden komt het aardig overheen.
Heeft universiteit gedaan, sociaal sterk, leuke humor, leuke interesses. En hij is liefWonen nu bijna 3 en half jaar samen
Ja doe ik ook. Klinkt heel stom maar ben zo blij met hem. Geen gedoe geen gezanik. Ieder ook ons eigen ding kunnen doen en dat was in mijn vorige relatie wel anders zeg maar.quote:
Niemand is perfectquote:
quote:
I know. Maar soms moet je trial-en-error doen om daar achter te komen. Om erachter te komen wat je nu ECHT in je leven wiltquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. Klinkt heel stom maar ben zo blij met hem. Geen gedoe geen gezanik. Ieder ook ons eigen ding kunnen doen en dat was in mijn vorige relatie wel anders zeg maar.
truequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
I know. Maar soms moet je trial-en-error doen om daar achter te komen. Om erachter te komen wat je nu ECHT in je leven wilt
Vergat je het op te schrijven iedere keer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
true
das ook waarom t steeds mis ging
Precies. Ik zie het maar als een goed leerproces ^^quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
I know. Maar soms moet je trial-en-error doen om daar achter te komen. Om erachter te komen wat je nu ECHT in je leven wilt
kwijt geraakt in de verhuizingenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vergat je het op te schrijven iedere keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |